تصدی احمدی نژاد بر وزارت نفت غیرقانونی است

تصدی احمدی نژاد بر وزارت نفت غیرقانونی است

خبرگزاری فارس گزارش کرده است که شورای نگهبان قانون اساسی در پاسخ به سئوالاتی در مورد قانونی یا غیرقانونی بودن سرپرستی شخص رئیس جمهوری بر وزارت نفت، تشخیص داده است که چنین اقدامی مغایر اصل ۱۳۵ قانون اساسی است.

در این گزارش، که هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده، آمده است که براساس این اصل قانون اساسی، وزیران تا زمانی که عزل نشده اند یا در اثر رای عدم اعتماد مجلس، سمت خود را زا دست نداده اند، در این سمت ها باقی می مانند و در صورت استعفا یا برکناری آنان، رئیس جمهوری می تواند برای وزارتخانه های مربوطه، حداکثر به مدت سه ماه سرپرست تعیین کند.

شورای نگهبان هنوز در مورد سرپرستی رئیس جمهوری بر وزارت نفت اطلاعیه ای صادر نکرده اما خبرگزاری مهر هم به نقل از احمد توکلی، نماینده و رئیس مرکز پژوهش های مجلس، گفته است که شورای نگهبان این اقدام رئیس جمهوری را خلاف قانون اساسی دانسته است.

Alborzi - ایران - کرج
غصب ریاست جمهوری چه ، قانونیست؟
جمعه 30 اردیبهشت 1390

sobhanjan - امارات - ابوظبی
مموتی اینجا مموتی اونجا مموتی همه جا فقط جاش تو توالت پاکنی مسجد شاه خالیه بفرمایید مموت جان شام تشریف ببرید اونجا رستوران تهیه غذا بزنید برای خودتان و همکاران گرامی تو میتونی امیدوار باش حضور کثیفت مطابق تمامی بندها و ماده های قانون اساسیه به امید روزی که ملت همتو ن را تو این توالت ها دفن کنند و سیفون را روتون بکشند
جمعه 30 اردیبهشت 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
من تا امروز با تمام عدم سازش روحی و روانی که با حکومت و رژیم ملا ها دارم این رئیس جمهور محبوب را از بعضی جهات از بقیه رجاله هائی که در طول 32 سال امده اند بهتر میدانستم وگذشته از بازی های این رئیس جمهور محبوب بهر حال ایشان را فردی میدیدم که با این مردم همیشه در صحنه دارد زندگی میکند. ولی امروز دیگز شک من بیقین تبدیل شده که این رئیس جمهور محبوب واقعا مغزش پاره سنگ بر میدارد . اخر اقای رئیس جمهور محبوب. نازنین برادر متعهد چرا یک لحظه فکر نمیکنی . یک ایران است و یک شرکت نفت. یک کشور است و یک وزارتخانه نفت. من تعجبم که تو تاحالا نفهمیدی که در پشت این وزارت شیر هائی خوابیده اند که ایران را در حال هدایت هستند . اصلا تمام گرفتاری و مشکلات ما همین وزارتخانه است . ویا بتعبیر دیگر اینجا دکتر اقبال ها وزیر بودند. انصاری ها وزیر بودند. جمشید اموزگار ها اینجا راهدایت میکردند. بابا . عزیز.من میدانم تو با توصیه عمه جان میل داری مسئولیت این وزارتخانه را بگیری که بتوانی با نفت چراغ امامزاده ها روشن کنی ولی باور کن این نفت با ان نفت دیگر فکر میکند
شنبه 31 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.