آلمان:کد اشتباه کذب است،‌ هواپیمای مرکل وارد آسمان ایران هم شده بود ولی اخطار دادند برگرد


آلمان:کد اشتباه کذب است،‌
هواپیمای مرکل وارد آسمان ایران هم شده بود ولی اخطار دادند برگرد

دولت آلمان روز چهارشنبه این موضوع  که کداشتباهی سبب ایجاد اختلال در پرواز آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان برای ورود به حریم هوایی ایران بوده است را رد کرد.

 پس از بروز اختلال در سفر مرکل به هند در پی اجازه به هواپیمای حامل وی برای ورود به حریم هوایی ایران ، دولت برلین اعلام کرد که از قبل عبور هواپیمای حامل مرکل از حریم هوایی ایران برای سفر به هند را به اطلاعات مقامات مسئول در ایران رسانده بود.

سخنگوی وزارت دفاع آلمان با اشاره به این موضوع گفت : ما از 27 آوریل ( یک ماه قبل) سفر مرکل به هند و عبور از حریم هوایی ایران را به این کشور اطلاع داده بودیم و در 29 می مجوز عبور از حریم هوایی ایران را دریافت کرده بودیم.

وی همچنین مدعی شد که هواپیمای مرکل وارد حریم هوایی ایران شده بود که با دریافت اخطار مجبور به ترک حریم هوایی ایران و بازگشت به حریم هوایی ترکیه شد .

سخنگوی وزارت دفاع آلمان تاکید کرد طبق قانون ورود مجدد به حریم هوایی کشور دیگر نیاز به دریافت مجوز دارد .وی افزود که برلین تمامی مقررات بین المللی را در زمینه کسب مجوز برای عبور هواپیمای مرکل از حریم هوایی ایران به درستی اجرا کرده است.

گفتنی است بامداد سه شنبه هواپیمای حامل مرکل برای عبور از حریم هوایی ایران با مشکل مواجه شد و دو ساعت در آسمان ترکیه متوقف ماند.

مقامات مسئول در ایران اعلام کردند که ارایه کد اشتباه از سوی خلبان هواپیما دلیل عدم   صدور مجوز برای ورود به حریم هوایی ایران بوده است.

در پی این واقعه آلمان سفیر ایران در برلین را به وزارت امور خارجه این کشور احضار و مراتب اعتراض خود را به اطلاع سفیر ایران رساند.

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول :. چرا آلمانها حقیقت رو نمی گید که ملاها ازتون چی می خواستن که خانم مرگل اولش نه و بعدش هم شاید گفته باشه نمایندم رو براتون می فرستم که باهاش موافقت کردند و اجازه دادن از آسمان ایران عیور کنه ..اینجا صحبت از میلیاردها یورو است !!علت اصلیش این مشکل این بوده که درمورد پول پرداختی فروش نفت ایران به هند که تو بانک آلمان بلوکه شده و دیگر مقادیر هنگفتی که تو بانک های هند باد کرده و نمیتونن تحویلش بگیرن می خواستن که با خانم مرگل صدر عظم آلمان صحبت کنند که از ایشان دعوت کردن که هواپیمای ایشان در تهران فرو آمده و با ماموران ولایت فقیه و احمدی نژاد ملاقات کنه که ایشان برای این امر مخالف کرده بودند و اظهار کردن که امریکا پوستم رو میگنه و ایشان بعدا" به ملاها گفتن نمایندم رو از طریف روسیه براتون میفرستم ...حالا هردو طرف هم آلمان ها و باند ملاها به گ......خوردن افتادن و نمی دونن که چی تحویل مردم بگن که گندش در نیاد !!! .
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم :. هیئت ایرانی از باندهای ولایت فقیه و احمدی نژاد که تو دروغ گفتن همون عادت تره بار فروشی قمی و مشهدی اصفهونیشون رو دارن چاک رو پوزه شون رو باز می کنن که میگن کد غلط بوده مثلا شاید خلبان هواپیما کد کارت ملی احمدی نژاد یا سفینه فضائی خامنه ای بد مشهدی رو تیپ میکرده!!!بیچاره خلبان بد شانس خل آلمانی که موقعیت خوب رو از دست داد ..اگر می گفت کد اشتباه بوده فرداش از سفارت ایران تو برلین چند میلیونی یورو به حسابش می ریخت !!خلبان خاک برسرت !!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
اخ خوشم میاد این اخوندها از این خارجی ها ترسی ندارن همین کارشون خوبه کارشون میکنن بعد هم یک خالی میبندن مهم سوز کار رو طرف هست گرفتن انگلیس ها گرفتن 3 امریکایی بستن حریم هوایی بعد ورود خیلی باحال بود تنها کار مفید اخوند مفت خور همینه که از هیچی نمیترسه بر عکس یک عده فراری و عرب یاد دوستان نرفته که هواپیمای مسافری ایران رو امریکا رو اب زد هیچکی هیچی نگفت جرم اون مسافر ها چی بود مشکوک بودن به هواپیما که جنگی هست ؟؟ بعد هم مدال شجاعت گرفت ملوان اون کشتی
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
ولی وقیح و مموتی فکر میکنن همه دنیا مثل خودشون خر هستندبا معذرت از خر)
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
love-iran - ایران - چابهار --- شما مثل اینکه یادت رفته امریکا با زدن هواپیما و کشتیهای ایران تو خلیج فارس موجب شد امام جاهل جام زهر مارش رو کوفت کنه اگه نه که این جنگ الکی هنوز تا کربلا ادامه داشت !!! من از کشته شدن هموطنانم تو اون هواپیما متاسفم ، ولی فکر کن ادامه جنگ میتونست چقدرتلفات به جا بزاره در ضمن بزدل تر و ترسو تر از این آخوندهای کثافات پیدا نمیکنی که واسه ادامه حکومتشون حاضرن خواهر و مادر من و تو رو مثل آب خوردن بکشن ، شما مشکلت از جای دیگست بهت ویزا ندادن بلم سوار شی بری اونور خلیج نشستی تو چابهار داری به عالم و آدم بدودیراه میگی مثل دایی جان فکر میکنی کار کار انگلیسی هاست .
جمعه 13 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
robo - امریکا - لوس آنجلس . متاسفم که فکر میکنی همه مثل شما دوست دارن خودشون حال کنن اونی هم که نتونس به جهنم نه عزیز من تحصیل ام رو اون ور کردم حالا وقتش هست واسه مردم زحمت بکشم از اخوند که خیر ندیدن پس اونی که توان اش رو داره کمک کنه من اینجا دکترم تا چند وقت پیش مشهد بودم اما حالا تصمیم گرفتم تو مناطق محروم کمک کنم متاسفم برات که رفتی اون ور خودت میخوای حال کنی به بقیه میگی اینور اینطوری اونطوری کنین شما هم ترسیدی بگی خلیج فارس داری میگی خلیج این نشون میده نون کی رو میخوری
جمعه 13 خرداد 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
love-iran - ایران - چابهار--من هم متاسفم که دکتر مملکتم بلد نیست ۴ خط فارسی روون بنویسه بدون غلط !!! در مورد خلیج هم باید بگم فارس بوده هست و خواهد بود چه من و تو توی کامنت بنویسیم چه ننویسیم، شما هم منت سر مناطق محروم ایران نزار، با این سوادت جای دیگه قبولت نمیکردن!، من هیچ نیازی نمیبینم که به شما دوست عزیز توضیح بدم تو ایران چیکار کردم و حالا چرا اینجام؟ ولی شما اگه راحتی میتونی فکر کنی من ترسیدم اومدم اینجا حال میکنم و نشستم میگم اونور اینکارو بکنین و از این حرفها که از خیلی ها شنیدم ، خدا همه مریض ها رو شفا بده دکتر!
شنبه 14 خرداد 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
در ضمن دکتر! خط اول متن قبلی ام رو برات دوباره کپی میکنم بخونی ---شما مثل اینکه یادت رفته امریکا با زدن هواپیما و کشتیهای ایران تو خلیج فارس موجب شد.. شما زیاد سعی نکن از متن دیگران ایراد بگیری حواست به کار خودت باشه ( محض یاد آوری )
شنبه 14 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.