مشایی گفته تادو سال دیگر آیت‌الله خامنه‌ای نیست


عضو خبرگان رهبری: مشایی گفته تا دو سال دیگر آیت‌الله خامنه‌ای نیست

آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفته است مشایی به برخی از اطرافیانش گفته است که آیت‌الله خامنه‌ای و  احمد جنتی تا دو سال دیگر نخواهند بود که بتوانند از کاندیدا شدن وی برای ریاست جمهوری جلوگیری کنند.

آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان  همچنین گفته است عزیز جعفری، فرمانده سپاه از رهبر جمهوری اسلامی، خواسته است تا اسفندیار رحیم مشایی را بازداشت کند، اما رهبر  خواستار بازداشت نیروهای «عملیاتی» جریان «انحرافی» شده است.

به گزارش وب سایت متعلق به دفتر آیت الله نمازی، وی  که در حاشیه درس خارج فقه «انحرافات و جریانات اخیر کشور» صحبت می‌کرد گفته است:«رئیس دفتر رئیس جمهور مراکز قدرت نظام را در اختیار خودش گرفته» است.

عبدالنبی نمازی همچنین گفته است: «آقای سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه رفتند خدمت مقام معظم رهبری و گفتند اجازه بدهید ایشان را بگیریم کل غائله حل می‌شود حالا نهایتاً چند روزی بعضی‌ها اظهار نگرانی خواهند کرد و تمام خواهد شد. آقا ظاهراً هنوز به این نتیجه نرسیدند ولی فرمودند همه عوامل را دستگیر کنید؛ کسانی که نیروهای عملیاتی این طرح هستند؛ آقا فرمودند با قوت بازجویی کنید و بررسی کنید اما حساب رئیس جمهور را جدا کنید.»

در هفته‌های گذشته انتقادها در مورد عملکرد اسفندیار رحیم‌مشایی بالا گرفته  است و  پیشتر نیز  در خواست‌هایی برای  بازداشت آقای رحیم مشایی و برخی افراد حلقه اول «جریان انحرافی» به اتهامات مالی و سیاسی  مطرح شده بود.

طی هفته‌های اخیر گزارش‌هایی در خصوص بازداشت افراد نزدیک به دفتر ریاست جمهوری ایران منتشر شده است.

به گزارش وب سایت الف، نزدیک به احمد توکلی نماینده مجلس، کاظم  کیاپاشا  از «دوستان ۲۰ ساله رئیس دفتر رئیس جمهوری» که در زمان  ریاست اسفندیار رحیم مشایی بر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان ایرانگردی و جهانگردی مشاور رسمی وی بوده، نیز بازداشت شده است.

عباس امیری‌فر، امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری، نیز پیش از این  به اتهام  دست داشتن در توزیع فیلم «ظهور نزدیک است» بازداشت شده است.

عبدالنبی نمازی می‌گوید افراد بازداشت شده «اعترافات تکان دهنده» ای درباره «مفاسد» داشته‌اند.

موضوع وزیر اطلاعات

رویارویی آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، و محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران، بر سر حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، باعث شد تا اختلافات این دو  علنی شود.

به دنبال برکناری وزیر اطلاعات توسط محمود احمدی‌نژاد، آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، طی دستوری وی را ابقا کرد.

این در حالی است که عبدالنی نمازی جزییات بیشتری از نحوه برخورد محمود احمدی‌نژاد با رهبر ارائه می‌کند.

این عضو خبرگان رهبری می‌گوید: «در قضیه وزیر اطلاعات، وزیر گزارشاتی داده بود خدمت آقا که اینها چه کسانی هستند و قصدشان چیست و تنها راه را در برکناری وزیر دیده بودند و آقا متوجه بود و این قضیه از شش ماه قبل گزارش شده بود به آقا که به فریاد اطلاعات برسید که اینها در حال توطئه هستند اگر خاطرتان باشد چهار پنج ماه قبل آقا خودشان رفتند وزارت اطلاعات که به دنبال همین گزارش بود.»

عبدالنبی نمازی اضافه می‌کند: «آقای مصلحی یک جلسه داخل سازمانی تشکیل داده بود و برای کادر اطلاعات مطالبی را گفته بود و یک آقایی به نام عبداللهی که رئیس ستاد اطلاعات بوده در صحبت‌ها پارازیت ایجاد می‌کرده که نه آقا اینجوری نیست و وزیر اطلاعات بعد از جلسه حکم عزل ایشان را صادر می‌کند این هم عنصر نفوذی دفتر رئیس جمهور بوده است.»

این عضو خبرگان تصریح می‌کند: «بعد از این آقای رئیس جمهور آقای مصلحی را احضار می‌کند که چرا ایشان را بدون هماهنگی من برداشتی؟! آقای مصلحی می‌گوید که من وزیرم و این شخص کارمند من می‌باشد و رئیس جمهور هم می‌گوید که شما یا استعفا بدهید یا من عزلتان می‌کنم و آقای مصلحی هم استعفا می‌دهد.»

«مسئله رسانه ای نشود»

به گفته عبدالنبی نمازی رهبر تمایل نداشته است تا مسئله اختلاف بر سر  وزیر اطلاعات رسانه‌ای شود.

این عضو خبرگان رهبری می‌گوید: «خبر (استعفای وزیر اطلاعات) که به آقا می‌رسد ایشان آن حکم را صادر می‌کند. البته قبل از حکم به خاطر این که مسئله رسانه‌ای نشود شخصاً در چند سطر خطاب به رئیس جمهور می‌نویسند که آقای مصلحی باید در جای خودش ابقا بشود و خود آقا هم این نوشته را که دست‌نویس بوده در پاکت گذاشته و در پاکت را می‌چسبانند و یکی از اعضای دفتر به دست رئیس جمهور می‌رساند. رئیس جمهور می‌پرسد که نامه چیست؟ اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و وقتی نامه را باز می‌کنند می‌خوانند و می‌گویند: خب این مسئله که تمام شده است! گزارش را که به آقا می‌دهند آقا مطلع می‌شوند و حکم را صادر می‌کنند.»

به دنبال ابقای حیدر مصلحی توسط رهبر، محمود احمدی‌نژاد مدتی به صورت «قهر» و «خانه نشینی» از حضور در جلسات دولت خودداری می‌کند. اما وی پس از مدتی به سر کار بازگشت.

اخراج  مصلحی در جلسه هیات دولت

عبدالنبی نمازی می‌گوید حیدر مصلحی در نخستین  جلسه هیات دولت با مشورت «دفتر رهبری» از  حضور در این جلسه خودداری کرده و به قم رفته بود.

این عضو خبرگان در خصوص رویارویی حیدر مصلحی و محمود احمدی‌نژاد در جلسه دومین جلسه هیات دولت می‌گوید: «رئیس جمهور که وارد جلسه می‌شود به احترام آقای حائری که درس اخلاق گفتند چند دقیقه‌ای می‌نشیند و بعد با اجازه آقای حائری جلسه را ترک می‌کند و از طریق یکی از اعضای دفتر آقای مصلحی را صدا می‌کنند و می‌پرسد که شما چرا شرکت کردید؟ آقای مصلحی می‌گوید دستور آقاست. رئیس جمهور می‌گوید شما به مسائل بین من و آقا کاری نداشته باشید و خودتان را درگیر این مقوله نکنید.»

عبدالنبی نمازی اضافه می‌افزاید: «آقای مصلحی از جلسه هیئت دولت خارج می‌شود و در نهایت خبر به آقا می‌رسد و آقا محکم می‌گویند که آقای مصلحی حتماً باید در جای خوشان باشند و به همین دلیل مشایی گفته بود که ما احتمال نمی‌دادیم که آقا این قدر محکم بمانند و آقا هم که گفته بودند من تا آخر پای این مسئله می‌ایستم منتها با حفظ آرامش کشور در حالی که اوضاع منطقه مانند مصر و لیبی و بحرین و عربستان به این صورت است باید طوری رفتار کرد که هم این فتنه مهار و کنترل بشود توسط وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی و هم آرامش کشور پابرجا باشد.»

«احمدی‌نژاد حفظ شود»

عبدالنبی نمازی می‌گوید رهبر از حامیان خود خواسته است تا از حمله به محمود احمدی‌نژاد خودداری کرده و حملات خود را به اطرافیان وی که به عنوان «جریان انحرافی» معرفی می‌شوند، متمرکز کنند.

امام جمعه کاشان  در این زمینه می‌گوید: «در یک ملاقاتی که سران سه قوه حضور داشته اند آقا می‌فرمایند که رئیس جمهور باید حفظ بشود به دلیل زحمات و خدمات مختلفی که انجام دادند مانند مسکن و هسته‌ای و ... فلذا به شخص ایشان در خطبه‌ها و سخنرانی‌ها چیزی گفته نشود ولی جریان انحرافی باید برای مردم روشن بشود که اینان درصدد در دست گیری قوه مقننه و نتیجتاً قوه مجریه است چون کابینه را مجلس رأی می‌دهد.»

«آیت‌الله خامنه‌ای تا دوسال دیگر نیست»

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح می‌کند که مشایی گفته است  آیت‌الله خامنه‌ای و احمد جنتی تا دوسال دیگر نیستند که بخواهند جلوی نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری را بگیرند.

 عبدالنبی نمازی تصریح می‌کند: «به آقای مشایی گفتند شما که می‌خواهی رئیس جمهور شوی صلاحیت شما را شورای نگهبان باید تأیید کند و آیت الله جنتی بسیار قاطع است و شما را رد صلاحیت می‌کند که مشایی گفته تا دو سال دیگر آیت الله جنتی نیست و مقام معظم رهبری هم نیست که باعث رد صلاحیت بشوند. حالا نمی‌دانیم در ارتباط با جن این چیزها را فهمیده‌اند یا چیز دیگریست.‌»

haghighatgo - آلمان - برلین
مشائی ای بابا که تو چقدر یا خری یا قلدر بی مغز ...توکه میدونی تمامی محلی که نشست و برخواست میکنی چینی ها میکروفن گذاشتن چرا میشینی این ور و اون ور درد دل میکنی ؟ میدونی که اون "یهودی" بدمشهدی خامنه ای تحمل هیچ انتقادی رو نداره وحالا مثل مار زخمی داره ضحاکانه بخودش می پیچه و هرچی اوباش تو مشهد و فک و فامیلش بوده بارزده و تو تهرون خالیشون کرده که ازش دفاع کنن و تو می خوای یه هو بزنی تو اون پوزه کثیف ریشو بد مشهدیش و اونم به همین سادگی...کهروبی و موسوی رو هم دیدی این بدمشهدی بد نژاد باهاشون چیکار کرد؟...پس اگر بخوای واقعا چیزی رو تکون بدی از تو ارتش باید اشخاص واقعا گدو دار و لایق رو پیدا کنی این رو بدون که در افتادن با گرگ های یهودی اسلام زده سخته !!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ZAS - ایران - طهران
ایشالله که از ریش خشک بشن
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
امیدوارم خودتم نباشی همتون با هم برین به درک
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
جنتی تا 100 سال آینده زنده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
جنتی تا ابد هست!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

sasan4 - ایران - تهران
pandora - المان - کلن باهات صد در صد موافقم ، جهت اطلاع دوستان هنوز مادر جنتی زنده است ، ایشان در روستائی در بین راه اصفهان - خمینی شهر، بنام ولدان زندگی می کند ، وقتی مادر دایناسور زنده است معلومه که دایناسور هم حالا حالاها نمیمیره.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

آوای کوروش - ایران - تهران
sasan4 - ایران - تهران، راست میگی؟؟؟؟!!!! یا سرکار گذاشتی؟
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
آخرین خبر : طرح پیشنهادی حذف سه صفر از سن آیت الله جنتی و دادن لقب " نمیرالمومنین" در سازمان ثبت احوال کشور در دست بررسی قرار گرفت!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

fdsa60 - ایران - تهران
انشالله دولت دکتر احمدی نژاد بعد از او به دکتر رحیم مشایی می رسد و این دولت خدمت گذار همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهد به عبارت دیگر عصر طلایی ایران با آمدن دکتر رحیم مشایی شروع می شود سربازان امام زمان منتظر نبرد نهایی یا همان آرماگدون هستند. نصر من الله و فتح الغریب
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
حالا معلوم شد که اجنه های اینها هم هیچ چیزی بارشون نیست چون به اینها گفتن که جنتی تا دوسال دیگه نیست که جلوی صلاحیت ما را بگیرند ایندفعه را اشتباه کردین اگه اسمی از جنتی نمیبردین شاید باورمون میشد ولی الان دیگه تحت هیچ شرایطی برایمان قابل قبول نیست صحت و راستی حرفهاتون چون جنتی نقش نوح زمان فعلی را بازی میکند حالا حالاها مردنی نیست و میخواد رکورد حضرت نوح را بشکند . خوش باورها!!!!!!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
اصلا موضوعات تکراری و بی محتوای این افراد قابل بحث نیست خیلی بیمعنی شدن دیگه!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

kholidar - ایران - رشت
آقایان جدا این مشایی چقدر شبیه مستر بین است .نظر شما چیست بیاین او را ازین پس مستر بین بنامیم
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
مسلمان ایرانی ...مردم از خنده ...امیدوارم همیشه خندان و سالم باشی .. kholidar...راست می گی ها...ههههههه..مستر بین...
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
gol andam - سویس - زوریخ هدف ما انداختن گل خنده بر لبان شما دوستان عزیز است. همیشه شاد و خندان و موفق باشید. /// kholidar - ایران - رشت اره درست گفتید.. ما که خیلی وقته بهش میگیم مستر بین
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

sasan4 - ایران - تهران
آوای کوروش - ایران - تهران ،دوست عزیز خبر راسته.
جمعه 13 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.