طرز تهیه پاستا مرغ با سس آلفردو


طرز تهیه پاستا مرغ با سس آلفردو



مواد لازم

پاستا= 500 گرم
کره= نیم پیمانه
سینه مرغ =300 گرم (پخته و تکه تکه شده)
جعفری اندکی برای تزئین
نمک و فلفل به مقدار لازم

مواد لازم جهت سس آلفردو :

کره =یک چهارم پیمانه
خامه= یک پیمانه
سیر= یک حبه (خرد شده)
پنیر پارمزان رنده شده= یک پیمانه و نیم
جعفری تازه =یک چهارم پیمانه (ریز شده)


طرز تهیه

در یک ظرف آب 5 پیمانه آب بریزید و بگذارید جوش بیاید. وقتی آب جوش آمد به آن نمک اضافه کنید. به آب در حال قل خوردن پاستا را اضافه کنید.

در ظرف را باز بگذارید وگرنه پاستاها خمیر می‌شوند. بگذارید تا پاستاها بپزند. در این مدت یکی دو بار مخلوط را هم بزنید.

همزمان با ریختن پاستاها درون آب، در تابه‌ای دیگر کره را آب کنید و مرغ را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس نمک و فلفل و سس آلفردو را به آن بیافزایید و بگذارید با هم چند قل بخورند تا مرغ‌ها طعم بگیرند.

پاستاها که پخت؛ آنها را آبکشی کنید و در ظرفی که از قبل کمی گرم کرده‌اید بکشید و مخلوط مرغ و سس آلفردو را به آنها اضافه کنید.

سس آلفردو:

درست کردن سس آلفردو بسیار راحت است و زمان زیادی نمی‌برد. حداکثر زمان پخت آن 10 دقیقه است.

کره را در تابه متوسط آب کنید. یادتان باشد حرارت اجاق باید ملایم باشد. خامه را به کره اضافه کنید و بگذارید مخلوط برای پنج دقیقه قل بخورد. بعد جعفری، سیر و پنیر را اضافه کنید و مرتب و سریع مخلوط را به هم بزنید و از روی حرارت آن را بردارید.


*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
بالاخره پس از 16 روز تحمل گرسنگی مدیر لطف کردند و برامون غذا سفارش دادند بنظرم میاد خوشمزه باشه. برو بکس آشپزخونه همگی بفرمایید نوش جان کنید
دوشنبه 2 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
**چه حکایت جالبیست!کلمه زندگی با "زن" آغاز میشود و کلمه مردن با "مرد" !!!!!پیشاپیش روز زن بر همه بانوان گرامی تهنیت باد **
دوشنبه 2 خرداد 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
Fanoos - ایران - شهمیرزاد. الهام جونم - سال زن هم بشما مبارک , هرچند میدانم هنوز ازدواج نکردی و. دختر خانم دانشجو هستی, باارزوی مبارکی و بهترین ها برای شما دخترناز. الهام جون - پاستا مرغ خیلی خوشمزه است و پرکالری و چرب . موادش را. نگاه کن. اخه من دوست ندارم چاق بشم . اما نوش جان شما و هرکی که. میگه , بی خیالش , شکم را عشق است.
دوشنبه 2 خرداد 1390

shiva safapour - ایران - تهران
وقتی کسی رو دوست داری. حاضری جون فداش کنی حاضری دنیا رو بدی فقط یک بار نگاهش کنی. .....رو همه چیز خط بکشی حتی رو برگ زندگی. قید تموم دنیا رو به خاطر اون میزنی...خیلی چیزا رو می شکنی تا دل اون رو نشکنی ...وقتی کسی تو قلبته یک چیز قیمتی داری...دیگه به چشمت نمیاد اگر که ثروتی داری ...حاضری هر چی بشنوی حتی اگر سرزنشه..به خاطر اون کسی که خیلی برات با ارزشه...می پرستمت برای همیشه .ایران تهران
دوشنبه 2 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
homa-ir - المان - هامبورگ درود هما جونم وای ممنونم از لطف شما. روز زن شما هم مبارک که بهترین مادر برای بچه هات و بهترین همسر برای همسر گرامیتان هستید. دقیقا درست من هنوز مجرد و دانشجوم آره بابا الان بیخیال پرهیز و چاقی وقتی سنمون بره بالا دکتر بهمون پرهیز غذایی میده هر چند خدا کنه اینطوری نباشه. هما جونم کاشکی روز مادر در کنار هم بودیم یک آش دوغ ترکی مشتی میخوردیم به همراه گروه قهوه خونه سنتی مهراب.
دوشنبه 2 خرداد 1390

kamelia-77 - انگلستان - لندن
fanoos- ایران-شهمیرزاد با سلام خدمت شما دوست عزیز و عرض تشکر از شما بابت تبریک روز زن, من هم این روز رو به شما و تمام مادرها و خانمهای گل و عزیز تبریک میگم .
دوشنبه 2 خرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
kamelia-77 - انگلستان - لندن قربون لطف و محبت شما خانم کاملیا عزیز. خواهش میکنم عزیزم وظیفم رو انجام دادم . منم متقابلا و مجددا به شما تبریک میگم . موفق و سلامت باشی کاملیا جونم
دوشنبه 2 خرداد 1390

آذربهدخت - ایران - تهران
اگر می خواهید در ایران این نوع پاستا را بخورید فقط در "پیتزا راز" می تونید خوشمزه اش را پیدا کنید. اگر می خواهید خودتان در خانه درست کنید بهتر است از ماکارونی مرغوب استفاده کنید. غذای بسیار خوشمزه ای است.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

bluesnow - انگلیس - لندن
shiva safapour - ایران - تهران عزیزم کامنت های عاشقانه ات رو همیشه میخونم امیدوارم انتخابت درست باشه و به ارزوهات برسی نه مثل مابعد از ازدواج از اون عشق وعاشقی هیچی بجا نمونه برات عشقی جاودان ارزو میکنم
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.