کی‌روش: چرا اول به هم گل می‌دهند بعد با مشت‌ولگد بجان ‌هم می‌افتند؟


کی‌روش: چرا اول به هم گل می‌دهند
بعد با مشت‌ولگد بجان ‌هم می‌افتند؟
 
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: «کروش به من گفت: «مگر این بازیکنان اول بازی برای همدیگر گل نبردند پس چه شده که حالا با مشت و لگد به جان هم افتاده‌اند.»

کسانی که عصر جمعه در هتل المپیک بودند می‌گویند، سرپرست تیم فوتبال فوتبال لحظاتی پس از این که بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استیل آذین به جان هم افتادند و با مشت و لگد از خجالت هم درآمدند تا سه امتیاز به دست آورند، با اعصابی خورد، از جلوی تلویزیون لابی هتل المپیک بلند شد تا به اتاق کارلوس کروش برود، آنقدر ناراحت بود که خیلی از حاضرین در لابی هتل المپیک متوجه شدند او اصلا ترابیان همیشگی نیست، قبل از این که به اتاق کارلوس کروش برسد، با او تماس می‌گیرم تا با او کمی حرف بزنم، کاملا پیداست مثل قبل از بازی حس و حال خوبی ندارد!

آقای ترابیان لحظه درگیری کسی شما و آقای کروش را در جایگاه ورزشگاه آزادی ندید، انگار خوشبختانه آقای کروش این اتفاقات را از نزدیک ندید؛ بدون این مکث کند، در پاسخ می‌گوید: «خوشبختاهنه خدا را صد هزار مرتبه شکر من طبق عادت همیشگی دقیقه 80 از ورزشگاه آمدم بیرون چون دوست ندارم در میان ازدحام کارلوس کروش را گرفتار کنم از این رو تا وقتی به هتل برسیم بازی به دقیقه 90 رسیده بود، وقتی به هتل رسیدیم، تلویزیون روشن بود، اقای کارلوس کروش هم گفت دقایق پایانی بازی را اینجا تماشا کنیم، برای همین آن دقایق تاسف‌برانگیز را از تلوزیون هتل تماشا کردیم که ای‌کاش تماشا نمی‌کردیم.»

حرف‌های ترابیان را قطع می‌کنم و از او می‌پرسم، آقای ترابیان واکنش سرمربی تیم ملی به این رفتارها چه بود، ترابیان در پاسخ به این سوال می‌گوید: «برای کروش اصلا عجیب بود که این بازیکنان چرا این گونه رفتار می‌کنند، او به من گفت؛ چرا این قدر بازیکنان ایرانی به داور اعتراض می‌کنند، مگر این مسأله را نمی‌دانند که داور حرف اول و آخر در بازی را می‌زند پس این همه اعتراض به داوری برای چیست.»

ترابیان که خیلی از این اتفاقات ناراحت است، در ادامه توضیحات خود می‌گوید: «برای سرمربی تیم ملی این چنین رفتارهایی اصلا قابل پذیرش نبود و آنها را درک نمی‌کرد اوج فاجعه آنجا بود که کروش به من گفت: «مگر این بازیکنان اول بازی برای همدیگر گل نبردند پس چه شده که حالا با مشت و لگد به جان هم افتاده‌اند.» من هیچ حرفی برای گفتن نداشتم، به خدا شرم‌آور بود من چه جوابی می‌توانستم به آقای کروش بدهم، که او بپذیرد که این اتفاقات طبیعی است، هفته قبل آن اتفاقات در بازی پاس همدان و راه آهن این هفته این اتفاقات در بازی پرسپولیس استیل آذین اصلا قابل توجیه نیست.»

وی در بخش دیگری از سخنانش به نکته جالب توجهی اشاره کرد و در این خصوص می‌گوید: «واقعا از بازیکنان متعجبم آنها خودشان می‌دانند که سرمربی تیم ملی ناظر بازی‌های آنهاست بعد بدون این که به تبعات این رفتارها توجه کنند هر رفتاری را از خود نشان می‌دهند تا همه از آنها ناامید شوند، قطعا این رفتار مورد پذیرش سرمربی تیم ملی نیست پس از اگر فردا کسی در لیست بازیکنان تائید شده کارلوس کروش قرار نگرفت دیگر کسی نباید گلایه داشته باشد چون آقای کارلوس کروش برای نظم و انضباط ارزش زیادی قائل است، شما برای درک این مسأله می‌توانید به این مسأله توجه کنید که ایشان تمام برنامه‌های خود را روی برنامه انجام می‌دهد و لحظه‌ای در برنامه‌های خود بی‌نظمی وارد نمی‌کند پس طبیعی است که برای بازیکنان موردنظرش هم فاکتور نظم و انضباط را در نظر بگیرد، او وقتی می‌گوید چرا بازیکنان این قدر بی‌دلیل به داور اعتراض می‌کنند بیانگر اینست که از نظر او بازیکن فقط باید به وظیفه خود عمل کند نه این که در کار دیگران دخالت کند، بر همین اساس باید این مسأله را در نظر گرفت که شاید متخلفان از چشم کارلوس کروش بیفتاند حتی اگر بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشته باشند.»

Shahram khosh maram - ایران - تهران
کروش جان، لنگی ها همینند دیگه. کم کم عادت میکنی. تازه خوبه شما استاد اخلاق لنگ، استاد شیث رضایی رو ندیدی.
یکشنبه 28 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
اقای کی روش, شما هنوز زوده که این لنگی ها را بشناسید!!! چند وقت که در ایران باشید خواهید فهمید که این لنگی ها چه لاطهای بی سر و پایی هستند. از زمانی که یادم هست یکی از شعارهای مردم در استادیومها این بود که میگفتن, ای لنگیه وحشی. حالا اقای کی روش شما فکرش را بکنید که دو تیم لنگی با دو نام پرسپولیس و استیل اذین با هم بازی کنند, وای چه شود!!! اقای کی روش مطمئن بشید اگر نیروی انتظامی در استادیوم نبود حداقل هفت هشت تا کشته بجا میماند!!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
پسر شجاع-ایران-تهران. برای من کامنت گذاشته بودید و جواب مرا در باره بازی تاخیری و وقت کشی داده بودید. اولا در اون صحنه و اون گل صحبت اصلی من از بازی جوانمردانه بود نه وقت کشی و دوما در باره وقت تلف کردن باید بگم اون داوری که اون وسط داره قضاوت میکنه که برگ چغندر نیست و در این رابطه ها فکر میکنم خیلی بشتر از من و شما میفهمه که چه کاری درست است و چه کاری غلط. پس فراموش نکنید که صحبت سر مردانگی و نامردی بود نه وقت تلف کردن.
یکشنبه 28 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
اقای کیروش گویا پارسال بازی رئال و بارسلونا رو ندیدی که مسی کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس و پویول همشون افتادن به جون هم. یا فکر کنم شما بازی پرتغال و هلند جام جهانی 2006 رو یادت رفته. جذابیت فوتبال به این مسائل هم هست.
یکشنبه 28 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
این یه مسئله داخلیه شما دخالت نکن
یکشنبه 28 فروردین 1390

Arsene lupin - ایران - تهران
امیدوارم دوام بیاره در ایران.... هر کسی اومده ایران بعد از ی مدتی یا فرار کرده یا اخلاقش مثل بقیه فوتبالیا شده...... معنی خوش مرام هم فهمیدیم!!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
حال هی اسم این بنده خدارو اینوراونور کنید :))
یکشنبه 28 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سیستم جمهوری اراذل و اوباش اسـ... ورزشش هم میشه این
یکشنبه 28 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
این لنگیها همه جا باید ابرو ببرن..خدا همشونو شفا بده..
یکشنبه 28 فروردین 1390

سبز کم رنگ - امریکا - امریکا
"من چه جوابی می‌توانستم به آقای کروش بدهم، که او بپذیرد که این اتفاقات طبیعی است". سکوت سرشار از ناگفته هاست.
یکشنبه 28 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
هواداران استقلال چرا اینقدربی خیالند?چرا فکری به حال بعضی از هواداراشون که هنوز درحال سوختن وسوزش هستند نمیکنند.حس انسان دوستیتون کجاست?گناهدارن به خدا. خدا راخوش نمی یاد فرمول خنک کنی را به دیگر هوادارهانمی دهید.اینقدرخودخواه نباسید
یکشنبه 28 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
حالا اگه این بنده خدا یکی دوبار با مقام عظمای وقاحت خامنه ای و مموتی ملاقات کنه چی میگه؟!!! مخصوصا مقام عظما که دعوای بازیکنان فوتبال رو هم زیر سر دشمن میدونه!!! مموتی هم برای همه چیز سند نشونش میده!!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

piki82 - ایتالیا - تورین
Shahram khosh maram - ایران - تهران . جان من شما اس...ها خودتون رو نخود آش نکنید با اون بازیکنهای چاله میدونیتون !!! :)))
یکشنبه 28 فروردین 1390

ibm2646 - رومانی - یاش
اقای کیر وش عزیز این تازه اولشه.هنوز جاهای خوبش رو ندیدی
یکشنبه 28 فروردین 1390

Alborzi - ایران - کرج
عجب مگه این آقا چشم بسته قرارداد بسته که این حرفها را میزنه ؟ حالا هم طوری نیست نمیخای کسی رو دعوت کنی یه تیم ملی از خارج وارد کن !
یکشنبه 28 فروردین 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
هفته اول تعجب میکنند , هفته دوم اعتراض شروع میشه , هفته سوم ... و شکایت به فیفا و درخواست غرامت . دیگه مد مربیهای خارجی است, شاید هم حق داشته باشند!!!
دوشنبه 29 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
بعضیها چرا فکر میکنن ما استقلالیها داریم میسوزیم؟ما که با 5 امتیاز بیشتر بالای شماییم طبق معمول و دربی هم که رفتو برگشت خوردین جزغاله ها:)ما اصلا نمیخوایم با ضعیغای بدبخت کل کنیم:)بحث جوانمردانگیه که نه تیمتون نه مربیتون نه تماشاگرا میدونن چیه..چیزی که در فوتبال حرفه ای همه جا رعایت میکنن..همینطور که فردوسی پور گفت دیروز..وقت کشی هم همه تیمها میکنن مثل بازیه لنگ با بنیادکار :))
دوشنبه 29 فروردین 1390

Shahram khosh maram - ایران - تهران
Piki82-ایتالیا-تورین: به خدا تقصیر ما نیست. ما خیلی وقته میخواهیم چیزی نگیم ولی پرسپولیس نمیزاره. یا هی میبازه، یا کاشانی میگه میخواد پروین احمدی نژاد رو بیاره هیات مدیره، وقتی میبره هم که دیدی چی شد. میگن یه نفر خیلی پرسپولیسیها رو اذیت میکرد. رفت مکه جلوی کعبه نشسته بود و با خدا عهد بست که ای خدا من دیگه برای پرسپولیسیها جوک نمیسازم. یه دفعه یه پرسپولیسیه میاد میگه ببخشید، شما میدونین قبله کدوم ور هست؟! بعد یارو میگه دیدی خدا تقصیر خودشونه؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

Shahram khosh maram - ایران - تهران
Arsen lupen: میزنی فرار میکنی؟ چه کنیم دیگه. لنگی ها سوژه درست میکنن ما هم میخندیم!
دوشنبه 29 فروردین 1390

real_patriot - آمریکا - واشنگتن
Shahram khosh maram - ایران - تهران تو رو خدا شما از فوتبال حرف نزنید با اون تیم 6 تایی هاتون
دوشنبه 29 فروردین 1390

seven11 - مجارستان - بوداپست
یکی از جنایاتی که آخوندها انجام داده اند اینه که دسترسی به اینترنت را محدود کرده اند و استفاده از ماهوارها را هم ممنوع کرده اند اگر مردم میدیدند که تو اروپا بعد از بازی فوتبال چطوری این طرفدارها به جون هم میافتند و وارد زمین میشوند و بازیکنان هم با تشویق آنها به جان هم میافتادند اونوقت به این عکس العمل آقای کی روش میخندیدند ( برای کروش اصلا عجیب بود که این بازیکنان چرا این گونه رفتار می‌کنند)
دوشنبه 29 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.