با فلفل قرمز لاغر شوید

با فلفل قرمز لاغر شوید

مصرف تکه‌هایی از فلفل قرمز تند در کنار وعده‌های غذایی به شما کمک می‌کند تا بتوانید اشتهای خود را کاهش داده و کمتر غذا بخورید.

محققان دانشگاه پوردو در هندوستان متوجه شدند وجود ماده‌ای به نام کاپسایسین در فلفل‌های قرمز اشتهای انسان را کاهش داده و در عین حال میزان مصرف انرژی و سوزاندن چربی‌های اضافه را بیشتر می‌کند. این ماده، عامل اصلی به‌وجود‌آمدن مزه تند در فلفل‌است.

تحقیقات نشان می‌دهد، این تاثیر به‌خصوص در افرادی که به‌طور مرتب فلفل قرمز مصرف نمی‌کنند بیشتر است. فلفل قرمز به افراد دچار اضافه وزن کمک می‌کند اشتهای سیری‌ناپذیر خود را کنترل کنند همچنین بعد از مصرف هر وعده غذایی بتوانند کالری بیشتری را بسوزانند.

به این ترتیب با مصرف فلفل قرمز در یک دوره طولانی مدت می‌توانید به مرور زمان وزن خود را کاهش دهید. در این بین اگر ورزش کردن را هم به برنامه روزانه خود اضافه کرده و غذاهای سالم‌تری هم بخورید، خیلی سریع‌تر به هدف خود یعنی وزن ایده‌آل می‌رسید.

فلفل قرمز همچنین فعالیت سیستم گوارشی بدن را به بالاترین میزان ممکن می‌رساند و به اعتقاد دانشمندان عامل اصلی این موضوع هم مزه بسیار تندی است که شما حین خوردن این گیاه در دهان خود احساس می‌کنید.

تندی فلفل باعث افزایش دمای بدن می‌شود که همین عامل به سوزاندن بیشتر چربی‌های اضافه می‌انجامد.

pelle - سوئد - استکهلم
فانوس جان گوش میدهید چه میگوید ، فلفل قرمز که خیلی دوست دارید ،با این حساب شما اصلا مشکل اضافه وزن ندارید .
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

Royan - المان - المان
هیچکس به اندازه مکزیکی ها فلفل قرمز استفاده نمیکنه ولی همشون هم شبیه فلفل دلمه قرمز هستن. گول این حرفها را نخورید . تحرک داشته باشید و بش از اندازه غذا نخورید.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
در مورد من و دوستم بر خلافش است !!..ما همیشه این فلفل تُنـــد را با اشتهای. بیشتر و غذای مُفَــصَل میخوریم!!...
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Royan - المان - المان هموطن عزیز باور کن خاصیتی که فلفل داره هیچ یک از مواد غذایی یا حالا هر گیاه یا ....نمیتونه داشته باشه, البته نگفتم بیش از حد مصرف شه ولی به میزانش خیلی فواید داره و کلی برای بدن مفیده . نظر شخصی من میگه این مطالبی که سایت ارائه داده عینه واقعیت است هرگز فریب دهنده نیست . شاد باشی
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
فلفل چه سبز چه قرمز یعنی زندگی فلفل =ضد سرطان البته دور از همه عزیزان .... pelle - سوئد - استکهلم سلام دوست عزیزم, آره مهربونم دارم میبینم خوشبختانه هم اضافه وزن ندارم درست حدس زدید , منم به این خاطر عاشقشم , در کل گذشته از خاصیت و فوایدش, بیشتر به خاطر طعمی که داره دوستش دارم یک روز نشد غذا رو بدون فلفل بخورم چون بدون فلفل غذا اصلا خوشمزه نیست . با تشکر از این لینک. راستی پله جان شما چطور در غذاهاتون از خود فلفل یا پودر فلفل استفاده میکنی? اگه استفاده نمیکنید پیشنهاد میکنم به اندازه استفاده کنید همانطور که ترشی خورت کردم میخوام فلفل خورت کنم البته هر چیزی به اندازش . نوش جونت
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. *Fanoos* - ایران - شهمیرزاد -سلام فانوس جان, راستش من اصلا از فلفل در غذا بخصوص اگر تند باشد استفاده نمیکنم ولی از پایریکا استفاده میکنم و بویش را در غذا وسالاد دوست دارم .کلا از ادویه های قوی با بوی تند در غذا خوشم نمیآید ،نمیدانم شاید به این علت که عادت به این نوع طعم غذاها ندارم ,ولی درموقع خوردن پیتزا استفاده کمی از سوس Tabasco را دوست دارم. ولی بقول شما همانطور که ترشی خوردن را از شما یاد گرفتم حتما استفاده از فلفل را هم امتحان میکنم. موفق باشید.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
pelle - سوئد - استکهلم در هر صورت از هر ادویه ای استفاده میکنید نوش جونتون گواری وجودتون .
جمعه 13 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.