اگردولت سهم خودرانپردازدمجبوریم هزینه ها را از مردم بگیریم

اگر دولت سهم خود را نپردازد مجبوریم هزینه ها را از مردم بگیریم

معاون شهرداری تهران می گوید که اگر دولت یارانه حمل و نقل را نپردازد، شهرداری چاره ای ندارد جز اینکه هزینه ها را از مردم دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با ابراز امیدواری از تعیین نرخ کرایه های جدید گفت: "امیدواریم به مرحله ای نرسیم که به مردم بگوییم نداریم و خودتان هزینه ها را پرداخت کنید."

او این افزایش را "جزئی" دانست و اظهار امیدواری کرد که با حمایت دولت "هرچه سریعتر" نرخ های جدید کرایه های حمل و نقل عمومی تصویب شود.

پیش از این فرماندار تهران طی نامه ای به شورای شهر ضمن انتقاد از افزایش کرایه تاکسی ها، تاکید کرده بود: "دولت در راستای حمایت از قشری که در امر حمل و نقل عمومی فعالیت دارد، سیاست‌های حمایتی مانند سهمیه سوخت در نظر گرفته است."

شورای شهر تهران در اوائل اردیبهشت ماه سال جاری طی مصوبه ای نرخ های جدید کرایه تاکسی را اعلام و با افزایش پانزده درصدی آن موافقت کرده بود.

atish pare - امریکا - سیاتل
تواون مملکت چه خبره!?
شنبه 31 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فقط زورت به مردم میرسه ! برو پیش نصرالله ال وزغ و از انها شکایت کن که شاید او بهت خمس و زکات بده !
شنبه 31 اردیبهشت 1390

مانفرد - ایران - ایران
تو مملکتی که قورباغه هاش ابوعطا میخونند و آبش هم سر بالا میره این مسائل یه چیز عادیه.روزهای سخت و خشنی در راهه .(امیدوارم پیشبینیم اشتباه باشه)
شنبه 31 اردیبهشت 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
یادم هست زمان محمدرضا خدا بیامرز بلیط اتوبوس شرکت واحد از 2 ریال در مجلس صحبتش بود که بکنن 5 ریال و بنزین از 8 ریال بکنندش 10 ریال! هنوز تصویب نشده بود و تازه داشتن در باره اش در مجلس حرف میزدن اونوقت یک مشت وحشی به اصطلاح چپی و به اصطلاح روشن فکر مثل وحشیهای امازون ریختن تو خیابان و کلی اتوبوس شرکت واحد و چند تا پمپ بنزین را به اتش کشیدند که چرا بعد از گذشت چندین سال دولت میخواهد قیمتها را بالا ببرد!!! ولی الان هر چند ماه یکبار نه تنها قیمت کرایه ها و بنزین بالا میرود بلکه قیمت همه چیز ماهییانه بالا میرود و مردم هیچ چیز نمیگویند, راست راستی که این رژیم صفاک ... های مردم را کشیده. بعضی وقتها پیش خودم میگم این مردم حقشونه که این بلاها به سرشون بیاد چون خیلی ناشکری کردن. محمد رضا روحت شاد.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

Artosh - ایران - تهران
درآمد مردم رو دولت بالا میکشه. چیزی برای مردم مونده که حالا شما بیاید از مردم بگیرید. به خدا که در بی شرمی و کثیفی این حکومت در تمام تاریخ بشریت نظیر نداره.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
پول نفت فقط صرف خرید اسلحه و سرکوب ایرانیها میشه و یا ساخت مسجد بیمارستان و .. توی عراق و کشورهای جیره خور ولی وقیح. درامد حاصل از صادرات مواد مخدر سپاه هم خرج بواسیر ولی وقیح. کشور فقیر ایران هم جز این دوتا درامدی نداره که!!! باید هم مردم خرج شهرداری رو بدند!!!
شنبه 31 اردیبهشت 1390

Royan - آلمان - آلمان
خدا رضا شاه و محمد رضا شاه را بیامرزه و به رضا پهلوی وخانواده اش عمر با عزت بده که مردم لیاقتشون را نداشتن و پای لرز خربزه ای که خوردن باید بشینن. خلایق هر چه لایق. من که به سهم خودم کسانی را که ریختن توی خیابان و دهن گشادشان راسال 57 باز کردن و شعار دادن و جوانی ما را خراب کردن و جوانان ایران را به این روز انداختن و روزگار ملت راسیاه کردن نمی بخشم.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

م ر - ایران - تهران
داداش خر خودتونید زدو بندهایی که در حال حاضر تو این مملکت بوجود اومده تمام نشانده این است که بابا دولت خیطی بالا اورده باید یک جوری قضایا را سرهم کنید بعنوان مثال یکی از افتضاح ترین خیطی دولت مسئله صادرات و واردات بنزین و گاز هست که معلوم نشده پول درآمد از این صادرات در کجای خزانه دولت وجود دارد و به خاطر همین مجبور شده نفت را زیر نظر نیرو ببرد دقیقا میشه مثل یک خانواده ای که پدر برود زیر نظر پسر کوچکش و اون پسر برایش تعیین و تکلیف کند حالا بعدا همگی خواهید فهمید این ضربه آخر به نفت زحمت یکصد ساله نفت را کاملا محو و نابود خواهد کرد .حالا شهرداری برای ما روضه میخونه که اگه دولت نده ما از مردم میگیریم یک مشت دستگاهی دارند حکومت میکنند فکر میکنند ملت مثل خودشون خ....... هستن
یکشنبه 1 خرداد 1390

khode_khoda - سوئد - هلسینکی
حالا از مردم بگیرید ولی روزی میرسه که مردم از شما میگیرن .تاریخ تکرار میشه شک ندارم.
یکشنبه 1 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.