فردوسی پور : سعدی اگر بود می گفت مزد آن گرفت جان برادر که لابی سیاسی کرد


فردوسی پور : سعدی اگر بود می گفت مزد آن گرفت
جان برادر که لابی سیاسی کرد

فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب خود با دعوت از نمایندگان موافق و مخالف انتقال تیم ها در مجلس شورای اسلامی ، بحث انتقال تیم ها را به رای مردم گذاشت. نظرسنجی برنامه اش به همین موضوع ارتباط داشت و بیش از 90 درصد مردم در همان دقایق ابتدایی مخالف انتقال تیم ها بودند.


او که لطفی نماینده اراک و یوسف نژاد نماینده مردم ساری را به عنوان نمایندگان موافق و مخالف به برنامه اش آورده بود ، قبل از شروع حرف هایش در این بحث گفت:« من همیشه می گفتم بابا فوتبال سیاسی نیست. بگذارید فوتبال را فوتبالی بگردانیم.

 هیچ کس گوش نداد کار به جایی رسید که خود ما مربوط شدیم مهمانانی امشب داشته باشیم که اصلا از یک جنس نیستیم. ولی به هر حال این اتفاق افتاد و ما امشب مهمان نمایندگان محترم مردم هستیم که سیاسی هستند و می خواهیم اگر بشود بر سر این بحث کنیم که بگوییم آقا جون دست از سر فوتبال بردارید.»

عادل فردوسی پور به شدت از حرف های لطفی نماینده مردم اراک انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ عادل فردوسی پور و احمد لطفی ، نماینده مردم اراک بیش از دو ساعت با یکدیگر بر سر انتقال تیم نفت به اراک بحث کردند و نکته جالب اینجا بود که به رغم بیش از 2 میلیون رایی که نشان می داد 91 درصد مردم مخالف طرح انتقال هستند ، لطفی همچنان بر انتقال تیم به شهرش تاکید داشت و گفت این اتفاق قبل از این افتاده و الان نفت ، نفت اراک است. عادل هم که عصبی شده بود یکبار به او گفت: شما ورزشی نیستید ، اگر بودید دنبال انتقال تیم نبودید تا محبوبیت تان بیشتر شود.» او جمله ای را هم از خلیل صالحی ، مدیر سابق برق شیراز گفت:« اگر سعدی زنده بود الان می گفت؛ نابرده رنج ، گنج میسر می شود/ مزد آن گرفت جان برادر که لابی سیاسی کرد.»

 فردوسی پور: انگار دوست دارید قلعه نویی را بیاورید ,فتح الله زاده: انگار شما بیشتر از من دوست دارید

علی فتح الله زاده باری دیگر تاکید کرد مظلومی قرارداد دارد و در استقلال می ماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ یکی از مهمانان تلفنی 90 ، علی فتح الله زاده سرپرست استقلال بود. او در بخشی از حرفهایش درباره بحث سرمربی تیمش و شایعه بازگشت قلعه نویی گفت:« ما با پرویز مظلومی قرارداد داریم و ایشان فصل بعد هم در تیم ما می ماند البته به شرطی که خودش نخواهد بماند ، شاید قلعه نویی برگشت که احتمالش خیلی کم است.» زمانی که فتح الله زاده این را گفت ، فردوسی پور با نیشخند پرسید انگار خیلی علاقه دارید که امیر برگردد که فتح الله زاده هم با خنده پاسخ داد:« انگار خود شما بیشتر به این اتفاق علاقه دارید.»

zoroye iran - اتریش - وین
من نود رو کامل از کامپیوتر دیدم خدائیش این اقا نماینده اراک واقعا زبون نفهم بود جای تاسفه که نماینده یک شهر اینقدر نفهم باشه این اقا میگفت خواست مردمه اراکه که تیمداری کنیم که مردم رای دادن علل اخصوص مردم اراک رای دادن که مخالف این کار هستند و دوربین نود با بازیکنهای تیم اراک مصاحبه کرد که همه از بی پولی مینالیدن .نکته جالب اینجاست همه نمایندگان مجلس ضد این کار بودن دلیلش این بود که اقایون مخالف دولت که دارو دسته احمدینژاد هستن چون دولت دست روی تیم نفت گذاشته.حتما دوستان میدونن اختلاف شدید بین مجلس و دولت یا بقول خودشون جریان انحرافی افتاده امیدوارم از رو صحنه روزگار محو بشید که مردم رو بیچاره کردید
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

abreez77 - ایران - تهران
عادل یه جمله قشنگ دیگه هم گفت : اگه میزان رای ملت باشد الان 91 درصد مردم مخالف این انتقال هستند. ولی آقای لطفی میگفت تیم صنعت نفت مال دولت است و مردم کاره ای نیستند!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

مهران خان - ایران - تهران
چقدر حیفه که جوونایی مثل عادل و رضا رشیدپور و فرشید منافی و خیلیای دیگه گوشه نشین میشن و یه مشت آدم پشت کوهی و بی سواد و احمق و کاسه لیس حکومت میشن تصمیم گیرنده .
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

red.boy - ایران - تهران
اقای فردوسی پور شخص بسیار دانا دلیر باهوش جسور و 100% سبز هستن. خدا ایشان را نگه داردو البته چشم دشمنانش را کور کند. قلعه نویی و کفاشیان و مایلی کهن و کاشانی و ساکت و تاج و عزیزمحمدی همگی از دشمنان ایشان هستن. اقای فردوسی پور از شما حمایت میکنیم. همه ما میدونیم وقتی دوشنبه شب ساعت 11 که میرسه مصرف پماد سوختگی هم میره بالا.
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
من عمیقا به عادل فردوسی پور احترام قائلم .. او براستی " وجدان بیدار " ورزش ، به ویژه فوتبالِ مملکتِ فلک زدهء ماست . سلامت و موفق باشه انشاءا...
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.