فیفا:'بن همام'جام جهانی ۲۰۲۲ را خریده است

معاون دبیرکل فیفا: 'بن همام' جام جهانی 2022 را خریده است

به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، جروم والکه دبیر کل فیفا اعتراف کرده است که او شخصا ایمیل مذکور را ارسال کرده است.
بر اساس گزارش بی بی سی، ایی میل مذکور همچنین این موضوع را مطرح کرده است که چرا بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، خود را نامزد احراز پست دبیرکلی فیفا کرده بود.
والکه در همین خصوص نوشت: ' بن همام فکر می کرد که همانطور که می شود جام جهانی را بخرد، ‌می توان فیفا را نیز خرید.'
این درحالی است که بن همام روز دوشنبه با برقراری تماس با بخش ورزشی بی بی سی در همین خصوص تصریح کرد: 'من واقعا نمی دانم که چرا او (والکه)‌چنین حرفی را زده است.'
وی در ادامه در همین خصوص افزود: 'اگر من برای قطر پول خرج کردم بنابراین شما باید تمامی 13 نفری را که به قطر رای دادند زیر سوال ببرید.'
بن همام در پاسخ به سوال بی بی سی در خصوص صحت اتهامات وارده از سوی والکه، تصریح کرد: ' شما چه فکر می کنید؟'
بر اساس این گزارش دبیرکل فیفا تاکید دارد که ایمیل او به وارنر قرار بوده که محرمانه باقی بماند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد که وارنر تنها بخش هایی از این ایمیل را انتخاب و منتشر کرده است.
والکه خود در این خصوص تصریح کرد: 'او (وارنر) ایمیلی را برای من فرستاد و از من خواست که آیا من از بن همام خواسته ام برای احراز پست دبیرکلی فیفا نامزد شود.'
وی در ادامه این توضیحات یادآوری کرد که وارنر از او خواسته بود که باید از بن همام بخواهد خود را کنار بکشد.
جک وارنر معاون دبیر کل فیفا تکذیب کرد که او کمیته اخلاقی فیفا را تحت تاثیر قرار داده است تا تحقیقات بیشتر در این خصوص را به تعلیق درآورند.
وارنر که رییس کنفدراسیون کونکاکاف است به اتهامات وارد شده به وی در خصوص رشوه و تصمیم کمیته اخلاقی فیفا در خصوص تعلیق وی از خدمت ، شدیدا واکنش نشان داده است.
وی همچنین بلاتر را متهم کرده است که علاوه بر اهدای هدایایی به مسولان کونکاکاف مبلغ یک میلیون دلار را بصورت غیرقانونی به آنان داده است.
از سوی دیگر، معاون رییس کمیته اخلاقی فیفا در خصوص احکام صادر شده در مورد بن همام گفت: 'آقای بن همام در حال حاضر به طور موقت از حضور در هرگونه فعالیتی در ارتباط با فوتبال منع شده است.'

منبع:پارس فوتبال

pandora - المان - کلن
از همه کثیف تر خود بلاتر هست,پیرمرد تا نمیره ول کن فیفا نیست!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
فیفا مافیای بی وفا...
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
این که از اول معلوم بود که جم جهانی‌ ۲۰۲۲ رو با پول دادن به این قطر.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
در هر معامله ای با " رشوه " سر و کار داریم و این محال امر است که از این فاکتور چرب کننده معاملات چند میلیاردی بگذریم, سوالم در اینست که ایا اینها " فقط " متوجه این رشوه شدند, یا اینکه هنوز قادر به هضم کردن این مشکلشان نیستند که چرا قطر میزبان یک بازی جهانی شده و چرا باید بن کیسه حمام, جانشین بلاتر بشود ?!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

pariha - کویت - کویت
دلم خنک شد خیلی جوگیر شده بود این (بن حمام ) نه همام که همون توالت به زبان عربی هست
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
هیچ کار این تازیان مثل ادمی زاد نیست خاک بر سر عقده ای عرب
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

tehran11 - ایران - تهران
ایرانیان گرامی لطفا به هیچ قومی و مرامی و اندیشه و مذهبی بی احترامی نکنید .ما در کشوری زندگی میکنیم که مردمان غیوری از عرب و بلوچ و کرد و آذری و لر و فارس داریم .لطفا در جهت امیال دشمنان این مرز و بوم حرکت نکنید.سپاسگزارم
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
عجب اوضاعی شده
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

red.boy - ایران - تهران
آتیلا حجازی : قلعه نویی نه در مراسم تدفین پدرم شرکت کرد و نه برای تسلیت به خانمان امد مشکی هم نپوشیده بود.آتیلا حجازی : از باخت سپاهان مقابل پرسپولیس خوشحال شدم. وقتی عکس پدرم را رو پیراهن بازیکنان پرسپولیس دیدم بغض کرد.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
از همان روز نخست که نامزدی را اعلام کردند برای ما مانند روز روشن بود که باج داده اند. فیفا در فساد پولی پیشرو در جهان و این تازی دامن پوش هم اندیشید جالا که همه باج میدهند چرا این ندهد. هرچند نمیدانست بزودی گندش در میاید. خوب شد آبروی همه شان رفت ، یک این مرد عرب که یاد بگیرد دیگر با رشوه دهی جلو نرود و دیگر فیفا که دیگر شورش را درآورده اند.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. tehran11 - ایران - تهران شما درست میگید ولی اینا نوفهمن
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

tehran11 - ایران - تهران
از 10 نظری که شما تا اینجا ابراز کرده اید تا به حال 6 عدد آنها ناسزا و اهانت است .تا هنگامی که فرهنگ اهانت و افترا و ناسزا که از طرف .. ترویج میشود ایران ما آباد نخواهد شد .من تعجب میکنم که همه آنها هم از طرف کسانی است که در اروپا هستند .چرا لااقل از انها یاد نمیگیرید؟ . با سپاس
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

red.boy - ایران - تهران
این اقای ارش بهدین توی مسائل منطقه اظهار نظر میکرد کافی نبود گویا توی فیفا هم دستش بند شده راجع به اون هم اظهار نظر میکنه. دیگه چی بلدی شیطون؟؟؟
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

red.boy - ایران - تهران
از روز اول میدونستی اینا با رشوه میزبان شدن چرا همون روز اول نگفتی؟؟
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
tehran11 - ببین توی ماجرا نیستی، زمانی که میزبانی قطر اعلام شد، کاربران ایرانی اینجا نوشتند که باج دهی بوده، اما یک مشت فریب خورده و چاپلوس و بادنجان دورقاب چین های تازیان دامن پوش به این کاربران تاخته و دشنام و ناسزا گویی کرده و به انها انگ حسادت زدند. اکنون که گند کار درآمده و همه دنیا به فساد مالی فیفا و رشوه دهی تازیان دامن دراز پی برده اند، دیگر نمیدانند چه بگویند چون حسابی خیط شده اند. کار این عربه هم بسیار ابلهانه بوده و هرگز فکر نمیکرده به این زودی دستش رو بشه و آبروی همه شان برود.
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.