فرمانده خاتم الانبیاء: در حال بررسی پیشنهاد تصدی وزارت نفت هستم


فرمانده خاتم الانبیاء: در حال بررسی پیشنهاد تصدی وزارت نفت هستم

'رستم قاسمی ' روز پنج شنبه در حاشیه افتتاح طرح موج شکن در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر پذیرش تصدی وزارت نفت افزود: پیشنهاد تصدی وزارت نفت حدود یک ماه پیش از سوی رییس جمهوری به بنده ارایه شد .

وی که برای افتتاح طرح موج شکن به همراه رییس جمهوری به بندر لنگه سفر کرده بود در خصوص این که آیا این مسئولیت را می پذیرد یا خیر با خوشبینی اظهارداشت:' در حال بررسی این پیشنهاد هستم. '

سردار'رستم قاسمی' در حال حاضر فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا را که از جمله بزرگترین پیمانکاران طرح های بزرگ صنعتی راه سازی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است ، بر عهده دارد.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سالروز به درک واصل شدن خمینی جنایتکار بر همه آزادیخواهان مبارک باد. به امید برگزاری جشن سرنگونی حکومت شیطانی اش. شاد باشید و این روز زیبا را جشن بگیرید.
شنبه 14 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مرتیکه نامرد جیره خوار به فکر بررسی و راهی برای فرارت باش چون رژیم جنایتکار آخوندی نفسهای آخرشه و بعدا یکی یکی سران خودفروش باید به سزای عمل ننگیشان برسند از جمله تو که هرگز ریخت نگبتت از ذهن ملت پاک نمیشه از بس که پروژه های عظیم ایران را تو حلق لقمه حرامت ریخته ای.بی شرف تو که این همه طرح های بزرگ صنعتی راه سازی و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را از دولت جنایتکار بابت حق سکوت گرفته اید...خواب وزارت نفت را به گور میبری.چون مجلس فرمایشی با مموتی و بخصوص اطرافیانش سخت درگیری دارند و تو هم دزدی از قافله دولت هستی...مرگ.ننگ.شرمباد سران هر رژیمی که به فکر آسایش و امنیت ملت و مملکتش نیست.
شنبه 14 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
ماشاله چقدرم به قیافشون میخوره این پست وزارت . ولی چرا پیشونیشون رو سیاه نکردن؟ چقدرم بشاش و خنده رو و نورانی هستند! از حالا دیگه مطمئن باشید نفت رو مجانی میارن در خونه هامون :-))
شنبه 14 خرداد 1390

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
این هم جزعی از همان چوپانهای جمهوری اسـ... است که فردا مدرک دکترایش را از آکسفورد لندن خواهد گرفت.
شنبه 14 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اره بابا شترسواری دولا دولا???بفرما تو دم در بده فتو ژنیک!
شنبه 14 خرداد 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
خدا بیامرزد نفت فروش سر کوچه مارا .اون هم خیلی شبیه این اغا بود شاید هم پسر همان اقا باشد .اون بابا چراغ خانه مردم را روشن میکرد .حتما این اغا با این قیافه وحشتناک .چراغ عمر مردم را خاموش میکند .در خاتم انبیا کم خورده.حالا امده سر جالیز .عجب بخور . بخوری است اغا سید علی . کجا خبر دگری هست .که هر روز سر مردم را گرم این بازیها میکنید .دروغ نگفته باشم خبری هست ..
یکشنبه 15 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
خیلی فکر کردم بفهمم چه ربطی بین این شکم گنده نظامی ویا علی ابادی رییس تربیت بدنی با وزارت نفت وجود داره اخر کشف کردم! احمدی نژاد بوتوکسی جنی اول وزارت نفت رادر نیرو ادغام کرد و بعد هم در مشورت با اجنه تصمیم گرفت یک ادم هیکلی یا هیکل پرور را بکنه رییس وزارت نیرو تا. به اسمش بیاد ! لابد اگه ایندوتا نشد میرفت سراغ رضازاده یا احیانا سنگین. وزن ترین مردان جهان !اینهم یک جور گزینشه دیگه !!!! ایران تهران
یکشنبه 15 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت ، من هم به نوبه خود سالمرگ خمینی هندی را به شما و همه دوستان تبریک عرض می نمایم.
یکشنبه 15 خرداد 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
فقط میتونم بگم پیش نیاکان خودم شرمنده ام.. اخه یکی نمیگه این خیکی نفت میدونه چیه ؟.
یکشنبه 15 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.