دختر آمریکایی خطاب به ربایندگان: ۱۸سال زندگی ام راربودید


دختر آمریکایی خطاب به ربایندگان: ۱۸ سال زندگی ام را ربودید

جیسی دوگارد در سن ۱۱ سالگی در نزدیکی خانه اش ربوده شد

جیسی دوگارد که در سن ۱۱ سالگی ربوده و دو سال پیش پس از ۱۸ سال آزاد شد، در دادگاه گفته است که از هر لحظه زندگی در آن ۱۸ سال متنفر است.

این اولین بیانیه جیسی دوگارد، ۳۱ ساله، است که توسط مادرش در دادگاه قرائت شد. در این جلسه یک زوج اهل کالیفرنیا به جرم آدم ربایی و تجاوز محکوم شدند.

نانسی گاریدو ۵۵ ساله به ۳۶ سال حبس محکوم شد و شوهرش فیلیپ گاریدو به ۴۳۱ سال زندان.

فیلیپ گاریدو که اکنون ۶۰ سال دارد دو بچه با جیسی دوگارد، قربانی آدم ربایی، دارد.

خانم دوگارد با دو دخترش که ۱۳ و ۱۶ سال دارند در حیاط خانه فیلیپ و نانسی گاریدو واقع در شهر آنتیوک کالیفرنیا نگاهداری می شدند. سرپناه آنها تعدادی چادر صحرایی و سایه بان بود.

این زوج در ماه آوریل اقرار به گناه کردند، که باعث شد خانم دوگارد مجبور نشود برای محاکمه در دادگاه حاضر شود.

هر دو متهم از درخواست تجدید نظر چشم پوشی کرده بودند.

قاضی رفتار متهمان با خانم دوگارد را شریرانه و منزجر کننده خواند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نانسی گاریدو درخواست کرده بود که اجازه یابد برای آخرین بار شوهرش را ببیند و در جریان صدور حکم شوهرش در دادگاه بماند که قاضی این درخواست را رد کرد.

'حال خوب'

نانسی و فیلیپ گاریدو به ترتیب به 36 سال و 431 سال حبس محکوم شده اند

این زوج که روپوش های نارنجی به تن داشتند هنگام قرائت بیانیه جیسی دوگارد سرشان را پایین انداخته بودند.

آنها از هرگونه تماس بصری با خانواده خانم دوگارد پرهیز کردند.

جیسی دوگارد خطاب به فیلپ گاریدو گفت: "من امروز تصمیم گرفتم به دادگاه نیایم زیرا نمی خواهم یک ثانیه دیگر از زندگی ام را در حضور تو بگذرانم. هر کاری که با من کردی غلط بود و امیدوارم روزی متوجه این موضوع شوی."

او افزود: "از ثانیه به ثانیه روزهایی که در آن ۱۸ سال گذراندم متنفرم. تو زندگی من و خانواده ام را دزدیدی."

جیسی دوگارد گفت که حال او اکنون خوب است و فیلیپ گاریدو "دیگر اهمیت زیادی" برایش ندارد.

استفان تاپسون وکیل نانسی گاریدو نیز بیانیه ای از سوی متهم قرائت کرد که او در آن اذعان کرد که کار او "شریرانه" بوده است و ضمن ابراز تاسف گفت که "کلمات برای بیان آن کافی نیست."

اشتباه پلیس

کتاب خاطرات خانم دوگارد ماه آینده منتشر خواهد شد.

پلیس کالیفرنیا پس از پیدا شدن و آزادی خانم دوگارد در سال ۲۰۰۹ به شدت مورد انتقاد قرار گرفت زیرا فیلیپ گاریدو قبلا محکومیت دیگری در ارتباط با تجاوز و آدم ربایی داشت و نامش در فهرست تعرض کنندگان جنسی ثبت شده بود.

خانم دوگارد پس از آن آزاد شد که افسران پلیس گاریدو را با جیسی دوگارد و بچه هایش در محوطه دانشگاه کالیفرنیا در برکلی دیدند و به او مظنون شدند.

آنها با افسر ناظر گاریدو تماس گرفتند و او دستگیر شد.

خانم دوگارد غرامتی ۲۰ میلیون دلاری از ایالت کالیفرنیا که به اشتباهات مکرر در نظارت بر فیلیپ گاریدو اذعان کرده دریافت کرده است.

karaji - سوئد - گتنبرگ
عجب بیماران روانی خطرناکی وجود دارند که زندگی دیگران را به مخاطره میاندازند !
جمعه 13 خرداد 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
واقعا خنده داره کامنت های منو ثبت نمیکنید .یعنی انقد حرفام براتون سنگینه ؟بابا دمه خودم گرم. اسم خودتونم گذاشتین رسانه.دم از ازادیم میزنید.بازم میگم دمه خودم گرم
جمعه 13 خرداد 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
ولی بازم برایه ما ایرانی ها مرغه همسایه غازه. برای خیلی از شماها دنیا دو قطبی شده.یا فرهنگه اخوندی یا فرهنگه غربی.تو وانفسایه فرار از اولی و پناه به دومی هویته خودتونم از دست دادین.فکر میکنید که فرهنگ غرب بهتر از فرهنگه اخوندیه و تبدیل به بی هویت هایی شدین که چشم بسته به همه رفتار های غربی اره میگین و همینطور سر تا پای اخوند رو رنگی میکنید.شماها مثله کلاغی میمونید که به تقلید از کبک راه رفتنه خودتونم فراموش کردین.من هیچ وقت طرافدارای این وقیحان نبودم و نیستم و نخاهم بود.ولی به غربی های بی بوته هم اجازه نمیدم فرهنگشونو بهم تحمیل کنند.باشه فحش بدین و بگین دارم چرت میگم.ولی بشین یک ساعت نه بیشتر منطقی فکر کنید.قبلا هم گفتم این راهه مبارزه نیست و شماها با بی سوادی و امل بودنتون به ولایت وقیح کمک میکنید تا اینکه بخاین به ضررشون باشین.از کامنت هاتون معلومه که از صدتاش شاید یکیش حرفه حساب باشه اصلا احتیاجی نیست شماها باورم کنید.ولی بدونید که با قبول نکردنه حقیقت اون خودتونید که سرتون کلاه میره. حرف زیاده و .... نه فرهنگه غربی نه فرهنگه اخوندی
جمعه 13 خرداد 1390

bavar88 - هلند - امستردام
زبلی از امریکا سرت را بگیر بالا و باز از ازدی بیان (همون جنسی) امریکاییها بناز....هههههههه چقدر افکار شما...پوسیده است....
جمعه 13 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
حالا اگر این مسئله در یک کشور اسلامی اتفاق افتاده بود همه به اسلام ناسزا میگفتند.پس نابود باد دین مزخرف اسلام
جمعه 13 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
این دختر تیره روز پس از رنج 18 ساله به زندگی معمولی بازگشت امیدوارم خوشبخت شود ولی ان دختر تیره روز که مردی 53 ساله کودکی او را دزدید و وقتی مرد این دختر 18 ساله بود و خدای قاتل این دین با بهانه ی اینکه همسر ان 53 ساله بوده ازدواج دوباره ی او را ممنوع کرد چه??اینجا 400 سال زندان او به چند سال زندان باید محکوم می شد??اینهم سوالیست!!!!
جمعه 13 خرداد 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
باز این bavar88 - هلند - امستردام پیداش شد ، تو بخش اورژانس بیمارستان شهدای هفت تیر صداش در نمیاد ، در مورد کودک آزاری تو ایران هم کاملا لال تشریف داره ، در مورد قتل هاله سحابی تو روز خاکسپاری پدرش هم کلا خبر نداره!!! همین که ۱ خبر از امریکا میاد زودی تونبونشو میکشه بالا پابرهنه میاد وست یه جفنگی میگه تهش هم یه ههههه میزاره یعنی که خیلی حالیشه !!! ، این نفوذی های دولت اسلامی ایران هم با مزه ان، به قول ناپلئون هر کسی قیمتی دارد ، قیمت ساندیس خورها چنده؟
شنبه 14 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
جای این بیماران جنسی تو بیت رهبری حکومت ولی وقیحه تا بجای محاکمه شدن و زندان, سردار و امام جمعه بشند. سالروز به درک واصل شدن خمینی جنایتکار بر همه آزادیخواهان مبارک باد. به امید برگزاری جشن سرنگونی حکومت شیطانی اش. شاد باشید و این روز زیبا را جشن بگیرید.
شنبه 14 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. اگه منظورت عایشه هست که او بزرگترین افتخارش این بود که همسر پیامبر هست ..و بعد از مرگ پیامبر امتیازات زیادی بخاطر اینکه همسر پیامبر بود داشت ...در ضمن من با حرف امثال شما اول فکر میکردم که واقعا ازدواج عایشه در 9 سالگی استثنا هست ولی بعدا که تاریخ آن زمان را بیشتر خواندم دیدم که بیشتر دخترها در آن زمان حتی در ایران هم در سن کم ازدواج میکردند .. حتی فاطمه دختر خود پیامیر هم که به او خیلی علاقه داشت در 9 سالگی ازدواج کرد ..البته این برای آن موقع طبیعی بود دخترها نه درس میخواندند ونه در خانه پدریشان کاری داشتند و به محض اینکه به سن بلوغ می رسیدند بزرگترین آرزوی آنها یافتن شوهر مناسب بود ..راستش دیگه خیلی تکراری شده تا یک تجاوز مثل این که در غرب کم نیست اخبارش اینجا گذاشته میشه امثال شما برای سرپوش گذاشتن به آن به تاریخ 1000 سال پیش برمی گردید ..
یکشنبه 15 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.