سفیر ایران به وزارت امور خارجه آلمان احضار شد

سفیر ایران به وزارت امور خارجه آلمان احضار شد

در پی عدم اجازه عبور به هواپیمای آنگلا مرکل، صدر‌اعظم آلمان از حریم هوائی ایران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برلین به وزارت امور خارجه آلمان احضار شد.

گیدو وستروله، وزیر خارجه آلمان روز سه‌شنبه (۳۱ مه / ۱۰ خرداد) در واکنش به این اقدام دولت ایران گفت:«این بی‌احترامی به آلمان به هیچ عنوان قابل قبول نیست». وی افزود: «ما با صراحت تمام تاکید می‌کنیم که نقض قواعد بین‌المللی به هیچ عنوان از سوی آلمان مورد پذیرش نیست». هواپیمای صدر‌اعظم آلمان سرانجام  پس از ۲ ساعت پرواز بر فراز آسمان ترکیه، با تماس‌های مقامات این کشور و وزارت خارجه آلمان موفق به عبور از فضای ایران به سمت هند شد. 
 

 

ولایت وقیح - ایران - تهران
بعضی از حرکتای این آخوندا هم قشنگه ها.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
خوب حالش رو گرفتن!مرکل زیادی خودشو نخود هر آشی میکنه.نصف این تحریمها که دودش فقط به چشم مردم عادی ایران میره(یکیش همین نداشتن روابط بانکی بین دو کشور یا ندادن سوخت به هماپیماها که ضررش به من رسیده!)زیر سر این عجوزه هست.واسه المانیها که روی وقت خیلی حساس هستند 2 ساعت دیر رسیدن و منتظر نگه داشتن طرف از مردن هم بدتره:))
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

bavar88 - هلند - امستردام
گفتیم که چی چی شده...حالا یک دوساعتی رو هوا می چرخیدی. زائو که نبودی زود بیارند پایین....ههههه ..اینهمه با خارجیها و علی الخصوص ایرانیها تو کشورتون مثل حیوان رفتار کردید دوساعت کم نبود...
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
افرین کاره خوبی کرد واقعا این نشان شجاعت نیروی هوایی ایران رو نشان میده ندادن سوخت به هواپیماهای مسافری ایران نفرستادن سوخت به ایران برای ماشین های شخصی اینها نقض حقوق نیست ؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
ای که کیف کردم هر کسی بود که بود که اجازه نداد افریته آلمانی همینطوری و بهمین سادگی از روی آسمون ایران رد بشه ...دمت گرم..صورتت رو بیار جلو یه ماچ بهش بزنم ..زنیکه افریته آلمان شرقی که مانند مانکن های لباس پوشیده و ادا و اطفار خانم کلینتون رو در میاره و برای دیدار گماشته های عمامه بسرهندو و سیک و دیدار با جهودهای هندی شون برای بیگاری کشیدن مردم هند و اسلحه فروشی و جنگ افروزی با پاکستان راهی هند بوده که دو ساعت پیره سگ تو هواپیما می بایستی چرت میزده که اونم بدرک !! ایرانی ها رو چی میگید ؟ گامبوی افریته خانم آلمانی "صدر عظم آلمان" که چندین ساعتی اینجا و اونجا دربدر میشن اگر به ایران پرواز دارن و بلعکس !! این غربی ها عادت کردن که امری مسلمه که آسیائی ها باید جلوی پاشون دولا بشن اگر با چکش قبلا تو سرشون هم زده باشن !! کثافت ها ملت ایران تحریم می کنند وحالا با هوپیما میخوان از روشون رد بشن و تو هواپیما چوک هم براشون بسازن و به ریششون بخندن ..بخور مادر ...ده!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

iSam - انگلستان - لندن
واقعا برای بعضی از شماها متاسفم که اینطوری فکر میکنید و از عاقبت حماقت بی خبرید.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
با این کار میخوان بگن چی که ما قدرتمندیم . خیلی کار احمقانه و مسخر ه ای کردند . توجه داشته باشید دوستان بالا که بدون اطلاع نظر دادید ایران قبلش اجازه عبور داد ه یعنی آلما نها قبلا اجازه پرواز از اسمان ایران رو گرفته بودند . !!! در اسمان ترکیه که خلبان میخواد بیاد میگن اجازه نیست بعد از 2 ساعت دوباره اجازه داده میشه حالا می بینید فردا پس فردا هم مییان برای معذرت خواهی .که تقصیر ما نبود و فلان بود و بهمان !!!! این کار های احمقانه رو انجام میدن که اروپا و امریکا و... به چشم یک کشور عقب مانده و فناتیک به ایران نگاه می کنند . این آخوندها واقعا مایه خفت و آبروریزی شدند برای ایران و تمام دنیا.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
bavar88 - هلند - امستردام همه که مثل تو بیکار و بیعار نیستند, طرف صدر اعظم آلمانه, روضه خون دو زاری مثل سید علی سگ دست قاتل نیست که, کسی پهن الاغ هم بارش نکنه! خواستی جواب بده باز هم دارم برات.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
بله واقعا کار خوبی کردن, خودشون رو سنگ روی یخ کردن و بعداز دو ساعت با عذر خواهی دندشون هم نرم اجازه دادن. قدرتمند کسیه که پای حرفش بایسته نه که وسط کار زیرش بزاد.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
خطاب به اونایی که فیگور فیلسوفانه گرفتند : بالاتر از سیاهی رنگی نیست!غرب چه تحریمی میخواد بکنه که تا الان نکرده?چه مدارایی کرده که نگران باشیم دیگه نکنه!مگه از برکات ج.ا. احترامی واسه ایرانی توی خارج مونده که نگرانش باشیم?من حالم از همه چیز حکومت ایران به هم میخوره اما با این کارش بدفرم حال کردم!!!!!!!
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.