احمدی‌نژاد:کشورهای اروپایی نمی گذارند ابرهای باران زا به ایران برسند


احمدی‌نژاد:کشورهای اروپایی نمی گذارند ابرهای باران زا به ایران برسند

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران، روز پنج‌شنبه گفته است کشورهای غربی برای ایجاد خشکسالی در برخی مناطق جهان از جمله ایران «طراحی و برنامه ریزی» کرده اند و مانع رسیدن ابر های بارش زا به ایران می شوند.

وی هدف کشورهای اروپایی «از انجام این اقدامات» را «ایجاد تنش و تخاصم در آب‌های مرزی کشورها» دانست.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، وی به عنوان منبع این گفته خود از «یک مقاله یک سیاستمدار غربی» و «اخباری که صحت آن در مورد وضعیت آب و هوا مورد تأیید قرار گرفته‌است» نام برد ولی اشاره‌ای به نام این «سیاستمدار غربی» یا مشخصات و جزئیات آن اخبار نکرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا، رئیس جمهور ایران این مطلب را در سفر خود به اراک و در مراسم گشایش سد «کمال صالح» در استان مرکزی بیان کرد.
 

ایران در ناحیه خشک جهان قرار دارد به طوری که ۲۵ درصد خاک آن در مناطق فراخشک، ۴۰ درصد در مناطق خشک و ۲۵ درصد در مناطق نیمه‌خشک قرار گرفته‌است.

dara20 - ایران - تهران
خوب از اغات امام زمان کمک بگیر و برای نزول رحمت از علیگدا چلاقدست خواهش کن نماز مزخرف باران بخواند.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

Alborzi - ایران - کرج
باز از یه جن خالی بند دیگه خبر آورد.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
بعد میرن خر از قبرس می یارند.شما که امامزمان دارید چرا?دو رکعت نماز ایات این مصیبت را بر طرف میکنه!!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

felora - ایران - تهران
khosh bavar_ با توجه به این حرف احمدی" شما دشمن به این بزرگی پیدا کردین!!! دشمن دوست ما" دشمن ماست.. چه کنیم?
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
عجب پس ان امام ته چاهت به چه درد ی می خوره,ازش کمک بخواه!!!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
عقل اینو باش!! لابد فردا ملکه انگلیس هم باید بگه کشورهای شرقی از جمله ایران نمیگذارند آفتاب به انگلستان بتابه و هی ابرها رو به این طرف کیش میکنند.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

reza_uk2008 - انگلیس - منچستر
بگو امام زمان یه کم باران بییاره برات لول
جمعه 30 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
رئیس آقا شما بفرمائید تغییرات و پدیده های جّوی مغزتان را بررسی کنید که گرد بادِ گفته هایتان نمایشی از قاطی کردنِ سیمهای مخچه و رو به خشکی رفتن مغزتان است !
جمعه 30 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
احمدی .دیکه حرف برای گفتن نداره .اجنه خط داده اند که کم ابی کار این چشم ابیها است .برای بلا ودف شر از سر ابرهای باران ساز این اوراد راهفت بار بخواند وهفت بار دور خودش بچرخدو فوت کند به هوا . هفت شبانه روز باران خواهد امد .و اما ورد . لولا ک...خولونا ولا هلاک مفلسون .هفت بار .نه کمتر ونه بیشتر .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

baran828 - ایران - تهران
اینا که میگن سیل های اروپا وآمریکا از برهنگی زنهاشون بلا شده بهتره مدتی زنهای ایران اینکارو انجام بدن انشاءالله به محض رفع مشکل دوباره گشت های ارشاد رو دایر کنن،چکار کنیم مصالح مملکته از جون وآبروی ماها که واجب تر نیست!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
ایشان با علی خامنه ای مخرج مشترک مساوی دارند و از مادرش در حین خروج ،یا علی و یا ابولفضل گفته که اینقدر فیق به آسمون برای خودش تو دماغی فکر میکند ! آخر از نائب پوست گنددمی امام زمان از این بی ربط تر و ننگینتر بیشتر انتظار نیست که شنیده بشه!حالا اروپاییان باران را چون خدا بر ایران مسدود کردند !تو چه نقشه ای برای مقابله داری !!؟ واردات بیشتر گندم و پرده بکارت از چین!؟ مردک پرت .حرف دریوری و مفت که کنتور ندارد. این پروژه ریاست جمهوری شکستی سنگین بوده همراه با اصل ولایت فقیه در ایران(این پیرمرد شیرین عقل هم بدتر ازاحمدی نژاد کمبود ویتامین بصیرت دارد ).
جمعه 30 اردیبهشت 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
پینوکیو یک داستان کارتونی بود.چون اگر بر اثر واقعیتها میبود الان مموتی می بایست دماغ قشنگش اندازه برج ایفل قد میکشید..رییس جمهور دروغگو بلغور فرموده..این موضوع از طریق مراجع حقوقی کشورمان پیگیری خواهد شد و این کار زشت نباید ادامه پیدا کند..واقعا خیلی عمل زشت و پلیدیه(ولی تجاوز به زندانیان زشت نبود و نیست)چلقوز..فعلا برو درد خودت را دوا کن باران پیش کشت.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

madly - سوئد - گوتنبرگ
پس این امام زمان داره چه غلطی میکنه؟ اینهمه دارن از ما ابر می دزدند رفته چپیده تو چاه!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

svenskpojke - سوئد - استکهلم
نه ان ورد که باید خوانده بشه رو فکر میکنم اشتباه نوشتی . اصلش اینه: الجننا والباراننا فی البلاد کفارنا فرستادنا فی البلدی اینجا باید فوت بکنه پشت گوشش بعد باران میاد
جمعه 30 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
nader جان و بقیه دوستان دمتان گرم که حرف دلمو زدید ! شاد و خوش سخن باشیم .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

saba12 - ایران - اهواز
متاسفم
جمعه 30 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminism - انگلستان - لندن:دوست گرامی چندروز نبودی.دل تنگه کامنت هات ودل نگرانت بودم.از اینکه بازتشریف اوردی خوشحال شدم.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
پس اون لشگر جن که جمع کردی به چه درد میخوره دک دک??!!!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خر پروفسور فیزیک اتمی به نسبت شما حماران این ننگینترین دین تاریخ بشر/
جمعه 30 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46 - نادر جان مهربان, من مدتی میزبان و کمک حال یک هموطن که از ایران برای درمان چشمانِ پسرش به لندن آمده بود, بودم و متأسفانه پزشک معالجش هم او را جواب کرد و گفت که بر اثر عملهای متفاوتی که در ایران بر چشمان او انجام شده ایشون 90 درصد از بینائیش را از دست داده و هیچ کاری انجام پذیر نیست و این مطلب من را بسیار به هم ریخته بود و عملأ دست و دلم به هیج کار نمیرفت . امّا من نیز به یاد عزیزان و دوستانِ مهربانی چون خودت بودم . امیدوارم که دوران بر وفق مُرادت باشد گرامی .تا بعد عزیز .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

sasan4 - ایران - تهران
دوستان عزیز محمود برخلاف بقیه لافهایش ،این حرفش درست بوده ، باروری ابرها سالهاست که در راه ابرهایی که بسمت ایران می آیند صورت می گیرد و در طی این چندین سال دولت معظمه خر که باید به چنین مسائل مهمی می پرداخت به مسائلی خرافی و مذهبی می پرداخت ، اینجانب این مطلب را با توجه به رشته تحصیلی خود سالیان پیش مطرح می کردم اما کسی گوش نمی داد ، قابل ذکر است که سالها پیش نیز مکزیک از آمریکا بخطر بروز خشکسالی در آن کشور بدلیل باروری کلیه ابرهای عبور از آمریکا بسوی مکزیک به سازمان بین الملل شکایت کرده بود که باعث گردیده بود هیچ ابر و بارانی به مکزیک نرسد.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

gol andam - سویس - زوریخ
طبیعت هم با این رژیم سر لجبازی گذاشته بسکه کثافتن ...بیچاره مردم که گیره چه حروم لقمه هایی افتادن ...مرگ بر جمهوریه اسـ... مرتیکه دیوونه
جمعه 30 اردیبهشت 1390

کهن دیار - المان - دورتموند
1400 ساله که خاک ایران با خون ابیاری میشه
جمعه 30 اردیبهشت 1390

shahramgorgan - ایران - گرگان
عجب!!!. این استکبار چه کارهایی که برای جلوگیری از پیشرفت و سعادت ملت ایران نمی کنه.خوب چرا حریم ابری مارو نقض میکید.مگه خودتون ابر وباد ندارید؟
جمعه 30 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
پس بیخود نیست صحرای عربستان قرن هاست که دیگه توش از جنگل خبری نیست!!! کویر لوت هم به همین خاطر دیگه مثل صد سال پیش سرسبز نیست و دیگه نمیشه توی دریای لوت ماهیگیری کرد. از دکتررررررررر سپاسگزاریم که با فصل الخطاب قرار دادن ولی وقیح ما رو آگاه نمودند!!!! خر پیش این مموتی دلقک پرفسوره
جمعه 30 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خدایا ایران را از دروغ و قحطی نجات بده داریوش کبیر.........
جمعه 30 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
feminism- انگلستان -لندن عزیزم پیامت را گرفتم تندرست باشی
جمعه 30 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
این حرفش کاملا درست است.براحتی میشود.بارابرهاراگرفت.سالهاست.که این مسئله ازپنهان بودن درامده وروشن شده است.قبلاسری بود.اسرائیل ازبیست سال پیش ازاین روش استفاده میکند.امامسئله عربستان که خط استواازان میگذرد.ودرمنطقه پست جغرافیایی قراردارد.جداست.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
این اینقدر چرت گفته که یک حرف راست هم که شنیده اگه بزنه دیگه کسی باور نمیکنه و مسخرش میکنن. قضیه همون داستان چوبان دروغگوی که میگفت های گرگ امد و گرگ امد
جمعه 30 اردیبهشت 1390

arefam - فرانسه - پاریس
لابد جن گیرش بهش این خبرا رو داده
شنبه 31 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
zarthust67 - زرتشتِ خوبم شما نیز پایدار و سرفراز باشی .
شنبه 31 اردیبهشت 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
پس به این ترتیب چشم ابیها رو دست خدا زدن دیگه.
شنبه 31 اردیبهشت 1390

sama128 - ایران - شیراز
در مملکتی که میمون رئیس جمهور آن باشی احتیاج به ابر باران زا نیست باید شاشید توش . همین هم از سر تو و او سید علی گدا هم زیاده اینقدر دروغ به خورد مردم می دید که چشم دیدن 4 کانال ماهواره هم که چند خبر راست تحویل مردم میده را ندارید بدبختها یا پارازیت می اندازید یا نوچه های زنا زادتون را می فرستید تو خونه مردم بعد هم که توی تلویزیون می آئید میگید ایران کشور آزادی - مردم راحتن - مردم در رفاه هستن و ... هزاران هزار دروغ دیگه خجالت هم نمی کشید اینقدر پررو هستید .
شنبه 31 اردیبهشت 1390

Pezhman - اتریش - وین
ابر باد ومه وخورشید وفلک در کارند // تا تو نانی بکف آری وبه غفلت نخوری.. تا دیروز ته چاه بدنبال اجنه بود حالا داره تو ابرها دنبالشون میگرده.کارش به جنون نزدیک میشه.هاله نورش مشعشع تر شده...
شنبه 31 اردیبهشت 1390

sama128 - ایران - شیراز
مگه کاسه لیس ها و دستمال به دست ها و جای پای سید علی گدا خود مال ها نیستند که می گویند آقا نائب بر حق امام زمان هستش چرا یه خورده ابر نمی فرسته باران بیاد مگه نمی گید اتصال آقا با ارش از کابل و فیبر نوری هم قوی تره پس دروغ گوها از آقا تون بخواهید کمی برف و بارون بیاد چند تا ملای مافنگی پا منقلی اومدن شدن مجلس مردگان بعد از توی سولاخ آقا سید علی گدا را در آوردن چسبوندن به تاق کردن عرش زیر فرش حالا می گن اروپایی ها نمی زارن ابر بیاد بشاش رو سر میمون آفریقای ایران (احمدی فشار) بابا منتظر باشید کمی صبر کنید آقاتون داره با اون ور اتصال و ارتباط بر قرار می کنه به محض اینکه کانکت شد آب که چه عرض کنم.... هم قسمتتون میشه .
یکشنبه 1 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.