کناره گیری شهاب حسینی از دنیای بازیگری


کناره گیری شهاب حسینی از دنیای بازیگری

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون قصد دارد پس از پایان بازی در سریال 'سرزمین کهن' به کارگردانی کمال تبریزی برای پنج سال از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

شهاب حسینی در گفت وگو با ایرنا گفت: قصد دارم برای مدتی بازیگری را کنار بگذارم، امروز نیاز به دریافت های جدیدی در کار و زندگی دارم و باید برای بدست آوردن این دریافت ها زمانی را اختصاص دهم.

بازیگر فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین یادآور شد: پایان هر دهه از زندگی، دغدغه هایی را برای هر انسان در پی دارد و برخی این دغدغه ها رنگ دیگری گرفته، تعدادی از آنها عمیق شده و برخی نیز از بین می رود.

حسینی تاکید کرد: در آغاز چهارمین دهه زندگی خود هستم و نیاز دارم به برخی سوالات ذهنم پاسخ دهم و این امر بدون در اختیار داشتن زمانی مناسب برای تحقیق و جستجو امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: این تلاش برای رهایی از تکرار و فرار از مرز روزمرگی است زیرا ادامه این روند موجب مرگ عشق و خلاقیت می شود.

بازیگر فیلم سینمایی برف روی شیروانی داغ گفت: فقط برای رفع نیازهای روزمره در زندگی نمی توان در آثار سینمایی بازی کرد و نباید در انتظار باشیم تا پس از سال ها به واسطه دو پیشنهاد خوب، اثری درخور توجه در عرصه بازیگری داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: برای دریافت صحیح و درک عمیق تر از حرفه بازیگری نیاز دارم فضای پشت دوربین را تجربه کنم تا اینگونه به شناخت خوبی از سینما و دنیای فیلم برسم.

وی درباره اینکه در این سال ها چه فعالیتی خواهد کرد، یادآور شد: سال های دوری از عرصه بازیگری بدون شک دوران استراحت نیست، در این سال ها تلاش می کنم تا از بیرون به بازیگری و سینما نگاه کنم و به جستجو و کنکاش برای تازه شدن بپردازم.

بازیگر فیلم سینمایی درباره الی افزود: 15 سال عملکرد من در عرصه هنر، حاصل 26 سال زندگی قبل از دوران هنری من بوده است. در این دوران سرگشتگی های دوران نوجوانی، شرایط هشت سال جنگ تحمیلی و احساسات و رویاپردازی های متناسب با جوانی با من همراه بود اما در سال های اخیر تجربه جدیدی به من افزوده نشده است.

حسینی ادامه داد: تصور می کنم به ابزاری برای کار خود تبدیل شده ام و دوست دارم از آنچه تاکنون بوده و هستم مفیدتر باشم تا به اغنای روحی برسم.


*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خوب پس که اینطور
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
اخر این بچه نصیحت منو گوش کرد...
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
بازیگر خوبیه!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
کلامش حکیمانه هست. اگر آقای شهاب تناسب اندامش بی‌ نقص بود. بی‌ شک جز اولین بازیگران خوش تیپ و خوش چهره ایرانی‌ بود. الانم در بین خوش چهرها حرفای اول رو می‌زنه اما به نظرم برا یه مرد مهمتر از چهره تیپ هستش. برا چهره جذابیت و چهره مردونه داشتن کافیه. اگه هیکلش در عین مردونگی مانند چهره‌اش ظرافت داشت صد مقابل جلوه داشت. اندام آقای مشکین قلم در اوج مردانگی ظرافت مینیاتوری دارد. اگر هیکل شهاب خان مثل شاهرخ خان بود یک الن دلون وطنی میشد.‌ای کاش با این درک و بازی خوب با مردمش همراه باشد نه حکومت. حکومتها نان مردم را یا به حق یا ناا حق میخورند و در اصل جیره خور مردمند. اما مردم همیشه صاحب خزانه هستند و سرور. ( ای وای چه کشف بزرگی . اینجا خودش تاپیک فارسی داره قبلا یه کلماتی استفاده میکردم. اما صد رحمت به همون بهنویس. کار کردن با این تاپیک پیری زود رس میاره مخصو صا برا طومار نویسی به من چه. مگه من نوکرتونم که هر یه حرف یه کلیک کنم تازه اشتباه بشه مکافاته روز از نو روزی از نو . خوب دیگه بسه تونه تمدید اعصاب لازم دارم تا حرص کلیک کردن بره قبل اینکه مغزم کلیک کنه :))
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
خداحافظ بازیگر مزدور!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

kasra.camouflage - استرالیا - سیدنی
من فکر میکنم برابر نبودن شرایت یکسان یکی از دلایل کنارگیری یا بعضا فرار هنرمندان,ورزشکاران و.. هستش, که البته این موضوع جای بسی تاسف دارد...
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

shervin-iran - ایران - خرم آباد
سریال پلیس جوان رو که ایشون نقش اولش رو داشتن خیلی دوست داشتم
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
خوشی زده زیر دلش. پولش از پارو بالا رفته.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ما شنیده بودیم برخی اوقات خانم ها سن را کمتر اعلام می کنند. مثل اینکه به آقایان هم سرایت کرده است. پدر آمرزیده تو حد اقل سی و هشت نه سال را داری، ابتدای دهه چهارم؟!!! پس لابد من هنوز متولد نشده ام!!! :-)
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

dreamcatcher - ایران - تهران
alireza.ch - سوییس - نوشاتل بنده خدا که درست گفته حساب شما ضعیفه 10 20 30 40 دهه 4 میشه 40 سالگی دیگه
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
مجید جان سی و سی و اندی دهه سی هست. بیچاره میگه وارد دهه چهار میشم یعنی چهل ساله میشه.
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

Alaa - سوئیس - زوریخ
ایشان متولد 1352 است یعنی به زودی از 40 سالگی عبور میکند . 1تا 10 دهه اول و ا11 تا 20 دهه دوم....41 تا 50 دهه پنجم
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

lucina - ایران - تهران
من عاشق بازی این بازیگرم دلم براش تنگ میشه به نظر من بهترین بازیشو تو شوپر استار انجام داد کارش درسته
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

eshragh60 - انگلستان - لندن
حسابت ضعیفه نو شاتل.
جمعه 20 خرداد 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
فکر کنم فیلم نامه ها رو خونده دیده همه مزخرفه , بیاد بازی کنه اسمش هم خراب میشه, بهتره اصلا بعداز یک چند سال که گذشت شاید یکی پیدا شد یک فیلم درست خواست بسازه بیاد بازی کنه, چون خدائی حیفه, بازیگر خوبی هستش
جمعه 20 خرداد 1390

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
eshragh60 - انگلستان - لندن . باشه من حسابم ضعیفه شما که حسابت قوی هست یادت نره از صفر تا ده سالگی میشه دهه اول. حالا دوباره بشمار. :-)
جمعه 20 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
اینایی که باانگشت میشمارن یا به چرتکه عادت دارن به دهه چهار میگن ده سه. مبتدین دیگه گناه دارن. از شماره 11 تا 20 دهه اوله چون موجودیت به ده رسیده تا معنای دهه را پیدا کند. مانند قرن قرن هفتم باان تفاصیل میشه مضروب 6 در صد. از 10 تا 20 دهه اوله از 20 تا سی دهه دوم الی اخر. اشکال نداره انگشت و چرتکه هم اصالت خودشو داره. غصه که نداره :)
شنبه 21 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.