درخواست نمایندگان برای گزارش تخلف احمدی‌نژاد

 

درخواست نمایندگان برای گزارش تخلف احمدی‌نژاد به قوه قضاییه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد گزارش «تخلف» رئیس جمهور در وزارت نفت، به قوه قضاییه هستند، این گزارش در حالی به صحن علنی ارائه شده که نمایندگان مجلس نگران لغو ریاست ایران بر سازمان اوپک به دلیل عدم معرفی وزیر یا سرپرست برای وزارتخانه نفت هستند. 
عماد حسینی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس امروز دوشنبه به خبرگزاری مهر گفت که تخلف مد نظر نمایندگان به تایید اعضای کمیسیون انرژی مجلس رسیده و برای طرح در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است.
 
۱۱ نفر از نمایندگان مجلس، طی نامه‌ای به علی لاریجانی، رئیس مجلس خواستار رسیدگی قوه قضاییه به «تخلف» رئیس جمهور شده‌اند. این گزارش پس از رای گیری در صحن علنی مجلس به قوه قضاییه فرستاده می‌شود.
 
محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران شامگاه یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰در یک گفت‌وگوی زنده که از تلویزیون دولتی ایران پخش شد، گفت خودش سرپرستی وزارت نفت را بر عهده گرفته است.احمدی‌نژاد پس از مطرح شدن بحث ادغام وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو، این تصمیم را گرفت. شورای نگهبان اعلام کرده که رئیس‌جمهوری نمی‌تواند شخصاً سرپرستی وزارت‌خانه‌هایی را که وزیر ندارند، برعهده گیرد.
 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید «هر چه سریع‌تر» سرپرست و وزارت نفت را معرفی کند، افزود: «معرفی نشدن سرپرست وزارت نفت یا وزیر نفت تاکنون هم یک تخلف قانونی محسوب می‌شود و باید نسبت به علت معرفی نشدن وزیر نفت در روزهای اخیر نیز به مجلس پاسخگو باشند.»
 
بر اساس ماده ۲۳۳ آئین نامه داخلی مجلس هرگاه حدقل ده نفر از نمایندگان و یا هرکدام از کمیسیون‌ها، «عدم رعایت شئونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس جمهور یا وزیر و یا مسئولان دستگاه‌های زیر مجموعه آنان» را اعلام کند، موضوع بلافاصله از طریق هیئت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون‌های ذی ربط ارجاع می‌شود.

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
حال ببینم تیغ کدامشان برنده تره...لاریجانیها یا مموتی و اطرافیانش.
دوشنبه 9 خرداد 1390

ملاصدرا - ایران - شیراز
حالا از گزارشهای قبلی به قوه قضائیه چه نتیجه ای حاصل شده که از این یکی حاصل بشه؟
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

ممقلی - ایران - شیراز
بابا چه گزارشی؟همشون دستشون تو همه
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

shahab46 - المان - هانوفر
این یارو انتری نژاد اگر پیگیری کنند تو دنیا امدنش هم خلاف بوده میگویید نه ازمایشگاه رد بقال وکفاش محله اشان را اثبات میکند
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بخاطر بار زدن پول های باد آورده نفتی خودشون را دارن از هم می درند ! گردان باج خوران و مواجب خوران و ساندیسی ها و تره بارفروشان و حاجی بازاری ها مجلس نشین شده قمی و اصفهونی و یزدی و مشهدی و سمنانی و سنده خوران عرب زاده و عرب پرست برای پر کردن جیبیشان به هرکاری که لازم باشه و منفعتشان در آن باشد دست می زنند در این مجلس کلمه ای از زندان اوین از چاک دهن این اوباشان تا بحال بیرون نیامده است ولی رهبربد مشهدیه اینجا رهبر بد مشهدیه آونجا ..الاغ چرون سمنانی اینجا ...الاغ چرون سمانی اونجا!! این دزدی کرده رهبر ببین .. رهبر این به شما بد گفت ...رهبر این پشت سر شما شکلک در آورد..رهبر این به ریش و اون هیکل بد مشهدیتون عرب زاده تون بوی بدی ول کرد ..رهبر ما قربون شما میریم ..! رهبر بد مشهدی جون خامنه ای جون.. ما خبر داریم که آلاغ چرون سمنانی احمدی نژاد خودش رو خوشگل کرده و می خواد با گاو صندوق بانک مرکزی ازدواج کنه !!!
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

koorosh-ir - ایران - تهران
این همون احمدی نژادی است که همه جریان اصول گرا با تمام قدرت ازش حمایت کردند تا به قدرت برسه.هزار جور تهمت به مخالفان زدند انسانهای بیشماری را کشتند بازداشت کردند زدند و بی ابرو کردند خامنه ای قبل از مشخص شدن شمارش ارا از او حمایت کرد و خودش گفت که نظراتشان به هم نزدیک است حالا یک دفعه چی شد که از چشم اق و اقایان افتاد ؟چون با خواسته اقا جور نبود؟می دانید بخاطر همین اختلافها چه بر سر بورس امده؟چقدر از سرمایه مملکت به باد رفته؟چقدر فشارهای اقتصادی به مردم وارد شده؟چشمانتان را باز کنید و عقل و بدون تعصب به واقعیتها نگاه کنید.احمدی نژاد بد ایا خاتمی هم بد بود رفسنجانی و موسوی هم بد بودند؟مشکل اصلی تاکید میکنم مشکل اصی مملکت فقط یک چیز است اصل خانمان بر انداز ولایت فقیه!یعنی اخوندیکه خود را خدا میداند .افسوس
سه‌شنبه 10 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
میمون هر چی زشتتره بازیش بیشتره...اینا دیگه به این میمونشون احتیاج ندارن...بازی این میمون هم دلشون رو زد
پنج‌شنبه 12 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.