شعار علیه رحیم مشایی درجریان سخنرانی احمدی نژاد

شعار علیه رحیم مشایی درجریان سخنرانی احمدی نژاد

گزارش ها حاکی است که در جریان سخنرانی محمود احمدی نژاد در مراسم سالگرد آیت الله روح الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، در آرامگاه وی، گروهی از حاضران در این مراسم شعارهایی علیه اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهوری ایران،  سردادند.

یک شاهد عینی حاضر در این مراسم در گفت وگو با رادیو فردا تصریح کرد، در آغاز سخنرانی محمود احمدی نژاد درآرامگاه  آیت الله خمینی  شماری زیادی شعار «مشایی حیا کن احمدی را رها کن»  سردادند و هنگام پایان سخنراین محمود احمدی نژاد نیز شعار می دادند:«این همه لشگرآمده به عشق رهبر آمده».

این شاهد عینی می گوید: حامیان رییس جمهور نیز در این مراسم شعارهایی درحمایت از محمود احمدی نژاد سر دادند

گزارش ها حاکی است در جریان سخنرانی محمود احمدی نژاد چند بار حاضران در مراسم با سر دادن شعارهایی سخنرانی وی را قطع کردند.

در همین زمینه، خبرآنلاین گزارش داده است: محمود احمدی نژاد در واکنش به شعار دهندگان،  با «لبخند» به انها می گفت: «مخلص شما هم هستیم». وقتی شعارها کمی بیشتر شد، او بی آنکه به شخص خاصی اشاره داشته باشد، اظهار داشت: «مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم میشود! من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم».

 سایت خبری «انتخاب»، نیز در خصوص واکنش محمود احمدی نژاد به شعاردهندگان نوشته است:« رییس جمهور در حالی که ظاهراً کنترل اعصاب خود را از دست داده و صدایش گرفته بود، چندین بار خطاب به مردم که در حال شعار دادن بودند می گفت : تامل کنید ، سخنرانی من چند دقیقه دیگر به اتمام می رسد .»

«انتخاب» همچنین نوشته است در لحظات پایانی سخنرانی محمود احمدی نژاد گروهی شعار «مرگ بر مشایی» سر دادند.

پیش ازبرگزاری این مراسم، خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، نسبت به «ترفند سازماندهی» شده برای ایجاد التهاب در مراسم سخنرانی محمود احمدی نژاد و شعار علیه «نزدیکان رییس جمهور» هشدار داده بود.

خبرگزاری فارس نوشته بود:« فتنه گران و جریان انحرافی برای انجام چنین ترفندی سازماندهی کرده و قصد ایجاد التهاب و سوء استفاده سیاسی از مراسم ارتحال امام را دارند. از جمله این برنامه ها سر دادن شعار علیه نزدیکان رئیس جمهوری و تحریک وی به پاسخگویی در این باره می باشد. »

مراسم اصلی سالگرد آیت الله خمینی

هرسال مراسم در گذشت آیت الله خمینی در روز چهاردم خردادماه در آرامگاه وی برگزار  می شود و امسال نیز آیت الله علی خامنه ای و حسن خمینی، نواده آیت الله خمینی سخنران اصلی این مراسم هستند.

اوایل خردادماه سال جاری ستاد برگزار کننده مراسم سالگرد در گذشت آیت الله خمینی اعلام کرد که محمود احمدی نژاد جزو سخنرانان مراسم ۱۴ خرداد درآرامگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی نیست.

این ستاد سپس روز چهارشنبه یازدهم خرداد اعلام کرد محمود احمدی نژاد شامگاه جمعه سیزدهم خردادماه در آرامگاه آیت الله خمینی سخنرانی می کند.

سال گذشته محمود احمدی نژاد یکی از سخنرانان اصلی این مراسم بود که بدون توجه به نوبت و برنامه سخنرانی نوه آیت الله خمینی اعلام کرد که سخنران بعدی رهبر جمهوری اسلامی است. سپس گروهی ازهواداران محمود احمدی نژاد با سردادن شعارهایی مانع سخنرانی سخن گفتن حسن خمینی شدند.

این افراد درحین سخنرانی حسن خمینی در ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ شعارهایی چون:« نواده روح الله، سید حسن نصرالله »،«مرگ بر موسوی»، و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر دادند.
عرق سگی - ایران - تهران
ما قراره سالگرد خمینی جشن بگیریم همراه با انواع نوشیدنی های درصد بالا ساعت 12 ظهر با بچه محلا
جمعه 13 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
عرق سگی - ایران - تهران) تو این دجال پارتی، جای ما رو هم خالی کنید و حسابی به کوری چشم بسیجی های خودفروخته بترکونین
شنبه 14 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
سخنرانی نه , خداحافظی باید گفت به این مراسم!
شنبه 14 خرداد 1390

ehsanusa - تهران - ایران
عرق سگی - ایران - تهران / من هم اینجا یه پک تکیلا میزنم به سلامتی همه بچه های باحال تهران. یادمه روزی که خمینی مرده بود دانشگاهمون تعطیل شده بود با یکی از رفقا رفتیم عرق بخریم بخوریم ولی پیدا نکردیم، شانس نداشتیم.
شنبه 14 خرداد 1390

fdsa60 - ایران - تهران
زنده باد دکتر احمدی نژاد و زنده باد دکتر رحیم مشایی رئیس جمهور آینده ایران. بزودی با آمدن دکتر مشایی دوران طلایی ایران شروع می شود و امپراطوری ایران اسلامی پایه ریزی می شود. مخالفان دکتر احمدی نژاد یه مشت انسانهای مفت خور هستند که هرچی بیشتر بهشون بدی بازهم ناراضی هستند. انشالله با آمدن دکتر مشایی طرح ایشان مبنی بر اینکه هر ایرانی ناراضی می تواند خاک ایران را برای همیشه ترک کند اجرایی شود و ایران از شر وجود این مخالفان مفت خور راحت شود. نصر من الله و فتح الغریب
شنبه 14 خرداد 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
عید همگی مبارک
شنبه 14 خرداد 1390

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
عرق سگی - ایران - تهران نوش جان
شنبه 14 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
آره عرق سگی - ایران - تهران میاد اینجا!. قراره با هم بترکونیم. نوشیدنی که می خوریم اسمش هست Grance جای همه شماها خالی.
شنبه 14 خرداد 1390

aliberlin - المان - المان
چرا به مشایی فحش می دهید خمینی هنگام تولد خودش فریادزد یا مشایی .
شنبه 14 خرداد 1390

لقمان - ایران - تهران
مردم ایران عاشق امام وراه اوبودندوهستند.دلیل اینهم حضور میلیونی زائرین همه ساله درمراسم سالگرد ارتحالش.مشائی عنصر نفوذی ونالایق دردستگاه حکومتی احمدی نژاد هست که باید هرچه زودتر قبل ازاینکه دیر بشود انرا بردارد.حکومت جای فامیل بازی افرادنالایق نیست
شنبه 14 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
ممو تی الان انگشتت میره تو چشم خدا !!!
شنبه 14 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
چهره‌های کریه قلبهای سیاه افکار پلید از مشخص‌های اصلی‌ این حکومت جانی است. هر گونه که بخواهند جولان میدهند رفتار میکنند چرا که به هیچ اصولی پایبند نیستند. نه به خدا اعتقاد دارند و نه از انسانیت بویی برده‌اند تنها سودجو ایی جاه طلبی قساوت و خشونت وجودشان را در بر گرفته. تا زمانیکه قدرت در دستشان نیست شعار چنین و چنان سر میدهند به محض رسیدن به قدرت به مانند گرگ گرسنه به دریدین مشغول میشوند حتی به خودی‌ها هم اعتماد ندارند و این از خصلت گرگ صفت ایشان است...
شنبه 14 خرداد 1390

iranazadiran - ایران - تهران
.... هیچ موجودی غیر از گروه گرگها در حکومت فعلی حضور ندارد چگونه یک انسان میتواند با گله گرگها زندگی‌ کند مگر اینکه خود گرگ باشد. به همین خاطر دیگر گروهای فعال در این حکومت از گله گرگها کنار کشیدند چون آنها یک گرگ واقعی‌ نبودند و بعد انتخابات نشان دادند که پتانسیل گرگ بودن را ندارند و برای امنیت خود کنار نشستند. ای کاش حداقل سوابق گرگها را بر ملا میکردند تا شاید خداوند به آنها راهم کرده و در جامعه انسانها محشور‌شان میکرد. قطعاً این حکومت در روز میزان با شمایل انسانی‌ در صحرای محشر پدیدار نمیشوند چرا که از کمترین صفات انسانی‌ بی‌ بهره اند تنها برای فریب خود و دیگران زوزه سر داده و تلاش در دم زدن از انسانهای برجسته دارند تا پشت نیک‌ نامی‌ آنها خود را پنهان کنند. غافل از اینکه در روز حساب و فرو ریختن حجابها و ریاکاریها میخواهند خود را پشت چه پوششی مخفی‌ کنند. در روزی که همه باید عریان چه در ظاهر و چه در باطن جهت تصفیه حساب حاضر شوند. خداوند خود از خواب غفلت بیدار کند که بد عاقبتی برای خود فراهم کردند.
شنبه 14 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
دعوای مشائی و خامنه ای ها دعوای زرگریه تا حواس مردم را از اتفاقات این چند ساله پرت کنند ، بعد هم جوگیرشون کنند تا در انتخابات های بعدی باز شرکت کنند نباید گول این ظاهرسازی ها را خورددددددددددددددددددددددد.
شنبه 14 خرداد 1390

kh.night - ایران - تهران
ایول.من هم پایت هستم عرق سگی.
شنبه 14 خرداد 1390

mssiniur - belarus - بلاروس - مینسک
fdsa60 - ایران - تهران :اون ممه رو لولو برد (مموت احمقی بینژاد)
شنبه 14 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول :. یهودی نژاد که احمدی نژاد شده در سخنرانیش میگه .. خمینی جون قربون خودت و اون گدوی آویزونت که کرم های تو قبرت تا حالا همش رو خوردن بشم و قربون اون قراردادت "با هم دین های من" یهودهای امریکائی و فرانسوی و انگلیسی بشم من ...که من رو از الاغ چرونی تو سمنون به دکتر بودن و صاحب شدن وزارت نفت رسوندی !! عنتری نژاد این آقای مشائی رو آورده که بعنوان چسب عمل کرده طبقه های متمدن تر ایران رو به خودش بچسبونه و آخوندها که سعی تمامی خودشون رو کردن که اصلا چسبی در جامعه ایران نباشه و فقط میلیاردهای قصه گو و حـ... عرب خراسونی و قمی و اصفهونی و یزدی با گردان های زن های کیسه ای صیغه ایشان و اتومبیل های ضد گلوله از شنیدن نام مشائی بواسرشان خونریزی می کنه !!
شنبه 14 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم:. عنتری نژاد میدونه که در انتخابات رئیس جمهوری آینده بی برو برگرد خامنه ای بدمشهدیه میزنه زیر باسنش که بره ویکی از همون آخوندگ رو برای رئیس جهمور شدن انتخاب می کنه و رای مردم که به فلانش !. حالا احمدی نژاد عنتری شکل دستپاچه شده و دنبال چسبیه که خودش رو به صندلی ریاست جمهوری تا ابد بچسبونه بهمین دلیل هم سعی می کنه که چند شکل و قیافه های مدرنتر رو پیدا کنه هرچند اونها هم میدونن که قصد احمدی نژاد چیه و بعد از انتخابات سرنوشت آقای قطب زاده رو پیدا خواهند کرد ولی تا آن موقع کیسه کیسه اسکناس و قباله زمین ها و هتل ها و سهام شرکت ها از این الاغچرون سمنانی دریافت می کنن !! ولی هم خامنه ای بد مشهدی و هم عنتری نژاد یه نقطه نظر کاملا مشترکی دارن و اونم اینه که مال ملت ایران رو بالا بکشند و تو سرو دهنشون بزنن و زبون درازهاشون رو بکشن!!
شنبه 14 خرداد 1390

عرق سگی - ایران - تهران
سلامتی بچه های باحال سایت عزیز
شنبه 14 خرداد 1390

romina20 - هلند - لیدن
لقمان -ایران این زائران میلیونی که میگی همه شهرستانی هایی هستند که هم بهشون پول میدن هم غذا تازه مجانی مئ ان تهران رو میبینن .
شنبه 14 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سالروز به درک واصل شدن خمینی جنایتکار بر همه آزادیخواهان مبارک باد. به امید برگزاری جشن سرنگونی حکومت شیطانی اش. شاد باشید و این روز زیبا را جشن بگیرید.
شنبه 14 خرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
بچه های گل در مراسم ارتحال اساسی خودم بدستم به انواع عرقیات و مشروبات سکرآور خلاصه جهنم برای خودم خریدم که در بهشت کنار ارازل و اوباش بسیجی و رهبر چپ دست بی دست شون و احمد خاتمی گراز نباشم همچنین موش کور جنتی را نبینم به امید دیدار همه شما دوستان در جهنم در کنار هایده و مسهتی عزیز البته به قول ارازال و اوباش نظام این دو عزیز در جهنم هستند ولی از نظر ما مردم ایرانی و ایرانی دوست و عاشق خواننده های خوب این دو در بهشت در جایی که هیچ آخوندی نیست درحال خواندن هستند.
دوشنبه 16 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.