رائول کاسترو: کاهش دوران زمامداری در کوبا


رائول کاسترو: کاهش دوران زمامداری در کوبا

رائول کاسترو رئیس جمهوری کوبا پیشنهاد کرده است دوران تصدی مقامهای کشور محدود شود. در ۵۲ سالی که از انقلاب کوبا می گذرد رائول کاسترو و برادرش فیدل کاسترو، ریاست جمهوری و رهبری این کشور را در اختیار خود داشته اند.

رائول کاسترو، درسخنان افتتاحیه کنگره حزب حاکم کمونیست گفت از این پس باید دوران تصدی مقامها به دو دوره ۵ ساله محدود گردد. هاوانا میزبان هزار نمایندگی از سراسر کشور کوبا است و درطول ۱۴ سال گذشته این نخستین بار است که حزب حاکم اقدام به برگزاری کنگره کرده است.

انتظار می رود کنگره با پیشنهادهای رئیس جمهوری ۷۹ ساله کشور درزمینه اصلاحات اقتصادی در کوبا موافقت کند.

روز شنبه سالگرد پیروزی رژیم کوبا بر آمریکا در جریان حمله به خلیج خوکها و اعلام سیاستهای سوسیالیستی درکشور با شرکت هزاران نظامی و غیر نظامی کوبائی در رژه خیابانی جشن گرفته شد.

از فیدل کاسترو رهبر ۸۴ ساله انقلاب کوبا درمراسم روز شنبه خبری نبود.
khosh bavar - ایران - یزد
خر ( سیستم ) همان خر است فقط پالانش عوض شد ! اینگونه " جراحی زیبایی " فقط به درد خودت و فیدل میخوره ! شاد و نو باشیم .
دوشنبه 29 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
khosh bavar - ایران - یزد. گل گفتی.
دوشنبه 29 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
89562389 - : گلی از خودتونه دوست عزیز ! راستی, من ادای شما را در میارم و همانطوریکه سوال نابجا از بیگلی راجع به سنش کردی, منم یک سوال دارم, که معنی این اعداد چی میتونه باشه ?! شماره زندانی سیاسی ات در زمان قدیم که نیست, هست ?! ببخشید که ادای شما را در اوردم ! شاد و پاسخگو باشیم .
دوشنبه 29 فروردین 1390

Don Mario - کلمبیا - بوگوتا
یعنی این کوبا را باد دید و بعد فهمید که این کاسترو‌ها با این کشور چه کرده اند ، فقر و فحشا و سیستم کمونیستی حال آدمو به هم میزنه ؛ غروب که میشه ۳ ، ۴ هزار دختر تو خیابون ولو میشن تا مشتری گیر بیارند و جالب اینه اگر دختری با دوست پسرش هم باشه با یه پیشنهاد ۱۰،۲۰ دلار آقا رضایت میدهد آن شب را از دوست پسری خانم چشم بپوشد ! وقتی دکتر حقوق ماهیانه ۶۰ دلاری دارد وای به حال بقیه مردم و جالب تر اینه که در کوبا ساندیس نمیدن بلکه اگر کسی‌ در راهپیمایی‌ها شرکت نکند سهمیه روغن و برنج‌اش قطع میشود البته این را هم باید گفت که بهداشت و درمان رایگان است ولی سطح زندگی‌ مردم با رهبران تفاوت زیادی دارد .
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
حکومتهای کمونیستی از 1917 تاکنون جز جنایتهای غیر قابل باور میلیونی و اختناق غیر قابل باور هیچ غلطی نکردند متاسفانه اعتقاد به ان مثل اسلام خرچنگ وار به مغز می چسبد جنایات انها در 100 سال اخیر بیشتر از هر شاهی در تاریخ بوده است این زیر نام کارگر-- اسلام زیر نام دفاع از امت/ هر دو یک اشغال//دختر فیدل کاسترو چند دهه است که به امریکا پناهنده شده!!کمونیستهای پناهنده از ایران هم در اروپا در مال اندوزی دست هر بورژوائی را ازپشت بسته فقط در شعار درجه ی 1...
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.