رفسنجانی:غارت بیت‌المال برای خریدرأی دیگرجواب نمیدهد


رفسنجانی:غارت بیت‌المال برای خرید رأی دیگر جواب نمی‌دهد

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که "اگر اعتماد بخشی از مردم از بین رفته و به تردید افتاده اند، باید تلاش کنیم که اعتماد آنها را برگردانیم."

او در مراسم بزرگداشت حماسه سازان جامعه پزشکی در دوران جنگ هشت ساله با عراق سخنرانی می کرد، بدون این که نامی از کسی ببرد افزود که "فریبکاری ها موقت است، آمار دروغ دادن، ادعای دروغ کردن، پول بی خودی مصرف کردن که مردم می فهمند یک بازی است و بیت المال را به غارت بردن برای خرید چند رای و امثال این چیزها دیگر در مردم جواب نمی دهد."

آقای هاشمی رفسنجانی با اشاره به گسترش وسایل ارتباط جمعی نظیر رادیو و تلویزیون، سایت ها و اینترنت گفت: "اگر حادثه ای در هر گوشه از دنیا اتفاق افتد همه مردم در همه جای دنیا می توانند آن را ببینند و تحلیل کنند. این چنین مردم آگاه زیر بار استبداد و استکبار نمی روند و فقط می توان با خدمت درست و با صداقت اعتمادشان را به دست آورد."

او که در سال های اخیر یکی از پرنفوذترین مخالفان دولت آقای احمدی نژاد تلقی می شد، بعد از انتخابات ریاست جمهوری هم در آخرین نماز جمعه ای که امامت آن را بر عهده داشت، پیشنهاداتی را برای بازگرداندن آرامش و اعتماد جامعه مطرح کرده بود.

آقای هاشمی رفسنجانی در سخنرانی تازه خود همچنین خاطراتی از جنگ را تعریف کرد و گفت: "شنیده می شود که از تعداد شهدا ارقام نجومی بیان می شود که این موضوع صحت ندارد."

رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت که از سال ۱۳۴۰ به این طرف تا دوران بعد از جنگ هشت ساله تعداد شهدا "به ۲۰۰ هزار نفر شهید نمی رسد."

به گفته وی، تلفات دوران جنگ بسیار کمتر از تلفات رانندگی در جاده های کشور است به گونه ای که "سالانه ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم در تصادفات می میرند که این میزان دوبرابر تلفات [سالانه] جنگ است."

Royan - آلمان - آلمان
برو آغا کلاهت دیگه پشمی نداره ملت اصلا رژیم آخوندی نمیخواهند شهید وجنگ و این حرفا دیگه جاذبه ای برای مردم ندارد لابد چون امار کمتراز تصادفات رانندگی است راضی نیستید بیاید یه جنگ دیگه راه بندازید شاید 30 سال دیگه هم جا خوش کردید کور خواندید دیگه هیچکس به شما اعتماد نمی کنه .هالو گیر آوردین؟
جمعه 6 خرداد 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
آقای رسماً جانی درست فرمایش کردن . اون زمانا که مثل امروز اینترنت و سایت و رسانه های جور واجور نبود که " بیت المال خواری " و دزدی و غارت حقوق ملت توسط ایشون ، با بی خبری مردم ، اینطوری " جواب " بده . که دیگه با فتوشاپ هم نشه گردنِ کلفت آقا رو نازک کرد .!
جمعه 6 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
کوســــــــــــــــــــــــــــــه کوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــه هی هی . کوســـــــــــــــــــــــــــــه کوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــه هی هی . با اون قیافه ی تخیلیت. سگ سیاست ایران
جمعه 6 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
همتون کثافت دزد هستید تو که دیگه رئیس دزدها هستی
جمعه 6 خرداد 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
این آقای رفسنجانی همانی است که در نماز جمعه منتقدان را سوسول خطاب میکرد و این حکومت را الهی میدانست حالا چون احمدی نژاد پا رو دمش گذاشته خودش هم اومده تو جمع سوسولها و بچه سوسول شده !! یکی نیست به این بگه این آشی بود که خودت پختی، دروغ هم خناق نمیآره لابد اینو احمدی نژاد میدونه که میگه.
جمعه 6 خرداد 1390

Farzan1 - آلمان - برلین
. هر آخوند، بنا بر تعریف دشمن ایران و تمدن ایرانی است؛ با انداختن عبا بر دوش و گذاشتن عمامه بر سر، آخوند جنایتکار سوگند یاد می کند که ویران کننده ایران و آئین زرتشت و کوروش و برپا دارنده آئین مرگ آور و ایران ستیزانه اسلام جنایتکار است؛ آخوند، ستون پنجم حجاز در تیسفون و پارس است؛ مرگ هر آخوند در ایران، مرگ یک گماشته تازیان و اهریمن است.از تجاوز به دختران خُرد سال در زندان ها و پسران پیش از اعدام گرفته تا شکنجه وحشیانه مخالفان سیاسی، از سنگسار زنان تا قتل فجیع مخالفان در خانه های خود، از قطع دست و پا، در آوردن چشم ها از حدقه، انداختن افراد از ارتفاع تا .. ، همه و همه مشخصات عملی و حقوقی اسلام و جمهوری جنایتکار اسلامی است،پس اسلام جنایتکار است
جمعه 6 خرداد 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
حرف آقای رفسنجانی رو باور کنید چون ایشون تجربه کاملی در این زمینه دارند :-)) هنوزم زغال دستاشون پاک نشده.
جمعه 6 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
رفسنجانی:غارت بیت‌المال برای خرید رأی دیگر جواب نمی‌دهد...قبلا که خوب جواب میداد
جمعه 6 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
رفسنجانی هنوز نگفتی چی جوری وقتی ..بهشتی کشته شد!تو جان بدر بُـــــردی؟؟!
جمعه 6 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
اوضاعی در ایران به وجود اوردید و گندی به تاریخ مملکت زدید که تا قیام قیامت مردم دلشان با اخوند ها صاف نخواهد شد. دیگه نوبت به شما نخواهد رسید. حکومت بعدی ایران سکولار است . اسلام را هم به گند . کشیدید . فساد بیداد می کنه .روتون سیاه است در پیشگاه تاریخ . .و خدا خدا نیست اگر همه تون مجارات نشین . امیدوارم مردم شما را از عمامه هایتان اویزان کنند .اخوندهای کثافت روسی . ایران تهران
شنبه 7 خرداد 1390

azadazad - ایران - تهران
آخوند خوب آخوند مرده است . یک کلام ختم کلام .(لطفا از این موجودات جز به نام آخوند نام نبرید)
شنبه 7 خرداد 1390

farhadfb - ایران - تهران
ای کثافت های دروغ گو پس چرا برای سرنگونی سلطنت پهلوی می گفتند محمد رضا شاه صد ها هزار نفر را شهید کرده ،بلاخره روزی رسید که خودتون به دروغ هایی که منتشر میکردین اعتراف کردین .لعنت و نفرین به همتون که برای به دست آوردن قدرت به خودتون هم ارزش قایل نیستد ،چه برسه برای ملت دلسوزی کنید. **درود بر کوروش کبیر و خاندان او***نفرین بر اعراب و اجدادشان بخصوص آخوند های کثیف
شنبه 7 خرداد 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫حد اقل تلفات جنگ ۸ساله ۵۰۰ هزار نفر است.آقای رفسنجانی مثل اینکه تخم کفتر میل کردند چون تازگیها زبونشون باز شده،الان جوّ مناسب است آقای رفسنجانی؟باز چی تو مغزهاتون میگذره؟ملت دیگه گول آخوند جماعت را نمیخوره.
شنبه 7 خرداد 1390

farhadfb - ایران - تهران
آخه ای دروغگوی پررو تو که از همه کلاشتری .احمق اگه اسم کوچه و خیابونهای کل کشور را که اسم شهید گذاشتید و فرض کنیم 10در صد اسم شهدا را روی این کوچه و خیابونها گذاشته باشین ،با یک آمار گیری و جمع و ضرب میتونیم آمار تقریبی شهدای قبل و بعد از انقلاب و جنگ با صدام کثافت را محاسبه کنید و پی به دروغ هایی که به خورد یک عده احمق مثل خودتون میدین ببرین. **درود بر کوروش کبیر و خاندان او **نفرین بر اعراب و اجدادشان
شنبه 7 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
porharfi - هلند - افرین این موضوع خیلی اسرار امیزه!!!!
شنبه 7 خرداد 1390

8pa - ایران - تهران
خوب یادم هست زمان جنگ در هر کوچه ای حداقل 2 یا 3 تا خونه بود که جوونشون رو از دست داده بودند که این صحنه حتی زمانی که ما سالانه 250000 نفر تلفات جاده ای داشتیم هم دیده نمی شد،آقای هاشمی به نظر من شما بنیان گذار دروغ در حکومت اسلامی هستید پس لطفاً خفه شید.
شنبه 7 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
یک کلمه هم از ننه عروس بشنو.
یکشنبه 8 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.