۱۲۰۴ نفر آمار کشته‌های تصادفات نوروزی


۱۲۰۴ نفر آمار کشته‌های تصادفات نوروزی

در حالی که پیش از این سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور، شمار قربانیان تصادف‌های نوروزی را ۳۰۸ نفر اعلام کرده بود، دیروز سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که ۱۲۰۴ نفر در ایام نوروز در حوادث رانندگی کشته شده‌اند.

عبدالرزاق برزگر، معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این سازمان است که به صورت فوری از استان‌ها گردآوری شده است.

به گفته او، آمار نهایی کشته‌شدگان تصادفات نوروزی ۹۰ در نیمه دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

تعداد کشته‌شدگان تصادفات نوروزی سال گذشته، ۱۳۹۱ نفر اعلام شده بود.

سازمان پزشکی قانونی کشور در شرایطی از مرگ ۱۲۰۴ نفر در ایان نوروز خبر می‌دهد، که سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران دو روز پیش از مرگ ۳۰۸ نفر در تصادفات جاده‌ای تعطیلات نوروزی ۹۰ خبر داده بود‌‌.

براساس همین گزارش، تعداد مصدومان تصادفات جاده‌ای تا صبح چهاردهم فروردین ماه، ۸۰۷۴ نفر اعلام شد‌.

آمار رسمی ثبت شده در ایران می‌گوید که در هر ۲۵ دقیقه یک نفر بر اثر تصافات جاده‌ای فوت می‌کند؛ بخش مهمی از این آمار نیز به سفرهای نوروزی ایرانی‌ها تعلق دارد.

سالانه حدود هشتصد هزار تصادف در جاده‌ها و راه‌های ایران رخ می‌دهد. این آمار در کنار تعداد کشته‌ها و زخمی‌های ناشی از سوانح جاده‌ای، ایران را در صدر فهرست حوادث مرگبار جاده‌ای جهان قرار داده است.


feminism - انگلستان - لندن
چه صحنۀ وحشتناک و تکان دهنده ای است .
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
با تاسف و صبرو تسلیت برای بازمانده هاشون. اگرمسافرین بیمه ابوالفضل بودن این مصیبت ها سرشون نمی امد.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
عکس بالا مرا بیاد جوک ِ ...فیل و موش ..انداخت!!!...
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
خاک بر سر حکومت آخوند سیاسی لعنتی با اینهمه تبعات نیستی و ویرانی. خاک بر سر حامیان این جغدان شوم. خاک بر سر آخوندهای غیر سیاسی بی تفاوت که با سکوتشان به این حکومت بدتر از هیتلر و موسولینی اجازه ترک تازی دادند.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
porharfi -, nader46 - , feminism - : چه صحنۀ وحشتناک و تکان دهنده ای است ! با تاسف و صبرو تسلیت برای بازمانده هاشون ! عکس بالا مرا بیاد جوک : جفتگیری کامیون و پیکان انداخته که بچه اش شده وانت !
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
مرگ بر شما که جز مرگ نیستی خفت ارمغانی برای ایران نداشتید به جای کمک به اشغالهای چپ و فلسطینی و لبنانی به جاده ها برسید اراذل اوباش رژیمی در این نوع خبرها خفه خون مرگ می گیرند در اعدام تلفات رانندگی در تجاوز به دختر و پسر در زندانها و صد البته دزدیهای میلیاردی رتبه ی اول در جهان.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
در آلمان در سال 2010 تعداد 3657 در تصادفات رانندگی کشته شده اند که میشود 10 نفر در روز و در ایران روزی 57.6 نفر در روز که در سال میشود 21024 نفر!!! حدود 6 برابر.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
به این میگن نسل کشی بی سر وصدا..اگه به جای پراید ورنو پیکان ،،ماشینهای فورد وشفرلت بود ایا باز هم اینهمه امار مرگ ومیر ناشی از تصادفات جاده ای اینهمه بالا بود؟؟؟
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
با شنیدن این خبر فقط یک کلمه و نصفی میشه گفت ای خاک
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
ای داد و بیداد تصادف پدر مردم رو در آورده واقعا دلخراشه .عید و تعطیلات زهرشون شد .باید یک فکری به حال جا ده ها کرد . البته تصادف جاده ای علل و عوامل محتلفی داره .خواب آلودگی رانندگان به نظر من میتونه خیلی دلیل باشه.2.مست بودن راننده.3سرعت غیر مجاز به خاطر اینکه تو عالم خودشون نیستن .4 و......
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

sohrab199 - ایران - تهران
فرهنگ رانندگی پایین و زرنگ بازی ابلهانه ما این نتایج را ببار می آورد همه چیزم نباید گردن آخوندا انداخت
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

MEHRNUSH-IRAN - ایران - شیراز
ARTEMIS-SWفرانسه-پاریس چقد اعصابت خورده من کامنتای دیگتم که میخونم همینجوریه و باهات 100% موافقم اما بنظرت گفتن این چیزا و خورد کردن اعصابمون کاریو از پیش میبره؟این عوضیا ک کار خودشونو میکنن.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
MEHRNUSH-IRAN - ایران - شیراز . دوست عزیز طبیعی است ایران زادگاه من و همفکران من است و این همه جنایت روح و روان انسان را می ازارد /البته در مدت اقامتم در کشورهای مختلف پی برده ام که اکثریت کسانی که با دروغ اقامت گرفته اند ککشان هم نمی گزد که در ایران چه می گذرد به فکر مادیات و سفر سالیانه به همان کشوری که انرا جهنم تصویر کرده بودند//که هست// و به به .چه چه!!!
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
۱۲۰۴ نفر در ایام نوروز در حوادث رانندگی و سهل انگاری ایمنی ترافیک کشته شده‌اند واقعا رکورد را شکستند.چون در انتخابات کودتایی تا امروز بیشتر ازاینها کشته و اعدام شده اند..ای لعنت شیطان و تف به ذات خمینی هندی زاده برای خیروبرکت عن قلابش.
پنج‌شنبه 18 فروردین 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
عجب قوز بالاقوزی است این ماشین تو ایران یا بعبارتی ایرانی تو ماشین!!
جمعه 19 فروردین 1390

بابک - ایران - سبزوار
بیشترشان مسافران راهیان نور بودند که به بازدید مناطق جنگی می روند.
جمعه 19 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
خودرو ملی رو ببینید انگار از جنس حلب 17 کیلویی روغن نباتیه. چقدر تو تکنولزی وصنعت خودکفاییم ! کامیون بنز المان با اون بارش خش روش نیفتاده که بماند لاستیکش هم باره یا بنچل نشده.
جمعه 19 فروردین 1390

melodi_74 - المان - فرانکفورت
جاده های ایران هیچ مشکلی نداره شعور و فرهنگ رانندگی پایینه
جمعه 19 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.