برخوردها با فارکس آغاز شد

برخوردها با فارکس آغاز شد































مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
هر کسی که توی این مملکت به ج.ا باج نده میکننش بیرون. گولد کوئست و این چیزا یکیش فارکس هم تا جایی که من میدونم یکیش
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

artosh - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز/ دوست عزیز ماجرای کوئست که کلاْ با فارکس فرق میکنه. کویست یک کلاهبرداری تمام عیار هست و تاسف به حال ما که یک هندی و یک مالزیایی این همه ثروت رو از ایران خارج کردند. اما در مورد فارکس ...متاسفانه فارکس بازار پر ریسکی هست و آموزش بسیاری میطلبه. فکر میکنم کم کم ۴-۵ سالی نیاز به آموزش داره تا بعدش تازه بتونی به سوددهی برسی. البته بماند که بسیاری با شانسشون ترید میکنن و برخی یک شبه کلی پول در میارن و برخی دیگر تمام هستی خود را به باد میدهند. این بازار نیاز به درک بالا دارد که تنها از راه شناخت رفتار بازار و فراگیری آموزشهای لازم امکان پذیر است. اگر علمی با این بازار پیش برید و هیجانی عمل نکنید در این بازار موفقید. فارکس گنجی هست که اگر به آن دست پیدا کنید تمام نشدنی هست. البته فکر میکنم دولت ایران بیشتر از این شاکی هست که امثال من پولشون رو در بورس تهران سرمایه گذاری نمیکنن تا با ایجاد حباب و قیمت های کاذب و بالا و پایین کردن شاخص ها بتونن سرمایه رو به نفع خودشون صادر کنن.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

artosh - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز/در ضمن فارکس یک شرکت به خصوصی نیست. یک بازار ارزی بین المللی هست که در هر جای دنیا . حتی در دور افتاده ترین روستاها با داشتن حتی یک خط دیال آپ میتونی واردش شی و معامله کنی. به هیچ وجه نمیتونن جلوی معامله گران در این بازار رو بگیرند. جدا از همهء اینها متاسفانه به دلیل تحریم ایران بهترین کارگزارهای دنیا با ایرانی ها همکاری نمیکنند و ایرانی ها ناچارند با کارگزارهای روسی و . همکاری کنند.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
همه دنیا رو به جلو حرکت میکنند،کشورما روبه عقب!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

masterweb - ایران - تهران
فارکس همون بازار بورس اما بصورت مجازیه که موسسات مالی ، شرکتهای نفتی و بانکهای بزرگ دنیا توش هستن اما وقتی یه سری ایرانی میان وعده وعید های الکی میدن و سعی در کلاهبرداری با این اسم از مردم دارن کار رو به گند میکشونن . یکی از کارهایی که نیاز به اطلاعات اقتصادی و تحلیل زیاد داره همینه که کاره هر کسی هم نیست اما منم پوسترهای الکی با تبلیغات دروغ زیاد دیدم .
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
artosh - ایران - تهران تشکر از پاسخ شما دوست گرامی. راجع به گولدکوئست اگر که حرفشان درست باشه و به این مبالغی که میگن برسند خیلی عالی هست و کلی ارز وارد کشور میشه ولی اگر که اینطور نباشه خب یک کلاه برادری تمام عیاره!! راجع به فارکس هم تشکر از توضیحاتی که دادید. راستش چند سال پیش یکی از دوستام میخواست منو وارد این جریانات بکنه ولی از اونجایی که خیلی قدرت ریسک میخواست منم اون موقع قدرت ریسک پذیریم بالا نبود و شرکت نکردم.. ولی بهرحال فکر کنم همون حرف اولم درست باشه که یکی از دلایلی که ج.ا نمیخواد مردم رو به این بازار بیاورند همین باج ندادنش باشه. از طرف دیگه هم فرمایش شما درسته که میخوان سرمایه تون وارد بورس داخلی بشه!! چند نفر از دوستانم متاسفانه وارد فارکس شده بودند و بعد چند سال سابقه دست از پا درازتر از آن خارج شدند!! یکی از دلایل روی آوردن مردم بخصوص جوانان به این گونه بازارها نبود سرمایه گذاری با مبلغ اندک است!!
شنبه 3 اردیبهشت 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
artosh - ایران - تهران .... اگر ایران مثل چین بود و هر کسی در منزلش یک کارخانه داشت مردم به این گونه بازراها روی نمی آوردند! بهرحال این مشکلاتی هست که جوانان و مردم ما با ان روبرو هستند که امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات حل شود ولی... بهرحال تشکر از شما دوست عزیز که وقتتان را به بنده دادید. با ارزوی بهترینها
شنبه 3 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.