کارگران قند اهواز ۷ ماه حقوق معوقه دارند

کارگران قند اهواز ۷ ماه حقوق معوقه دارند

تعطیلی و مشکل‌دار بودن واحدهای قند استان خوزستان در حالی است که این استان استعداد زیادی در این بخش دارد چون مواد اولیه که نیشکر است به وفور در این استان موجود است.

ایلنا: دبیراجرایی خانه کارگراستان خوزستان از حقوق معوقه ۷ ماهه کارگران قند اهواز خبر داد.
آقایارحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: این کارخانه در حال حاضر تعطیل است و ۲۰۰ کارگر شاغل درآن بلاتکلیف هستند.
وی گفت: بیشتر کارخانه‌های بحران زده یا مشکل مدیریتی دارند و با این که مشکل فروش دارند.
دبیراجرایی خانه کارگر استان خوزستان با اشاره به تعطیل بودن شرکت قند دزفول نیز گفت: تعطیلی و مشکل‌دار بودن واحدهای قند استان خوزستان در حالی است که این استان استعداد زیادی در این بخش دارد چون مواد اولیه که نیشکر است به وفور در این استان موجود است.
حسینی گفت: از مسوولان دولت به خصوص استاندار خوزستان می‌خواهیم که به مشکلات کارخانه‌های قند این استان رسیدگی عاجل کنند.

ایلنا

feminism - انگلستان - لندن
کدام مسئولان !! مسئولانی که تنها وظیفه اشان حفظ و حراستِ غارتگریها و چپاولهای نظام دیکتاتوری اسلامی میباشد .این مسئولین غارتگر نه تنها در مقابل خواسته ها و تقاضاهای کارگران زحمتکش هیچگونه تعهدی بر دوش ندارند بلکه فعالان حقوق کارگران و زحمتکشان چون منصور اسانلو را نیز به حبس میکشانند .
دوشنبه 9 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
در عوض برای تروریستهای لبنان و فلسطین خیرات میکنند و ثوابش هم برای شماها میرسه...ای لعنت شیطان بر هر چی عرب تروریست پروره.
دوشنبه 9 خرداد 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
در مورد خوزستان و تأسیسات نیشکر باید کتاب دو جلدی خاطرات ابوالحسن ابتهاج چاپ تهران را بخوانید تا بدانید این مرد در فاصله ۴ سال ریاست سازمان برنامه و بودجه در دهه ۳۰ چه خدمتی به این استان و کشور و همینطور سر و سامان دادن به سازمان برنامه و بودجه کرد ، همان سازمانی که زبل خان به محض ریاست جمهوری زیرابش را زد تا برگردیم به دوران قاجار و بی‌ حساب و کتاب مملکت داری البته در این دوره گیر دادند که ابتهاج بهائی بوده و صهیونیست و دزد ؟ نه که حالا دزد نداریم ، باز گلی‌ به گوشهٔ جمال آن دزدها که کار هم میکردند نه این دزد‌ها که مردم را بیکار میکنند !
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
احوال شیخ مکارم شیرازی( لعنت خلق بر او باد) اشفته باد. امپراطوری شککرش شوکران باد....که این مردم زحمتکش مظلوم را رعیت و فدایی خودش و جیبش میداند. از مفت خوری و روضه پنج زاری خوندن به کجا کارش رسیده
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
اینکه خوبه به 17 ماه نرسه باید دست بدعا برداشت
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. دوست عزیز کشور الان سیاسی است نه اقتصادی.هر کار میکنند حکومت را نگه دارند.
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
من نفرین تون کردم بهمین خاطر هم بهتون حقوق ندادن ! . من دیابتی هستم و قند خوردن برام سمه ...و حسودیم میشه که هیچی حتی چشمامم از هدقه میزنه بیرون که یکی جلوم بشینه ده تا حبه قند خالی کنه تو یه استکان چائی و هی اون لامذهب قاشقه رو توش بچرخونه!! حالا نمی دونم که تو اصفهون و قم و مشهد و یزد چندتا حبه قند میدازن تو چائیشون ؟ اصلا کسی اینجا میدون که سوپر خوشگل شده الاغ چرون سمنانی احمدی نژاد چند تا حبه قند میندازه تو چائیش که بعدش خالی کنه تو حلقومش؟ من میگم سه تاحبه شما میگید چند تا .....؟؟
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مرگ بر شاه گفتن این چیزها را هم دارد
چهار‌شنبه 11 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.