احمد خاتمی:ایران منهای اسلام خیانت به انقلاب اسلامی است


خاتمی: 'ایران منهای ا
سلام خیانت به انقلاب اسلامی است'

آقای خاتمی که در خطبه های امروز نماز جمعه تهران سخن می گفت، "کمرنگ کردن دین در جامعه" را روش مشترک "جریان های انحرافی" خوانده و گفته است "این جریان با مطرح کردن و بها دادن به عناصر کهنه مثل مکتب ایرانی و ایرانیت"، دین‌زدایی را در جامعه دنبال می‌کند.

اخیرا برخی از رسانه ها و شخصیت های حکومتی و مذهبی، که پیشتر از حامیان آقای احمدی نژاد محسوب می شدند، دولت را به شدت هدف انتقاد قرار داده و نحوه برخورد آقای احمدی نژاد را ناشی از تاثیرپذیری از اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر کنونی رئیس جمهوری و نزدیکان او دانسته اند و از آنان با عنوان رهبران جریان انحرافی نام می برند.

اصطلاح "مکتب ایرانی اسلام" اولین بار توسط آقای رحیم مشایی مطرح شد و محمود احمدی نژاد هم بعدا از آن دفاع کرد.

امام جمعه موقت تهران، طرح مساله مکتب ایرانی را موضوعی دانسته است "که اگر یکبار گفته شد و تمام شده بود ما وارد میدان نمی شدیم اما وقتی با لجاجت اصرار دارند مدام این حرف نادرستی که مراجع جلوی آن ایستادند را تکرار کنند، وظیفه ما روشنگری می‌شود."

احمد خاتمی "بت کردن ایران و ایران منهای اسلام" را "خیانت به انقلاب اسلامی" خوانده و "جریانات منحرف" را به "استفاده ابزاری از مقدسات" و "مقابله با ولایت فقیه" متهم کرده و گفته این افراد به دنبال "ترویج ابتذال، بی‌حجابی و آندلسی کردن کشور" هستند.

پیشتر محمد تقی مصباح یزدی از روحانیون بلندپایه طرفدار حکومت ایران نیز گفته بود که اگر "گروه منحرف" بر سر کار بیاید، "به اسلام و انقلاب ضربه می زند" و شواهدی وجود دارد که "دین در خطر است".

mazany - ایران - آمل
چو ایران نباشد تن من مباد.. ایران با عظمت بدون اسلام
جمعه 6 خرداد 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
تجربه نشان داد که ملیت و مذهب یک جا جمع نمیشه.به خصوص ایرانیت و اسلامیت جمع محاله.این هم نتیجه جهالت آخوندیسم است.
جمعه 6 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. مشکل ایران اسلام یا هر مذهب دیگری نیست.اگر به جوامع دیگر نگاهی‌ بیندازیم آنها را بدون مذهب یا یک اعتقاد نمی‌بینیم،مشکل ما موجودات انسان نمایی مثل این گوریل هستند که از مذهب و ناگاهی مردم استفاده میکنند.(اشتباه نشود،من کلا ضدّ هر گونه مذهب هستم ولی‌ به انسانیت اعتقاد دارم).باید سعی‌ کرد که جامعه را آگاه نمود و اجازه نداد کسی‌ به اسم مذهب یا ایده لوژی مردم را استثمار کند.شاد و پیروز باشید.
جمعه 6 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ایران - اسلام = شخصیت, ایران - اسلام = ازادی, ایران - اسلام = دمکراسی, ایران - اسلام = شادی, ایران - اسلام = اقتصاد بهتر, ایران - اسلام = زندگی بهتر, ایران - اسلام = باهم زیستن, ایران - اسلام = به هم احترام گذاشتن, ایران - اسلام = حذف حجاب اجباری, ایران - اسلام = دار زدن و سنگسار کردن ممنوع, ایران - اسلام = به خود و کشور ایران بالیدن, ایران - اسلام = .............. ! شاد و ایرانی باشیم !
جمعه 6 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
اتقاقا اعتقاد به اسلام و آخوند خیانت به ایران است 1400 سال که به خاک خیانت شده وقتی این ذرات این خاک را از وجود کثیف شما پاک کردیم و پیکر پلید اسلام را سوزاندیم تازه خیانت راجبران کرده و از مام وطن درخواست بخشش میکنم و با پندار و گفتاروکردار نیک در کنار هموطن ایران را دوباره میسازیم.د
جمعه 6 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
یه مطلب دیگه اگر فکر کردی با این شامورتی بازیها و جنگ زرگری میخواهید رای واسه مشائی جمع کنید کور خواندید . خائن کسی است که دوباره پای صندوق رای بره ننگش باد.
جمعه 6 خرداد 1390

مرگ بر امریکا - ایران - ایذه
درود بر درایت اقای خاتمی،ما ایران رو با اسلام میخواهیم به کوری چشم جیره خواران اجانب. لبیک یا خامنه ای.
جمعه 6 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مشکل دقیقا اسلام است!!!! تاحال حزب اللهی ها ماله می کشیدند حال سبز های اسلامی خنگ فریبکار--- شرم کنید لمپنهای اسلامی.
جمعه 6 خرداد 1390

arya47 - ایران - کرمان
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس سلام با شما موافقم مهمترین مشکل کشور ما عدم آگاهی توده های مردم است کاش دوستان عزیز بجای فحش دادن و بد وبیراه گفتن کمی به آگاه کردن مردم می اندیشیدند.پاینده ایران و ایرانی با هر نژاد و قومیت و دین
جمعه 6 خرداد 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
مردشور تو رو ببره با اون اسلامت بوگندوی مفتخور بدترکیب.
جمعه 6 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
اسلام سیاسی یک درد بی درمان است
جمعه 6 خرداد 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
ا تفاقا این اسلام است که گند زده به مملکت !
جمعه 6 خرداد 1390

eshghe_london - ایران - تهران
ما اگه این اسهال رو نخوایم باید چیکار کنیم !!!!!!!. مسئله این است!!!!!!!!
جمعه 6 خرداد 1390

ghasem_nrg - کانادا - مونترال
ایران - ایذه . فعلا تو... کار کن...
جمعه 6 خرداد 1390

dara20 - ایران - تهران
اسلام یعنی حماقت محض و پیروی از ان مساوی است با خویشتن خویش را گوسفند ساختن و تقلید میمون وار از جانورانی نظیر همین خاتمی حـ.... این یابوی لگن بسر با تمام خریتش متوجه نابودی دین کثیف اسلام در ایران شده. یران بدون اسلام یعنی ایران ازاد و اباد و رها از مهملات و مزخرفات مهوع عربی.
جمعه 6 خرداد 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
ایران فقط منهای اسلام, ایران ------- اسلام, افتاد???
جمعه 6 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
نادان بیسواد روشن است زندگی و ادامه این حکومت ننگینتان به دکان دینی که باز کرده اید وابسته است. بروید دنبال دکان فحشای اسلامی و دل یک مشت بیسوادتر از خودتان را خوش کنید که پشتیبانی تان را بکنند و از ازادی دم نزنند. کروه دیگر را معتاد به مواد کردید تا کوشه نشین شوند. دیگر مبارزان هم گوشه زندان یا وادار به فرار.
جمعه 6 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مرگ بر امریکا - ایران - ایذه . مرگ بر خودت خدای قاتلت عوضی پادوی رژیم /گو...تو...یور..بلادی گادس هل/ترچمه با خودت.
جمعه 6 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
این حـ... جانی را باید از انجا اویزانش کرد
جمعه 6 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
مرگ بر تازی و دین من دراوردی و جنایت کارش و طرفدارانش
جمعه 6 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
ایران بدون اسلام خواسته هر ایرانی وطنپرست و ملی گراست
جمعه 6 خرداد 1390

Ezhaq - ایران - تهران
اگر اسلامیه همان بهتر که نباشه.
جمعه 6 خرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
ARTEMIS / خیلی کامنت با مزه ای برا یکی از مخرج مشترک های علی خامنه ای از ایذه گذاشتی :)))) ولی گمون نکنم بتونه ترجمه اش کنه .هی مش بلبلک از ایذه اگه بخواهی من میتونم برات ترجمه اش نکنم ! :))
جمعه 6 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
سرنگونی رژیم و نفی قوانین جن و اجنه وکهریزکی وسنگسار و نیمه انسان خواندن زنان وتجاوز به کودکان ....و آزادی نویسندگان وروشنفکران ودنشجویان دربند ودر یک کلام رد اسلام از فضای سیاسی واجتماعی کشور , خدمت به ایران ونسلهای آینده است.خودتان هم دریافتید این طرز کشورداری نمی باشد.وعدم ارتباط با جهان مدرن فاجعه ای بوده که که رژیم اسلامی ولایی شماباعث و بانیش بوده.پس سعی وتلاش برای ماله کشی و ماستمالی جنایات نون خامنه ای جلاد و حشری قدرت فایده ای ندارد. بیست میلیون دانش آموز و دانشجو و اساتید دانشگاهها وفارغ التحصیلان ونویسندگان و اربابان قلم.میخواهند شما نباشید.محترمانه بروید به مساجدو قبرستانها وروضه خوانی تان را بلغور کنید. ای پاچه ورمالیدهای عمامه خونین
جمعه 6 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوست عزیز Aria47-Kermanممنون از حسن توجه شما.کاملا درست میفرمایید.در جای دیگری هم عرض کردم که متأسفانه مقوله انتقاد دیروقتی نیست که به سیستم آموزشی‌ (زمان کمی‌ قبل از انقلاب)دانشگاههای ما وارد شد(البته بعد از انقلاب خبر ندارم).حتا روشنفکر‌های ما هم چه در ایران و بعضا در خارج از ایران هنوز فرق نقد و فحاشی را نمی‌دانند و این درد بزرگی‌ است.به نظر من گوش کردن مهمتر از حرف زدن است.پس باید تلاش کنیم که اول گوش کردن را بیاموزیم سپس نقد کردن و راه حل دادن.شاد ،پیروز باشید و سعی‌ خود را در راه آگاهی‌ بیشتر ملت بنماید.با احترام.
جمعه 6 خرداد 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس اگر دین باعث استثمارگریست چرا امریکا و چند کشور غربی که بی دین و فراماسونیست دست از استثمار بر نمیدارند. خودت رو که گول زدی با ذهن اگاه مسلمان واقعی چرا بازی میکنی. اسلام دین پیشتاز و برنده پیروز و نقطه تیز مقابل استثمارگران کور دل.
جمعه 6 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ایران با اسلام شماها.یعنی اعدام.فساد.دزدی.قتل.کشتار.زندان.شکنجه.چون رژیم هر غلطی که میکند و بیشتر بر علیه نفس ایرانی ختمش میکند فورا یک تبصره و یک آیه قرآنی بهش می چسپاند.احمق ملت از بیکاری و فقر خودش را فراموش کرده بعد زر از اسلام میزنی لعنت به قیافه شیطانیت و همینطور نمازی که شماها برای مصلحت و تبلیغ نظام جنایتکار نشخوار میکنید .
شنبه 7 خرداد 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
تب داری سید برو بخواب چراغها را هم خاموش کن.
شنبه 7 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. دوست گرامی Danial nabi ‌،من در مورد استثمار غرب با شما هیچگونه مخالفتی ندارم و همیشه با آن مخالفت کرده ام.صحبت بر سر ایران است که مورد استثمار قرار می‌گیرد.این مائیم که به آنها اجازه میدهیم که بیایند و مارا استثمار کنند.بحث بر سر آگاهی‌ مردم ایران است که زیر هیچ گونه استثماری نروند.تاریخ چند صد ساله ما نشان میدهد که دین باعث ناگاهی مردم و در نتیجه به این روز افتادنه.قبلان هم نظرم را در مورد دین گفته ام،که هر کسی‌ با هر اعتقادی چه دینی و چه غیر دینی برای من مورد احترام است تا زمانی‌ که دیگران را وادار به قبول آن نکند.پایدار باشید.
شنبه 7 خرداد 1390

ساعت 12 - ایران - تهران
ایران منهای اسلام آخوندی = عشق و حال
شنبه 7 خرداد 1390

hassan5 - ایران - تهران
احمد خاتمی یک بیمار روانی است.بچشمهایش دقیق نگاه کنید چه میبینید؟؟؟
شنبه 7 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
مرده شور خودت و اسلامت را ببره . اگر اسلام اینه پس کفر چیه کافر کیه دزد و قاتل تعریفشون چیه .برید گم شید لنان و فلسطین را بچاپید .خاک ایران بر سرتان که چشم دیدن ایران را ندارید.ایران تهران
یکشنبه 8 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.