نوه آیت‌الله منتظری: شاهد مضروب شدن هاله سحابی بودم

نوه آیت‌الله منتظری: شاهد مضروب شدن هاله سحابی بودم

حامد منتظری، نوه آیت‌الله منتظری که در مراسم تشییع عزت‌الله سحابی در روز چهارشنبه حضور داشته است به رادیو فردا می‌گوید که شخصا شاهد بوده که فردی که به هاله سحابی ضربه زد، خود را در بین ماموران و لباس شخصی ها پنهان کرد.


 برپایه گزارش‌های منتشر شده و به نقل از کسانی که در مراسم تشییع عزت‌الله سحابی حضور داشته‌اند، هاله سحابی پس از آنکه یکی از ماموران در مراسم با وی درگیر می‌شود، جان خود را از دست می‌دهد.

                   


اکنون حامد منتظری، که به همراه پدرش احمد منتظری در مراسم تشییع  عزت‌الله سحابی بوده به رادیو فردا می‌گوید که به فاصله کمی از خانم سحابی قرار داشته و به طور اتفاقی شاهد ماجرا بوده است.

حامد منتظری می‌گوید: «در تشییع جنازه مهندس سحابی چون به طور اتفاقی جلوی جمعیت بودم، خانم سحابی به همراه چند خانم دیگر ردیف جلوی ما بود و جلوی آنها نیز مامورهای نیروی انتظامی و لباس شخصی‌ها در چند ردیف بودند.»

حامد منتظری می‌افزاید: «همانطور که مشغول ذکر لااله الله بودیم یک لحظه متوجه شدم یک ضربه‌ای به بالا تنه خانم سحابی خورد و ایشان به حالت غش به زمین افتاد.»

نوه آیت‌‌الله منتظری ‌می‌گوید که فرد ضارب هم خودش را بین «ردیف‌های پشتی» پنهان کرد.

حامد منتظری می‌گوید که در آغاز متوجه وخامت وضع خانم هاله سحابی نبودیم و به همراه چند نفر از خانم‌ها به طرف هاله سحابی رفتیم.

حامد منتظری می‌گوید دکترها هم بالای سر هاله سحابی آمدند و گفتند «الحمدالله تنفس و ضربان قلب» دارد؛ به گفته نوه آیت‌الله منتظری در همین حال که خانم سحابی غش کرده بود نیروی انتظامی اصرار داشت هاله سحابی را به کنار ببرند که حاضران گفتند ممکن است برای وی «خطرناک» باشد تا اینکه «دکتر» گفت می‌توانید وی را سوار بر خودرو  کنید.

به گفته حامد منتظری هاله سحابی را در عقب خودرو «به حالت  درازکش» خواباندند و در آن هنگام وی «هشیاری» نداشت.

«شهادت می دهم»

 در همین زمینه، حامد منتظری در صفحه فیس بوک خود نوشته است:«اینجانب حامد منتظری به حکم صریح آیه قرآن کریم گواهی و شهادت می نمایم که در جریان تشییع پیکر مرحوم مهندس عزت الله سحابی شاهد ضربه ای به بالاتنه خانم هاله سحابی بودم که پس از آن خانم هاله سحابی به حالت غش بر زمین افتاد و فرد ضارب بلافاصله خود را در میان مامورین نیروی انتظامی و لباس شخصی که در پشت سر او بودند کشیده و از صحنه فرار نمود.»

حامد منتظری اضافه کرده است:«اینکه آیا خود ضربه باعث فوت ایشان شده باشد یا شوک حاصل از ضربه و اینکه در هریک از این موارد چه نوع قتلی رخ داده است قابل تشخیص اینجانب نیست اما به طور حتم ضربه در فوت ایشان تاثیر داشته است و لذا به صراحت می توان گفت که خانم هاله سحابی به قتل رسیده است.»

نوه آیت الله منتظری اضافه کرده است:«اینجانب حاضر به تکرار شهادت فوق در هر دادگاه صالحه ای می باشم.»

این در حالی  است که برخی از مقام‌ها و رسانه‌های حکومتی می‌گویند که ماموران امنیتی هیچگونه درگیری‌ای ایجاد نکرده‌اند و خانم سحابی تنها بر اثر «ایست قلبی» و «گرما» جان خود را از دست داده است.

با مرگ هاله سحابی، ماموران امنیتی با الگویی مشابه، بازماندگان را از برگزاری تشییع منع کرده و آنها مجبور شدند برخلاف آداب ایرانی و اسلامی، خاکسپاری را شبانگاه انجام دهند.

ماموران امنیتی روز پنجشنبه هم از برگزاری مراسم یادبود این پدر و دختر جلوگیری کرده و شماری را نیز دستگیر کردند.
بی خیال - ایران - کرمان
در زیر جناغ های سینه ناحیه ای هست که در ورزش های رزمی به هنراموزان آموزش میدهند از ضربه زدن به ان ناحیه پرهیز شود. چون ضربه شدید می تواند باعث مرگ شود. من از حرف های ایشان به خوبی متوجه می شوم که آن مامور عمدا ضربه به آن ناحیه زده و با برنامه از قبل طراحی شده بلافاصله پشت سایر نیروها مخفی شده تا شناسایی نشود.
جمعه 13 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
با شرکت نمودن خود در تظاهرات مقدماتی 22 خرداد میتوان اسانترین و موثرترین ضربه نهایی را که بر پیکر پوسیده این رژیم قهقهرایی وارد کرد, پس شاد و متکی به خود باشیم .
جمعه 13 خرداد 1390

dook - امارات - دبی
خدا بیامرزدش.چهره خسته ومظلومش دلم را به درد اورد. اینها مگر رحم ندارند.چه بر سر مردم خوب ایران در اوره اند.
جمعه 13 خرداد 1390

kaveh irani - ایران - تهران
چرا بی خیال این منشور حقوق بشر است یا اینکه بگی کجا ضربه بخوره میمیری متاسفم برای ایران از کرمان
جمعه 13 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مرگ شرافتمندانه روحت شاد مرگ بر این اهریمنان ایران ستیز
جمعه 13 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
نوه آیت‌الله منتظری اونجا دیدن و کیف و حال کردن و فهمیدن که اسلام مشهدیه چه قویه !!.. تو رو خدا نگو دیگه که این اسلام نیست هنوز نخودش نپخته ..میگی که یه نوع دیگش از نوع سودانیش و یا پاکستانیش و یا افغانستانیش ...بهتره ؟؟ .
جمعه 13 خرداد 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. تسیلت از فوت آقای سحابی و دختر عزیزشان و لعنت به سیستم و افرادی که ضداّ آزادی نفس و جان مردم را میگیرند چون از راه آزادی و آزادی گرای هراس و ترس دارند. این سیستم جمهوری اسلامی یکی‌ از این سیستم‌ها بود و از ۲ سال پیش که آقای اقدی و قاتل احمقی نژاد دروغ گو که هنو که هنوز ادا که ۶۲% به این حیوان صفت رای دادند هست و از ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۹ یک روز نبوده که یک خبر نرمال و شاد از کشور باشه فقط کشتن دست گیری شکنج دادن بیکاری گرانی و و واقعاً نمیدانام آیا کس یا کس‌های به جز ساندنیس خور‌های این حکومت هنوز هست که طرفدار این‌ها باشه. به امید این که روزی که آن روز زود تر خواهد بود که فکر آن را میشود کرد که در آن روز انتقام ندا‌ها عسگر اولادی‌ها سحابی‌ها و دیگر عزیزان راه آزادی از یکا یک قاتلین و مخصوصا از این جانی و بی‌ مخ احمقی نژاد گرفته شود.
جمعه 13 خرداد 1390

emadr - ایران - کرج
روی سخنم با اون ماموری هست که این کار رو کرده . اگه کسی با دختر یا خواهر یا مادر خودت این کار کنه ازش میگذری. اگه با وجدان راحت اینکار رو کردی بدون که هیچ چیزی ارزش کشتن یک انسان رو نداره به قول قرانی که بهش اعتقاد هم نداری. تو مثل یک حرامی هستی چرا که شعور انسان اجازه هر کاری رو به اون نمیده.
جمعه 13 خرداد 1390

kaveh irani - ایران - تهران
واقعا برای ایران از کرمان متاسفم چون ما فرزندان کوروش هستیم باید طرز فکر ما باید فرا تر از این باشد کوروش در زمان خود کارهایی انجام داد که امروز به آنها پی بردند
جمعه 13 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
فقط این قاتلان هستند که از ترس روشنائی روز و دیده شدن ,شبانه قربانی را دفن میکنند ,کاری که جمهوری ناب اسلامی میکند .واقعا دیگر ننگی باقیمانده که این حکومت به کارنامه سیاهش اضافه نکرده باشد.خامنه ای برای حفظ قدرتش بیک روسپی واقعی تبدیل شده .
جمعه 13 خرداد 1390

romano - ایران - تهران
رحمت به شرفت که مردانگی و راستگویی تو خونته بچه اخوند و غیر و آخوند هم نداره هرکی آزاده باشه انسانه پدر بزرگت مرد بود و اسیر مال و قدرت نشد با وجودیکه آخوند سنتی بود و تو یکقدمی معشوقه قدرت بود تو هم بچه خلف همون خانواده‌ای. نه اون پست فطرتی که بخاطر دوقرون دختر عزادار مردم رو می‌زنه تا بمیره (بابا صد رحمت به آدمکشها و دزدهای خیابونی حداقل یک شهامتی دارند). از آدمهایی مثل شما چیز یاد می‌گیرم و باز به انسانیت امیدوار می‌شم.
جمعه 13 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
درود بر نوه منتظری مرحوم. و لعن ونفرین بر علی خامنه ای وجد وآبادش.
شنبه 14 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مزدورهای بزدل و حرامی ولی وقیح تا دندان مسلح و با حمایت همکاران کثیف خودشون شهامت به خرج میدن و یک خانم عزادار پدر رو مورد حمله وحشیانه قرار داده و مخفی میشوند!!!. همون چریکهای فدایی و مجاهدین برای شما خوب بودند که مثل سگ ولگرد شما کثافتها رو میکشتند و همتون دنبال سوراخ موش میگشتید. مرگ بر خامنه ای و مزدوران بیشرفش
شنبه 14 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.