افشای پشت پرده مسابقات موسیقی یوروویژن

افشای پشت پرده مسابقات موسیقی «یوروویژن»

منابع محلی آذری اعلام کردند: «الدار قاسم اف» از سال 2007 تاکنون بارها به مرکز فرهنگی رژیم صهیونیستی در باکو رفت و آمد داشته و به زبان عبری ترانه های سیاسی رژیم صهیونیستی را تمرین می کرده است.

به گزارش «تابناک»، سایت یهودیان روسیه ـ ایزروس ـ نوشت: «الدار قاسم اف» ترانه های گوناگونی را به زبان عبری خوانده که همگی آنها در راستای حمایت از موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی بوده است.

بنا بر این گزارش، نخستین ترانه عبری که الدار قاسم اف خوانده است، «شیرله شالون» نام دارد که در سال های 1969 و در زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به مصر توسط «یاکوروتبلیت» از شاعران افراطی صهیونیسم سروده شده و محتوای آن به بهانه یادبود کشته شدگان صهیونیست در جنگ با مصر، حاکی از نفرت به مسلمانان است.

به نوشته ایزروس، «ریما بارکان»، رایزن فرهنگی سابق رژیم صهیونیستی در باکو با تأکید بر اینکه اسرائیل، الدار قاسم اف را فراموش نمی کند، گفته است: الدار قاسم اف در نهم فوریه سال 2010 در هنگام سفر «آویگدور لیبرمن»، وزیر امورخارجه رژیم صهیوینستی به باکو، ترانه عبری «میل خامت خاخاتاشا» را اجرا کرده که این ترانه نیز در زمان جنگ رژیم صهیونیستی با اعراب ساخته شده است.

ترانه «میل خامت خاخاتاشا» توسط برخی از سران رژیم صهیونیستی، از جمله چهارم نوامبر 1995 توسط اسحاق رابین و شیمون پرز در تل آویو نیز خوانده شده است.

از سویی با پیروزی جمهوری آذربایجان در مسابقات «یورویژن»، این کشور در سال 2012 میزبان برگزاری این مسابقات در باکو خواهد بود که بخش اعظم شرکت کنندگان آن همجنس بازان هستند.

این در شرایطی است که گفته می شود، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز در سفر آتی خود به جمهوری آذربایجان، به بهانه کمک به باکو برای برگزاری مسابقات یورویژن سال 2012، خواهد کوشید مجوز حضور در بخش های بیشتری از مراکز ارتباطی و مخابراتی جمهوری آذربایجان را بگیرد.

در عین حال، تبلیغات گسترده رسمی در جمهوری آذربایجان به بهانه پیروزی در «یوروویژن» باعث ناخرسندی محافل آذری و خوشحالی برخی ارامنه شده است.

برخی از شخصیت ها و محافل آذری، با اشاره به برداشته شدن پرچم یک کشور دیگر توسط «الدار قاسم اف» و «نگار جمال» در چهاردهم می و در هنگام پیروزی در مسابقات «یوروویژن» در شهر دوسلدورف آلمان، حجم گسترده تبلیغات کاذب در این باره را مغایر با روحیه آمادگی برای بازپس گیری قره باغ عنوان کرده اند.

در این راستا، سردار «جلال اوغلو»، رئیس حزب دمکرات آذربایجان «یوروویژن» را جشن لواط کاران (به زبان آذری GEYLƏRİN PARADIDIR) خواند و افزود: در دنیای اسلام واکنش به این مسابقه منفی است.

وی با اشاره به جایگاه واقعی و پایین جمهوری آذربایجان در بین 43 کشور شرکت کننده در «یوروویژن» افزود: پیروزی در این مسابقات، بر پایه ماهیت هنر صورت نمی گیرد، جمهوری آذربایجان برای پیروزی در این مسابقه، دو میلیون یورو هزینه کرده که البته هزینه واقعی و غیر رسمی، ده ـ پانزده برابر بیشتر از این رقم بوده است.

سردار جلال اوغلو، با تأکید بر اینکه پیروزی جمهوری آذربایجان در «یوروویژن» منجر به اصلاحات در این کشور نخواهد شد، افزود: برعکس در پوشش برگزاری مسابقات یوروویژن سال 2012 در باکو، بخش بیشتری از ثروت های مردم غارت خواهد شد.

روزنامه «هایکاکان ژاماناک»، چاپ ایروان نیز با اشاره به هیاهوی جمهوری آذربایجان درباره مسابقه یوروویژن اعلام کرد: تا نزدیک دو سال آینده، نه تنها احتمال جنگ در قره باغ نخواهد بود بلکه حتی بیانیه های تهدیدآمیز باکو در جنگ نیز متوقف خواهد شد.

نشریه اشپیگل آلمان نیز در مطلبی با نام «آیا یوروویژن چهره جمهوری آذربایجان را بهبود خواهد بخشید»، با اشاره به نقض حقوق بشر و دمکراسی، حبس مخالفان و فقر گسترده در جمهوری آذربایجان، از انتخاب باکو برای برگزاری مسابقات یوروویژن 2012 انتقاد کرد و نوشت: دولت باکو می کوشد از این راه، بر نقض دمکراسی در این کشور سرپوش بگذارد.

نشریه اشپیگل همچنین با اشاره به حل نشدن مناقشه قره باغ و موضع منفی مردم و مسلمانان جمهوری آذربایجان به لواط کاران و همجنس گرایان ـ که عمده شرکت کنندگان یوروویژن هستند ـ نوشت: انتخاب باکو برای برگزاری مسابقات یوروویژن 2012 نادرست است.

برخی از ناظران سیاسی نیز با اشاره به نحوه انتخاب خوانندگان برتر در مسابقات یوروویژن بر این باورند که پیروزی باکو در این مسابقات، طرح مشترک لابی صهیونیستی و ارمنی بوده که طی آن، از یک سو هدف تقویت ترویج بی بند و باری و تضعیف ارزش های اسلامی و از سوی دیگر، کاهش احتمال از سرگیری جنگ در قره باغ دنبال می شود.

این در حالی است که الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان، روز چهارشنبه فرمان ایجاد کمیته برگزاری مسابقه یوروویژن در آذربایجان در سال 2012 را صادر کرد و بنا بر این فرمان، «مهربان علی اوا»، رییس بنیاد حیدر علی اف، ریاست این کمیته را بر عهده خواهد داشت و چندین نفر از وزیران و روسای سازمان ها نیز عضو آن شدند.

گفتنی است، در مسابقات یوروویژن، نیمی از امتیازها بنا بر پیامک هایی است که بینندگان و در اصل گروه های سازمان یافته در سراسر دنیا به خواننده دلخواه خود می فرستند، با این شرط که هیچ کشوری، نمی توانست به خواننده خود پیامک بفرستد و نیم دیگر امتیازها بر حسب رأی پنج داور این مسابقه محاسبه می شود.

ronas - ایران - تهران
نژاد پرستی رو بزارین کنار بابا.حالا از کی شما به اخبار سایت محسن رضایی علاقمند شدین؟ چی شده سایر خبر های تابناک رو نمی پسندین ولی این خبر رو... باشه آزربایجان با تقلب اول شد.قبول. راحت شدین؟ عقدتون خالی شد؟
دوشنبه 2 خرداد 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
هر چند که ترانه آذربایجان لایق اول بودن نبود و دلیل اینکه خواننده آذریبایجانی پرچم ترکیه رو در دست داشت هر سال این دو 12 امتیازشون رو به هم تقدیم میکنند حتی اگر بیایند سر صحنه و لال مونی بگیرند !!!!!!!!ا. ما به نظرم این نوشته کلا مغرضانه نوشته شده و بی سر وته است و نویسنده آن سعی کرده به اسرائیل بتازد در یک کلام یک ساندسی آن را باید نوشته باشد .
دوشنبه 2 خرداد 1390

نیایش - ایران - تهران
من یک آذری هستم و خیلی خوشحال شدم که آذربایجان پیروز شد ولی واقعا عصبانی شدم وقتی دیدم خوانند ه نادانش پرچم ترکیه رو دستش گرفت به جای اینکه پرچم خودشون رو دستش بگیره . متاسفم که نگار نفهمید که یک آذری هستش نه یک ترک . و آذر واژه ایرانی به معنای آتش است و نام پایتختشون هم باکو همان بادکوبه است . ای کاش به جای پرچم ترکیه پرچم خودشون دستشون می گرفتند
دوشنبه 2 خرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
اون داداش ..محمود احمدی نژاد است؟؟ که میگه ..رژیم اسراییل نا مشروع است؟؟""" همجنس بازان توی $آلمان $ هم هستند!! پارسال اول شده بود!. پول و تبلیغات بازرگانی و سیاسی هم در همه کشور ها حرف اول را میزنه.. ""آذربایجان سال 2009 سزاوار اول شدن بود ..امسال گرفتش!!..
دوشنبه 2 خرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
ronas .ایران تهران.واقعاچه روزنامه وسردبیر باسواد.گفته به کمک ارمنستان واسرائیل!!انهااگر کاره ای بودند.کشورهای خودشانرابرنده میکردند.اقای سبزوار,محسن,رضایی واقعاناراحت شده.اب بریز,انجا که میسوزه.سبزوار عزیز.نمیتوانند حسادت وبخل خودرابیشترازیکهفته نگهدارند....تهمت جالب وقابل قبولی هم زده.بیشترهمجنس بازان شرکت میکنند.خاک ....
دوشنبه 2 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
بوی تهوع جمهوری اسلامی در متن گزارش//اولا مسئله ی یهودی و فلسطینی به شما چه مربوط /2 گور بابای هردو/3 کثافتها اختلاف اینها سابقه ی طولانی در تاریخ و ریشه در سیاست جهانی//شما که منابع ایران را برباد داده و جنایاتی کرده اید که در تاریخ مدرن ایران بی سابقه بوده اول گور خودتان و دین کوفتی خود را از ایران گم کنید بعد زرزرزر فلسطین اسرائیل /فضول کشورهای دیگر هم شده اند.
دوشنبه 2 خرداد 1390

azarbayjan362 - ایران - تبریز
به این میگن سوختم سوختم
دوشنبه 2 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بابا عاقبت کشور جعلی درست کردن میشه این مردمش نان ندارند بخورند این همه باج دادن تا اول شوند خاک بر سرتان مگر عقده دارین
دوشنبه 2 خرداد 1390

golden remix - سوئد - استکهلم
پس چرا در رای گیری اسراییل به اذربایجان رای نداد?ایناسلامی ها هم در اذربایجان کسی محل نمیذاره.... کی میگه انها نان ندارند بخورند تا جایی که میدانم مردمی هستند خوشگذران
دوشنبه 2 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ronas - , نیایش -, porharfi -, h.k -, ARTEMIS-SW -, golden remix -: با شما کاربران عزیز کاملا موافقم که این داستان منو بیاد 9/11 انداخته که به یهود و جهود و freemason چسبانده بودند ! شاد و باهم هوشیار باشیم .
دوشنبه 2 خرداد 1390

miniator - ایران - تهران
بلاخره تشت از بام افتاد و کوس رسوائیشون به گوش همه رسید,از قدیم گفتن,وسمه عشوه رو زیاد میکونه ولی چیزو تنگ نمیکونه.اره بابا جون
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

Kavkaz - ایران - تهران
zartusht67 - المان - فرانکفورت. دوست عزیز سلام.من بیشتر کامنتهای شما را در مورد موضوعات مختلف خوانده ام.در بیشتر آنها هم با شما هم عقیده ام.اما بعضی از کامنتهای شما بوی نژاد پرستی میدهد.البته برای من خیلی هم مهم نیست که آذربایجان در یوروویژن برنده شده باشد یا نه.من عاشق موسیقی اصیل آذربایجان هستم و به نظرم اینکه یک خواننده آذری با زبان دیگری آواز بخواند و برنده شود خیلی اهمیت ندارد.بهتر است بدانید سطح کیفی موسیقی در آذربایجان بسیار بالاست و هنرمندان و موسیقیدانان بزرگی هم داشته و دارند و اکثر خوانندگان آنها تحصیلات عالی در زمینه آواز و موسیقی دارند.و اینکه شما کلمه گرسنه را برای تحقیر یک ملت بکار ببرید کار زشتی است تا آنجا هم که من دیده ام و خبر دارم گذران زندگی در آذربایجان نسبتا خوب است.مردمی هستند اهل شعر و موسیقی و تفریح.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

Kavkaz - ایران - تهران
zartusht67 - المان - فرانکفورت. (2)گمان میکنم اگر کشور دیگری برنده این مسابقه میشد حتی اگر لیاقتش را نداشت شما خیلی اهمیت نمی دادید اما در مورد آذربایجان واکنش منفی نشان دادید.من ادعا نمی کنم که آذربایجان لیاقت این برد را داشته چون از موسیقی سررشته ندارم و نمی توانم قضاوت کنم اما میدانم نظر شما و تعدادی دیگر از کاربران مغرضانه است و نه منصفانه.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
kavaz - ایران - تهران عزیزم شما نشنیدید که کشوری که مال ما بوده ادعای مالکیت بر اذربایجان ما دارد و تازگی به اذربایجان هم راضی نیستند تا استانهای شمالی هم ادعا کردند البته برای خنده خوب است ان وقت میگی کامنت من نژاد پرستی است بهتره کامنت های یک سری پانترک را بخوانی در مورد این کشور جعلی میتوان گفت کسی که به ما......دریده بود
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

hurriyet - ایران - تبریز
گیرم 2 میلیون یورو یا چند برابر بیشتر هزینه کردن ، با برگزاری مسابقه تو سال 2012 و درآمد حاصل و گردش مالی بوجود اومده تمام این هزینه ها جبران میشه . به نطر من هزینه بجایی بوده ، در ضمن کی گفته نون ندارن بخورن ، چاق ترین آدمای دنیان بشین چندتا کانال آذربایجانی ببین .
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
بنده که از چندین سال پیش این مسابقات رو تعقیب میکردم هیچ گاه ندیدم در این مسابقه کسی فقط بخاطر زیبایی موسیقی اش برنده بشه !. غیر از اون ویولونیست نروژی سال گذشته که البته به نظر من شاهکار بود. کلا کارها سال به سال ضعیف تر و سطحی تر میشن و معمولا کسی میبره که لابی قوی تر داشته باشه و پول بیشتر خرج کنه و انگلیسی خونده باشه!. و شگفت انگیزه که جالب اینه که کشورهای صاحب موسیقی دنیا (انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ...) مقام نمیارن !!!!!!!!!!! .
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
با درود به zartusht67 - المان - فرانکفورت آغاز سخن میکنم. خدمت همه دوستان گرامی عرض کنم که جالب این هستش که اسم دختر خانم خواننده این ترانه ،، ---- نگار ----هستش که یکی از اسامی اصیل پارسی می باشد. البته الان ممکن برادران و خواهران پان ترک و بوزقورد های کنگر خورده و لنگر انداخته در این سایت گرامی،، بیان و بگن ریشه اسم-- نگار --توورکی !!!!هستش. و همون گونه که اسم من رو که بابک و بر گرفته از پاپک فارسی میباشد را بای بک!!!! جعل میکنند و ما را به خنده می آورند،،،، در این جا هم از خودشان نظرات و فرمایشات حکیمانه!! ول دهند و چنین بفرمایند که!!!:. در واقع نگار ، هم تورکی است !!!!!!!!!!!!!!! شگفتم از این همه دانش و کشفیات این برادران پان تورک!!!.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
در ضمن من از دوستان محترم!! پان ترک پرسشی دارم:. با در نظر گرفتن پافشاری زیاد رژیم باکو بر جهانی!!!!!!! بودن و قدمت !!!!!زبان ترکی ،،،،،،چگونه است که این نمایندگان کشور جعلی آذربایجان که همان اران خودمان است،،،، ترانه هایی را به زبان انگلیسی و غیر آذری اجرا کردند و چرا کشورهای اروپائی و تماشاچیان این مسابقات را محروم!!!!! کردند از شنیدن ترانه به زبان ترکی؟؟؟؟.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
در ضمن در مورد....کشور جعلی آذربایجان که در واقع بخشی از ایران بوده .. خدمتتون عرض کنم که در سال 2009 آرش (خواننده ی ایرانی- سوئدی ) برایشان آهنگ خواند و اینها سوم شدند. آرش با خودش تیم بزرگی از سوئد برده بود از طراح صحنه، رقاص و .. پان ترکان و بوزقوردها ی باکوئی ،،که دیدند نتیجه ی خوبی از این تیم سوئدی گرفته اند آنها را بازهم سالهای دیگر به کار گرفتند و البته دستمزد آنها را با فروش نفت ما ایرانیها از دریای خزر پرداختند! ...امسال هم که شاهد بودیم آهنگی ساخته بودند که بیشتر کشور آمریکا را نمایندگی میکرد تا آران(جمهوری قلابی آذربایجان) را !!!!!
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
خوب شد دو روز نگذشته دستشان رو شد. از همان نخست هم روشن بود کاسه ای زیر نیم کاسه است با ان آهنگ دوزاری و قدیمی. از این دماغ علی اف هرچه بگویی بر میاید.
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بابک میهندوست - ایران - تهران درود بر شما دوست گرامی سخنان شما را 100 درصد تائید میکنم البته یک سری ادم که چه عرض کنم برای ما ادا و اصول های خنده دار در میاورند لقب های خنده دار به خود میدهند بوزقورد موزقورد ان یکی میگوید چون چاق هستند نشانه ثروتمند بودن انها هست بابا جان ما در کشور ازاد زندگی میکنیم اطلاعات تمام کشورها از شما بهتر میدانیم در کشور جعلی اذزبایجان با نام درست اران بدبختی و فلاکت از در و دیوارش بالا میرود اقای hurriyet ایران تبریز این اراجیف را برای نادانهایی مثل خودت بگو. در پایان درود به شرف امثال بابک میهندوست و هر ایرانی میهن پرست میفرستم
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
نیایش تهران.لطفاادرس بده دیگرانهم ببینند.که درکجاپرچم ترکیه رابدست گرفت.شایدتوپرچمهارانمیشناسی.باتشکرازخوشحال شدنت عزیزهموطن.
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
سلام.به کارکنان,,iranian uk,,وتشکراززحمات شما.خواهشا عدالت.ومیهندوستی.وایجاداتحاد,وبا دوری ازتفرقه ونفاق,درموقعیت کنونی کشورمان رامدنظرداشته باشید.که یقیناهمینگونه است.وافتاب رانمیشودزیرکاسه پنهان کرد.امامیشود سرپناهی سایه دارایجادکرد.دوم.بعضااز کامنتهاپخش نمیشود.دوستان هم گاهی گله مندهستند علت چیست?شادوخندان باشید.
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

h.k - دانمارک - اودا
بابک ایراندوست.اگرچه مادور ازکشورمان هستیم.ولی تودر ایران هستی.واگرمیخواهی روشن شوی.کارنداشته باش دیگران,کی,و,چی,هستند.خودترااگرنشناسی چگونه میتوان دیگرانراشناخت.ادرس میدهم دکتر,پورپیرار,خوشبختانه همنژاد,همزبان,هموطن ,ودکترای تاریخ باستان,داردودردانشگاه تدریس میکندونزدیک هم هست.اگروقت ملاقات دادبرو پیش ایشانتاچندنفردیگرهم معرفی خواهد کرد.یااثارشانرابخوان.سپس کامنت بگذارتادوستانتان هم مطلع شوند.دیگردرسایت iranian ukهم چندماه پیش ازاقوامتان درکشور,تاجیکستان,,فیلم وشرح گذاشته بود.درخاتمه توبهتربود,افشین,,رابرای خودت انتخاب میکردی که درتاریخ شرح حالش موجوداست.نه,,بابک,,وگرنه ازروی معده ودروغ بیسوادانراتکرارکردن فایده ای ندارد.بایدمطالعه کردوسندارائه داد.ضمن اینکه تاریخ رامن ننوشته ام.دوم اینکه اولین وصدمین موفقییت مانیست.افتخارات ایران نه همه امابیش از 70 درصد به اسم ماواجداد مادرتاریخ قبل ازتولد من وتوثبت شده.دوستدارم خیلی دوستانه وباسندمعتبربه همدیگرارائه بدهیم.تادیگرهموطنان هم مطلع شوند.چون علم وسندیت همه چیزرااثبات میکند.
پنج‌شنبه 5 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - مدارک و اسناد تو هم مانند اسناد دروغین و ساختگی ملاهای خائن به ایرانزمین است وگرنه تورکان مهاجرنه تنها کاری برای ایران نکرده که سبب ویرانی ایران شدند و بس! کسانی که تا دیروز عشایر بودند چه سند افتخاری ثبت کرده اند؟!!! بسیجی رهبر فالگیران جهان کامنتهایت تکراری و بیهوده است در دنیا جز عقب مانده ترین ها هستید و بروید بدنیال سینه زنی و قمه زنی و چاه جمکرانتان. از کی تا حالا سوگواری و مرده پرستی و صیغه و ...شد پیشرفت؟!!!
جمعه 6 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
بابک میهندوست - درود بر شرفت ای ایرانی میهن دوست. بگذارید خار چشم کسانی باشید که نمیتوانند سربلندی ایرانزمین را ببینند.ایرانیان هرجا رفتند بویژه در امریکا در دانش و هنر و صنعت افتخار آفریده و به قله ای آن بخش رسیده اند. دوست گرامی درست میگویی آهنگشان کپی شده از چند اهنگ قدیمی بوده و معلوم هم نیست کی آن را سرهم کرده بود.
جمعه 6 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
با درود بر بر آرش بهدین از آتلانتا -آمریکا- دوست گرامی ،اگر بهدین هستی درود گرم مرا از آریابوم بپذیر. هومت.هوخت.هورشت. ایکاش این 3 آموزه بزرگ اشوزرتشت اسپنتمان چراغ راه همگی مان میبود . وقتی میگوییم گفتار نیک، این نیکی جز از راه اشا یا راستی نمیگذرد. و به درستی میبینیم که راه این دوستان پان ترک مان راه راستی نیست و اینان دروغزن و ناراستند.ناصر پورپیرار قبله آمال این متوهمان است. پور پیراری که جز محافل پان ترک دیگر در هیچ جا اعتباری ندارد. پروفسور میخواندش این جناب. h.k - دانمارک - اودا و ما را به بی مطالعه بودن متهم میسازد چون دروغهای شاخدار پورپیرار را باور نمیداریم. کدام تاریخ شناس و استاد دانشگاه و کدام نهاد دانشگاهی در سراسر جهان و ایران است که یاوه های ناصر پور پیرار را معتبر بداند؟؟؟!!!و از چه زمان و در کجا،،،حرف بی سند پورپیرار سند تاریخی شده است؟؟ در رد سخنان پور پیرار تاکنون ده ها کتاب و نوشته چاپ شده است. .
جمعه 6 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
جناب h.k - دانمارک - اودا ؛. دیگه همه میدونن،،که ناصر پوربیرار از طرف بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی تحت اهداف سیاسی و برای به دست آوردن دل قومیت ها حمایت میشه. تناقض گویی های وی به قطر یک کتاب رسیده ،که دکتر محمد رضا ترکی استاد دانشگاه تهران مجموعه تناقض گویی های وی را جمع آوری کرده اند. در مجامع علمی کسی وقعی بر هرزه نویسی های دلبخواهی وی نمی گذارد. در ضمن ای قارداش پان ترک من!! جناب h.k - دانمارک - اودا . شما که خود را شاگرد پورپیرار می دونین بهتره بدونین که:یکی از مهمترین وی‍ژگی‌های نوشتاری ناصر پورپیرار (ناصر بناکننده) وجود تناقض‌های آشکار و عدم همخوانی نوشتار وی با اسناد و منابع تاریخی است. از اونجائی که وی فاقد هرگونه مدرک دانشگاهی و آشنایی تخصصی با منابع تاریخی و باستانی است، بروز چنین تناقض‌هایی در نوشتار وی چندان دور از انتظار نیست.
جمعه 6 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
من در رد سخنان بی پایه ناصر پور پیرار مطالب زیر را با ذکر نام و منبع مینویسم و خودتون به اونها مراجعه کنین. -محمد تقی عطایی -و- علی اکبر وحدتی- دو تن از منتقدین پور پیرار، معتقدن ادعای پورپیرار مبنی بر موهوم خواندن هویت تاریخی ایران و نسبت دادن آن به جعل و تحریف یهودیان، از مباحث دیرینه تبلیغات پان عربی است. -داریوش احمدی -(کیانی) یکی از نویسندگان در زمینه باستان‌شناسی است که به نقد نظریات پورپیرار پرداخته و علاوه بر انتشار آنها در وبنوشت شخصی خود (فرهنگ ایران باستان)، جامع نقدهایش را در کتاب «هزاره‌های پرشکوه» منتشر کرده‌است. . هوشنگ صادقی دیگر نویسنده تواناییه که تناقض‌ها و غلط‌های فاحش علمی پورپیرار را به شکلی بسیار گویا و قابل فهم برای تمامی افراد، در کتاب «کوروش و بابل» منتشر کرده. وی در این کتاب بخش‌های مختلف کتابهای پورپیرار را در کنار هم گذاشته و موارد تناقض آنها با همدیگر و با منابع علمی معتبر را به خوانندگان نشان داده‌است. شما قارداش پان ترک من!! h.k - دانمارک - اودا ،، نام و منابع را برایت نوشتم.
جمعه 6 خرداد 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
. پاسخ به قارداش پان ترکم جناب:(( h.k - دانمارک - اودا )) . عزیزم سراسر نوشته های این به اصطلاح پوروفوسور !!پورپیرار شما،، از تناقض و پاراداکس لبریز است . به عنوان نمونه وی در کتاب برآمدن اسلام، بخش دوم: بررسی اسناد ص ۲۶۹، مدعی میشه که «توطئه مشترک یهود و کلیسا و زمین‌داران عرب حریص خراسان و 'بقایای ساسانیان'» باعث فروپاشی بنی امیه شده است؛ و مدتی بعد، ادعا می‌کنه که اصلا ساسانیان وجود خارجی نداشته‌اند!!!! در جایی مدعی شده، که منظور آیه ۱۰۳ سوره نحل، سلمان فارسی است و در جایی دیگر وجود سلمان فارسی را منکر شده و آن را ساخته یهود میدونه!! در جایی اسکندر مقدونی را به خاطر بر انداختن پادشاهی هخامنشیان میستایه، و در جای دیگر منکر بروز جنگ بین هخامنشیان و اسکندر مقدونی شده و مدعیه که یهودیان داستان این جنگ را ساختن، تا پوریم پنهان بمونهو کسی نفهمه که ایران خالی از سکنه بوده است!!! از این نمونه، تناقضات و یاوه بافی های بدون پشتوانه علمی و دوگانه گویی های متضاد در نوشتار او بسیار است. حنای پورپیرارت دیگر رنگی ندارد قارداش پان ترک من که در دانمارک به سر میبری.
جمعه 6 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.