دولت توهین‌کنندگان به احمدی‌نژاد را به دادگاه می‌کشد


دولت توهین‌کنندگان به احمدی‌نژاد را به دادگاه می‌کشد

معاون حقوقی محمود احمدی نژاد از جدی‌تر شدن پیگیری‌های قضایی دولت درباره پرونده‌های "توهین، افترا و نشر اکاذیب" علیه رئیس جمهوری و دیگر مسئولان اجرایی خبر داد.

خانم بداغی امروز ۳۰ فروردین (۱۹ آوریل) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دولتی ایرنا، با اشاره به مطالب مطرح شده توسط گروهی از مطبوعات و اشخاص علیه دولت، گفت که توهین به مسئولان اجرایی و حتی "کارکنان وزارتخانه‌ها در حال انجام وظیفه" جرم است.

در روزهای گذشته، برخی مسئولان دولتی و به ویژه اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد، به اتهام مقابله با دیگر نهادهای جمهوری اسلامی یا عدم تبعیت از آیت الله خامنه‌ای مورد انتقاد شدید سایر محافظه کاران قرار گرفته‌اند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری در مصاحبه امروز، در پاسخ به پرسشی مبنی بر آنکه آیا نمایندگان مجلس به واسطه مصونیت پارلمانی می‌توانند "افشاگری" کنند، گفت: "مصونیت پارلمانی کلمه‌ای است که در قانون اساسی ایران نیامده و نظریه شورای نگهبان نیز دایر بر این است."

او در ادامه سخنان خود، در توضیح راجع به اینکه آیا معاونت حقوقی رئیس جمهوری می‌تواند در دفاع از مقامات دولتی شکایت کند یا خیر، تصریح کرد که "در جرایم عمومی نیاز به شکایت شاکی خصوصی نیست".

به نوشته ایرنا، فاطمه بداغی در جواب به سوال دیگر این خبرگزاری در مورد "احتمال شکایت از کسانی که سابقه موافقت با دولت دارند"، بر "مساوی بودن افراد در برابر قانون" تاکید کرده است.

در هفته‌های اخیر، متن یا صدای تعدادی از روحانیون، سخنرانان مذهبی و مداحان معروف حامی حکومت در انتقاد از مسئولان دولتی و به ویژه اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد، در سطح رسانه‌های رسمی و غیر رسمی ایران منتشر شده که در مواردی در بر گیرنده اتهامات یا توهین‌های شدید علیه آقای مشایی بوده است.

احمد علم الهدی امام جمعه مشهد، منصور ارضی مداح نزدیک به گروه انصار حزب الله و سعید حدادیان دیگر مداح معروف نزدیک به این گروه، از جمله منتقدان ذکر شده بوده‌اند.

تخریب دولت به نام حمایت از ولایت

در واکنشی متفاوت به حملات اخیر علیه همکاران دولت، سایت محرمانه نیوز که به اسفندیار رحیم مشایی نزدیک است، این حملات را نشان دهنده "آغاز برخورد علنی و بی‌حجاب با رئیس جمهوری و معتمدان او" از سوی یک "جریان طرد شده از سوی ملت" دانسته است.

محرمانه نیوز هشدار داده است که "ملت با فرهنگ و اصیل ایران به خوبی و در زمان مقتضی پاسخ این بی‌حرمتی‌ها و اهانت‌ها را خواهند داد".

این سایت در مطلبی جداگانه، به منتقدان محافظه کار آقای احمدی‌نژاد و همکارانش هشدار داده است که "اگر ۲۵ میلیون مدافع آقای احمدی‌نژاد بر روی آنها آب دهان بیندازند غرق می‌شوند".

سایت نزدیک به آقای مشایی، همچنین از آغاز "فتنه‌ای جدید" از سوی "سازمان‌های جاسوسی غرب علی الخصوص موساد علیه دولت" خبر داده و افزوده است: "در مانیفست و پکیج امنیتی سرویس‌جاسوسی موساد، نفوذ به بدنه جریان اصولگرایی و هجمه و تخریب دولت توسط این جریان با نام حمایت از ولایت و مولای مسلمین در دست طراحی و اجرا می‌باشد."

محرمانه نیوز در مطلبی جداگانه با اشاره به مداحان منتقد احمدی‌نژاد نوشته است: "اگر تا قبل از روی کار آمدن دولت عدالت محور، مداح جلوی زن و بچه‌اش خجالت می‌کشید و دنبال یک کار آبرومند بود، پس از ظهور دولت احمدی‌نژاد، مداح ناگهان قد برافراشت و شد آنچه امروزه شده است. فکر نکنید فقط دستمزد فوتبالیست‌ها سر به آسمان می‌زند، مداحان هم بابت هر فقره مداحی میلیون‌ها تومان پول دریافت می‌کنند."

این سایت حتی با اعتراض به انتقادات اخیر محمدتقی مصباح یزدی علیه اسفندیار رحیم مشایی، پرسیده است: "وقتی افرادی با بصیرتی مانند ایشان بدون اصلی و فرعی کردن ماجرا که چند بار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، فتنه درون دولت را خطرناک‌ترین از فتنه های صدر اسلام می‌دانند، از شاگردانشان چه انتظاری می‌توان داشت؟"

آقای مصباح یزدی حدود یک هفته پیش، با اشاره به مواضع آقای مشایی گفته بود خطری که از ناحیه چنین مواضعی احساس می‌شود "شدید‌ترین خطری است که تا کنون اسلام را تهدید کرده است".

محرمانه نیوز در ادامه، با مقایسه محمود احمدی‌نژاد با "شعیب بن صالح"، که در برخی منابع شیعه به عنوان یکی از یاران امام زمان معرفی شده، تصریح کرده است: "احمدی‌نژاد می‌خواهد شعیب باشد یا نباشد، مقام او برای ما قطعا بسیار بالا‌تر از شعیب ذکر شده در روایات است."

در هفته‌های گذشته، توزیع گسترده و رایگان فیلمی به نام "ظهور بسیار نزدیک است"، که در آن محمود احمدی‌نژاد‌‌ همان "شعیب بن صالح" دانسته شده، با مخالفت شدید عده‌ای از روحانیون رو به رو شده است.
razmandeh - سوئد - استکهلم
من میگم بوزینه نژاد بیخودیالسلطنه.احمقالولایت.نجاستالارجال !! قیافته الاس... .............ااینها واسه اینکه من را ببرید دادگاه بسه یا بازم بگم
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
غربی ها با بالاگرفتن فحاشی ها از طرف ایرانی زاده ها و ایرانی نژادها به کارمندانشان و گدو نژادها در ایران از خود واکنش نشان دادند و درصدد دفاع از آنها بر آمدند!!. غربی ها میگن:. چقدر مردم ایران به کسانیکه که به باک های بنزین اتومبیل های ما خدمت می کنند بی احترامی و هرزه گی می کنند!! . لطفا در مجلستون بگید که بی احترامی به نوکرهامون جریمه داره ها!!
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
اگه این جوریه تمام فامیلای ما بابچه های این سایت باید بریم زندان.من 10سال به جرم پخش اعلامیه رفتم زندان.حالا حتما ملت به جرم تو هین به این بشر حتما اعدام میشن.به این میگن آزادیه محض.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
برعکسش چی؟
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

dariush 777 - ایران - تهران
اینقدر توهم هائ ظهور امام زمانئ بخوردمون دادن که ادم میترسه توالت حتئ بره پیش خودمون میگیم نکنه اقا بیادو ما تو توالت گیر کنیم خجالت زده اقا و رفیقاش بشیم بابا این حرفارو ول کنید پولائ نفتو سرمایه هائ مملکت چئ شد?حالا احمدئ نژادو جو گرفته فکر میکنه واقعا امام زمانئ هم هست که این یارش باشه مارو ببین گیر چه خرایی افتادیم.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
عجب جماعت نادان و متحجری هستن. همانطور که مصباح گفت خامنه ای از سید خراسانی بالاتر است اینها هم در جواب احمدی نژاد رو از شعیب بالاتر میدونن........! به نظر میرسد که تقابل 2 جناح اصولگرا جدی است و به زودی این تضاد نمایانتر میشود و هر چه بیشتر به جنبش آزادیخواهی مردم کمک میکند.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
مرده شور ببرد این دولت نکبت بار اسلامی را که بجای رسیدگی به بدبختیهای مردم کارش شده دزدی و چپاول و به جان دیگران افتادن و شکایت کشی و باند بازی و انواع سیاه بازیهای اسلامی. تاریخ این دین نکبت بار تا بوده همین بوده. از زمان محمد و خلفای راشدین بگیرید تا به حال. از آنجا که درون این دین چیزی جز فساد نیست و سراسر این کتاب من درآوردی تازینامه محمد دروغ و تحقیر و جنایت و تنفر است, از حکومتهای سر برآورده از آیین محمد نیز انتظار راستی و درستی نمیتوان داشت. تمام نمونه های حکومتهای اسلامی در طول تاریخ همینطور بوده اند و چیزی بنام اسلامی واقعی و غیر واقعی که بعضی هالو های مذهبی مدعی آن هستند همه یکی است و همین فلاکتی است که می بینید.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
برو بچ همه در رین که میخوان دادگاهیمون کنن :D
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

سمانه خانم - ایران - تهران
بین اعضای یک خانواده هم میتونه اختلاف باشه ولی در نهایت با هم کنار میان و در برابر دشمن مشترکشون یعنی اصحاب فتنه و برانداز قرار میگیرن
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

salvi - ایران - تهران
بنده هم اکنون و همچنین هم اینک ترس خود را اعلام میدارم ایضااااااااا/خواهشا همگی ما را بخشیده و به بهشت ارسال نمائید /نقطه/ غلط کردیم /دور از جان شما البته و ایضا و همچنین گلاب به رویتان باد و رویمان به دیفال!!!!/نقطه/
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
من ام البنین را انداختم بیرون .سمانه خانم اومد.
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

gol andam - سویس - زوریخ
در آن روز گرم و داغ که داغی آسفالت خیابانهای تهران بوی خون می داد، مصباح یزدی در جمع گروهی از هنرمندان بسیجی در موسسه آموزشی امام خمینی در قم این‌گونه استدلال کرد که ” وقتی رییس‌جمهوری از جانب رهبری نصب و تایید می‌شود به عامل او تبدیل شده و از این پرتو نور بر او نیز تابیده می‌شود و لذا وقتی ریاست جمهوری حکم ولی فقیه را دریافت کرد اطاعت از او نیز چون اطاعت از خداست. ”حالا اما ظاهرن عمر اطاعت از این ” خدا ” به پایان رسیده است که نظریه پردازان خشونت اینک در بلندگوهای خود فریاد وااسلاما سرداده اند و بی پروا تمام آن قدسی نمائیها را از خاطر برده اند و بر سر منابر می گویند: ” اوضاع بدتر از این هم خواهد شد! ”و همانها که ” اطاعت از احمدی نژاد را اطاعت از خدا ” می دانستند، حالا که فهمیده اند این مار در آستین پرورش یافته، قصد مصادره مصدر آنان را هم کرده به تقلا افتاده اند که ” خطری که من احساس می‌کنم شدید‌ترین خطری است که تاکنون اسلام را تهدید کرده است!,,,,,,,,,,از ترسشون دست به چه کارای که نمیزنن ,,,
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

dara20 - ایران - تهران
این دوتا با هم ازدواج کردند یا عاشق و معشوقند? بیماری مهلک ایدز را فراموش نکنید تا بیشتر به اسلام و این مسلمین گمراه خدمت کنید!!!!
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

ازرده دل - ایران - تهران
پس توهن به خانواه رفسنجانی چطور ؟؟؟؟؟ هرچند همه انها سر و ته یه کرباسند
چهار‌شنبه 31 فروردین 1390

Royan - المان - المان
9562389 - ایران - نجف آباد قربون دستت این اشغال رو هم بنداز بیرون کنار دست ام ال نمی دونم چیچی ...
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

طاطا - ایران - تهران
سمانه خانم ... یه بار جمله ی مسخرتو بخون. اگه از خانواده مثال میزنی چه ربطی به اصحاب فتنه داره. وقتی خانواده با هم کنار بیان اصحاب فتنه دیگه کجان؟ آخه شما ... چرا اینقدر بدبخت و بیسوادید . ...
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

Royan - المان - المان
ولی خدائیش این دوتا تو عکس ذات مجسم شیطان را تداعی می کنند نگاه مزورانه مشائی همراه با یک لبخندکه میگه حرفم رفت تو مخش و چشمها ی تاریک و چهره مسخ شده ومصصم برای جنایت عنتری نژاد / واقعا ادمهای خطرناکی هستن.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
سمانه خانم - ایران - تهران . ... دوستانت اینجا امدند بلکه کمبود کار کنار حرم جبران شود ولی سودی نداشت برو الله روزیت رادر سایتهای اسلامی قرار داده-- زحمت نکش در این سایت کار وبار امثال تو کساد
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
89562389 - ایران - نجف آباد دوست گرامی ایاوواقعا واسه یک اعلامیه10!!!سال حبس کشیدی?منظورتون دوره شاه!?!? هست?
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

nader46 - انگلیس - لندن
سمانه خانم - ایران - تهران ; حواست باشه النگوئات نشکنه?بپا موش نخورتت.حیفی به خدا.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

iranynab - ایران - تهران
درستش هم همینه. یعنی چی هر کسی به خودش جرات میده به رئیس جمهور یه مملکت توهین کنه. اونم رئیس جمهور به این خوبی و مردمی و زحمتکش. خوب کاری می کنند دست من بود می گفتم یه کاری دیگه هم باهاشون بکنن که دیگه کسی جرات نکنه به دکتر عزیز ما توهین کنه.دههه
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
سمانه خانموم برو همان عمه م نجیب بود و به کسی ... را تو حجره ی آغا تکرار کن تا حفظش بشی .. به امور بالاتر از خودت کاری نداشته باش یه جوجه اخوندک حوزوی که تو مسائل گنده تر از
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
انتخاب نامهای زنانه این بسیجیها بی دلیل نیست.اینها اسامی زنانه انتخاب میکنند چون مشکل جنسیتی دارند که انهم بخاطر سرکوب شدن بصورت ناهنجاری اجتماعی (عضویت در بسیج)و شخصیتی کینه و نفرت نسبت به مردم بروز میکند.به این خاطر اینها با ظاهری مردانه نام کاربری زنانه انتخاب کرده و بحث میکنند تا زن خطاب قرار گرفته و لذت ببرند.نامها فراوان ولی اشخاص محدودند و همیشه هم کامنتها طوری نوشته میشود تا کاربران را به عکس العمل و جوابگویی وادارد تا طرف احساس زنانگی کندو بطوری مورد توجه قرار گیرد.من به این افراد میگویم که خداوند شما را اینطور که هستید افریده و در کشوری ازاد شما دارای حق رفتار هستید و لزومی ندارد دیگران را ازار دهید چون احساس شما در فشار قرار گرفته و مقصر مردم نیستند.در کشورهای ازاد مهربانترین مردم همین افراد با رفتارهای غیر متعارف هستند. سمانه یا ام البنین و دختر عاشق رهبر وغیره بدانند هیچ چیز بهتر از ازادی نیست.بنظر من و فکر کنم اکثر کاربران این سایت اصلا بد نیست که شما فرم دیگری هستید ولی بد است که شما در بسیج خدمت میکنید
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
nader46 - انگلیس - لندن. بله دوست عزیز .زمانه شاه.
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

soheil rad - ایران - بابل
تایتانیک ایرانی
پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.