اعدام سه نفر درملاعام در شیراز


اعدام سه نفر درملاعام در شیراز

سه شهروند شیرازی به نام های رضا- ر ۲۸ ساله، رکن‌الدین- ک ۲۶ ساله و ابوالفضل- ف ۲۵ ساله، بامداد دیروز شنبه، بیست و هفتم فروردین ماه در ملاء عام اعدام شدند.

بر اساس گزارش منابع خبری دولتی، این سه تن آبان ماه سال گذشته به اتهام محاربه و افساد فی الارض از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز به اعدام محکوم شده بودند.حکم نامبردگان که به تازگی به تایید شعبه ۳۲ دیوان عالی درآمده بود، مقرر شده بود در‌‌ "فلکه صنایع" شیراز به اجرا درآید.

گفته می شود این مکان، محل کشته شدن یکی از پرسنل نیروی انتظامی (سرهنگ قربانی) ست که این سه نفر "عاملین" قتل وی بودند. مراجع قضایی دیگر اتهامات این افراد که از اعضای باندی موسوم به "روشنفکر" بودند؛ چندین فقره سرقت، قتل و آدم ربایی اعلام کرده بودند.این اتهامات از سوی هیچ منبع مستقلی تایید نشده است.
شایان ذکر است که رضا، رکن الدین و ابوالفضل هنگام خروج از ایران و پناهندگی به یکی از کشورهای اروپایی بازداشت شدند و به پرونده ایشان به طور ویژه رسیدگی شده بود.





تصویری که پس از چند دقیقه از سایت خبرگزاری دولتی مهر حذف شد

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
ادم چی میتونه بگه. حالم از دنیا بهم میخوره
یکشنبه 28 فروردین 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
بدینوسیله برای اینکه درس عبرت مستعمره نشینان بشه که دیگه هوس لگد پرونی نکن و چشم به مال ارباب هامون "انگلیس و فرانسه" نداشته باشن در ملا عام اعدام باید بشوند !!. خدا تو میگی که خیلی قدرت داری و همه و همه همشون کاره تو هستند و انسان هم اشرف مخلوقاتت و به اختراعت "انسان" خیلی افتخار می کنی حالا این یکی از اشرف مخلوقات بازیگوشی کرده و گندیه شده و از روی ناچاری مجبور شدی برای سربه نیست کردنش به جمهوری اسلامی کنترات بدی !! خدای دیگم هست و یا تو خودت تکی هستی؟ .
یکشنبه 28 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
چه دل بزرگی دارن تماشاچیان این صحنه فجیح و دردناک .من که از پشت pc حالم به طور کل بد شد !!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

Sir.amir - انگلستان - منچستر
کثافتهای تازی بیشرف تر از اینها تو دنیا نیست حیوانهای وحشی اینجا عربستان هست مگه لعنت بر محمد وال محمد با این دین وحشی
یکشنبه 28 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
وای چه صحنۀ تکان دهنده و ناراحت کننده ای است :( و از اون وحشتناک تر ایستانِ آن خانم بی تفاوت در پشت پنجره است که گویا به شکفته شدن شکوفه های بهاری خیره شده !! سگها و حیوانات وفادار و دلسوز را جمع نکنید انسانیت را از مردم نگیرید ! براستی برمردم ما چه میگذرد !؟ سرزمین آریائی هر لحظه روی و چهرۀ کریه دینِ صلح و آرامش را به نمایش در میاورد. ننگ و نفرین بر شما و اسلامتان و قرانتان و امامانتان که اینگونه روشنفکران و آزاد اندیشان را حلق آویز میکنید. نابود باد دینتان !
یکشنبه 28 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
اسمش رو چی میشه گذاشت؟ خشونت در ملاء عام/کشتار در ملاء عام/ ترساندن عام. فکر تصویر آخر کلی جای حرف داره. فکر کنیم صبح پنجره خونه رو باز میکنیم و یه جنازهء آویزان اولین چیزی است که میبینیم..........
یکشنبه 28 فروردین 1390

amir58 - ایران - مشهد
اینکه یقه اش اخوندیه وشلوارشم شبیه شلوارنظامیه.ریشش هم انکادر.مشکوکه.........
یکشنبه 28 فروردین 1390

gol andam - سویس - زوریخ
ای خدا کجایی اون خانوم چه دلی داره اون جور خونسرد نشسته نگاه میکنه ای داد بر ما
یکشنبه 28 فروردین 1390

sh_v - ایران - تهران
leilaسوئد/ منم همینطور/
یکشنبه 28 فروردین 1390

trust,no,one - انگلستان - برمیتگهام
حقشونه.
یکشنبه 28 فروردین 1390

pelle - سوئد - استکهلم
چهره زنی که از پنچره به صحنه چشم دوخته مسخ شده بنظر میآید. ایران واقعا چنان عقب گردی کرده که ۱۴۰۰ سال پیش دوره اجداد این تازیها وحشی در مقابلش عصر کامپیوتر است.
یکشنبه 28 فروردین 1390

رها راد - مالزی - کوالالامپور
چرا زنه اینقدر رله نگاه میکنه مگه فیلم سینماییه..!!! نمیدونم چی بگم.......!!!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

بابک - ایران - سبزوار
ضمن رد حرف های ... اقای Sir.amir - انگلستان - منچستر. بهتر است اعدام حذف گردد وحبس دایم جای ان قرار گیرد این کار در هر جایی محکوم است و یک نوع توحش است ربطی به اسلام ندارد چین کمونیست لامذهب را چگونه تفسیر می کنید بیشترین اعدام را دارد وحشی ترین حکومت در جهان را دارد. چینی ها که محمد ندارند.
یکشنبه 28 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
انکه باد کاشت , طوفان درو کرد.اخه بیشرفها این کار را دیگه چراجلوی خانه مردم انجام میدهید. زن و بچه های مظلوم رادارید ارشاد اسلامی میکنید?!!!!لعنت به مذهبی که با مرگ وانتقام, میخواد جامعه را پاک و اصلاح کند
یکشنبه 28 فروردین 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
کشور مرگ و ترس.
یکشنبه 28 فروردین 1390

bardia25 - ایرلند - 'و
Sir.amir - انگلستان - منچستر اینجا نه عربستان نه انگلیس نه امریکا. ایرانه.اعدامم حقشونه. حتی کمشونه. کسی که اسلحه دست میگیره و جون و ناموسو احساس مردم براش مهم نیست اعدامش نگنن.همون امریکا هم مجازات اعدام داره.اینه که اعدام میشن حقشونه چون وجودشون نگه برای نام ایران.
یکشنبه 28 فروردین 1390

mehre pars - انگلیس - لندن
مرگ بر محمد و ال محمد.انگلیس
یکشنبه 28 فروردین 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید دل من گرفته زاینجا زغبار این بیابان !! خدایا تا کی باید شاهد اینهمه رنج ومصیبت باشیم و دم بر نیاریم؟ ای کسانی که دیگر قلب و روحتان مرده است واینگونه بی تفاوت نظاره گر مرگ انسانی چون خود هستید آخر مگر او همنوع شما نیست ؟!!به راستی دیدن این صحنه ها دل آدمی را بدرد میاوردپس چه برسرتان آمده که به تماشای چنین صحنه دلخراشی نشسته اید؟!! وین دایر نویسنده بزرگ امریکایی نظریه جالبی درمورد ارتباط انسانهادارد و آن اینکه جامعه انسانی را به درختی تنومند تشبیه نموده که همه اجزای آن بهم مرتبطند وبعد میگویند حال تصور کنید شاخه های این درخت به جان هم افتاده اند! آیا غیر از این است که به خود آسیب میرسانند ودر نهایت نابودی درخت رقم میخورد!مصداق شعر شاعر بزرگ ایران زمین سعدی (که البته دیگر به فراموشی سپرده شده است)بنی آدم اعضای.......چه بر سرمان آمده که اینگونه بی رحم ومروت شده ایم وآنگاه به بی رحمی یزید ویزیدیان میگریم !!حال آنکه گوی سبقت را از آنان ربوده ایم دست مریزاد به اینهمه جوانمردی!! آن خانم هم که سردمدار همه بی احساسها!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
همگی سلام. من عضو جدید هستم.
یکشنبه 28 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
شروع کنید رنگ و روغن زدن به دین خونینتان و عنننننننننقلاب شکوهمندتان که این یک ننه 100 بابای عرب عربستان را به جان ایران انداخت و شما به خارج گریخته هنوز تئوریهای بی محتوا برای ملت در زنجیر//اعدام در ملا عام یعنی ننگ یک ملت و ان بی پدر مادرهائیکه برای تماشا می ایند تعدادی سادیستی این دین سراپا خون.
یکشنبه 28 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
توی آلمان وقتی کسی شاهد جنایت یا مرگ کس دیگری باشه باید ماه ها و یا سالها تحت مداوا قرار بگیره تا تاثیر اون صحنه در زندگی اش کمتر بشه. حالا تصور کنید که چه بلایی سر روح و روان مردمی میاد که شاهد اعدامهای خیابانی هستند!!! در اصل هدف از این اعدامها توسط رژیم ولی وقیح ترساندن مردمه ولی باعث انواع و اقسام بیماریهای روانی میشه و در نتیجه آمار خودکشی، جنایت، تجاوز، تصادفات و .. بالا میره. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش که باعث نابودی سرمایه های مادی و معنوی مردم هستند.
یکشنبه 28 فروردین 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
sir. amir منچستر. شما که برای کثیف ترین و سنگدل ترین افراد جامعه که درآمدشان را از راه آدم ربایی و مامور کشی به دست می آورند اینگونه داغ می کنید و به عقاید و مقدسات دیگران اینگونه بی احترامی می کنید یک لحظه خودتان را جای پدر و مادر افراد ربوده شده و همسر و بچه های یتیم سه مامور کشته شده توسط این باند مخوف بگذارید. آیا شما به اینگونه افراد جایزه می دهید؟
یکشنبه 28 فروردین 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
feminism انگلستان. عزیزم. اگر نمیدانی بدان. این افراد نه روشنفکر هستند نه آزاد اندیش. اینها اعضای یک باند مخوف تبهکاری هستند که در استان فارس و استان های همجوار به پلید ترین اعمال جنایتکارانه دست می زدند. بنده ساکن شیراز هستم و از نزدیک در جریان جنایات این باند هستم. خواهش می کنم همه چیز را با عینک سیاسی نگاه نکنید.
یکشنبه 28 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Sir.amir - انگلستان - منچستر آقای امیر اگر خدایی ناکرده خدایی ناکرده همین افراد یکی از عزیزانتان را می کشتند شما با قاتلین چه میکردید؟
یکشنبه 28 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اعدام کردن در ملا عام از نظر روانشناسی و جامعه شناسی فواید و معایب خاص خودش رو داره
یکشنبه 28 فروردین 1390

fdsa60 - اایران - تهران
انگلهای اجتماع که باید همانند حشرات موذی اونها رو از بین برد. اواخر سال 89شبکه 3 برنامه مستند و کاملی درباره کودک ربایی و کودک آزاری همچنین قتل و سرقت این جانورها نشان داد. خواهش میکنم اینقدر بدون اطلاع فحش ندهید خودتون رو جای پدر مادر بچه ایی بزارید که این حیوانات وحشی برای پول بچشون رو شکنجه می کردنند.
یکشنبه 28 فروردین 1390

jesus_christ - انگلستان - لندن
Sir.amir - انگلستان - منچستر. دمت گرم...حرفت حرف نداشت. واقعا باریکلا. فقط اگه تونستی اسم امیررابرداروبه جاش یه اسم ناب ایرانی بگذارمثلا. سالار...
یکشنبه 28 فروردین 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
من واقعا موندم مردم اون جا چی می خوان؟؟؟ انگار فیلمی چیزی داره پخش می شه!!
یکشنبه 28 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
iranban-شیراز; اولاینکه خیلی خوش امدی.دوم; دورامدی, نزدیک هم میخوای بیای. اگر اینها قاتل مادرزاد هم بودن و باید!!! اعدام میشدن چرادر داخل زندان اینکار را نمیکنند.زن وبچه های مردم چه گناهی دارن.ادمهای بزرگسال از دیدن این صحنه هاعصبی میشوندوای به حال کودکان معصوم.
دوشنبه 29 فروردین 1390

taftan - المان - بن
.....در دوردستها مردی را به دار اویختند کسی به تماشا سر برنداشت.....
دوشنبه 29 فروردین 1390

SSEPEHR - ایران - زیر گنبد کبود
گناهکار بودن یا نبودن این افراد جای خود اما این مردمی که به نظاره مرگ کسی نشسته اند آدم را از آدمیت نومید میکند (آدمیت مرده است گرچه آدم زنده است!!)من فکر میکنم پاش که بیفته میتونند جنایت بکنند چون از دیدن چنین صحنه غم انگیزی ناراحت نشدند!!من که اگر صحنه تصادفی ببینم تا مدتها غمگین وافسرده ام .خدا عاقبت همه را بخیر کند.
دوشنبه 29 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
از شکنجه و اعدام بیزارم و خسته از این همه بیدادی و آدم کشی! تاکی؟؟! ...هر نفسی که با طناب دار در ملا عام خاموش شود حس ترحم در من رنگ می باخت و خشم و نفرت پررنگ. خشم از شکنجه دادن روح لطیف کودکی که در میان هیاهوی تماشاگران,نمایش جان باختن آدمی بر چوبۀ دار را نظاره می کند.نمایشی از جنس آهن و طناب و کفتران سیه جامه ...نگاه های مبهم و خاموش تماشاگران محو صحنه ی پایانی, آن دم که چهار پایه را می زنند و جان از بدن محکوم به در شود...! امروز شعار سبز زندگی سر می دهیم غافل از اینکه زبان گفتگوی ما سرخ است و آتشین! و در پس واژگان "یا حسین میر حسین" نیامی برّنده در غلاف نهان داریم. میر حسین و شیخ کروبی امروزه دارند حقیقت تلخ خشونت عریان را در جایی نامعلوم تجربه می کنند ...و ما میدان اصلی مبارزه را رها کرده در برابر هم جبهه گرفته ایم و یکدیگر را به محاکمه می کشیم. و حکم صادر می کنیم! من اما سخن عشق و مراوده را تمرین می کنم تا از کین و نفرت تحمیلی رها یابم و بار دیگر بگویم دوستت دارم و برای تو همنوعِ من , هر آن چه که برای خود می پسندم خواهانم. می شود آیا سرود آزادی را از نو بسراییم ؟! ...
دوشنبه 29 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
iranban - ایران- شیراز- هموطن شاید که شما از پشت عینک دودی اسلامیتان به این جریان مینگرید و بدینجهت متن نوشته شده به زبان فارسی را به روش خودتان تعبیر میکنید .آقای قاضی القضات آیا شما مدرکی دارید که آدم ربائی و مأمور فروشی این جوان حلق آویز شده را ثابت کند و یا چون رئیس آقای تقلبی و ساختگی که شورش مردم را " خس و خاشاک " نامید شما نیز این جوان را که به "اتهام محاربه و افساد فی الارض" به دار آویخته اند بر چسب آدم ربائی و مأمور دزدی به او میزنید. یک گوشه نگاهی به نوع دوستی و مهر دوستی خودتان بیندازید و ببینید که شما اول تازیانه بدست وارد این سایت شده و پس از گله و شکایات بسیار از من و دیگران تازه خودتان را معرفی کرده اید و انتظار دارید که برایتان هم اسپند در آتش بریزند که بابا شمل وارد شده است !! و شما هم اگر نمیدانید بدانید که, یکی از ارزشهای این سایت "آزادی بیانش" میباشد , واژه ای که در ایران مفهوم و معنائی ندارد بنابر این به خاطر بسپارید که اینجا ایران نیست که شما عقاید نظرات و افکار خودتان را بر دیگران تحمیل کنید ! متشکرم.
دوشنبه 29 فروردین 1390

Pezhman - اتریش - وین
iranban-شیراز - ایران - شیراز. خانمی پنجره را باز کرده چرثقیل جسدی را بالا برده.بچه این خانم اگر این صحنه دلخراش را بیند و شوکه شود خرج روانکاو ودکتر اعصاب وروان را شما خواهید داد.؟ اگر کسی نخواهد این صحنه نفرت برانگیز را ببیند ونداند وقتی به بالکن منزلش میرود , شاهد این توحش است چه باید بکند.؟ مگر خبر مرگشان محلی برای این وحشیگری در زندانهایشان ندارند.؟ قضای حاجت جایش نه در خیابان که در بیابان است.این توحش در ملع عام توهین به تمدن وشعور شیرازیان بود.سلام به حافظ وسعدی برسانید.شادو شیرازی باشید.
دوشنبه 29 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
در قرون وسطا در اروپا نیز همینگونه اعدام میکردند و مردم به تماشا می ایستادند و کف میزدند! چقدر کشورهای خاورمیانه ای و ایران مانند اروپای انزمان است! از این همه پیشرفت در شگفتم باز هم جای امیدواری است چهارسد پانسد سال عقبیم نه هزار سال!
دوشنبه 29 فروردین 1390

saitama - ژاپن - توکیو
نفرین بر انکه عدلش با تازیانه باقیست
دوشنبه 29 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
fdsa60 - اایران - تهران . 1..کسی نگفت به تبهکار باید جایزه داد...1..باید دید علت بوجود امدن قاتل دزد متجاوز چیست..2.در یک جامعه ی سالم برای بدترین جرم نیز اعدام نیست بلکه زندان...و فکر نکنید زندانی بودن و محرومیت از ازادیهای اجتماعی دردش کمتر از اعدام است////اعدام یعنی جنایت قانون یعنی قانون خود رل قاتل را ایفا میکند البته عجیب هم نیست انقدر در حکومت وحشت این دین ننگین اعدام اعدام قصاص قصاص گفته اند که یکنوع سادیسم جمعی ایجاد و تماشاچیان اعدام نتیجه ی نفرت انگیز ان.
دوشنبه 29 فروردین 1390

freedomsymbol - عراق - کردستان هولیر
خیلی عجیبه! اولین باریه که کسی رو تو ایران اسلامی اعدام میکنن!! اصلأ سابقه نداشته هر 8 ساعت 1 نفر. خاک بر سرت ای امریکا که واقعأ هم هیچ غلطی برامون نکردی.یعنی زورت فقط به افغانستان میرسه؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

freedomsymbol - عراق - کردستان هولیر
سلام منم عضو جدید هستم.با اعدام مخالفم.اما نباید چشم بسته قضاوت کرد.شاید مستحق باشند. شاید هم نباشند.
دوشنبه 29 فروردین 1390

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
لعنت بر محمد بچه باز و آل کثیفش ومفتخورش
دوشنبه 29 فروردین 1390

iranynab - ایران - تهران
آره دوستان.اینا یادشون میره خبرهای قبلی رو. خبر میزنن جرم و جنایت و آدم ربایی چقدر زیاد شده بعد وقتی هم میگیرن دارشون میزنند زود اینطوری کاسه داغ تر از آش میشن. ببخشید میفرمایید چه برخوردی با اینا بشه؟ چند تا پشت دستی و یه سیبیل داغ براشون بکشیم خوبه؟؟؟؟؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

مانفرد - ایران - ایران
خوب کسی که از کودکی دیدن صحنه های این چنینی براش عادی بشه (حتی اگر اعدام شونده جنایتکار باشه) مسلمه که بزرگ شد قاتل و آدم کش میشه.این الاغها اگه فقط به همین فکر کنند این کار رو نمیکنند.
دوشنبه 29 فروردین 1390

مهدیار - ایران - تهران
کسی که آدم کشته باید کشته بشه. یکی بیاد بابا ننتو بکشه توقع داری زنده بمونه ؟؟؟. اما اینکه در ملاء عام اعدامشون کنن از نظر من قابل قبول نیست
دوشنبه 29 فروردین 1390

گلیا - ایران - تهران
این که خوبه من دیدم مردم آجیل و تخمه میارن بخورن . انگار یک فیلم وسترن و پر هیجان میخوان ببینن.
دوشنبه 29 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اون دوستانی که دلشون به کسانی که دارن این اعدام رو مشاهده می کنند میسوزه، باید عرض کنم که کسی این افراد رو به زور تنفگ نکشانده تا شاهد این اعدام باشند!!! حکم اعدام هم یک نوع عدالت است که اسلام این حق رو به افراد داده. اگر اعدام نگذاشته بود بی عدالتی بود. هر چند خود قرآن هم گفته است هرچند قصاص حق شماست ولی شما قاتل را ببخشید تا من هم شما را ببخشم ( نقل به مضمون ). باز هم از کسانی که مخالف اعدام هستند می پرسم که اگر خدایی ناکرده یکی از عزیزانتان به قتل می رسید باز هم می گفتید اعدام خوب نیست؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز, دوست محترم در پاسخ به پرسش شما باید بگم ؛اگر کسی عزیزترین کسم را بکشد اگر چه بسیار دردناک است اما حاضر به اعدام او نیستم چون با اعدام قاتل,آن عزیز از دست رفته زنده نخواهد شد. در عین حال حاضر نیستم او را آزاد کنند و جنایتش "کن لم یکن" تلقی شود. آنچه که باید تغییر کند قانون مجازات است این قانون است که باید اصلاح شود و حکم حبس طولانی مدت از 10 تا 20 سال صادر کند این نوع حکم بمراتب سخت تر از اعدام است. هستند قاتلانی که با گذراندن سالها زندان اصلاح شدند. به نظر من احکام و مجازات غیر انسانی "اعدام " , "سنگسار" و "بریدن اعضای بدن"رو باید از قانون حذف شوند. شاد و انسان گرا باشیم
دوشنبه 29 فروردین 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
iranban-شیراز - ایران - شیراز- سلام ساندیسی، نرسیده شپش پراکنی میکنی؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز/اعدام کردن در ملا عام در مکه از نظر روانشناسی و سوسمار شناسی فواید خاص خودش رو داره
دوشنبه 29 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز . اقای محترم در یک جامعه ی پیشرفته سازمانها و دادگاههای منصفه برپاست برای قضاوت صحیح طبیعی است پس از قتل عزیزی قتل قاتل را ارزو کرد و برای انکه به عصر حجر بازنگردیم باید که به قانون احترام گذاشت در یک.جامعه ی سالم اعدام جنایت قانون همین..در ضمن قانون قصاص مربوط به کتاب وحشیان جزیرالعرب است نه ایران البته ایران نه..............ال ال ال ال ایران امروز///در ضمن مثل اینکه فراموش کرده اید مجریان قانون و قضاوت در ایران خود قاتل و متجاوز حرفه ای هستند.
دوشنبه 29 فروردین 1390

Royan - المان - المان
بعضی وقتها میگم بابا فراموش کن ایران را داری زندگیت را می کنی روی این سایت و امثال این دیگه نرو اصلا انگار ایران وایرانی وجود نداره این ملت سرنوشت خودشو انتخاب کردن و نمی خواد عوض بشه تو چر ا حرص میخوری قصه میخوری گریه میکنی ؟ . همه وایسادن خونسرد نگاه میکنند یکی به نشانه اعتراض راهشو نمیکشه بره هیچکس هیچی نمیگه اره بابا ادم جانی را اعدام می کنند تو چرا وایسادی نگاه میکنی اصلا جانی اعدام حقش ولی چرا جلوچشم مردم؟
دوشنبه 29 فروردین 1390

iranban-شیراز - ایران - شیراز
femenism انگلستان. سلام عزیزم- من قصد توهین به شما یا دوستان عضو سایت را نداشتم. شما نوشته بودید که چرا این جوانان روشنفکر را اعدام می کنند. من احساس کردم که چون شماری از دوستان در خارج از ایران زندگی می کنند شاید اطلاعات دقیقی از بعضی وقایع داخلی ندارند. دوست من همکار ماموران کشته شده است و من اطلاع دقیق از این جریان دارم. اطلاع رسانی بنده نه ارتباطی به طرفداری از اسلام دارد نه حکومت تنها جنبه آگاهسازی داشت. متشکرم
دوشنبه 29 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
iranban -ایران - شیراز- درود, خدمت شما عرض کنم درسته که ما خارج از ایران زندگی میکنیم ولی یقین بدان که اخبار و اطلاعات داخل ِ کشور را بدون "فیلتر" و "گلچین نشده" دریافت میکنیم . پس بنا بر این اگر شخصی مأموری را به قتل رساند به اتهام "محاربه و افساد فی الارض" حلق آویز میکنند ولی همین مأمورین اگر "ندائی" را که در روز روشن بدون هیچ دلیلی سینه اش را میشکافند ,نه تنها لقبِ مأمورین امام زمانشان را به آنها میبندند بلکه ترفیع درجه هم میگیرند !!؟ این را چگونه توجیه میکنید !؟ با تشکر.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
وای ایران چه شد و به ناکجا اباد میرود
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
1. SarayeAzadiعزیز و خانم آرتمیس محترمه * نه تنها در غرب بلکه در همه ی دادگاهها طبق روال عادی منصفانه قضاوت میشود. من بعنوان نه یک مسلمان بلکه بعنوان یک فرد نوعی باید این حق را داشته باشم که عدالت در حق عزیزانم اجرا شود! اگر اسلام این قانون را نگذاشته بود کاری به کس دیگری ندارم خودم اسلام را قبول نمی کردم. چون در اسلام نفس در برابر نفس است. اگر کسی مرتکب قتل شد باید قصاص شود. هر چند این حق است نه اجبار! تاکید میکنم اجباری در کار نیست. در اسلام اعدام یکی از راه هاست نه تنها راه! اسلام گفته است اگر کسی به تو سیلی زد جوابش را با سیلی بده و با همان شدت و نه کمتر و نه بیشتر! ولی در مسیحیت گفته میشود اگر کسی یک سیلی زد آنطرف صورتت را هم بگیر بگو یکی هم اینطرف بزن!!! البته هدفم فرق بین اسلام و مسیحیت نبود فقط خواستم تفاوت ها را نشان دهم و حقی که هر فردی بایستی از ان اگاه باشد و همچنین برخوردار باشد. اسلام می گوید مظلوم به اندازه ی ظالم گناه کار است. چون باید حقش را بگیرد. البته اعدام کردن حتی در ملا عام محاسنی هم دارد. در امریکا ثابت شده است که هر اعدام قابلیت بازدارندگی از 18 قتل را دارد!!
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
2. به قول استاد حقوقم در امریکا مجازات قتل عمد در هر صورت قصاص هست. حتی اگر رضایت اولیای دم گرفته شده باشه باز هم قوانین جزایی امریکا آن فرد را اعدام خواهد کرد!!! حال در امریکا که به کشور دموکراسی و آزادی و.. مشهور هست و از قوانین پیشرفته و غیر عصر حجری!!!! و منصفانه و صحیح و طبیعی، استفاده میکند این قانون گذاشته شده است!! ولی در قوانین اسلام که به قوانین عصر حجری معروف شده چطور است؟ در قوانین اسلام به اولیای دم پاداش اخروی داده شده تا قاتل را ببخشند!! و بالاتر از این اگر قاتل شاکی خصوصی نداشته باشد قاتل را از 3 تا 10 سال حبس میکنند و سپس آزاد!!! حال کجای این قوانین بد هست من نمیدانم! این را هم عرض کنم که بنده خودم هم با اعدام مخالف هستم ولی اگر اسلام این قانون را نمی گذاشت داد عده ای بلند میشد که چرا اسلام این حق را به ما نداده؟ در اسلام گفته میشود که حق الناسی که گردن کسی باشد حتی خدا هم نمی تواند ان را ببخشد!! چون این حق بنده اش هست. حالا باز هم این قانون را با قانون متمدن و قرن بیست و یکمی!! امریکا مقایسه بفرمایید
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
3. حال از همه چیز مهمتر که میخواهم عرض کنم این است که مطلبی را که دوست عزیزمان سرای آزادی فرمودند، نه تنها با نظر اسلام مخالف نیست بلکه کاملا یکسو و یک جهت است!!!! چون اولیای دم ( خانواده ی مقتول ) می تواند قاتل را یا قصاص بکند یا اینکه تقاضای چند سال حبس وی را بکند! پس هیچ مخالفتی با نظر شما ندارد و نظر اسلام همان است که نظر شماست. و اگر هم بخواهید بگویید که در قرن حاضر بطور کلی اعدام نباید وجود داشته باشد و قوانین هزار و چهارصد سال پیش+ی در اسلام ( یا هر جای دنیا رایج باشد ) باید عرض کنم که پس چرا سردمداران و داعیه داران دموکراسی و آزادی مثل امریکا و.. همچنان به اعدام ( حال چه با طناب چه هر روش دیگری ) اعتقاد دارند؟ چین که کشوری اسلامی نیست پس چرا اعدام در آن رواج دارد؟ در آنجا هم قوانین اسلام رایج است؟!!!!
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
4. ضمنا خانم آرتمیس چه بخواهیم و چه نخواهیم فعلا که قوانین اسلام در ایران رایج است و این قوانین هم چیزی هست که سه دهه قبل مردم آن را انتخاب کرده اند. شمایی که به دنیای آزاد و بدون مرز فکر می کنید این را باید بدانید که اسلام متعلق به یک کشور و یک ملت نیست. مردم بایستی آنرا انتخاب کنند. حال با یک همه پرسی معلوم می شود که ایا مردم این دولت و این قانون و این قانون اساسی را میخواهند یا خیر. فعلا که متاسفانه اقایان مفت خور و فرصت طلب یکی از بزرگترین برگ برنده هایی که همیشه در دستشان دارند این است که در انتخابات حداقل 60% مردم پای صندوق های رأی میروند و انها هم این جمعیت را به خود میگیرند که مردم و ملت این انقلاب و قانون را قبول دارند.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
5. همانطور که در تاپیک قبلی گفتم با این زد و خوردها و توهین به یکدیگر و توهین به دین و مذهب ( که از جانب شما و دوستانتان به شدت دیده می شود ) از آزادی دور می شویم و دقیقا به آن هدفی می رسیم که اقایان میخواهند. حتما این جمله ی اختلاف بینداز و حکومت کن را شنیده اید و به ان اعتقاد دارید. یعنی آب به آسیاب خائنه ای و دار و دسته اش میریزید. اگر واقعا به فکر ایران ازاد هستید حداقل فعلا این مباحث را کنار بگذارید اگر هم به فکر ایران و ازادی اش نیستید تا می توانید به کاربران و ایرانی ها و دین و مذهبشان توهین بکنید. فعلا که کامنتهای "" شمای نوعی "" این فرضیه را به ذهن من و امثال من می آورد که از افراد رژیم ج.ا هستید. گفته ها را گفتم حال خواه پند گیر خواه ملال. موفق باشید. از شما دو هموطن گرامی که وقتتان را به من دادید صمیمانه سپاسگزارم.
سه‌شنبه 30 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.