فائزه هاشمی: حملات و فحاشی‌ها خودسرانه نبود


فائزه هاشمی: حملات و فحاشی‌ها خودسرانه نبود

فائزه هاشمی، نماینده پیشین مجلس ایران با انتقاد از وضعیت "پلیسی و امنیتی" حاکم بر این کشور گفت که حملات علیه پدرش، اکبر هاشمی رفسنجانی، و خانواده او سازماندهی شده است.

خانم هاشمی روز پنجشنبه اول اردیبهشت در کلیک گفت و گو با سایت روزآنلاین گفت که این خانواده تحت همان فشارهایی قرار دارند که "بر روی تمام ملت وجود دارد".

او در مورد عاملان حملات و فحاشی هایی که چند ماه پیش علیه او و سایر اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی انجام شده بود گفت: "مشخص است که اینها خودسر نیستند، این مسائل نه تنها در باره ما بلکه در باره همه، کاملا با برنامه ریزی انجام می شود و این تز را دنبال می کند که یا با ما باشید یا ساکت باشید یا نباشید".

خانم هاشمی این حمله کنندگان را "رجاله" و "اراذل و اوباش" خواند و گفت که اداره مملکت در حال حاضر به دست آنها افتاده است و "آنقدر قدرتمند شده اند که دیگر نمی توانند با آنها برخورد کنند".

به گفته او، این گونه افراد با پرداخت پول یا دادن پست و مقام جذب می شوند و از جمله "شرکت های بزرگی که زیر سایه اصل ۴۴ واگذار شدند، به این آدم ها واگذار شد".

او با اشاره به انتشار فیلم فحاشی گروهی از افراد موسوم به "حزب اللهی" به او و برادرش در نزدیکی حرم حضرت عبدالعظیم و محکومیت آن توسط مقامات کشور گفت: "این فیلم آنقدر زشت و غیرقابل دفاع بود که مجبور شدند در برابر افکار عمومی عکس العملی داشته باشند".

او با این حال از اینکه در زمان محکوم کردن فحاشی این افراد، باز هم از آنها به عنوان "افراد مخلص و متعهد و جوانان دلسوز" یاد می شود گلایه کرد و گفت که این توصیفات با آن محکومیت تناقض دارد.

به نظر می رسد که اشاره او به سخنان آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران باشد که گفته بود: "برخی جوانان با اخلاص، مومن و خوب، متأسفانه تصور می کنند که اینگونه اقدامات وظیفه است، اما این رفتارها دقیقا خلاف و عکس وظیفه است".

خانم هاشمی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با روزآنلاین گفت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران کلاس هایی به نام "دشمن شناسی" برای مأموران سپاه و بسیج برگزار می کند که در آن آقای هاشمی رفسنجانی و خانواده او به عنوان "دشمن" معرفی می شوند.
محموداحمدی نژاد - ایران - گنبدکاووس
از اون کلیپه زشت خیلی بدم اومد.جدی میگم.حالم از ساندیس خورها بدجوربهم خورد.اونم به1خانم.خاک برسذتان ساندیس خوران
شنبه 3 اردیبهشت 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
تا دیروز شما به دختران و زنان مردم بخاطر بد حجابی بی احترامی کردید و حالا همان شاگردانتان ادب وحشی اسلامی اشان را به شما نشان می دند.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
فائزه خانم من که خیلی ناراحت شدم از فاجعه فحاشی کردن برنامه ریزی شده بشما و ناراحت تر از بنده گدویه آویزان به بوته تو باغچه بنده و دیگر گدو قلمی های میلیون ها ایرانیه که عمیقا براتون احساس همدردی میکنن !! این گدوقلمی به اون یکی گدو قلمی یه نگاهی میندازه و میگه تاکی به بوته آوزیونی و میخوای بخوابی...بلند شو دیگه سرت رو بگیر بالا گوش کن که برای فائزه هاشمی چه فاجعه جهانی اتفاق افتاده !!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
همون که من میگم رهبر را عوض کنید و یه ادمه روشنفکر بزارید سرکار.
شنبه 3 اردیبهشت 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
فائزه عزیز !!! ازکوزه همان تراود که در اوست!!!! یادته زمان جولان وزمامداری پدر پدر سوخته ات دختران ایرانی چه خواری خفتی کشیدند چقدر در خیابانها به انها توحین شد . ییادتان رفته که به جرم ماتیک زدن تیغ بر لبان دختران میکشیدید . یادتان رفته که دختران باکره را قبل اعدام .مورد تجاوز قرار میدادید و دستمال خونی و قرآن و یک اسکناس صد تومنی به خانواده‌اش به جای مهریه میدادید . چی‌ شده که حالا وقتی که نوبت خودتان رسید فریادتان به فلک رسیده که به ما توهین شده. شما میدانید چندتا دختر بیگناه به جرم آزادیخواهی در زندانها هستند ؟ شما میدانید باعث و بانی‌ بیشتر این فجایع همان پدر بیریش شماست . دست سعید تاجیک درد نکند باید بیشتر میگفت .
شنبه 3 اردیبهشت 1390

feminism - انگلستان - لندن
89562389- ایران- نجف آباد- منظورت اینه که بیل گیتس رهبر ایران بشه !؟!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

iranynab - ایران - تهران
راست میگه خودسرانه نبوده . اینها عقده چندین ساله مردمه که سرباز کرده. حیف که شرم دارم اگه نه یه چند تا چیز هم من روی حرفای اون بسیجی عزیز که حالتو گرفت میذاشتم تحویلت میدادم. راستی حرف فحش شد.حیف که مدیر سایت نمیزاره من ایمیل بزارم اگه نه میدادم خدمتتون تشریف بیارید اونجا یادتون بدم فحش و بد و بیراه یعنی چى!!!!!!!!
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

کلاغ سیاه - ایران - تهران
خود کرده را تدبیر نیست . بابات .. خودش پاک کنه . سی سال حالشو کردید حالا وقتشه حاله تونو بگیرن . اون ساعت رای گیری رو بزارین و مرتب تماشا کنید که بابات میگه . "هرکی موافقه قیام کنه "
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

azadazad - ایران - تهران
بر پدر پدر پدرسوخته ات لعنت که هر چه می کشیم از شما جماعت آخوند مسلک بی همه چیز است
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بله فا...ه خانم مردم میدانند پشت پرده دست همتون تو یک کاسه است
یکشنبه 4 اردیبهشت 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
تمام قتل های برون مرزی /فرخزاد .بختیار . و... در زمان پدر بی شرف دزدت انجام شده . کل محتوای چاه های توالت ها را هم روی سرتون بریزن باز هم کمه خانواه دزد پست .رفسنجانی /بهرمانی / یاهر مشنگ .
دوشنبه 5 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.