انتقال ۹ زندانی سیاسی زن به اوین

انتقال ۹ زندانی سیاسی زن به اوین

گزارش سایت های حقوق بشری از ایران حاکیست که ۹ زندانی سیاسی زن از زندان قرچک ورامین به زندان اوین منتقل شده اند.

خبر انتقال این زندانیان سیاسی به زندان قرچک ورامین در هفته های گذشته، اعتراض شدید خانواده های آنها و فعالان حقوق بشر را در پی داشت.

هنوز دلیل انتقال مجدد این زندانیان سیاسی زن از زندان قرچک ورامین به زندان اوین اعلام نشده است.

iranazadiran - ایران - تهران
لعنت بر حکومت آخوند سیاسی ضحاک افعی بدوش که به بهانه ی زندانی سیاسی در زمان شاه فقید مردم را اینگونه فریب داده و لعنت بر تمام قدرتهایی که این سیاه کاران رذل دزد حیله گر را حمایت کردند. ایران شده است یک زندان بزرگ همه ی آنها خفه خون گرفته اند و آخوند سیاسی زوزه نمیکشد و پارس نمی کند انگار نه انگار که چنین حکومت خبیث جانی بی عدالت و مستبد بیسوادی بر پا کرده. همه تون به گور برین بیشرمهای وقیح.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
نظام مقدس فکر میکنه با این زندان هاش میتونه حکومت ضدبشری خودش رو حفظ کنه!!! شمارش معکوس سرنگونی حکومت فاسد ولی وقیح سالهاست شروع شده و بزودی به فاضلاب تاریخ خواهد پیوست. مزدورهای ولی وقیح هم باید ارباب دیگه ای پیدا کنن. البته اگه جان سالم بدر ببرند. مرگ بر خامنه ای و مزدوران کثیفتر از خودش
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

مرگ بر امریکا - ایران - ایذه
حالا از این زندان به اون زندان برن مگه چه فرقی میکنه؟اخه اینم خبره
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

SSEPEHR - ایران - ایران
با امید به آزادی هر چه زودتر همه زندانیان بی گناه. چو تو را نوح است کشتیبان، ز طوفان غم مخور. وهمچنین پایان شب سیه سپید است. بالاخره زمستان می رود و روسیاهی می ماند برای زغالی!! و این شعر هم خدمت کسانی که فعلا ریش وقیچی دستشان است: گرچه دست اهل دولت! هست در ظاهر بلند!!! دست ارباب دعا بالا ترین دستهاست.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
این جانوران وحشی رو ترس و توهم مرگباری چنان احاطه کرده که اینها دگر هیچکس رو نمیشناسن. طرف واقعا خلافکاره یا نه اشناست یا غریبه مرد یا زن بچه یا بزرگ , هیچیک هیچگونه نقشی بازی نمیکنه. کلا" اخوند جماعت موجود بسیار بزدل و بی وجودین اونوقت زمانی که توهم هم بگیرتش که دیگه به مادر خودش هم رحم نمیکنه دیگه. چون از طرفی هم میدونن, روزی اگه از زین حکومت به زیر بیافتن چه روزگاری در انتظارشونه واخ واخ واخ خدایش نسیب گرگ بیابون و سگ خیابون نشه ولی این بی پدرا حقشونه. بامید اون روز !
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.