اظهارات امام جمعه کاشان تکذیب شد

اظهارات امام جمعه کاشان تکذیب شد

روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد که گفته های امام جمعه کاشان در خصوص درخواست فرمانده سپاه از آیت الله خامنه ای مبنی بر دستگیری اسفندیار رحیم مشایی صحت ندارد.

سرتیپ رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه گفت: "مطلب منتشره در برخی رسانه ها پیرامون ناگفته های یکی از ائمه جمعه مبنی بر در خواست سرلشکر جعفری از مقام معظم رهبری در زمینه جریان انحرافی صحت ندارد."

صولگرایان منتقد دولت، از اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی نژاد و عده ای از نزدیکان فکری او با عنوان رهبران "جریان انحرافی" نام می برند.

روز گذشته، عبدالنبی نمازی، نماینده آیت الله خامنه ای در کاشان و امام جمعه این شهر گفت که فرمانده سپاه پاسداران از رهبر ایران خواسته بود که اجازه دهد که این نهاد آقای رحیم مشایی را دستگیر کند تا "غائله" پایان یابد، اما رهبر ایران تنها خواهان دستگیری "عوامل عملیاتی" شده بود.

آقای شریف گفت که رسانه‌ها نسبت به انتشار اخباری که توسط شخص ثالث از سوی فرماندهان و مسئولین سپاه نقل می شود دقت و حساسیت بیشتری نشان دهند.

او گفت در صورتی که اظهارات این مسئولان از طریق روابط عمومی کل سپاه تائید نشود، از نظر سپاه فاقد اعتبار است.

دفتر رهبری ایران نیز در اطلاعیه ای به رسانه های خبری هشدار داده است که از "نقل اخبار غیر موثق و غیر مستند" پرهیز کنند و اخبار مربوط به آیت الله خامنه ای را پس از اینکه از طریق منابع رسمی منتشر شد، منعکس کنند.

ظاهرا این اطلاعیه در واکنش به اظهارات آقای نمازی منتشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است که برخی اظهارات در خصوص مواضع آیت الله خامنه ای "حاوی مطالب خلاف واقع بوده و از راههای غیر موثق و غیر مستند در اختیار گویندگان آنها قرار گرفته است."

روز سه شنبه، ۱۱ خرداد، آقای نمازی در حاشیه درس خارج فقه خود گفته بود: "آقا فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید. کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند و با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید، اما حساب رئیس جمهوری را جدا کنید."

در بخشی دیگری از گفته های آقای نمازی آمده است که رهبر ایران در جلسه ای با حضور سران قوا دستور روشن کردن ماهیت "جریان انحرافی" را داده است.

saitama - ژاپن - توکیو
میخواستم بدونم دراین دین مزخرف امام شنبه و یکشنبه و......هم داریم?
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
مشکل خود ضحاک علی است. پاچه او را بگیرید.جن بوداده را او از آستین نا مبارکش بیرون آورده.وکهریزکها برپا ساخته.هزان جوان را طعمه مارهای روی دوشش نموده. اسلام لواط کار دست پخت اوست.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
تا نباشد چیزکی ،مردم نگویند چیزها.عجب حکومت خر تو خری،دور از جان خواننده های سایت،امام جمعه کاشان که خبر را از خانه عمّه جانش نیاورده،ولی مردک خرفت نمیدانسته که بعضی خبرها محرمانه است.اینان بولتن های خبری محرمانه دارند که هر چند گاهی برای اشخاص خودی و با مشاغلی حساس میفرستند،حالا این خبر هم جزو خبرهای محرمانه بوده یا نبوده خودشان بهتر میدانند.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مملکتی که بدست چند تا آخوند بیسواد و عرب زاده گرفتار شود از این بدتر خر تو کره خرمیشود.مرتیکه چلمنگ اگه این خبر محرمانه را تو شکمش مخفی میکرد الان رژیم و رهبر به چیز خوردن نمی افتادند.1- یااینکه خود شیرینی و بازار گرمیه2-یااینکه التیماتیو به مشایی دادند که آخر بازی3-مشایی واقعا باید هوشیار باشد..ولی خوشحالم از اینکه باند مموتی و مشایی ضد آخوندها هستند..مرگ و ننگباد هر چی آخوند پاچه خوار و لامالی رهبره.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

aminmdn5 - ایران - تهران
کی فکر میکرد یه روزی ملا اینقدر به چشم بیاد که مجبور شیم مزخرفاشون همه جا ببینیم خدایا توبه
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.