لغو مسابقه زنان فوتبالیست ایران به دلیل پوشش اسلامی

لغو مسابقه زنان فوتبالیست ایران به دلیل پوشش اسلامی

مسابقه تیم ملی فوتبال زنان ایران با اردن در مقدماتی المپیک لندن به دلیل مخالفت فیفا با پوشش اسلامی زنان فوتبالیست ایرانی، لغو شد.

دیشب سیزدهم خرداد تیم زنان ایران قرار بود در اردن به دیدار تیم زنان این کشور برود، اما بنابر گزارش خبرگزاری های ایران، "مسئول بحرینی برگزار کننده مسابقات از حضور بانوان ایرانی با پوشش اسلامی جلوگیری کرد."

تیم ایران در دور مقدماتی صدر نشین گروه خود شده و به مرحله دوم رسیده بود اما به دلیل مخالفت فیفا با پوشش زنان ایرانی، اردن با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام شد.

ایرنا خبرگزاری دولتی ایران گزارش داده که بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از حضور در زمین و با تشویق تماشاگران "وزرشگاه را با چشمانی اشک آلود ترک کردند."

در پی این اتفاق، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفته است که "این فدراسیون از مسئول برگزار کننده این رقابت ها به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت می کند."

به گفته آقای کفاشیان، فدراسیون فوتبال ایران مکاتباتی با سپ بلاتر رئیس فیفا در خصوص حضور زنان فوتبالیست ایرانی با پوشش اسلامی انجام داده بود و موافقت وی را کسب کرده بود.

آنطور که آقای کفاشیان گفته در قانون فیفا هیچ کشور حق ندارد با پوشش اسلامی در رقابت ها حاضر شود "اما فدراسیون فوتبال ایران رایزنی های لازم را در این مورد انجام داده بود."


*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
کاملا کار درستی را انجام دادند منم موافقم که لغو شده ای ول . هیچ جای دنیا به غیر ایران حجاب اجباری نیست !!!
شنبه 14 خرداد 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
مسخره کردن خودشون رو. همه چیز رو به بازی گرفتند. کسی مجبور نیست راه و روش مضحک شما رو بپذیره.
شنبه 14 خرداد 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
تداوم تحقیر و توهین به این مردم !
شنبه 14 خرداد 1390

ali bidin - ایران - تهران
کار بسیار درستی انجام داده، در گرمای وحشتناک با آنهمه لباس ورزش کردن دیوانگی و جنون محض است. اگر این حجاب نکبت خوب بود نباید الان اینهمه فساد و ناپاکی در کشور داشتیم طوری که زنان از نگاههای هرزه مردان جرات تنها راه رفتن در خیابان را هم نداشته باشند.
شنبه 14 خرداد 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
فکر کردند اگر همه جا خودشان را مثل دلقکها درست کنند این باعث جلب توجه میشود. مرده شور خودتون راببره با اون پوشش اسلامیتون.
شنبه 14 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بهتر ابرویمان کمتر میرود
شنبه 14 خرداد 1390

malmsteen - اکراین - کیف
دمشون گرم حقشونه !
شنبه 14 خرداد 1390

gorgnama - ایران - تهران
افرین.هرچقدر شماها بیشتر کنف بشین ما بیشتر حال میکنیم!بیچاره این دخترهای ورزشکار که باید به خاطر شما بن لادن زادها این جوری اون همه تمرین سختی که کشیدن به هدر بره.لعنت به عرب و عرب زاده!
شنبه 14 خرداد 1390

atena10 - ایران - تهران
ولی خانمها راضی بودند مسابقه رو انجام بدند دوستان عزیز ورزشکاران ما ضربه خوردند نه دولت و کفاشیان وسگ و گربه ،ورزشکاران ناراحت شدند بعد شما اینجا خوشحالی می کنید، به نظر من اصلا هم کار درستی نبود و اونها باید به قانون کشور ما احترام می گذاشتند و اجازه بازی ورزشکاران ما رو می دادند حالا اگر گفته بودند تیم آقایان الان همگی یه فحشی نثار دولتهای خارجی می کردید،
شنبه 14 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
باعث رعب و وحشت و انگشت به دهان گرفتن مردم و هم باعث ابروریزی فرهنگ ایران خواهد شد, زیرا مردم بیسواد و بیعلاقه غرب فرقی بین ایران و اسلام نمیگذارد و از عمد خواهان کوچک شمردن فرهنگ دیگر هستند, پس باید از فیفا متشکر شد که زن ایرانی عمامه بسر مومیایی شده را " بازی " ندادند !
شنبه 14 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
atena10 - ایران - تهران . حاجیه خانم اتنا/ شرکت ورزشکاران زن با این شکل و شمایل صدر اسلام حتی در صورت پیروزی باعث سرشکستگی ایرانیست و پیروزی انان به نفع رژیم است نه ایران/ مرگ بر رژیم ادمخواران اسلامی و لچک ننگین!
یکشنبه 15 خرداد 1390

مشتعل - سوئد - استکهلم
برادران عزیز اون دنیا مسابقات بین حور و غلمان چصور برگزار میشه اگه کسی میدونه شفاف سازی کنه ؟ لطفاً
یکشنبه 15 خرداد 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
atena10 - ایران - تهران چرا اونها باید به قوانین مملکت ما احترام بذارن ولی ما نباید به قوانین بین المللی فیفا احترام بذاریم؟
سه‌شنبه 17 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.