خبرنگار ورزشی فارس را با چاقو زدند


خبرنگار ورزشی فارس را با چاقو زدند

دو تن از افرادی که خود را هوادار تیم فوتبال پیام معرفی کردند، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دو موتورسوار با ایجاد مزاحمت و سد راه برای خودروی “جواد طاری‌بخش ” خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد، اتومبیل وی را مجبور به توقف کردند و پس از بیرون کشیدن وی از اتومبیلش، او را با ضربات چاقو و مشت و لگد مورد ضرب و جرح قرار دادند.
این خبرنگار در توضیح صحنه حادثه گفت: در حال رفتن به مسیر خانه بودم که یک موتور سیکلت با ۲ نفر سرنشین به سرعت خودشان را کنار من رساندند و من را مجبور به توقف کردند و پس از پیاده شدن با ضربات چاقو تمام بدنم را مورد جراحت قرار دادند.

طاری‌بخش افزود: سال قبل هم پس از انتشار مطلبی در خصوص تیم پیام و افشا کردن فایل صوتی مدیران این تیم، افرادی با صورت بسته مقابل من ایستادند و بعد از ضرب و شتم اعلام کردند که “کاری می کنیم خبرت تیتر روزنامه‌ها شود “.
وی ادامه داد: دوشنبه نیز خبری را در خصوص سقوط تیم پیام منتشر کردم که بعد از اتمام کارم و در حالی که در مسیر منزل بودم اتفاق مشابهی برایم رخ داد.

این خبرنگار ورزشی تصریح کرد: این افراد وقتی سد راهم شدند و چاقو را زیر گلوی من گذاشتند، دقیقا با یادآوری اتفاق سال قبل گفتند که خانواده‌ام همین روزها باید منتظر جنازه‌ام باشند.

وی با ابراز تاسف از عدم پیگیری مسئولان استانی خاطرنشان کرد: امنیت جانی ما واقعا در خطر است. من متوجه نمی‌شوم چرا در حالی که با یک جستجو مقصر حادثه پیدا می‌شود اما کسی پیگیر قضیه نیست.

طاری‌بخش با بیان اینکه خبرنگاری در مشهد از سخت‌ترین مشاغل جهان است، گفت: واقعا معلوم نیست چرا چشممان را روی واقعیات بسته‌ایم. خبری که من دادم درباره سقوط پیام بود. چرا می‌خواهیم از این ماجرا فرار کنیم؟ فدراسیون رای به سقوط این تیم داده و وظیفه ما فقط اطلاع رسانی است. وگرنه ما هم هیچ علاقه‌ای نداریم این تیم را در دسته ۲ ببینیم.

به دنبال این اتفاق خبرنگاران و عکاسان ورزشی مشهد با تجمع مقابل استانداری خراسان رضوی خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولان شدند.

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
بروبچ طرفدار پیام به من گفتن این پرچم رو بزنم اینجا متنش هم اینه : ما طرفداران پیام به هیچ وجه چنین اعمال زشتی را مورد تایید قرار نمیدهیم و اعلام انزجار خود را از چنین حرکات زشتی ابراز میداریم . برایمان پاپوش دوخته اند .
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
قبول شکست و طبعیت از قوانین ان کار هر کسی نیست بخصوص یکسری اوباش که از هر راهی ارتزاق میکنند !!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
karaji - سوئد - گتنبرگ...تبعیت...بعضی از خبرنگارا حقشونه...این بنده خدا رو نمیدونم چه جور ادمی بوده ولی خیلیاشون شورشو در میارن وکارشون شده راه رفتن رو اعصاب بازیکن ومربی
جمعه 20 خرداد 1390

Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
این بی شرف که هنوز زنده اس!!! خبر نگارای دروغ پرداز فارس رو باید با قمه دو نصف کرد
جمعه 20 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
poriyaye vali قطر جان منو بخش بخاطر اشتباه املائی ام ولی ادم میتونه کمی هم مثل اسمت فکر کنه !! در ثانی اگر انتقاد و خبر (البته صحیح) رسانی بیشترباشه جوانها میتونند رشد بیشتری در هر زمینه خصوصا ورزش که خوراک اکثر هم هست داشته باشند و مطمئنا زور و اجبار راه حل نیست چرا که اگه بود مملکتمون اینجوری نبود !!. شاد و پهلوان باشی
جمعه 20 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.