عربستان خواستار مهار نفوذ ایران در میان شیعیان شد

 


وال استریت جورنال: عربستان از چند کشور اسلامی خواستار مهار نفوذ ایران در میان شیعیان شد

وال استریت جورنال به تلاش سعودی ها در مهار ایران در منطقه پرداخته و می نویسد ریاض در تماس با کشورهای اسلامی مثل پاکستان، مالزی، اندونزی و کشورهای آسیای میانه ضمن هشدار دادن درباره خطر نفوذ ایران درمیان اقلیت شیعه این کشورها از آنان خواستار حمایت در پیشبرد سیاست مهار جمهوری اسلامی شده است. وال استریت جورنال می افزاید این اقدام سعودی ها موجب این نگرانی در آمریکا شده که چنان تلاشی به جنگ فرقه ای در منطقه هم اکنون ناآرام خاورمیانه دامن بزند.

واشنگتن پست تلاش فزاینده نیروی دریایی اسراییل در جلوگیری از ورود جنگ افزارهای ایرانی به نوار غزه را مورد بحث قرار داده و می نویسد درپی توقیف کشتی حامل موشکهای نصر ساخت ایران برای حماس در ۱۵ ماه مارس در آبهای مدیترانه توسط ناوگان اسراییل، محاصره نوار غزه از جانب دریا شدیدتر شده و اکنون به گفته مقامهای اسراییلی جمهوری اسلامی اسلحه برای گروه حماس را از بندرعباس به دوبی می فرستد و از آنجا از راه خلیج عدن به مصر فرستاد ه می شود و در یک روند پیچیده به یاری افراد قییله ها در صحرای سینا این سلاحها به داخل غزه قاچاق می شود.

واشنگتن تایمز وضعیت نابسامان اقتصادی سوریه را یکی از عامل های عمده ناآرامی های چندماهه اخیر این کشور دانسته و می نویسد درحالی که رژیم اسد با توسل به سرکوب، به قدرت چنگ انداخته است، جامعه پررونق تجار این کشور آینده خود را درمعرض تهدید می بیند. ضمن اینکه ناآرامی ها صنعت توریسم سوریه را نیز از رونق انداخته و رشد اقتصادی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

 

zartusht67 - المان - فرانکفورت
جفتش یک گ.....
شنبه 7 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
ایرانیان از اسلام قصد گریز داشتند.متاسفانه افتادند در چنگال شیعه. از چاله به چاه افتادند
شنبه 7 خرداد 1390

jengir - کره - سئول
این اعراب ملخ خور مثل اینکه تنشون میخاره ..بگو به شما چه ربطی داره ..سوسمار خورهای کثافت ...تا 10 سال پیش اصلا نمیدونستن توالت چی هست...وای ی ی ی ی اگه دولت دزد نداشتیم الان این شپشو ها واسه ما ادم نمیشدن... کره سئول
شنبه 7 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
تروخدا یکی جلوی دهن اون سعودیارو بگیره ..........درهر موردی که حرف میزنن از شدت تهوع نمیدونم چکار کنم.
شنبه 7 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
مثل تف سربالا, از ملت و کشور خودتون بریدید و به اشکال مختلف چپ و راست تو حلق و بینی عربای تازی بی چشم و رو چاپوندید در عوض عرب نمک به حروم واسه تون شاخشونه هم میکشند. حالا صبر کن وقتی خزانه ها خالی شد و شما هم دیگه نتونستید کشتی کشتی و هواپیماهای پر از پول و تجهیزات رو ادامه بدید هدیه کردن رو انوقت که دست بدست هم بدن و به شما دستمریزاد بگن حالا که هنوز خوبند باهاتون چون چشمشون به هدایای گرانبهای شما احمقاست.
یکشنبه 8 خرداد 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
برید بمیرید عربهای بو گندو شکم گنده پابرهنه مرده شور خودتون و دینتون اسلامتون
یکشنبه 8 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
saitama - ژاپن - توکیو . دوست عزیز ایرانیان امدند چشم شاخه ی سنی را مشاطه بکشند ان چشم دیگر را هم با شیعه کور کردند مثل 1357 که بجای اینکه شاهی مطلقه را تبدیل به شاهی سمبولیک کنند و قدرت شاه را به پارلمان بدهند حکومت نجاست ملایان را اوردند//استقلال ازادی جمهوری اسلامی// در ضمن از حقیقت دفاع نکنید چون مزدوران رنگارنگ سایت ناراحت می شوند چون کشتن و اعدام را ودیعه ی اسمانی می پندارند.شاد باشید.
یکشنبه 8 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
امیدوارم هرچه زودتر سفره شیعه گری و سنی گری و اسلامگرایی و تروریسم جمع گردد. هیچکدامتان به درد دنیای امروزی نمیخورید و بهتر است به زباله دانی تاریخ انداخته شوید.
یکشنبه 8 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
ARTEMIS-SW گرامی روشنگریهای شما در این سایت باعث امیدواری و خوشحالیست.همیشه پیروز و پایدار باشید
یکشنبه 8 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.