حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به وزیرستان شمالی

حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به وزیرستان شمالی

در حمله یک هواپیمای بدون سرنشین در شمال پاکستان دستکم ۷ نفر کشته شده‌اند.

این حمله همزمان با سفر سناتور جان کری به پاکستان صورت گرفته است.

بر اساس گزارشها، این حمله در منطقه قبیله‌ای وزیرستان شمالی صورت گرفته است و به گفته مقامات پاکستانی کشته شدگان از ستیزه جویان بوده اند.

حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به اهدافی در داخل به ویژه مناطق قبیله ای پاکستان بارها مورد اعتراض مقامات پاکستان قرار گرفته است.

سناتور کری که رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا است، در سخنانی رسما از عملیات ارتش کشورش در ابیت آباد پاکستان که به کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر شبکه القاعده انجامید، دفاع کرده است.

این سناتور پرنفوذ آمریکایی که بعد از دیدار با رهبران پاکستان در اسلام آباد سخن می گفت، تاکید کرد پنهان کاری های صورت گرفته در مورد عملیات علیه بن لادن برای موفقیت آن ضرورت داشته است.

سناتور کری نخستین مقام بلندپایه آمریکایی است که پس از کشته شدن رهبر شبکه القاعده توسط نیروهای آمریکایی در پاکستان به این کشور سفر می کند.

bavar88 - هلند - آمستردام
بکشید هر چه بیشتر مردم منطقه را بکشید امّت مسلمان زودتر از خواب خرگوشی بیرون میاد و حساب این زالو‌ها را زودتر میرسه...بیداری اسلامی تازه شروع شده...
دوشنبه 26 اردیبهشت 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
bavar88- گورت رو گم کن برو کشور خودت. اونجا خیزیدی از در بندازنت بیرون از بنجره میری داخل. واسه خودت خوبه واسه دیگران بد. مزدور
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

kaweh2009 - کانادا - تورنتو
pesar shoja - استرالیا - استرالیا دوست عزیز ادمهایی مثل این ساندس خور ارزوهاشون رو در قالب واقعیت بیان مئ کنند . حتی معلوم نیست از کدوم شهرستان و دهات اینترنت نصیبش میشه
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
bavar88 - هلند - آمستردام .تو که از خواب خرگوشی بیدار شدی چه غلطی کردی که دیگران بخواهند بکنند. این جنایتکاران روزانه صدها مسلمان وغیر مسلمان را به خاک و خون میکشند وحقشان بیشتر ازاین هست.
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

love-iran - ایران - مشهد
kaweh2009 - کانادا - تورنتو. ادب خوب چیزی هست خدا رو شکر که کشور دست شما نیست
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
هاها بیداری اسلامی را خوب اومدی مزدور مثلا ساکن هلند!! لابد اتفاقی که در سوریه میافتد هم جز همان بیداری است!!!
سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
bavar88 - هلند با پوزش از دوستان یک شیشکی دبش و یک زرشک کار درست جایزه هوش و ذکاوت اسلامیت که همه را کشته ضمنا موش کور تو را بخوره تا نفهمه چه گ...را خورده
چهار‌شنبه 28 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.