رسوایی آرنولد پس از جدایی از همسرش

رسوایی آرنولد پس از جدایی از همسرش

در حالیکه اخیرا خبر جدایی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیای آمریکا از همسرش رسانه‌ای شده است، شوارتزنگر از خیانت 10 سال پیش خود به همسرش پرده برداشت.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "راشاتودی "، ظاهرا به نظر می‌رسد اخباری که اخیرا در رابطه با جدایی " آرنولد شوارتزنگر "، فرماندار سابق کالیفرنیا و "ماریا شرایور " پس از 25 سال زندگی مشترک شنیده شده است، تا حدی به خاطر خیانت بوده است.

فرماندار سابق کالیفرنیا در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی "لس‌آنجلس‌تایمز " تائید کرد که حدود 10 سال پیش، از کارمند سابق خانه‌اش صاحب فرزند شده است.

شوارتزنگر گفت: بعد از کناره‌گیری از سمت فرمانداری، با همسرم در رابطه با این موضوع که بیش از یک دهه گذشته اتفاق افتاده است، صحبت کردم. من می دانم که سزاوار عصبانیت و ناامیدی دوستان و خانواده ام هستم. بهانه‌ای وجود ندارد و من تمام مسئولیت این آسیبی که رسانده‌ام را بر عهده می‌گیرم.

فرماندار سابف کالیفرنیا ادامه داد: من از ماریا، فرزندان و خانواده ام عذرخواهی کرده‌ام و واقعا متاسف هستم و از رسانه‌ها خواهش می کنم در این زمان بسیار دشوار، به همسر و فرزندان من احترام بگذارند، چرا که نه خانواده من، که خود من سزاوار توجه و انتقاد شما هستم.

خبر خیانت فرماندار سابق کالیفرنیا به همسرش در حالی منتشر می‌شود که به منظور محافظت از حریم خصوصی این کارمند خانگی و فرزندش، نامی از آنها برده نشده است، اما با این حال این موضوع مشخص است که آن کارمند خانگی، تا قبل از بازنشستگی به مدت 20 سال برای این خانواده کار کرده است.

شوارتزنگر و همسرش "ماریا شرایور "، اخیرا اعلام جدایی کرده‌اند و بیانیه مشترک این زوج مشخص کرد که آنها در نظر دارند به خاطر آینده فرزندانشان، به همکاری با یکدیگر ادامه دهند.

این زوج چهار فرزند به نام‌های "کاترین " 21 ساله، "کریستینا " 19 ساله، "پاتریک " 17 ساله و "کریستوفر " 13 ساله دارند.

khosh bavar - ایران - یزد
خربزه شیرین خورده شغاله ! اخه, اینم شد سلیقه و انتخاب که کسی از خاندان کندی با شخصی مثل ارنولد بادیبیلدر که پدرش فاشیست و خودش هم برخلاف خاندان کندی, جمهوریخواه بود ! واقعا مثل همیشه, تفاوت زیاد, باعث کنجکاوی و وصلت میشه !
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
وای چقدر از شوارتزنگر بدم امد . انهم از کارمند منزلش , حیف شخصیت خانمش ماریا شرایور - خدای من مردها چقدر پست هستند
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
در یک جمله کوتاه خاک بر سرت
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - آمستردام
خانواده غربی در حال از هم پاشیدن هستند. اوج فرهنگ غربی هم همینه که می‌بینید. یک اسطوره هالیودی که البته همه اونها همین مشکل را دارند سر انجام بعد از این همه سال زندگی‌ خیانت میکنه. باز خوبه که مثل موجود سخنگو دیگر!. استیون هاوکینگ. نگفته که در اثر یک سری فعل و انفعالات تصادفی بچه درست شده چون این آقا گفته جهان هم تصادفی بود ما هم گفتیم کیه به کیه...هههههه
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

Alborzi - ایران - کرج
درست بعد از جدایی نادر از سیمین و جدایی رهبر از محمود.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
من نمیگم که رابطه اش درست بود یاغلط.ولی این دلیل رسوایی نیست بلکه مردانگی آرنولد که واقعیت را انکار نکرده..پس مثل اوباشهای رژیم آخوندی خوبه که 3 تا همسر و 7/8 تایی بچه درست میکنند اونوقت از یک خانه تیمی درش مییارن.اون یارو جانورو میگم فرمانده پلیس تهران که بعد از لواتش پست بهتر و مهمتر بهش دادن. تازه از اینها مهمتر که رهبر چلاغعلی هم درجه همت و مضاعف.ببخشید درجه نگبت و فجایع را بر دوش خستش چسپاند.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
bavar88 - هلند - آمستردام . .....جاسوس / این مرد فقط با یک زن دیگر رفته خانواده از هم پاشیده//رهبر دینت و امامانت که با دهها زن بوده و از صغیر و کبیر هم نگذشتند انها حرمت خانواده را نگه داشتند .نه???رو که نیست سنگ پای قزوین.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

dkdk - دانمارک - اسلیس
قربون خدا بابندهایش.این اروپائیها ار مسائل منفیشان که بگذریم مسائل مثبت زیادی دارند.از جمله اینکه تا زمانیکه با کسی زندگی میکنند هرگز بهش خیانت نمیکنند و اگر بخواهند با فرد دیگری رابطه برقرار کنند اول از قبلی جدا میشوند و بعد با دیگری میروند.اما بعضی از هموطنانمان در یک زمان با چند نفر رابطه برقرار میکنند.و متاسفانه این شامل متاهلها هم میشود.من شخصا این عمل را کاری کثیف.بیشرفانه ورذالت میدانم.انسان باید برای جسمش ارزش قائل شود چه زن و چه مرد.بعضیها فکر میکنند جسم زن هرزه میشه نه مرد.اما هیچ فرقی نداره مرد نیز میتونه هرزه و کثیف بشه زمانیکه با چند زن همخوابی میکنه.تن ادمی شریف است بجان ادمیت..نه همین لباس زیباست نشانه ادمیت.
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

ItsMeWT - آلمان - کلن
bavar88 - هلند - آمستردام . حق با شماست. در ایران که مردها اصلا خیانت نم کنند. مخصوصا مذهبی هاشون. اون بنده خداها که اصلا نمی دونند زن دوم و زن صیغه ای چیه. در صدر اسلام هم که همه مشغول عبادت بودند و اصلا نمی دنستند زن چیه.محمد و دختر نه ساله و این حرف ها هم که همه دروغند. اینجا ایران نیست داداش. واسه حرفهای پای منبری هم کسی تره که خرد نمی کنه. برو اینارو واسه جوجه بسیجی هایی بگو که به عشق حوری بهشتی هر کاری از دستشون برمیاد
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

shayanaziz - ایران - آزاد
قابل توجهbavar88 - هلند - آمستردام . ضمن تقبیح کار بسیار زشت ایشان . در حکومت جمهوری اسلامی ما به مراتب کارهای زشت تراز این را از آخوندها و مقامات شاهد هستیم
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ایران ایر یا homa-ir - المان - هامبورگ همای عزیز.من قصدم توهین نیست اما این توهینی که تو فرمودی شامل همه میشه.یعنی تو کسی را تو خانواده نداری که جنس مذکرباشد.پدری.پدربزرگی.شوهری.پدرشوهری.برادری.ششوهرخاله ای پسرخاله ای.شوهرعمه ای پسرعمه ای.عمویی پسرعمویی.داماد سرخونه ای.اگه راست میگی جواب بده,, و اما تو bavar88 - هلند - آمستردام.این قلمبه سلنبه ای که نوشته ای فقط لایق رهبر چلاغعلیه.تو که اوج و موج.اسطوره. فعل و فاضلاب رهبری بلدی چرا تو هلند تمرکیده ای برو تو صف ساندیس بهتره ,خراب بشه فرنگی که بعضی ها خرابش کرده اند...بادرود و سپاس از مسعولین سایت.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
ARTEMIS جان اصل مطلبی رو که من می‌خواستم در جواب bavar بگم گفتی. پیغمبرشون به خواستگاری بچه 6 ساله میره یعنی به بچه 6 ساله کشش جنسی احساس می‌کرده چیزی نیست! اما یک بازیگر و سیاستمدار سرشناس بعد از 25 سال زندگی مشترک یک بار به همسرش خیانت کرده که تازه کسی هم نمی‌دونسته و لااقل اینقدر شجاعت و مردانگی داشته که خودش اعتراف کنه یعنی خانواده‌های غربی همه‌شون منحرفند! bavar انحراف میخوای بدونی یعنی چی گوش‌هاتو باز کن اخبار حوزه علمیه قم رو گوش کن.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

saeed85 - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس . لطفا مراقب صحبتهای خود باشید. شما حق ندارید بی جهت توهین کنید. خیانت هم عمل بسیار ننگینی است و همه باید به همسر خود وفا دار باشند. ولی شما مثل اینکه منتظر فرصت هستید تا حتاکی را شروع کنید. shayanaziz - ایران - آزاد با شما موافقم.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
این شد رسوایی؟ یکی رو بدون صیغه حامله کرده و حالا هم خودش گفته غلط کردم. اینها بچه بازیه. رسوایی اگه می خواین بدونین یعنی چی ، خبر رقم حساب بانکی مجتبی خامنه ای تو بانکهای انگلیس و آلمان و افریقای جنوبی و قطر و چین و غیره رو بخونید که اخیرا رو شده تا سوپاپ کله تون بپره. فکر کنید این پسرک عدل عدالت جمهوری فساد از کجا دزدیده که امروز فقط تو انگلیس بالای یک بیلیون پوند تو حسابشه. آدم تاسف می خوره که فقط یه درصد آدم باسواد داریم پای اینترنت که اونهم یا در بند حاملگی ده سال پیش مستخدم آرنولد هستن یا منتظر ظهور امام زمان. یه کم فکر کنید ببینید یک بیلیون پوند رو میتونید تجسم کنید؟
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

darkoub - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد . ببخشید استاد میشه یه کم بیشتر توضیح بدین, یعنی خانم ماریا شرایور از خاندان کندی هست ؟
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

باریک بین - ایران - تهران
دوستان می خواستم به یک پدیده جالب و تاسف برانگیز در این سایت اشاره کنم و اون اینه که هروقت هرکسی و با هر مذهب و دین و فکری یک کار اشتباهی رو انجام می ده در کامنت برخی از افراد معلوم الحال این وبسایت به جای تمرکز بر روی این فرد و تقبیح اون جملاتی در جهت دشمنی با دین اسلام و یا دولت ایران گذاشته می شه. دوستان این رسم خوبی نیست که عقده های خودمون رو اینطوری بخواهیم جبران کنیم لطفاحداقل اداب فرهنگی بودن در یک جامعه مجازی و احترام به تفکرات هم دیگه رو رعایت کنیم. همین افراد عقده ای هستند که در واقع مانع از داشتن یک حکومت ازاد در کشور ما می شن اگرچه که جزئی از قدرت نیستند ولی با این بی فرهنگی خودشون موجب می شن تا دیگران هم که حرف حقی می زنند در جامعه نادیده گرفته شوند. خودشون می دونن روی صحبتم با کیا هست. شما اگر اداب کامنت گذاشتن ندارین لطف کنین و مغز صاف خودتون رو به خاطر جواب دادن به بقیه چین ندید.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
homair-المان خانم عزیز اخه اقای گودرزی چه ربطی داره به اقای شقایق? اگه گاومیشی مثل ارنولد چنین ک...ر فنی به خودش میزنه چه ربطی به مردا داره? داستانها و اتفاقهای شرمسار از مادرا ویا روسپیان حزب اللهی نشونه پستی زنهاست? یه ریزه عقل کافیه که اینجوری مثل شما قضاوت نکردن.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
قابل توجه bavar88: تو که اینقدر غرب رو متهم میکنی چرا خودت رفتی هلند. میموندی توی همین ایران گل و بلبل داداش من.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

robo - امریکا - لوس آنجلس
باز این دوستمون bavar88 - هلند - آمستردام, در افشانی کردند، اوج فرهنگ غرب اینه که اگه غلطی هم کرده میاد تو رسانه ها و عذرخواهی میکنه نه مثل ارباب های کثیف ات تو ایران که فیلمشون هم لو میره پرو پرو میگن صیغه کردیم خواستیم ارشادشون کنیم. اره بابا اسطوره هم اشتباه میکنه البته بغیر از ولی قبیح علی گدا. شما هم اگه از این فروپاشی در خانواده های غربی ناراحتی برگرد بروهمونجا که بودی ، اون موجود سخنگو هم که نام بردی ، اگه کل وجودت به اندازه ۱ سلول مغز اون موجود خاصیت داشت دنیای قشنگ تری میداشتیم.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
homa-ir - المان - هامبورگ . من اکثر اوقات نظرات شما رو می‌خونم و به شما و نظراتتون احترام میزارم، ولی‌ چقدر خوبه که آدم همیشه افراد رو یک جور نگاه نکنه. یادمون باشه همهٔ مرد‌ها خیانت کار نیستن و همهٔ خانم‌ها خراب نیستن، پس جمع بندی نکنیم، پیروز باشید
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
خانه به دوش سوئد :::: مسعولین نه مسئولین فارسی را پاس بداریم.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

payman_270 - ایران - سربندر
homa-ir هامبورگ - آلمان. خدای من مردها چقدر پست هستن... 1- پدر خودت هم مرده پس اون هم... 2- مث اینکه 50 درصد اون قضیه زن کارمنده بوده اون پست نیست؟ !!! اما مردا پست هستن؟؟!!!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
مردکه پیر سگ از کارمند که حتما همون نظافت کار بوده هم نتونسته چشم پوشی کنه ! واقعا بعضی مردها رو باید دار زد ! چقدر برای زنش تحقیر امیز هستش بعد از عمری زندگی بفهمی مرد زندگیت با نظافتکارخونه ات رابطه داشته !!!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

malmsteen - اکراین - کیف
خانه به دوش - سوئد - استکهلم. بسیار منطقی :))))))))))))))
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

omidefarda - استرالیا - ملبورن
مشکلی نیست چونکه ارنولد بعدش گفته که صیغه اش کرده بوده توی نمایندگی ایران در امریکا پس حلال بوده و فرزندشان حلالزاده!!!! لول, هاهاها
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
homa خانم جان چه منطقی بکار بردی اینجا عزیزم!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
امریکا در مقایسه با ایران و حکومتی های ایران کشور قانون مندی است و به مراتب اخلاق در مرتبه و ارزش بالاتری عملا تعریف میشه . آرنولد خان یکی از ایالتهای مهم آمریکاست و خیلی مشهور و مالدار ،اما مینبینیم که در پیشگاه قانون چطوری مجبور به قبول خطا(!) خودش شده و معذرت خواهی میکند تا حالا دیگر به او چه کنند!اما در ایران یکی از سرداران و سردمداران اسلامی میرود با چند تا زن لخت و پتی میشوند دسته جمی لخت نماز سکس بر پا میکنند و کثافتکاری ....آنوقت همین شخص میشود بعدا دست راست رهبر (!!) ایران و مردم را سرکوب میکند و ارتقا رتبه هم میگیرد و اصلا صدایش را هم در نمیآورند!! خوب حالا کدام کشور به نابودی و زشتی کشیده شده را خودمان قضاوت کنیم !باور ۸۸ حرف بیخود میزنی.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

هدیش - ایتالیا - پالرمو
آرنولد همیشه کاراش درست بوده چه اون موقعی که هنرپیشه بود فیلماش حرف اول را میزد چه تو کار اجرایی و چه تو زندگی مشترک دمش گرم
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس : برای تو پیر زن باید گفت که امر ازدواج در فرهنگ اسلامی-ایرانی یک امر مقدس است که بوگندهای مخالفی مثل تو هیچ وقت بهش نرسیده اید...همینجوری طبق نظریه این موجود فقط سر! استیون هاوکینگ..همه جی در اثر تصادفات بوجود می اید...شاید هم خودت بچه ناخواسته بودی و یکی از دلایل اون بودی....هههههه
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
ItsMeWT - آلمان - کلن , shayanaziz - ایران - آزاد : جقله های تصادفی خواهشا چرت ننویسید...خانه به دوش - سوئد - استکهلم : اول تشریف ببرید کلاس اکابر کمی فارسی نوشتن یاد بگیرید بعد بیا ببینم که خزعبلاتی که نوشتی چی چی بود..
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

marsel - ایران - تهران
bavar88 - هلند - آمستردام: شما فعلاً برو ننگ کهریزک و تجاوز توی اوین رو پاک کن بعد تازه برو سراغ نامه مهدی محمودیان! بعد بیا اینجا بشین بازم حالتو بگیرم!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
homa-ir - المان - هامبورگ آیا منطق تو اینه اگر یک مرد با زنی دیگر همخوابگی کنه اون زن پست نیست فقط مرده پسته؟ آیا اون زن هیچوقت چشمش تو چشم زن آرنولد نیوفتاده بود؟ تا خجالت بکشه.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
dkdk - دانمارک - اسلیس تو خیلی خوش خیالی کجا زندگی میکنی که اینقدر اروپاییاش وفادار و خانواده دوستند؟ من در دانمارک یک سال زندگی کردم میدونم اونجا چه خبره از آلمان و ایتالیا و بقیه کشورها راه میافتند میان اونجا واسه خانوم بازی تو روزنامهای دانمارک هم تبلیغ عشق آزاد رایجه اصلاً زنی که شوهر داره دوست پسر نداشته باشه بهش میگن قدیمی و مسخره اش میکنند تو کجای کاری.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

khonok - آلمان - برلین
طبقه آمار، در جوامعه غربی این زنهای ۲۰ تا ۳۰ سال هستند که بیشترین خیانت رو به همسرشون می‌کنن. دلیلش هم واضحه، یک زن تا وقتی‌ که جوانه و زیبایی‌ داره ،هر وقت که اراده کنه بدون دردسر براش یه مرد دیگه پیدا می‌شه برای همین دلیلی‌ نمیبینه که بخواد مدت زیادی رو فقط با یک مرد بگذرونه!پس خانوما لطفا بشینید سر جاتون! تقصیر خود ما مرداست که هر وقت شما‌ها ننه من غریبم بازی در آوردید ما گفتیم راست میگید. هر چی‌ توی این دنیا داریم از تمام اختراعات ،اکتشافات تا هنرو موزیک و فلسفه و علم همه تا ۹۹% جوایز نوبل از آن مردان بوده و هست اون وقت خانوما حقوق برابر هم میخوان و سر هر چیزی به جنس مخالف توهین می‌کنن!Homa-ir با شما هستم!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
dkdk - دانمارک - اسلیس . خدا رحم کرد طرفدار وفاداری در زندگی زناشوئی هستی و از انسو قبول می کنی رهبر دینت و امامانت حرمسرا داشته باشند از 9 ساله به بالا// روان پریشی اسلامی
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
خوب کرد :))) آفرین آرنولد جون....البته فکر کنم بعدا متوجه بشی که 2 3 تا خیانت از زنت عقبی عزیزم ! بعد حالا اون کارمند هم که یک پای این خیانت هست و به نظر من گناهش بیشتر هم هست...فقط معروف میشه و کیف میکنه....همه این مشکلات رو همین زنها بوجود میارن ...دلم برای خودم و بقیه مردها میسوزه چون واقعا از زنها ساده تر هستیم !!! والاااا
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Anarchist - ایرلند - دابلن
. خبر خیانت فرماندار سابق کالیفرنیا به همسرش در حالی منتشر می‌شود که به منظور محافظت از حریم خصوصی این کارمند خانگی و فرزندش، نامی از آنها برده نشده است، اما با این حال این موضوع مشخص است که آن کارمند خانگی، تا قبل از بازنشستگی به مدت 20 سال برای این خانواده کار کرده است....
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

khosh bavar - ایران - یزد
darkoub عزیز, ماریا دختر Eunice Shriver هست که خواهر جان اف کندی میباشد که وقتی ایشان با این بادی بیلدر ازدواج کرد, مثل توپ ترکید و یکی از دلایل ازدواج ایشان با او فرار از جار و جنجال خاندان کندی بود و و و .
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس. حتما تضمین میدید که فقط با یک زن دیگه بوده؟!. یا زنهای زیادی بوده که فعلا گند یکیش در اومده اونم بخاطر اینکه ازش بچه داره و حالا نمبشه یه بچه 10 ساله رو قایم کرد ...والا! تا اونجایی که ما فهمیدیم از اون بالا بگیر از سران حکومتی تا همین استیون هاوکینگ دانشمند روی ویلچر که حتی نمیتونه بدون دستگاه حرف بزنه تا اون پایین مردم عادی به همسرشون خیانت میکنن ..حداقل طبق اخبار همین سایت که شما قبول دارید ..اصلا من تازه به این نتیجه رسیدم اصلا خانواده ای در غرب وجود نداره و همه اینها مسخره بازیه ..یه جور هرکی به هرکیه ..
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

odin - بلژیک - انتورپن
bavar88 - هلند - آمستردام -نابغه جان بدنیا اومدن بچه بر اثر «اتفاق» از تئوریهای پروفسور هاوکینگ نیست اتفاقآ از تئوریهای ایت الله گیلانیه که در رادیو مملکت پخش کردین خودتون. «اگر زلزله واقع شود و شخصی در طبقه دوم خوابیده باشد و عمه این فرد در طبقه پایین، و اگر این شخص بروی عمه اش بیافتد!(اقای برادرزاده مسلمان ناب محمدی احتمالآ عضو شریف را اماده کرده بود و در طبقه پایین هدف گیری هم کرده بوده!)بچه حاصله حلالزاده است!!! احتمالآ اقای گیلانی فکر کرده که در اثر زلزله برادرزاده مسلمان نیم ساعت روی عمه جانش میمونه و تکانهای زلزله موجب تولید بچه بدون میل عمه خانم و برادرزاده میشه!!» برو بچه جون این دین شما و نمایندگانش اینقدر مذخرف و پریشان گویی کردن که با این چرندیات شما نمیشه پاکشون کرد. بیدار شو نابغه.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس : دم خروست زده بیرون پیر زن...تو که وجود خدا را مثل اون یک تیکه استخوان چی چی کینگ! قبول نداشتی حالا چی شده به یک کاربر می گی dkdk - دانمارک - اسلیس. خدا رحم کرد...سوزش شماها از بیرون ریختن شما و پدرانتان در سال 57 است نه نبودن خدا...بیش از این ما را سویتهات شاد کن... ههههه
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Sir.amir - انگلستان - منچستر
Artimis s درود بر خردت بانوی ایرانی امثال این تازی ها که احتمال 100 در 100 سید هم هستند و الان اینجا روشو ندارن اعتراف کنند اجدادشان مورد تجاوز تازی ها قرار گرفتن و خون تازی تو رگهاشونه اینجا میان کامنت میزارن بدون اینکه حداقل 4 تا کتاب بخوانند اراجیف رهبری شان را تحویل ملت میدن واقعا شرم بر انها
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اینهم بی کلاس مثل بوریس بکر با کلفت خانه ریخته رو هم البته ....
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Salar_uk - انگلستان - بلاکپول
Bavar-88 اگر به امار طلاق در ایران توجه کنى میفهمى شرایط در ایران بدتره!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
zartusht67 - المان - فرانکفورت : بچه جون اگه تونستی به قول کروبی 5 تا از بازیگران هالیودی را نام ببری که در طول فعالیت هنریشون! چه در فیلم و چه در واقعیت به شریکان جنسی شون خیانت نکرده اند بهت یک شکلات جایزه می دم...
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

felora - ایران - تهران
باریک بین - ایران -تهران/ خودتون وخسته نکنین .کسی به این مسئله اهمیت نمیده .. کم کم متوجه میشین چی میگم هر کی هر چی تو دلشه میگه.صبور تر باشین
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

bavar88 - هلند - امستردام
*پسر شجاع* - ایران - تهران : ای کاش می تونستی یکبار هم شده بیایی خارج را ببینی و لمس کنی که خانواده اصلا اینجا مفهوم نداره...معمولا بچه ها عروسی پدر مادرشون را بیاد دارند و برای هم تعریف می کنند!!....هههه..زن برای خود و مرد برای خود پول در میاره و اخر هفته هم هرکی جدا توی بارها به باد می دهند...به سادگی یک ظرف نشستن اقا در منزل، خانم فردا شب در بغل کسی دیگری خوابیده است...این سبکسران مخالف! خودشان خوب می دونند ولی چون با اسلام سر لج دارند و دشمنان قسم خورده ان هستند نمی خواهند قبول کنند شاید هم خودشان به این درد مبتلا هستند روشون نمی شه اعلام کنند...کفار امروز و مدرن و اینترنت بدست همینها هستند...
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
دعوا سر چیه . کی بود .چقدر کامنت ادم حض میکنند .چرا شماها دعوا میکنید .مگر لفظ صیغه گرفتن بله طرف مقابل نیست . خوب بله را گرفته صیغه انجام گرفته .بمن وتو چه ارتباطی دارد سر پیاز هتبم یا ته پیاز .من که نفهمیدم یعنی تو ایران از این اتفاقات نمی افتد .یعنی هچ زن ومردی تو ایران خیانت نمیکند .پس صفحه حوادث دروغ است.همه ما بهرحال یک خطا در زندگی کرده ایم .چرا جانماز اب میکشیم بخودمان هم دروغ میگوئیم ..
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

alexxx - اتریش - وین
bavar88 تو چقد خنک و بیمزه و بی عقلی? کامنتای خودت رو بعداز درج هیچ خوندی تا حالا? اگه واقعا خودت خوندی و باز اینجوری عغده ای وار مینویسی باید خیلی مسئله داشته باشی. چند سالته تو اصلا ? بالای 14 که نیستی, درسته? بچه باید اصول داشته باشه پسرم !!! ;-)
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

felora - ایران - تهران
khonok - آلمان - برلین . چرا صورت مسئله رو پاک میکنی......زنهای غربی به ما چه!! مگر شما مادرت ایرانی نیست? مثل اینکه یادت رفته همه مردها " وجودشون از وجود مادرشونه" که یه زن بوده.. اگه به حرف و منم منم..... باشه شما مردها" به هرجا که رسیدین یا بخاطر مادرتونه "یا همسرتون" !!! واگه زنها کنار گذاشته شدن وراه بیشتری برای مردها باز شد زورگویی وایجاد محدودیت مردهای پر ادعا بوده. زیاد بالا نرو چون محکمتر میخوری زمین عزیزم
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
رجاله ها//تخم و ترکه ی اعراب وحشی بچه باز قاتل کثافت 1400 سال پیش عربستان هر زر زری می خواهید بزنید من امثال شما را برای تمیز کردن ابریزگاه نیز قبول ندارم و چون همه پدوفیل اسلام ننگین هستید فکر می کنید لقب پیر زن توهین است هر زری می خواهید بزنید مرگ بر دینتان خدای قاتلتان.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
پسر شجاع* - ایران - تهران . به من چه مربوط خری مثل ارنولد با یک زن بوده یا 100 زن///مگر مثل رهبر اسلام ادعای پیغمبری داشته و گفته از سوی خداست که قابل انتقاد باشد????????جوابی به باور جاسوس بود که ادعا کرد با یک خیانت اساس خانواده در هم ریخت پس امام حسن شما با 200 زن که سونامی برای تحکیم یک خانواده بود!!!!!!!!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

shana - ایران - خوزستان
khonok - آلمان - برلین -اگه طبق آماری که شما داری سن خیانت زنان 20 تا30 سالگی است .آمار ایران رو بدون که تو هم بشینی سر جات .در ایران سن خیانت مردان خیانتکار از 20 تا 95 سالگی است .تازه در سن 40 سالگی هنر پول درآوردن رو کشف ، و روشهای نوین خیانت رو اختراع می کنند.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود،. اصولأ مردها خواهان این نوع روابط هستندو آنهم جنبه‌های طبیعی دارد.خانوم‌ها وقتی‌ به دوران یائسگی میرسند،بعضا از رابطه‌ای زناشوئی بیزار و یا سرد میشوند در صورتیکه مردان تا وقتی‌ زنده هستند طالب این رابطه هستند و این مربوط به غرب یا شرق نیست.بنابرین بسته به جامعه و تربیت خانواده برخورد مردان با این مشکل فرق می‌کند بنابرین زیاد جدی نباشید.این خاصیت ۹۹.۹۹ در صد مردان است.گاهی کسی‌ دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.کمتر مردی را پیدا می‌کنید که پابند باشه.در ضمن شما از رابطه درونی‌ آنها که دقیقا آگاه نیستید پس قضاوت درست مشکل است.بیخود اینقدر به هم بی‌احترامی نکنید.به قول دوست عزیز khosh bavar شاد و با هم باشیم.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
حالا خوبه عکس این زنه رو ندیدین که چی هست . زنه فکر کنم 50 سالشه شوهر هم داشته و چند روز بعد از تولد بچه از شوهرش جدا میشه. قیافه اش هم خیلی ناجوره البته اگه زیبا بود هم فرقی نمی کرد خیانت خیانته
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

ewaz_sh - ایران - دبى
از اینش خوشم اومد که مثل یه مرد اعتراف کرد و باش وایستاد
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

h.k - دانمارک - اودا
hamrah sabz واقعییت راگفتی.دستت درست.درهرجامعه هست.دراروپاهرمردی چندین جایگاه سرمیزنه .اصلاقابل شمارش نیست.این افرادشناخته شده جهانی هستند.بزرگ جلوه میدهند.ودیگرانراکمتر.خانمهااینگونه نیستند.وبامردهافرق میکنند.خانمهای محترم شوهران شماهم فرقی بادیگران ندارند.مطمئن باشید.خجالتمان ندهید.مامردها درهرقاره مثل هم هستیم.مگرامکانش نباشد.وقتی اب نباشدمنکجا شناکنم.?ناچارم دیگرانرامحکوم کنم,ظاهری,مردتادم مرگ.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. ولا! تا اونجایی که من در اطراف خودم و محل زندگیم در این سالها دیدم تا بحال یک مرد 2 زنه ندیدم ..فقط شنیدم که عربها یا بعضیها در ایران ممکنه چند تا زن داشته باشند ..ولی همینقدر میدونم که همین عربها اگه 10 تا زن و 50 تا بچه هم داشته باشند ..حداقل با افتخار میگن که اینها زنها و بچه هاشون هستن و با اطلاع همسران قبلیشون میرن زن میگیرن . اگه زن قبلی راضی نباشه بخواد طلاق بگیره مهریه شو کامل میدن و برای همه بچه ها و زنهاشون ارث یا مهریه در نظر میگیرن ..نه مثل این آرنولد {یا خیلیهای دیگه مثل اون در غرب} که مخفیانه معلوم نیست با چندتا زن بوده و حالا حتی نمیخواد اسم زن دوم و فرزندش رو هم بیاره ..
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود. دوست عزیز پسر -شجاع ایران.شما کاملا درست میفرمایید.ولی‌ اگر در ایران و کشورهای عربی‌ هم قوانین برای زنها مثل آمریکا یا اروپا شود هیچ مردی نتونه بیش از یک زن بگیرد آنوقت آنها هم مثل غربی‌ها یواشکی رابطه برقرار میکنند.این خصوصیات جنس نر است چه خوب یا بد.به امید روزی که همه به حقوق واقعی‌ خود برسند و این ,زمان زیاد و آگاهی‌ عمومی می‌خواهد.شاد باشید.با احترام.
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
اگر مرد یا زنی به همسرش خیانت کرد همسرش اول باید ببینه که ایراد واشتباهش تو زندگی چی بوده شاید زن ارنولد از نظر خیلی ها کمال همه چی بوده و لی باید از ارنولد بپرسی جرا خیانت کرده . شاید ارامش را در بودن با یکی دیگه پیدا کرده ولی حداقل در زندگی مشترکش انقدر رفتارش نورمال و خوب بوده که تا خودش نگفته زنش متوجه نشده و باعث ازار روحی زنش نشده دزد نگرفته پادشاه ست.hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس با نظر شما صددرصد موافقم.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
massoudoslo - نروژ - اسلو . داداش من! ..راستش تو این فکرم که این آرنولد که از نظافتچی خونه اش هم چشم پوشی نکرده ..چه بلایی به سر بیچاره زنهای هنرپیشه یا دخترای جوان دیگه آورده ؟!..لوول..حالا جالبه مردم کالیفرنیا هم به این بابا رای دادن با اون فیلمهایی که بازی کرده حتما براشون اخلاق مهم نبوده که بهش رای دادن ..من موندم این ادا و اطوار برای چیه ؟!..
جمعه 30 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
1)بابا کجا آمار در ایران بدتره ؟!..انصاف هم خوب چیزیه!..باور کنید در ایران برای هر 10 ازدواج شاید 2 طلاق هم وجود نداشته باشه ..تازه اون کسانی هم که بیشتر طلاق میگیرند در دوران نامزدی یا چند سال اول زندگیشون هست ..بعدش خود طلاق که بد نیست 2 نفر که با هم تفاهم ندارند جدا میشن و دوباره با یک نفر مناسب دیگه ازدواج می کنند ..بحث اینجاست که در غرب خانواده ای وجود نداره یا اصلا ازدواجی وجود نداره که بخوان طلاق بگیرن هر کی به هرکیه. بقول باور 88 هر کی برای خودش یه دوست پیدا میکنه و ممکنه سر ظرف شستن با هم اختلاف پیدا کنن فرداش زنه بره سراغ یکی دیگه .مرده هم بره با یه زن دیگه دوست بشه ..به همین راحتی!...تازه اونطور که من متوجه شدم حتی بعد اینکه بچه دار میشن و تصمیم میگیرن ازدواج کنن در آینده همین ازدواجها هم بیشترشون آخرش به طلاق میکشه!!..اصلا فامیل و آشنا هم که دیگه ظاهرا در غرب معنا نداره..بیچاره ها حق دارن!. چطور میشه یکی دوست دخترشو مثلا ببره خونه اقوام و فامیل . در حالیکه خودش هم مطمن نیست این دوست دخترش فردا ممکنه با کی باشه ! ..کلی آبرو ریزیه!..
جمعه 30 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
2)در ایران وقتی یک ازدواج انجام میشه کل فامیل رو تحت تاثیر قرار میده . از همون اول نامزدی مراسمهای مختلف و مهمونیهای زیاد و هدیه ها از تمام فامیل شروع میشه و عروس با دعوت به مهمونی از طرف فامیلهای داماد در حقیقت به کل فامیلهای داماد معرفی میشه .. و برای داماد هم همینطور به فامیلهای عروس معرفی میشه..تازه وقتی بچه دار میشن هم براشون هدیه می برن..منظورم اینه که ازدواج در ایران خیلی مهمه.. الکی نیست که مثلا امروز از یکی خوشت اومد باهاش زندگی کنی فرداش با یکی دیگه باشی! اینطوری نیست ..ولی در غرب اینها معنی نداره !. واقعا هم حق دارن ..با چه رویی بخوان این مراسم رو انجام بدن!. وقتی همه در سال ممکنه با چند نفر دوست بشن ..یا امروز ازدواج کنن فرداش برن طلاق بگیرن !...
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
raha1984 - آلمان - هامبورگ - می‌ئونی زشت‌تر از کار آرنولد چیه؟ زشت‌تر از اون اینه که یکی مثل تو که می‌خواد به اخلاق دیگران گیر بده میاد میگه خاک بر سرش که از یه نظافتچی هم نتونسته چشم بپوشه! مگه نظافتچی ارزش و انسانیتش کمتر از یه آدم دیگه است؟ خاک رو باید سر امثال تو بریزند که یک نظافتچی رو آدم پستی می‌دونین فقط به خاطر این که کارش نظافت کردنه. تحقیر کردن دیگران به خاطر شغلشون خیلی کثیف‌تر از کاریه که آرنولد کرده.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
آرنولد چون مسلمون نبوده این کارش خیانت محسوب میشه اما اگه مسلمون بود می‌تونست یه آیه‌ای حدیثی چیزی از اسلام و پیغمبرش بیاره که چون این خانم محترم خدمتکار این منزل بوده پس حکم کنیز رو داشته و کنیز دارایی شخصی آقای خونه به حساب میاد و معاشقه کردن با کنیز در اسلام آزاد و بلکه هم مستحبه. پیغمبر اسلام هم همین لطف رو در حق کنیزانش انجام می‌داده و بعضی وقتها که دختر 9 ساله دم دستش نبوده می‌رفته یه احوالی از کنیزاش می‌پرسیده.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
پیغمبر اسلام احکام زیبایی هم در مورد وطی کردن با حیوانات صادر کرده. اگر انسانی با چهارپایی نزدیکی کند آن چهارپا اگر هم حلال‌گوشت باشد حرام می‌شود و باید آن جانور بیچاره را کشت و آتش زد! ببینید اسلام به چه زیبایی در مورد همه چیز راه حل ارائه کرده!! اولا که لابد لازم بوده که در این مورد حکم صادر بشه. یعنی اگر عرب‌های سوسمارخور با حیوانات سکس نمی‌کردند که لزوم صادر شدن چنین حکمی پیش نمی‌اومد. دوما فرض کنیم یه عرب بیشعوری رفته به یه گوسفند تجاوز کرده، اون گوسفند بدبخت رو می‌کشن بعد هم آتیش می‌زنن!! بیشعوری یه عرب زبون نفهم به اون گوسفند بدبخت چه ربطی داره؟ واقعا که مرده‌شور دینتون و پیغمبرتون و خداتون رو با هم ببره!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

shana - ایران - خوزستان
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. این حس طبیعی که شما می فرمائید البته در وجود زنان هم هست .و هیچکدوم از مذاهب و جوامع نمی تونند چهارچوبی ایجاد کنند .با اینحال زنان وفادار سرسختانه در برابر ایجاد این رابطه های خارج از چهاچوب خانواده جلوگیری می کنند تا آسیبی به زندگی مشترک و بچه های بیگناه نرسد. شما هم باید قبول کنید درصد این حس طبیعی بین زنان و مردان به یک اندازه است .
جمعه 30 اردیبهشت 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
موضوع روزه خیانت اخرین روش علمی وروانشناسی میگوید جواب خیانت فقط و فقط خیانته .... باید دلش خنک بشه خانمی که با ادم فروش زندگی میکنه!!!!!!!!!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

baharmazaheri - دبی - عجمان
بازم خوبه شهامت داشته پذیرفته و عذر خواهی کرده ..قابل توجه اقایان پنهانکار ایرانی ماشالاه بیست سال هم خارج باشن باز چش چ چرونن میگن ..دیوار هاشا بلنده!!!!!!!!
جمعه 30 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اخوندها و حزب الهی ها هم همینطور بدنیا میان ولی پدرانشان را نمیشناسند
جمعه 30 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
hovakhshatare - ایران - تهران . دوست عزیز در این دین فقط رابطه ی جنسی با سوسک و مورچه نیست وگرنه از دختر 9 ساله گرفته تا کنیز از دختر شیرخواره طبق رساله خمینی گرفته تا الاغ و اسب///زنده یاد فریدون فرخزاد جان باخته این دین سیاه بخاطر اشاره به این مسئله کشته شد.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

baran828 - ایران - تهران
بابا تروخدا بیخیال این بچه 9ساله اس نمیدونم 6ساله اس .....................بشید این عربا اصلا خودشون براشون مهم نیستا !ازمن بود گفتن!خود دانید!.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hovakhshatare - ایران - تهران. در ضمن شاید این حکم رو برای این گذاشته که میدانسته زمانی در غرب سکس با حیوانات یک چیز عادی میشه ..برای همین خواسته مسلمانان طرف همچین کثافت کاری نرن..اون موقع رو نمیدونم ولی حالا هرکسی میخواد کارهایی مثل همجنسبازی .سکس گروهی .یا سکس با حیوانات رو ببینه. میتونه تو شبکه های ماهواره ای غربی ببینه ..باور کن اونقدر هم زیاده که شورش در اومده. وقتی که بدون منظور هم داری کانال عوض میکنی یه دفعه ظاهر میشن.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس. دوست عزیز اگه گروهی پیدا کردی که از حقوق مردها دفاع میکنه به من هم خبر بده عضو بشم. مثل اینکه بدجور داره حقوق مردها پایمال میشه ...لوول
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hamrah-sabz - آمریکا - لوس آنجلس
با درود. Dear Shana,Iran,Khozestan. دوست خانم عزیز فرمایش شما درست است ولی‌ حتما سرکار هنوز در سنین جوانی هستید.شما اگر بیشتر در اطراف خود بنگرید و بانوان بالای ۴۰ یا ۴۵ سال را مورد برسی‌ قرار دهید ممکنه نظرتون. کمی‌ تغییر کند.البته باید توجه داشت هیچ چیز مطلق نیست اونم تجربهٔ من.امیدوارم روزی برسد که تساوی حقوق از هر لحاظ برای زن و مرد مخصوصا در جامعه پس رفته‌ی ایران برقرار شود.شاد و جوان باشید.با احترام.
جمعه 30 اردیبهشت 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
ای بابا پسر شجاع من دارم جدی حرف میزنم تو میای جوک میگی؟ مرد حسابی پیغمبرتون رو عایشه جلوی در خونه‌ی یکی از زن‌های صیغه‌ایش گیر انداخت کلی آبروش رفت مجبور شد سوره‌ی نساء رو نازل کنه!! یعنی محمد از 2 دقیقه‌ی دیگه‌ی خودش خبر نداشته که مچش رو نگیرن اونوقت برای 1400 سال بعد حکم صادر کرده؟! اگه قرار باشه احکام اسلام رو هر کسی به میل خودش تفسیر کنه من هم میگم حکم شراب برای 3000 سال دیگه صادر شده حجاب هم برای 17325 سال دیگه!!
شنبه 31 اردیبهشت 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
hovakhshatare - ایران - تهران. عزیز برادر این تو هستی که داری جک میگی .برای خودت داستان درست کردی جلو در خونه عایشه و از این حرفا !!! حالا خودت اونجا بودی که سوره نسا نازل شد یا از یکی شنیدی ؟!..اگه محمد با دختر 9 ساله ازدواج کرد بخاطر این بود که آنموقع همه دخترها زود ازدواج میکردند. خود پیامبر هم دخترش فاطمه را که آنقدر دوست داشت در 9 سالگی شوهر داد . چون نه درس میخوندن و نه کاری داشتن. بلافاصله که به سن بلوغ میرسیدن میرفتن خونه شوهر ..و در . آن موقع هم اختلاف سن مهم نبود و اتفاقا مردهایی که موقعیت و ثروت خوبی داشتند بیشتر مورد توجه خانمها بودند تا 1 پسر 18 ساله که آس پاس بود و چیزی نداشت ..حالا اونموقع چه ربطی به حالا داره؟! ..حالا همونطور که گفتم اگه میخوایی آموزش همجنسبازی یا سکس گروهی یا سکس با حیوانات رو بیبینی میتونی شبکه های ماهواره ای غرب رو ببینی ..
یکشنبه 1 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.