اعدام چهار نفر در شهر یزد


اعدام چهار نفر در شهر یزد

مقام های قضایی ایران می گویند که چهار نفر صبح امروز ۲۹ اردیبهشت در شهر یزد به دار آویخته شدند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت که این چهار نفر به "اتهام تجاوز به عنف" به اعدام محکوم شده بودند.

جمال قضاوتی بدون این که به هویت اعدام شدگان اشاره کند، افزود که سه نفر از مجرمان در یکی از محلات شهر یزد و در ملاء عام به دار آویخته شده و یک نفر دیگر هم در زندان مرکزی این شهر اعدام شده است.

به گفته آقای قضاوتی این ۴ نفر در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ در شهرستان های میبد، طبس و یزد به "نوامیس مردم" تجاوز کرده بودند که با رای دادگاه کیفری استان به اعدام محکوم شدند و حکم آنها امروز به اجرا گذاشته شد.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چی بگم !!!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
لذت بردن از زندگی آسان است ولی ارزش واقعی دادن به آن مشکل است. **زندگی دلنشین تر میشوداگرانسانها : . یاد بگیرند که نمی توان دیگران را مجبور به دوست داشتن خود کرد، . اما میتوان محبوب دیگران شد.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Ezhaq - ایران - تهران
با اعدام مخالفم.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ahmad qtr - قطر - دوحه
ملت ایران با زبان خوش ادم نمیشه باید اعدام کرد بعضی ها میگن زیادی معتادها تو ایران بسبب جمهوری اسلامی خاک بر سرتان این حکمی که واسه ی چند کیلو مواد مخدر در ایران اجرا میشه تو هیچ کشوره دیگر اجرا نمیشه ما باید به جمهوری اسلامی افتخار کنیم الان کشوره ایران جز چندتا کشوره که ماهواره پرتاب میکنند در فضا ولی در زمان شاه حتی یک مهندس ایرانی نبود همه دکتراش از هند و پاکستان بودن ولی برید الان دکترهای ایران را ببنید.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
در مکتب ایرانی .... خونه ها رو با افتخار جمع کردیم ولی نمیدونیم چرا برای زنمون از محل کار تا منزل صد تا بوق میزنن؟! نکنه بعضی وقتها غیرت زیاد بی غیرتی میاره؟!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

NEDER - کانادا - ونکوور
ahmad qtr - قطر - دوحه اول اینکه هفت جدت ادم نمیشن دوم اینکه از طرز فکرت در مورد اعدام بخاطر مواد مخدر معلومه که اون تویی که فقط با زور ادم میشی. خوشحالم که ایرانی نیستی.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

yasi jon - آمریکا - بورین
با اعدام مخالفم ولی بعضی ادما اینقدر دیو صفتن که اعدام حقشونه کسانی که زن و دختر بی گناه مردم تجاوز می کنه اعدام کمترین مجازاتشه
جمعه 30 اردیبهشت 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
این اولین بار است که من خبر اعدامی در یزد را میخوانم ، شهر‌هایی‌ مثل یزد و یا تبریز چون مردم سختکوشی دارند و یا به شکلی‌ افراد بومی بیشتری ساکن آنها هستند و مهاجر کمتری دارند، آمار بزه کاری کمتری نسبت به سایر شهر‌ها دارند
جمعه 30 اردیبهشت 1390

FAROKHZAD - آلمان - هامبورگ
ahmad qtr - قطر - دوحه . حسودیم میشه که تو باغ نیستی . کاشکی. میتونستم مثل تو فکر کنم و زندگی خودمو اینجوری سخت نگیرم. آدم هایی مثل تو همیشه برنده هستند. دم دوستات هم گرم که از بیغ عربین!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
متاسفم.خاصیت اعدام که ترس واسه بقیه خلافکاران و انجام ندادن کارهای خلاف هست از بین رفته و هیچ تأثیری مثبتی توی جامعه نداشته و نخواهد داشت.حبس ابد بهترین راه هست. ahmad qtr - قطر - دوحه:در ایران فقط اعدام وجود نداره در کشورهای دیگه هم هست و هیچ نوع باید نیست که حتما اعدام در ایران باشه! ریشه این مسائل به فقر،فقره فرهنگی‌ برمیگرده.بعد از ۳۲ سال میخواستی ایران دکتر نداشته باشه!؟ همون موقعه هم ایرانیا دکتر و مهندس داشتن و خوب معلومه که صنعت فضا هم پیشرفت کرده.اگر اون موقع به کشورهای غربی و آمریکا وابسته بودیم الان هم به چین ، شوروی،و بلوک شرق وبستیم پس زیاد فرقی‌ نکرده!اما یه فرق مهم اینه که این رژیم از جنایت و تبهکاری روی اون رژیم را سفید کرده! یا حق
جمعه 30 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ahmad qtr - قطر - دوحه . ملت ایران با زبان خوش ادم نمیشه باید اعدام کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . ببینید این تخم و ترکه ی این دین ننگین و ملایش چه نوشته!!!!!!!!!!!!.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ahmad qtr - قطر - دوحه . تا بی وطنها و قاتلانی چون تو هستند ملا هم هست///.....خان اسلام ??جان انسانها ارزش دارد یا ماهواره?????حالا با ماهواره چه غلطی کرده اید?? با دیوار بین روابط دختر و پسر و جداسازیها متجاوز جنسی بوجود می اورید و بعد اعدام/// اسلامتان ریشه در خون دارد و شما باغبانان ان.....در ضمن فضولات سگهای ولگرد زمان شاه برتر از رژیمت و ملایت.مرگ بر دینت ملایت و خدایت
جمعه 30 اردیبهشت 1390

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
hmad qtr - قطر - دوحه . افراد بیسواد ، قصی قلب و مستید مثل شما با این اقکار قرون وسطائی مایه بدبختی و فلاکت ایران هستند. با اعدام هیچ چیزی تغییر نمی کندو اعدام چاره کار نیست .اعدام در کشورهای استبدادی و دیکتاتوری وسیله ای است رای از بین بردن مخالفان و سرکوب .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. ahmad qtr - قطر - دوحه - واقعا با این کامنتت حتی خود خامنه ای را به خنده واداشتی .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

Artosh - ایران - تهران
ahmad qtr - قطر - دوحه/ عزیزم تو هم از همین ملت ایرانی و هم اینکه آدم نیستی. چون یه ملت رو لایق اعدام میدونی. پس قبول داری باید اعدامت کنند..!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
این ح.. زاده های متعفن جنایت کار سادیسم ادم کشی دارند ان وقت یک سری بی شرف شارلاتان میان روی سایت و طرفداری این کثافتها را میکنند شرم و ننگ بر شماها مزدوران
جمعه 30 اردیبهشت 1390

mohabbat2009 - بحرین - منامه
ahmad qtr - قطر - دوحه حالت خوبه؟؟؟؟ دقیقا حرفای که تو مدرسه معلما به دانش اموزا یاد میدن خوب اگه این همه جیزهای خوب تو ایران ما هست جرا کارهای نامشروع اینقد زیاده فقر زیاد تا جایی که یه برستار میتواند بیمار خود را زنده به گور کند اعدام که مثل اب خوردن , بعدش اکه ایران ما اون جنتی که تو ازش ساختی هست تو خودت قطر جه غلطی میکنی می خواستی فیض این دانشمندان رو ببری؟؟؟
جمعه 30 اردیبهشت 1390

faegeh_60 - انگلیس - لندن
hmad qtr - قطر - دوحه . از زمان شاه 35 ساله داره می گذره هنوز تو نمیفهی در ضمن دسخنرانی که شاه در سال1352 کرد گفت ایران بعداز 7 سال ابرقدرت جهان میشه نکته دیکری که باید بهت بگم اینه که از بس که عربها خیلی پیشرفته هستند که توکشورشونبه بیمارستان درست حسابی ندارن و همه مریضشونو میبرن اینور و انور
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
ahmad qtr - قطر - دوحه. خطاب من با شما است:: نخست این که شما خیلی شکر زیادی و مفتی خورده ای که همه و کل ملت ایران را چنین نامیده اید. در این که بخشی از لایه های زیرین جامعه ایرانی در پیامد و شرایط پس از انقلاب ضد ایرانی سال 57 چون درنده گانی شده اند که به جان دیگر ایرانیان افتاده اند و باید مهارشان کرد حتی اگر شده با اعدام ((در مواردی چون قتل و جنایت و تجاوز )) بحثی نیست ولی این متجاوزان به زنان و خواهران و دختران ایرانی حال چه در لباس مشتی اوباش و لات و لوت و چه در لبلس بسیجی و عامل حکومتی،، همه ملت ایران نیستند آن گونه که تو نوشته ای.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
ahmad qtr - قطر - دوحه. شکر زیادی میل کرده ای که باید به جمهوری اسلامی افتخار کرد. !! چه افتخاری اخوی؟؟!! جمهوری اسلامی و سیاست های غلطش به ویژه در مسائل اقتصادی مسبب بروز فقر گسترده و شکاف طبقاتی عظیمی در ایران شده است که اولین نمود آن شیوع و گسترش ناامنی و جنایت و تجاوز های بسیار وحشینانه به دست بخشی از لایه های زیرین و غیر متمدن و بدوی منش جامعه ایران شده است که پیدایش همین جنایتکاران و متجاوزان که از نظر من برای برخی از جنایاتشان براستی هم اعدام برایشان کم است محصول همین جمهوری اسلامی شما است اخوی !!! در ضمن پیدایش طبقه تکنو کرات و مدرن جامعه ایران نیز در زمان شاه رخ داده است و بخش مهمی از بهترین دکتر ها و مهندسین جامعه ایران محصول همان زمانند.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
ahmad qtr - قطر - دوحه. ما در زمان شاه، دکتر و مهندس آن هم از نوع درجه یکش را فراوان داشته ایم و هم اکنون نیز بسیاری از جوانان ایرانی در رشته های گوناگون علمی چه در ایران با وجود تمامی فشار های رژیم پلید جمهوری اسلامی، و چه در خارج از کشور درخشیده اند که این را مدیون جمهوری اسلامی نیستیم آن گونه که شما تلاوت!! فرموده ای!!! . در مورد ماهواره هم اگر تمامی و یا بخش بزرگ مراحل ساخت و پرتابش توسط مهندسین ایرانی انجام شده باشد به عنوان یک ایرانی به آن می بالم ولی همزمان تف میکنم بر سر تا پای رژیمی که از یک طرف ماهواره به فضا پرتاب میکند و از طرفی دیگر برای پارازیت انداختن بر روی شبکه های ماهواره ای مخالفانش ،،مرگبار ترین امواج ماکروویو که سرطانزا هستند را در شهرهای ایران بر سر مردمانش میریزد.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

بابک میهندوست - ایران - تهران
این جناب قطری رو رها کنم..... به نظر من اعدام در موارد خاص وجودش بد نیست. مثلا در ژاپن بطور میانگین سالی 7 نفر اعدام می شوند که شامل قاتلینی هست که چندین نفر را کشته اند ویا (مانند سارقینی که تعدادی را در حین دزدی می کشند). با حذف کامل اعدام مخالفم. طبق نظرسنجی گالوپ هم 65 درصد مردم جهان با حذف کامل اعدام مخالف هستند. تروریست ها، آدمکش زنجیره ای، متجاوزان به بچه ها و زنان و دختران و سرشاخه های قاچاق مواد مخدر اگر هم اعدام بشن . خب ، بذار بشن. ما با اعدام و بازداشت مبارزان سیاسی و فعالان مدنی مخالفیم و اعدام جنایتکاران و قاتلان در خیلی جاهای دیگر دنیا نیز انجام میشه و این مسئله کلا فرق فوکوله!!!.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
ahmad qtr تو اگر در نوشتن دچار اشتباه شدی و معنی کلمه ملت را نمیدانی و منظورت عده ای اوباش و متجاوز و زورگیر است،که اینگونه افراد در هر کشوری میتوانند باشند،در اینصورت یک عذرخواهی به ملت ایران و کاربران این سایت بدهکار میشوی که فورأ عذرخواهی میکنی،ولی اگر آگاهانه و از روی حماقت مبادرت بچنین توهینی کردی،پس سعی کن که در این سایت محترم ابراز درفشانی و خودبزرگ بینی نکنی و سرت را بکن توی آخوری که متعلق به همانجائی
جمعه 30 اردیبهشت 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. ahmad qtr - قطر - دوحه...جناب میدونی هزینه نگهداری یک شب یه بیمار T I C U در بیمارستانهای خصوصی پایتخب شبی چقدره؟؟؟شبی یک ملیون تومان که فقط 5%مردم توان پرداختشو دارند...میدونی نیاز کشور به تخت ای سی یو 1000تخته ودر کل کشور فقط 4000 تخت هست که 3000تای ان استاندارد نیست...میدونی امبولانس حامل بیمارمراقبتهای ویژه ازین بیمارستان به اون بیمارستان دنبال تخت خالی میگرده وخیلی ازین بیماران در این شرایط به خاطر اتلاف وقت میمیرند...حالا هی خودتو واسه اینا جر بده..این امار وارقام رو سایت تابناک متعلق به خود دولت اعلام کرد ومن در اوردی نیست..
جمعه 30 اردیبهشت 1390

memco286 - ایران - یزد
khoshbavar- کجایی؟ چرا نظر نمیدی؟!
شنبه 31 اردیبهشت 1390

گلیا - ایران - تهران
فکر اینو کنید که اون دخترای بیگناه چه ضربه روحی بهشون وارد شده که دیگه قادر نیستن به زندگی عادی ادامه بدن !!!!!!!!!!! پس حقشونه
سه‌شنبه 3 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.