مرد روس خود را برای افزایش بخت زنده به گور کرد


مرد روس خود را برای افزایش بخت زنده به گور کرد

زنده به گور شدن داوطلبانه در روسیه رخداد جدیدی نیست

مردی در روسیه پس از آن که از دوست خود خواست برای کمک به "افزایش شانس" او را زنده به گور کند، درگذشت.

قربانی پس از حفر یک گودال کم عمق در حیاط خانه خود و قرار دادن یک تابوت مجهز به لوله های هوا، به همراه یک گوشی تلفن و یک بطری آب در درون آن جا گرفت.

او سپس از دوستش خواست که تابوت را با خاک بپوشاند تا مدتی را در حالت دفن شده قرار داشته باشد.

قربانی ۳۵ ساله بر این باور بود که زنده به گور شدن به بهبود بخت او کمک خواهد کرد.

او یک برنامه نویس کامپیوتر از اهالی شهر بلاگوشچنسکا در شرق روسیه بود و یک فرزند کوچک داشت.

قربانی پس از دفن شدن در زیر بیست سانتیمتر خاک از طریق تلفن همراه به دوستش خبر داد حالش خوب است و شب را در تابوت خواهد گذراند.

روز بعد که دوست "مرد خوش شانس" برای در آوردنش به محل برگشت، با جنازه او مواجه شد.

بازرسان محلی احتمال می دهند قربانی به خاطر انسداد لوله های هوا در اثر بارندگی دچار خفگی شده باشد.

به گفته آنها این مرد خرافاتی تحت تاثیر داستان های منتشر شده در اینترنت قرار گرفته است.

زنده به گور شدن داوطلبانه افراد در روسیه رخداد جدیدی نیست.

تعدادی وبلاگ نویس در این کشور درباره تجربه های خود در این زمینه نوشته اند و مجله روسیسکایا گازتا هم گزارش مفصلی را در این باره منتشر کرده است.

تابستان گذشته مردی در منطقه ولوگدا در شمال غربی روسیه پس از آن که خود را زنده به گور کرد، در اثر فشار زیاد درگذشت.

او قصد داشت با این کار ترس از مرگ در خود را از بین ببرد.

malmsteen - اکراین - کیف
بابا قهرمان.بابا نترس.باباشجاع.
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
در وصف این بشر فقط یه چیز میشه گفت اونم اینه " گلابی "
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
این مطلب رو برای دوست عزیز اقای مسلمان ایرانی مینویسم، چون ایشون رو دانشجو و فردی میبینم که ارزش بحث کردن و دیالوگ رو داره، اما متاسفانه دچار مغالطات خرافه گرایان هستن. هیچکدام از ما هیچوقت نمیریم بنا بر مغالطات و دروغهای اسلامگرایان در مورد امار و ارقام کلمات در قران شخصآ کلمات یاد شده را بشماریم.اما امروز اینکار بواسطه تکنولوژی و اینترنت اسون شده.اول ادعای اقایون که بارها به اشتباه از طرف اقای مسلمان ایرانی هم عنوان شده نگاه کنیم: کلمات و تکرار انها در قران . دنیا (یکی ازنام های زندگی): ١١۵، آخرت (نامی برای زندگی پس از این جهان):١١۵- ملائکه: ٨٨ ، شیاطین: ٨٨-زندگی 145 و مرگ 145 -سود 50 و زیان 50- ملت یا مردم 50 پیامبران50-ابلیس یا شیطان 11 پناه جویی از شیطان 11-مصیبت 75شکر75-صدقه 73 رضایت 73- فریبخوردگان17 مردگان 17-مسلمین 41 جهاد 41 -طلا 8 زندگی راحت8 - جادو 60فتنه 60- زکات 32 برکت 32- ذهن 49 نور49 -زبان 25 موعظه نصیحت و گفتار 25 -ارزو8 ترس8 - اشکارا سخن گفتن و سخنرانی 18 تبلیغ کردن18 -محمد(ص)4 شریعت و اموزه های او 4 - مرد 24 و زن هم24 -
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
مسلمان ایرانی-و نیز جالب خواهد بود به دفعاتی که کلمات زیر در قرآن ظاهر شده اند نگاهی داشته باشیم: نماز 17بار، ماه 12 و روز 365بار.دریا 32 بار و زمین یا خشکی 13 بار، دریا : ٣٢ ، زمین(خشکی): ١٣- دریا + خشکی 45= ٣٢+13 -خشکی =% 28.89=45/(13)-100 % = دریا ( ٧١.11 %) + خشکی(28.89% )- دانش بشری به تازگی اثبات نموده که آب ٧١٫١١١ % و خشکی ٢٨٫٨٨٩ % از کره زمین را فراگرفته است. ایا میتوان گفت همه اینها بر حسب اتفاق در قران امده؟!! اما جواب برای دوستانی که تحمل شنیدن دارند: بیگمان برای کسانیکه اهل تحقیق و جستجو نباشند یک احساس خاصی را تقویت میکند که همان عوام فریبی است شماییکه دکترای نجوم داری یا استاد ریاضی هستی و یا فیزیکدان و یا پزشک و یا هرشغل تخصصی دیگر , وقتی مطلبی را بدون تحقیق قبول میکنی و بر آن صحه میگذاری بدان که تو هم عوام به حساب خواهی آمد هرچندکه تحصیلات دانشگاهی داشته باشی.تمام امارهای ذکر شده دروغ و اشتباه است. حال تعداد بکار برده شدن این کلمات بطور واقعی و انطور که هست :
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

odin - بلژیک - انتورپن
مسلمان ایرانی- دنیا 143- اخرت 107 بار- زندگی 92 و مرگ 84 بار- نماز 90، ماه 56 و روز 658 بار- خشکی 12 دریا 62 بار و الی اخر. عزیز جان مسلمان ایرانی، شک کردن یعنی راهی برای پاسخ پیدا کردن.اما قبول کردن حتا بزور دروغ یعنی خود را و دیگران را فریب دادن. اینکه ما نماز میخونیم و کارهایی رو که اسلام عزیز گفته انجام میدیم که اگر اون دنیایی وجود داشت بهشت رو از دست ندیم، یعنی شراکت در جنایات و بزه کاری دروغگویان و خلافکارهای اجتماعی.وقتی این دین بشما میگه سنگ بزن به سر و کله زن و بچه مردم تا بمیرن و شما برای لذت بهشت نادیده این دستور رو انجام میدی( البته بلانسبت شما)یعنی جنایت.یعنی قتل عمد.یعنی کاری که 32 ساله با ملت میکنن و متاسفانه هنوز هستن کسایی مثل شما که فریب این دروغها رو میخورن
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

atish pare - امریکا - سیاتل
باز هم روسها!????. فرااااااااااااااااااااررررر!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
ترس از مرگ خود را با خود به گور برد حیوونکی!
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.