ذوالنور:جداکردن جریان انحرافی از احمدی‌نژاد سخت است

ذوالنور: جداکردن جریان انحرافی از احمدی‌نژاد سخت است

مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفته است «جریان انحرافی» و برخی از شخصیت‌های رأس آن به‌شدت به رئیس‌جمهور «گره» خورده‌اند اما امیدواریم که این گره «گسیخته» شود.


ذوالنور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزوده: «جدایی جریان انحرافی از رئیس‌جمهور در حال حاضر سخت است اما زمانی می‌توان آن را باور کرد که رأس جریان فتنه توسط رئیس‌جمهور کنار زده شود.»

جریان انحرافی، اصطلاحی است که منتقدان دولت احمدی‌نژاد درباره اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور و نزدیکان وی به کار می‌برند.

به گفته ذوالنور نوع نگاه احمدی‌نژاد با مشایی «هماهنگی» دارد. وی گفته «دلیل دل‌باختگی رئیس‌جمهور به مشایی نیز مشخص نیست.»

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران مدتی پیش نیز گفته بود مشایی، «رئیس‌جمهور اصلی» ایران است.

وی افزوده: «مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و دلسوزان انقلاب به صورت علنی و پنهانی درخصوص جریان انحرافی و شخص مشایی اظهار نظر کردند اما آنچه به جایی نمی‌رسد فریاد است، بنابراین هیچ یک از آن صحبت‌ها تأثیرگذار نبود.»

در همین حال آیت‌الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان نیز به تازگی گفته است سرتیپ محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در نشستی با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد بازداشت مشایی را مطرح کرده اما رهبر جمهوری اسلامی با آن موافقت نکرده ولی گفته «عوامل دیگر جریان انحرافی» بازداشت شوند.

در یک ماه گذشته چندین نفر از نزدیکان مشایی بازداشت شده‌اند.

ذوالنور در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است: «نظام تمام تلاش خود را انجام داد که خانه‌نشینی رئیس‌جمهور به انظار عمومی کشیده نشود و لذا قهر وی مخفی شد (اما) مسئولان با خویشتن‌داری اظهارنظر نکردند. وقتی موضوع به رسانه‌ها کشیده شد موضع‌گیری‌ها در قبال آن طبیعی بود؛ چراکه دیگر کتمان شدن آن قابل توجیه نبود.»

محمود احمدی‌نژاد، پس از مخالفت آیت‌الله علی خامنه‌ای با برکنارکردن حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات، به مدت ۱۱ روز از رفتن به سر کار خودداری کرد و در خانه‌اش ماند.

همچنین آیت‌الله نمازی درباره دلیل برکنارکردن مصلحی از سوی احمدی‌نژاد گفته است: «آقای مصلحی یک جلسه داخل ‌سازمانی تشکیل داده بود و برای کادر اطلاعات مطالبی (درباره جریان انحرافی) گفته بود و یک آقایی به نام عبداللهی که رئیس ستاد اطلاعات بوده در صحبت‌ها پارازیت ایجاد می‌کرده که نه آقا این‌جوری نیست و وزیر اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ایشان را صادر می‌کند، این هم عنصر نفوذی دفتر رئیس‌جمهور بوده است.»

به گفته امام جمعه کاشان، «بعد از این ماجرا آقای رئیس‌جمهور، آقای مصلحی را احضار می‌کند که چرا ایشان (عبداللهی) را بدون هماهنگی من برداشتی؛ آقای مصلحی می‌گوید که من وزیرم و این شخص کارمند من می‌باشد و رئیس‌جمهور هم می‌گوید که شما یا استعفا بدهید یا من عزلتان می‌کنم و آقای مصلحی هم استعفا می‌دهد.»

مجتبی ذوالنور در ادامه مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته است: «احمدی‌نژاد بعد از ۱۱ روز سعی کرد با چسب و وصله مشکل را درست کند و بگوید هیچ تقابلی وجود ندارد و دیگران در فهم خود اشتباه کرده‌اند.»

oghab - فنلاند - هلسینکی
ببند در شو مردک فرومایه اخوند دوزاری.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
به کجا رسیدیم!!! 2500 سال پیش که کسی نمیدونست حقوق چیه? بشر چیه?حالا را ببین که کجا هستیم!!?
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
آشخالهای عرب صفت,,مموتی که شما با دست خودتون درست. کردید دیگه مموت سابق نیست.افسارش در رفته و شماها نمیتونید جلودارش شوید.اولا که شماها همگی جنایتکاران دژخیم چلاغعلی هستید.ولی امیدواریم که این جریان انحرافی مثل سونامی یا ویروس اچ آی بی.به همه آخوندها سرایط کند و از ریشه بخشکاند.بوگندوی پشمالو مطمعا باش یک کودتای عظیم در کمین آخوندهای بچه تازی عرب صفته.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
کثافتهای آشغال هر چی بکشید حقتونه.اینقدر بر مردم جفا کرده اید که اگر روزی 3 بار (مثل آنتی بیوتیک) مدفوع خودتون را به خورد خودتون بده هنوز کمه.چوب خدا صدا نداره!!!!!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.