خبرنگار 'ناپدید شده الجزیره' از ایران وارد قطر شد

خبرنگار 'ناپدید شده الجزیره' از ایران وارد قطر شد

شبکه تلویزیونی الجزیره در برنامه عربی خود گزارش کرده است که دوروتی پروز، خبرنگار ایرانی الاصل این شبکه که پس از ورود به سوریه ناپدید شده بود، با هواپیما از ایران وارد دوحه، پایتخت قطر و مرکز فعالیت این شبکه شده است.

خانم پروز، که دارای تابعیت ایرانی، آمریکایی و کانادایی است، نوزده روز پیش ظاهرا با گذرنامه ایرانی عازم سوریه شد و پس از آن، برای چند هفته، خبری از او در دست نبود.

چند روز پیش، مقامات سوریه گفتند که این خبرنگار را به ایران بازگردانده اند اما مقامات ایرانی از ابراز نظر در این مورد خودداری ورزیدند.

شبکه تلویزیونی الجزیره در این مدت، با پخش پیامی به صورت زیر نویس، از دولت سوریه و سپس از ایران خواستار اطلاع رسانی در مورد دوروتی پرواز و آزادی او شده بود.

avareh swed - سوئد - بوروس
بکوری چشم دشمنان این خانم از ایران دوباره اخراج شد .این سوریه ای هاعجب دهن لق هستند از ترس خودشان فوری لو دادند .وگر نه .میشد کارهای کرد .البته مثل زهرا کاظمی نمیشد .چراکه .دیگر مرتضوی قاضی نیست .راستی اسم از مرتضوی امد حالا کجا هست .جهت اطلاع بقیه اغایون که تاریخ مصرفشان ممکن است بزودی تمام شود ..
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
به گزارش خبرگزری جمهوری اسلامی، ایرنا، علی اکبر صالحی در پاسخ به پرسشی در خصوص تحویل دورتی پروز از سوی دولت سوریه به ایران از این مساله « ابراز بی اطلاعی کرد» دروغ از ارکان اصلی اسلام هست.حتی بی خدا ها و حیوان ویا بت پرستها دروغ را کثیف وناپسند میدانند. انگلیس لندن
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
دروغ نه ؛ تقیه بله !
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
خدا رو شکر که آزاد شد :) avareh swed - سوئد - بوروس: مرتضوی تا آنجا که می‌دونم رییس کلّ مبارزه با مواد مخدر شده!
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
با تشکر از azadikhah .هلند . پس بیچاره معتاد شد .چون به مال رسیده .ضمنا اول اون امتحان کند .اگر جنس خوب بود .خدمت ارباب بفرستد .پست نان وابداری گرفته .درپست قاضی گری باید بازور وشکنجه سند میگرفت . حالا بقیه زحمت میکشند ومیگیرند .ایشان راحت میل کنند .چه مملکت خوبی .به به ..
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.