رهبر ایران:آمریکا در برابر انقلاب اسلامی به زانو در آمده است

رهبر ایران:آمریکا در برابر انقلاب اسلامی به زانو در آمده است

آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، در سخنانی از شرایط امروز ایران و منطقه خاورمیانه ستایش کرد و آن را «تحقق برخی از وعده های الهی به ملت ایران» دانست. رهبر ایران مدعی شد که آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است.

آیت الله خامنه ای در «دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین» خطاب به نیروهای سپاهی گفت که انقلاب اسلامی در مقایسه با ۳۰ سال پیش در موقعیتی بسیار بالاتر قرار دارد و شرایط امروز کشور و منطقه، تحقق برخی از وعده های الهی به ملت ایران است.

وی با خطاب کردن آمریکا به عنوان «شیطان بزرگ» گفت که این کشور «از اول انقلاب، امپراطوری نظامی، مالی، تبلیغاتی و سیاسی خود را با همه توان به میدان شکست انقلاب اسلامی و ملت ایران آورد اما واقعیت سیاسی ایران و منطقه، نشان می دهد که آمریکا امروز خود در مقابل انقلاب اسلامی به زانو در آمده است.»

ایران و آمریکا از سه دهه پیش رابطه دیپلماتیک با یکدیگر ندارند ولی در ۳۰ سال گذشته تنش در مناسبات دو کشور همواره به یکی از دغدغه های صلح جهانی تبدیل شده است.

واشینگتن بارها ایران را به حمایت از تروریسم، نقض حقوق بشر و پیگیری برنامه هسته ای- نظامی متهم کرده و ائتلافی جهانی برای تحریم همه جانبه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

جمهوری اسلامی ایران نیز آمریکا را عامل نا امنی در منطقه خاورمیانه و جلوگیری از «پیشرفت ایران اسلامی» خوانده و خواهان خروج نیروهای این کشور از عراق و افغانستان است.

در ماه های اخیر که موج «بهار عربی» کشورهای شمال آفریقا و برخی از کشورهای خاورمیانه را فرا گرفته است، رهبران ایران بویژه آیت الله خامنه ای این رخدادها را نشانه «بیداری اسلامی» و «شکست سیاست های آمریکا در حمایت از رهبران مستبد عرب» دانسته اند.

رهبر جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه گفت که آمریکا «۳۰ سال قبل تنها یکی از وابستگان فاسدش یعنی رژیم پهلوی را از دست داده بود اما امروز شاهد از دست رفتن گسترده رژیم های وابسته به خود است.»

آمریکا حوادث خاورمیانه را ادامه روند «اعتراض های مردم ایران به رهبران جمهوری اسلامی» معرفی کرده و گفته است که از خواست مردم کشورهای عربی برای رسیدن به دمکراسی و آزادی حمایت می کند.

باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، در پیام نوروزی خود به مردم ایران تاکید کرد: «همان نیروهای امیدی که میدان تحریر را در نوردیدند در ژوئن ۲۰۰۹ در میدان «آزادی» دیده شدند. و درست به همانگونه که مردم منطقه بر حق انتخاب خود برای اینکه چگونه حکومتی داشته باشند پای فشرده اند، دولت های منطقه نیز در پاسخ خود دارای انتخاب هستند.»

وی گفته بود: «تا به حال پاسخ دولت ایران این بوده است که برای حفظ قدرت خود اهمیتی به مراتب بیشتر از احترام به حقوق مردم ایران قائل بوده است.»

این سخنان با واکنش رهبر ایران روبرو شد و وی حمایت آمریکا از مردم ایران را «دروغ» خواند.

انتقاد از «قدرت طلبان» داخلی

آیت الله خامنه ای در سخنان روز سه شنبه خود، «ثابت قدمی و هوشیاری ملت و مسئولان ایرانی» را «شرط لازم برای تحقق کامل وعده های الهی» عنوان کرد و بدون اشاره به این وعده ها، از کسانی که به گفته وی، در ایران به «مسائل فردی و قدرت طلبی مشغول شدند» انتقاد کرد.

آیت الله خامنه ای گفته است: «گناه کسانی که در روند حرکت همگانی ملت ایران، آرمان های انقلابی ملت را از یاد بردند و به مسائل فردی و قدرت طلبی مشغول شدند گناهی بزرگ و نابخشودنی است که البته به فضل الهی، ملت اینگونه کارها را از این افراد یا نمی گیرد و به آن بی اعتناست.»

رهبر جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود توضیح بیشتری درباره این دسته از افراد نداده است ولی در هفته های اخیر رابطه وی با محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسلامی، به شدت تیره شده و هواداران او، اطرافیان آقای احمدی نژاد را به فساد مالی و تاکید بر «مکتب ایرانی» با هدف اخلال در حرکت نظام اسلامی متهم کرده اند.

دولت احمدی نژاد در ماه های اخیر به دلیل دعوت از ملک عبدالله، پادشاه اردن، برای سفر به ایران و همچنین انتشار برخی گزارش ها درباره سفر احتمالی وزیر امور خارجه ایران به عربستان هدف انتقادهای شدیدی قرار گرفته است.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت دهم را به «سردرگمی» در حوزه سیاست خارجی متهم کرده و با اشاره به اطرافیان رییس جمهور ایران، گفته اند که «جریان انحرافی» قصد دارد تا سیاست خارجی تهاجمی جمهوری اسلامی را به سیاست خارجی خنثی تبدیل کند.

sam648 - سوئد - سوئد
نجاست باز خوا بیده پارس کرد
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

roya25 - اینگلیس - لندن
یادت رفته که بودی.چه شدی وچه خواهی شد
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
به هم میهنان داخل ایران تسلیت میگم که سُکان کشور را به دستِ مغز پوک. و خُل و چِل خامنه ای سپرده اند..!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
ای جان توهم!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
حرف مفت زدن هزینه که نداشته باشه نتیجه اش همینه.با این قوانین مزخرف اسلامی کشور را به نابودی کشیده اند .زبانشان هم یک متر دراز هست. رو که نیست..
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zamanphp - ایران - اصفهان
از مدیران سایت خواهشمندم حرف های این مردک که 32 ساله دچار توهم هست رو تو سایت قرار ندهند چرا که حرف های این مردک با آب حموم یکی هست
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

aliberlin - المان - المان
بر پدر دروغگو لعنت. دیگر این چاخانها باور کسی نیست
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

roya25 - انگلیس - لندن
غرور از تو یک جنایتکار برای کشورت ساخته وبرای اوباما یک جنایتکار برای دنیا. انگلیس لندن
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

roya25 - اینگلیس - لندن
این غرورها باعث شده که انسان به هر جنایتی دست بزند. یکی بخاطر اینکه بگویند پولدار .پولدار میشه و دست به هر کاری میزند تا پولدار شود. یکی بخاطر اینکه به او بگویند. رهبر دست به هر جنایتی میزند. که چند اشغال مثل خودش به او بگویند رهبر.همش غرور است که باعث درد وعذاب برای . انسان شده. لندن
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این یکی از بقیه دیوانه تر و وهم زده تر.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
عجب جنسی بوده یارو کلا توهم زده و چت کرده
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
جنسی که مصرف کرده خوب بوده !!!!!!!!نماینده شیطان در روی زمین !!. این عقده اش مال زمان بچهګیهاشه که توی حوزه علمیه بلا سرش اورده بودند ...
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
تو نظر دهنده ها یکی از ایران نبود خیلی خنده داره دقیقا اونهایی که خارج کشور هستن هر چی دوست دارن میگن همونجا واسه شما خوبه مرگ بر امریکا مرگ بر اخوند شپشو
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
پشمک علی چه حرفهایی بلده ها, آمریکا رو با این حرفهای عالمانه اش دستی دستی به کشتن داد, طفلک اوباما دیگه از دست پشم علی خواب راحت نداره !!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

erfan-iran - ایران - تهران
شما هم در برابر مردم ایران به زانو درخواهید آمد . متوهم جانی ! .. کلا افراد پوچ و بی مصرف حرفهای چرت و پرت زیاد میگن . آن از احمدی نژاد که در این چند سال مدام مثل روانی ها حرفهای نامربوط میزد و این هم از رهبر این نظام کثیف اسلامی .. یکی نیست به این مردک بگه بجای این چرت و پرتها گندی رو که توی اتخابات زدی جمع و جورش کن !
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

عرصه سیمرغ - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار. چه طوری شد یه دفعه از مشهد رفتی چابهار عزیزم ؟!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

آزادى - قطر - دوحه
البته آمریکا ایران را به عنوان یک چالش اساسی تصور می کند چالشی که سعی در از بین بردن مقامات این حکومت از طریق رسانه ها و تحریم و غیره را دارد حالا انقلابات در کشورهای عربی ربطی به ایران و آمریکا ندارد چرا که این انقلابات از فقر و کره به نظام استبدادی آنان است. سخنان جالبی است اما با واقعیت فاصله دارد چرا که آمریکا نیازی به ایران ندارد ولی ایران بله حداقل نیاز به دوستان آمریکا دارد
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بد مشهدی خامنه ای می بینه که هوا حیلی پسه ....بدجوری عنتری نژاد رو صحنه داره فیلم بازی می کنه و فیلمش رو فیلم شده های سی و چند ساله مات و مبهوت شده کلی پسندیدند که عنتری نژاد انبر ها رو در میاره و آخوندها رو باهاش می گیره و میندازه از مجلس و سیاست بیرون !!. حالا این ضحاک مشهدی خامن های هم پیداش شده و از لابلای اون ریش عرب زاده و قیافه پشمالوی حریص جهودیش چاک رو پوزش رو باز می کنه و سعی در اون داره سی و چند سال فیلم شده ها رو دوباره برای خودش فیلمشون کنه !! شما ملت اسلامی سی و چند سال است که با اراده اسلامی هر روز پشت به جلوی اسلام دولا شدید...مشهدیه که یهودی ها رهبر ش کردن میگه امریکا اون اوباما خدا لعنتش کنه پته ما رو با اربابمون اسرائیل را روی آب انداخت !! امریکا حریف ما و اسرائیل مون نمیشه !!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ببند درشو بوی گندش بلند شد.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
جناب sam648 - سوئد - سوئد . روی سخنم با شما است. نخست این که در کفتار بودن خامنه ای هیچ شکی ندارم. دوم: این که با سگ خواندن ایشان به سگان توهینی بس شگرف کرده ای که مقام سگ بسی والاتر از این حرفهاست. سوم این که یاد بگیر از این پس اگر خواستی صدای سگ را بر زبان یا در نوشته است بیاوری،، بهتر که هیچ ؛؛بلکه واجب است که به جای واژه بلند و سترگ و نماد هویتی ما ایرانیان؛ یعنی کلمه ((پارس)) که نام پرافتخاری است و نشانه و پیشینه ما ایرانیان و نام زبان مشترک و رسمی ایران است؛؛ به صدای سگ بگویی واغ واغ یا عو عو ؛؛ که،، در جائی که یاد آوری نام بلند پارس و پرشیا ؛ غرور هر وطن پرستی را بر میانگیزد،، نهایت نادانی یا دشمنی با کیان و هویت ایران و ایرانی ،، این است که بگویی فلانی یا سگه . پارس کرد.پارس نام پرافتخار تمدن ما. زبان ما. و پیشینه ما است و روا نیست که بانگ سگ و سگان را چنین بنامی.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
فکر میکنم از خریت شما به زانو افتاده و دوتا شاخ هم از این توهم شما روی سرشان سبز شده .
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
sam648 - سوئد - سوئد . عزیز دل ، واق واق کرد نه پارس کرد ، اعراب برای مسخره کردن ایرانیها جا انداخته بودند که بگویند سگ پارس می کند ( به جای واق واق) امیدوارم نکته سنج و پیروز باشید.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
رهبر ایران شکر خورده اند آنهم خروار خروار.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

sam648 - سوئد - سوئد
جناب بابک میهندوست .ایران با پوزش و تشکر از شما کاملا حق با شماست .ممنون
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
سبزاللهی هائی که خودشان را تکه پاره کرده بودند که چرا به توله ی خمینی //حسن/// انتقادی داشتم این اخرین نظر اوست بخوانید و شرم کنید/////حسن خمینی: جوهره نظام اسلامی "ولایت فقیه" است ////
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

mg42 - ایران - قزوین
وای بر ایران.. اونایی که فیلم مراسم تحلیف دانشگاه پاسداری رو دیدن میدونن مملکت دست چه کسایی افتاده
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
نه عزیزان توهم نزده این سیاست فرار به جلو و نعل وارونه نشون دهنده شمارش معکوس برای سقوط این نظام لجنه خود خرشم میدونه!!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
چرند گوئی جزئی جداناپذیر از زندگی این تن لش افلیج بی خاصیت سید گداعلی چلاقدست است. مرتیکه الدنگ به هزیان گوئی عادت کرده و مدام مزخرفات بی سر و ته بار اطرافیان و حامیان بی شعورتر از خودش می کند.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
با سپاس از دوست گرامی جناب- ساعت 12 از تهران -بابت حساسیت به جاشون و دست مریزاد گفتن به ایشون بابت وطن پرستی شون ،، اکنون روی سخنم با دیگر دوست عزیزمون، جنابsam648 - سوئد - سوئد هستش . با سپاس فراوان از توجه شما دوست گرامی. امیدوارم ما ایرونیا چه تو ایرون و چه خارج از ایرون،،،یک بار برای همیشه ،،، پس از این همه بی توجهی و ندانم کاریامون در مورد لزوم پاسداشت فرهنگ و هویت ملی مون،،، به فکر این باشیم که دیگه حداقل خودمون بازبون و دست و قلم خودمون. دیگه تیشه به ریشه فرهنگمون نزنیم. نمی دونم که چند صد ساله که بخش بزرگی از جامعه ایرونی به صدای سگ به جای واغ واغ(( واق واق) یا عوعو.. واژه بلند و پرافتخار پارس رو به اشتباه و از روی ندونم کار ی میگه. ولی دیگه فکر میکنم که دیگه تو زمونه انفجار اطلاعات و لزوم دفاع از تمدن و هویت ایرونی در برابر تازی صفتان قبلی و فعلی.. وقتش شده که نسل جوون ایرونی بیشتر از اینا حواسش جمع باشه . با سپاس از توجه همه دوستان گرامی. --------جاوید ایران-------------
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مردک مفت خور تازی زاده جنایت کار حرف مفت زن اول یک فکری به حال دست چلاقت بکن
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

مانیا - ایران - تهران
با تشکر از دفاعیه بابک میهندوست از حیثیت سگ های نجیب. باید بگم جنس مواد مصرفیش خیلی خوبه!!!!!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.