رهبر ایران: به دیدگاه غرب در باره زن حمله کنید


رهبر ایران: به دیدگاه غرب در باره زن حمله کنید

آیت الله علی خامنه ای می گوید که مقام های جمهوری اسلامی باید به طور صریح و بدون پرده پوشی، مبانی به گفته او غلط غرب در مقوله زن را "مورد هجوم و انتقاد بی وقفه" قرار دهند.

رهبر ایران که به مناسبت روز زن سخن می گفت همچنین مبنای مشکلات دنیای امروز در مورد مسئله زن را "نگاه غلط غرب" به جایگاه زن برشمرد.

در تقویم رسمی ایران روز تولد حضرت فاطمه دختر پیامبر اسلام در بیستم جمادی الثانی ماه قمری به عنوان روز زن و همچنین روز مادر تعیین شده است، اما بسیاری از ایرانیان و فعالان حوزه زنان در این کشور هشتم مارس، روز جهانی زن را گرامی می دارند.

در عین حال آیت الله خامنه ای اذعان کرد که در جمهوری اسلامی هنوز در باره زن و رفتار در محیط خانواده کمبودهایی وجود دارد.

gypsy-girl - سوئد - گوتنبرگ
در این مواقع اصولا ما عادت داریم بگیم : بیشین بینیم بابا !!!
یکشنبه 1 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
مرده شور اسلام را ببرند که زن را اصلا انسان به حساب نمی اورد
یکشنبه 1 خرداد 1390

marsel - ایران - تهران
مردک بیمار اگر مثل تو بخواهند نگاه کنند که باید در خانه حبسش کنند و مانند کلاغ سیاه از خانه بیرون بیاید!! بمیر دجال آخرالزمان...
یکشنبه 1 خرداد 1390

bahman_hw - ایران - مشهد
saitama - ژاپن - توکیو. بهتره به جای فحاشی به متون اصلی اسلامی مراجعه کنید .
یکشنبه 1 خرداد 1390

منطقی - ایران - تهران
saitama - ژاپن - توکیو شاید برات جالب باشه بدونی بر خلاف آنچه تصور میشه بسیاری برخی دستورات دین اسلام را بعضا فیمینیستی می دونند. این درست نیست اما نشان دهنده ارزش زیاد قائل شدن اسلام برای زنان هست.
یکشنبه 1 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
ژنش خرابه.
یکشنبه 1 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
هر روز نوبت یکی از این اوباش های عرب زاده میشه که چاک دهنش رو باز کنه حالا این بار نوبت این تیکه زباله متحرک با عبا و عمامه مشهدی رسیده !! . مرتیکه بد مشهدی اوباش عرب زاده حیون زاده که از هر لحاظ در رهبری برای گدو مغزها و گدو ارزشمندها وازده است و یه جنازه زنده شیطانی بیشتر نبوده و نیست و دست های ملعونش تا بیخ کتفش به خون مردم آلوده است و حالا هم که عنتری نژاد پاچش رو گاز گرفته بعوض اینکه مشکل نون دونه ای 500 تومن رو حل کنه گذاشته دنباله تو کیسه کردن زن ها .!! حالا اگر همون غربی ها که زن هاشون بی حجاب هستند هر ساله چند میلیون تن گندم تو آخور مستعمره گردانشون تو ایران همون خامنه ای بد مشهدی نریزن...این ضحاک خراسانی و اون دارو دسته پاسدارچی و بسیجی هاش ندارن نونی که زهر مار کنن و از گرسنگی هلاک میشن !!
یکشنبه 1 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
روز جهانی زن همون 8 مارچه.حالا عربزاده ها میخوان روز تولد یه زن عربو روز زن بدونن به خودشون مربوطه ولی به غیر از طرفداران حکومت در ایران هم 8مارچ رو به رسمیت میشناسن
یکشنبه 1 خرداد 1390

sajjad_01 - ایران - تهران
اتفاقا این بار رو اشتباه کردید چون اکثر ایرانی ها تولد حضرت فاطمه دختر پیامبر اسلام در بیستم جمادی الثانی ماه قمری به عنوان روز زن و همچنین روز مادر قبول دارند
یکشنبه 1 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
ولی دیدگاه زن در اسلام خیلی باارزشه!!یه موجود مفلوک و بدبخت که بدون مرد کامل نیست و همه حقوقش نصف یک مرده.میشه به خاطر عدم تمکین کتکش زد و تو خونه حبسش کرد و کفن سیاه سرش کشید.الگوی زنان مسلمونم زنیه که از 9سالگی زایمان کرده و به شوهر و بچه هاش سرویس داده مثل یه برده حرف گوش کن.
یکشنبه 1 خرداد 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
نگبت چلقوز تو اصلا میدونی که زن در اروپا حرف اول را میزند و از حقوقی بیشتر از مرد برخوردار است..
یکشنبه 1 خرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
bahman_hw - ایران - مشهد/منطقی - ایران - تهران/ تعیین ارزش جان یک زن به میزان 580 گرم طلا ، کمتر از بیضه چپ مرد ..! این چیزی است که در قوانین اسلامی حاکم بر ایران نوشته شده. حالا باید به کی و کجا حمله کرد؟! متون اصلی اسلام که ارزشی برای زن قائل است کجاست پس؟! اینکه زن کمتر از مرد ارث میبرد.. مرد میتواند چند همسر داشته باشد اما زن نه..! و ... بابا دست بردارید شما رو به خدا. دست از دین مداری بردارید. خداوند به انسان درک و فهم و شعور داده. داده که استفاده کنیم و خوب و بد رو تشخیص بدیم نه اینکه آکبند نگه داریم و به قوانین متحجرانه رجوع کنیم..!
یکشنبه 1 خرداد 1390

mamoti - ایران - کرج
یه خانمی میگفت حالا به قول اینا فاطمه الگوی زنان دو جهان باشه!(حالا بگذریم از اینکه این الگوی زنان دو عالم چه کار مهمی برای بشریت انجام داده درمقایسه با یکی مثل مادام کوری!) این خانم کلا 18سال زندگی کرده وحداکثر9سال حجاب داشته اما زنای ایرانی 30 ساله که به زور حجاب دارن!. حالا شما ببین با ادبیات همین آخوندا زنان ایرانی الگوترند!!!
یکشنبه 1 خرداد 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
برداشتهای رژیم وحشی اشغالگر ایران و بخصوص سران جنایتکار و غارتگرش هیچ ربطی به برداشتهای اسلام، مسیحیت یا هر مذهب یا ایدئولوژی دیگه ای نداره. نظرات و اعمال ضد بشری اینها برخاسته از نظرات و اعمال قبائل وحشی هزاره های پیش هست و در نتیجه اصلا قدرت درک مطالب انسانی یا معنوی رو ندارند.
یکشنبه 1 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
اسلام حقوق زن را از 9سالگی به طور رسمی تعیین کرد.وحقوق دختران را از نوزادی(ران به ران)تعیین کرده.حالا هی بگین اسلام زن ذلیله.
یکشنبه 1 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
باز جنسش خوب نبود زد به صحرای کربلا مرتیکه موفنگی
یکشنبه 1 خرداد 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
gypsy-girl-سوئد-یوته بوری. سلام دوست عزیز, ما هم عادت داریم بگیم بخواب بابا لحاف یخ کرد!!!
یکشنبه 1 خرداد 1390

Hamed_Elnino - ایران - تهران
Artosh - ایران - تهران دمت گرم خوشم اومد.
یکشنبه 1 خرداد 1390

Hoja Verde - ونزوئلا - تهران
اتفاقا تبعیض علیه زنان و نگاه غلط به زنان پایه گذارش شما هستید. از چپاندن زوری زنان در گونی تا برابر دانستن زن با خایه مرد.
یکشنبه 1 خرداد 1390

baran828 - ایران - تهران
همیشه آخر حرفا به همین فضاحت کشیده میشه!طبق معمول!
یکشنبه 1 خرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
این مش علی خامنه ای و بقیه دوستانش نمیخواهند بفهمند که ۸ مارس روز تمام زنان دنیاست و ۲۰ جمادی الثانی فقط روز فاطمه است . درد ایران کجا و حرفای بی سر و ته این بی سواد و بی خاصیت کجا . در جواب مش علی یه ضرب المثل در و پیتی پیدا کردم : آسوده منم که خر ندارم،از کاه و جو اش خبر ندارم . فرق بین صحبت های پرزدینت اوباما کجا و دری وری های این مستخرجین حوزه و حجره کجا !این خانوم فاطمه مگر چه کاره بوده که روز زنان ایرانی رو به زور میخان به اسم این خانوم کنند !؟زنان ایرانی امروز خیلی با شخصیت تر و با سوادتر از این خانوم فاطمه هستند.در باره این خانوم در تاریخ های مستند چیز زیادی ازش نمیشه پیدا کرد که بتونه یه الگو باشه . نه کتابی داره ،نه دست خطی ،نه بنایی،نه کاری و.. چه چیز این خانوم بیشتر از بقیه است ؟
یکشنبه 1 خرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
به خود زن چی?!!! مثل گذشته ادامه داره!!! مرگ بر خامنه ای جنایتکار کثیف
یکشنبه 1 خرداد 1390

armantis - ایران - مشهد
haghighatgoo فکر می کنی با فحاشی به مشهدی یا سمنانی چه دردی ازت دوا می شه؟تو سری هایی که تو بچگی خوردی؟ حسرت پول و قیافه خوب و خانواده ی سالم که یک عمره به دلت مونده...یا درد..... خوب می شه
یکشنبه 1 خرداد 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. سوالی برای من همیشه بوده چرا برای دختر پیامبر ۱۰ روز عزاداری میکنند مگر چه گلی‌ به سر تاریخ زده.چه چیزی ازش به یادگار مانده که اینقدر ارزش بوی میدهند.مگر غیر از این بوده که در جوانی صاحب چند فرزند شده و هنوز آنها را بزرگ نکرده طبق روایت کشته شده است.چه مزیتی بر دیگر زنان در تاریخ دارد که باید از دید آخوندها سمبل زن به حساب بیاید.در صورتیکه در تاریخ شیزنان بسیار چه از نظر مادری،فلسفی‌،ادبی‌،سیاسی و علمی‌ و حتا دینی مانند مادر ترسا وجود دارند که قطعا اگر قرار است کسی‌ به عنوان سمبل زن انتخاب شود باید از بین آنها باشد.به دور از تعصب اگر منبع تاریخی‌ معتبری غیر از (روایت و حدیث ها)وجود دارد بنده را راهنمایی فرمائید تا طبق دستور آقا ما حمله را شروع کنیم.و الا دست از سر این ملت بردارید.با احترام. آمریکا لوس آنجلس.
یکشنبه 1 خرداد 1390

armantis - ایران - مشهد
haghighatgooتوی بی سواد تا دو هفته پیش مستعمره را با ث می نوشتی چرا هی دری وری می گی؟تمام دردت اینه که نون کافی تو شیکم متعفنت نمی ریزی ...
یکشنبه 1 خرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
گر می نخوری طعنه مزن مستان را. بنیاد مکن تو حیله و دستان را. تو غره بدان مشو که می نخوری. صد لقمه خوری که می غلامست آن را. بمو گفتی صبوری کن صبوری. صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد. تا خاک مرا به قالب آمیخته اند. بس فتنه که از خاک بر انگیخته اند. من بهتر از این نمی توانم بودن. کز بوته مرا چنین برون ریخته اند.
یکشنبه 1 خرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
اقایون خیلی دو اتییییییشه و مسلمانان تازززززی لطفا رجوع کنن به سوره نسا ایه 34 به بعد. بعدا بیان مزخرف ببافن. شکرا.
یکشنبه 1 خرداد 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
کلا شعر گفتند!
یکشنبه 1 خرداد 1390

saitama - ژاپن - توکیو
artosh گرامی از اینکه جواب اقایان کبک نما را دادید سپاسگزارم
یکشنبه 1 خرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس . جان کلام// تمام این داستانها ممر درامد و بقای ملا و حکومت بر مغزهای بی محتوا و بیسوادان است این مهم نیست تا چه حد تحصیلات باشد وقتی این دین اغشته به رنگ خون را اسمانی بدانیم از اسمان باران خون خواهد بارید ملتی که گذشته باستانی خود را نشناسد تاوان انرا پس خواهد داد فاطمه و بقیه ی زنان ان دوران نگونبختانی بوده اند اسیر مردان وحشی و زنباره /فاطمه هم کشته نشد بلکه مرد پدرش او را در 9 سالگی به نره غولی داد و 9 سال بعد هم درگذشت//نه مادر ترزا بود نه فلورانس نایینگل همین/ولی نامش ممر درامد ملایان/همین.
یکشنبه 1 خرداد 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
haghighatgoo- من نمیدونم ولی فکر میکنم بایست اهل تهران باشی چون تنها معدود کسانی که فقط تهران رو ایران میدونن و شهرهای دیگر این خاک و بوم رو مردمش رو دهاتی و شهرستانی. قبلا هم خواستم بهت بگم بیخیال شدم. سعی کن توکامنهات توهن به دیگران چون از مشهد و سمنان واصفهان و غیره شهرها هستن نکنی. اینم سندش-برگردی کامنهات رو بخونی از ین سه شهر تا اینجاکه یادمه نام بردی و به مردمش توهین کردی. اگه خامنه ای مشهدیه به خود خامنه ای بگو و نگو مشهدیها. یا تو کامنت بالا ببین چقدر مشهدی مشهدی کردی که نوشتت قشنگ داره میگه افکار ی شبیه نزاد برستها ست که میگن فقط سفید یا سیاه - یا فقط کشور یا شهر من و بقیه ادم نیستن.
یکشنبه 1 خرداد 1390

Royan - المان - المان
ajjad_01 - ایران - تهران میشه بگی بیستم جمادی الثانی ماه قمری چه روزی از سال است و بگی فاطمه چه کار ویژه ای در دنیای زنها انجام داد اگر بچه زائید همه زنها بچه دار میشن اگر شیر داد همه زنها شیر میدهند اگر بقول شما شهید داد خیلیها شهید دادن که 18 سالگی که مرد . اصلا خودش هم متوجه نشد که کی بوده وچکار کرده یه دختر عرب مثل همه دخترهای دیگر که باباشون شوهرش میده بیشتر از این هم نبوده شاید فقط مظلوم واقع شده که از این مظلوم ها کم نیست.
دوشنبه 2 خرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
pesar shoja- عزیز جون شما خودت رو ناراحت نکن حتی اگر اینجوری باشه که میگی. شما اول یکی رو گیر بیار که باباش و جدش تهرانی باشه و اصالت تهرانی داشته باشه و با سواد باشه و دلیل تهران گفتن و شهرستان گفتن رو بدونه و دیگران رو ببو بدونه و خودش رو آدم چون توی پایتخت بدنیا اومده, اونوقت شما باید ناراحت شی که ایشون چرا اینو میگه و یا نمیدونه. تهران که عزیز جون بیش از 70% آذری هستند و بقیش هم 25% شهرستانی. تهران شهری هست با سابقۀ تقریبی 200 سال. مشهد جدید هست با سابقل ای 500 تا 750 سال بستگی داره از چه دیدی نگاش کنیم مذهبی یا اقتصادی, اما اصفهان که تاریخ بیش از 1500 سال داره. ما شهرستانهایی داریم که تمام افتخارات و تاریخ گذشتۀ ایران مدیون این شهرهاست و اون موقع اصلآ خیلی از این شهرها وجودی نداشتند. شما میدونی توی تهران بالاترین رقم سید ها هستند و اینها ذاتشون به همین اعرابی که همگی سر جنگ باهاشون داریم برمیگرده؟ دیگه بیشتر نمیکم به بعضی ها برمیخوره. پیروز باشید.
دوشنبه 2 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
همه ی مردهایی که به نفع حقوق زن در اسلام اینجا کامنت میذارن امیدوارم. زن بشن اونهم از نوع اسلامی اش به زور سرشون لچک بندازن مردهای مسلمان عقدشون کنن زور بگن بهشون خیانت کنن بهشون شوهرهاشون هر. روز یکی را صیغه کنن بچه هاشون را هم به زور ازشون بگیرن. این دسته مردها که زن شدن اونهم از نوع مسلمانش تو خیابانهای ایران. اسلامی قدم گذاشتن توسط یک گله از مردهای مسلمان زن ندیده. دزدیده شن و مورد تجاوز دسته جمعی مردای مسلمان قرار بگیرن اگه. هم مردن چه باک مرد از دامن زن به معراج میره .فقط یادشون. باشه دیه شون نصف مرده . خلاصه این مرهای زن شده اخر کار. می فهمن چه کشور اسلامی گل و بلبلی دارن اونوقت هر چی خواستن. در وصف حقوق زن در اسلام بنویسن. ایران تهران
دوشنبه 2 خرداد 1390

Kavkaz - ایران - تهران
باز چندتا ساندیس خور مثل قارچ توی سایت سبز شدند.
دوشنبه 2 خرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
یکی از دیدگاه زن باید صحبت کنه که 2 زار حالیش باشه تو که برای حرمت زن و خانه و خانواده ارزش قائل نیستی و نیروهای بسیجی ساندیس خور و زنازاده به همراه نیرو ان تظامی که بجای گرفتن دزد و قاچاقچی و .. میریزن توی خونه مردم که دیش و ماهواره را جمع کنن و خودت را وکیل وصی ملت و ولی نعمت اون میدونی تو یکی خفه شو خفه شو خفه شو آقا مردم ایران از ابتدای ایجاد ایران و ایران زمین وکیل وصی نداشتن و نمی خوان تو دیگه خفه شو خفه شو خفه شو. من از تمامی بازدید کنندگان سایت تقاضا دارم از دول اروپایی و آمریکا جهت نقض حقوق بشر در ایران و ورود غیر قانونی به منازل مردم جهت جمع آوری دیش و ریسیور تقاضای تحریم بیشتر بیشتر و بیشتر علیه این نظام فاشیستی را بنمایند. به امید پیروزی به فاشیست موسیلینی سید علی گدا
دوشنبه 2 خرداد 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
حمله به زن در غرب دقیقا یعنی فرار به جلو!آقای چلقوز1-چرا از تازینامه و نهج البلاغه(بقول زبلخان نهج المزخرفنامه) آیه و حدیث راجع به زن نیاوردی؟فقط یه حدیث ساختگی از ممد بچه باز آوردی که زن ریحانه است و بزرگ است...و از این مزخرفات2-چند تا مثال برای جایگاه رفیع زن در اسلام میارم براتون میارم برید حالشو ببرید:1-زنان کشتزار شمایند از هر طرف که میخواهید به آنها ورود کنید2-زنان ناق العقل و ناقص الایمان و ناقص البهره اند3-هر تعداد که خواستید دو تا دو تا سه تا سه تا چهار تا چهار تا زن بگیرید4-با زنان مشورت کنید هر چه گفتند برعکس عمل کنید5-خانم روسری سرت کن که من تحریک نشم!6-هرگاه مرد زن را بخواند برای سکس باید فورا اجابت کند حتی اگر بر روی شتر باشد!!7-از زنان خوب حذر کن و از بدهایشان بپرهیز !بازم بگم؟برای کسب اطلاعات بیشتر به قرآن و احادیث مراجعه فرمایید
دوشنبه 2 خرداد 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
لیلی ایرانی - ایران - تهران. در ایران که خیلیها روز تولد حضرت فاطمه رو روز زن و مادر میدونند! ..من خودم تو بازار هستم. در روزهایی قبل از این روز و روز تولد حضرت فاطمه بازار مثل روزهای قبل از عید شلوغ میشه برای هدیه خریدن به خانمها به مناسبت روز زن ..
دوشنبه 2 خرداد 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
زن ومرد مانند دو بال پرنده میمانند که اگر یکی از این بالها آسیب ببیند پرنده یارای پرواز نخواهد داشت. زن ومرد مکمل یکدیگرند. برتری باید حذف شود و برابری جایش رابگیرد. با امید به اینکه روزی در سراسر این گیتی پهناور و از جمله ایران، تساوی حقوق زن ومرد اجرا شود وحق هیچکس پایمال نگردد.
دوشنبه 2 خرداد 1390

عرصه سیمرغ - ایران - تهران
لیلی ایرانی - ایران - تهران. لیلی خارجی شما همون از خارجیها پیروی کن , ما با اعتماد به نفس آیینهای مخصوص به خودمان را داریم.
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

آوای کوروش - ایران - تهران
منطقی - ایران - تهران، bahman_hw - ایران - مشهد. و اما متون اصلی اسلام:. 1- به مردان اجازه داده میشه تا چهار همسر داشته باشند. (عین متن قرآن). 2- به مردان اجازه داده میشه تا در صورت نافرمانی زن اونها را به باد کتک بگیرند یا در خانه زندانی کنند.(عین متن قرآن). 3- زنان نصف مردان ارث میبرند.(عین متن قرآن). 4- شهادت هر زن معادل یه نصفه مرده! (عین متن قرآن). 5- مردان میتونند جهت لذت جنسی زنها رو صیغه کنند. (اینو شک دارم). 6- تمام دختر خاله ها دختر عمه ها خاله عمه ها دختر دایی ها دختر عموها و تمام دختران قبیله عرب بر محمد حلالند!!!! (عین متن قرآن). و . . والسلام علیکم و رحمت الله العربیه و برکاته. اهورامزدا نگهدارتان‌‌‌‌!
چهار‌شنبه 4 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.