دختری باهوش تر از بیل گیتس و اینشتین


دختری باهوش تر از بیل گیتس و اینشتین

او دختری ۱۱ ساله است و همانند بسیاری از هم سالانش از بازی و تفریح کردن لذت می‌برد. هرچند ویکتوریا کوی می‌گوید همانند همه هم سن و سالانش است اما او با همه افراد یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم ضریب هوشی فوق العاده‌اش است.

این دختربچه ۱۱ ساله پس از تستی که در «منسا» (سازمان افراد با ضریب هوشی بالا) نشان داد که از افرادی چون اینشتین، استفان هاوکینگ و بیل گیتس باهوش تر است. ویکتوریا کوی با ضریب هوشی ۱۶۲ در حال حال حاضر بالاترین ضریب هوشی در جهان را از آن خود کرده است.

اینشتین، استفان هاوکینگ و بیل گیتس با ضریب هوشی ۱۶۰ پیش از این باهوش ترین افراد جهان محسوب می‌شدند. پس از این نتیجه از سوی چهار مدرسه از مدارس سطح اول جهان برای این دختربچه پیشنهاد بورس تحصیلی مطرح شده است. ویکتوریا در این باره می‌گوید: «وقتی از نتیجه تست باخبر شدم خودم هم تعجب کرده بودم. برایم خیلی جالب است که هوش من را با افراد بزرگی چون اینشتین و بیل گیتس مقایسه می‌کنند اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که هرچند هوشم از بقیه بالاتر است اما از کوچک ترین لحظات زندگی ام لذت می‌برم. پازل حل کردن را خیلی دوست دارم و زمانی که بزرگ تر شدم می‌خواهم در رشته بیولوژی تحصیل کنم.»

ویکتوریا با این تست نه تنها از دانشمندان بزرگی چون بیل گیتس و استفان هاوکینگ پیشی گرفته بلکه ازافرادی چون سیگموند فروید، (ضریب هوشی ۱۵۶)، ناپلئون بناپارت (ضریب هوشی ۱۴۵) و هیلاری کیلینتون(ضریب هوشی ۱۴۰) باهوش تر محسوب می‌شود.تنها دو درصد از افراد جهان ضریب هوشی بالای ۱۴۸ دارند و ضریب هوشی میانگین و نرمال ۱۰۰ است. ویکتوریا تنها کودکی است که در تست منسا شرکت کرده و به این امتیاز جالب توجه دست یافته است. او می‌گوید:«من واقعا از علم لذت می‌برم و دوست دارم همه چیز را تجربه کنم اما در عین حال عاشق بازی کردن و ورزش کردن هم هستم».

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
ماشاالله خوشبحالشون که مادرزادی نخبه و با هوشن .
دوشنبه 15 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
ایول امیدوارم مثل اینشتین و بیل گیتس در آینده به درد بشریت بخوره نه مثل هاوکینگ ضد خدا یه مشت جفنگ بگه البته با عرض پوزش از تمام بیخدایان سایت
دوشنبه 15 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
افرین.زنده باشی
دوشنبه 15 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
خدا ترا شکر, که اقلا یک شخص مونث جزو باهوشترین فرد دنیا محسوب میشود که این یک تودهانی بر ان کسانی است که ادعای دیگری دارند که زنان را بخاطر داشتن کروموزم XX مثل یک مذکر باهوش نمیپندارند ! شاد و هوشیار باشیم .
دوشنبه 15 فروردین 1390

YAS ABI - بلژ - برسل
ما که هوشی از کلینتون ندیدیم. اون ضریب رو کی بهش داده??فکرکنم نویسنده خواسته این تست رو زیر سوال ببره. ضمنا هوش خانم و اقا نداره.
دوشنبه 15 فروردین 1390

saeid.j - انگلستان - کاونتری
خوب چه ربطی داره؟ مگه هرکی ضریب هوشیش بالا بود خوبه؟ مهم اینه که چی کار کرده مثلا چه می دونم بیل گیتس و انشتین بخاطر اختراعاتشون معروف هستند نه برای بالا بودن ضریب هوشی. وگرنه منم اخرین تست هوشی که دادم 158 بود
دوشنبه 15 فروردین 1390

saeid.j - انگلستان - کاونتری
khosh bavar - ایران - یزد عزیز جان این ها تفکرات عربی هست. وگرنه زن ها هم مثل مرد ها هم می تونند باهوش باشند هم خنگ..و این چیز ها که به جنسیت ربط نداره
دوشنبه 15 فروردین 1390

mohareb - ایران - مشهد
20 تا از اون ضریب هوشیتو بده به این مموتی ما که دیوونمون کرد
دوشنبه 15 فروردین 1390

artimis - ایران - بوشهر
بیگلی بیگلی - ایران - مشهد . کسی که به بی خدایی باور داره ، دلایل خودش رو داره . شما هم می تونین یا باهاشون بحث کنین ( اگر در خد بحث کردن در سطوح بالا باشین ) یا تحملشون کنین . شاید بی خدایان درست فکر کنن . نباید به آته ایست ها توهین کنی ! هیچ می دونی کیا آته ایست بوده و هستن ؟ لیست افراد بی خدا رو دیدی ؟ البته به لیست بلند و بالا نیست ولی بی احترامی به مسلک ها و مرام ها و تفکرات درست نیست .
دوشنبه 15 فروردین 1390

chaika210 - ایران - خرم آباد
آفرین.
دوشنبه 15 فروردین 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
اونوقت من با 130 اینهمه ادعام میشه! شاید هم 120 بود؟! یادم نیست!!
دوشنبه 15 فروردین 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
artimis - ایران - بوشهر. چقدر حرف میزنی
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

zan zalil - ایتالیا - رم
بس لولو مملو رو خورده. با هوش نیست.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
پس مموتی و ولی وقیح چی؟!!! ملا حسنی با مدال خریتش!!! جنتی؟!!! .. فکر کنم این جانورهای کودن ضریب هوشی منفی داشته باشن.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

sash - ایران - تبریز
بسم الله الرحمن الرحیم . بیگلی بیگلی - ایران - مشهد. احسنت.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
اشتباهاتی در این نوشته وجود داره که فکر می‌کنم باید از یک منبع قابل اعتماد استخراج بشه. بالاترین ضریب هوشی ثبت شده در تاریخ متعلق است به خانم Marilyn Vos Savant با ضریب هوشی 228. ضمن این که دو درصد از مردم دنیا بهره‌ی هوشی بالای 148 ندارند بلکه تنها دو دهم درصد از مردم دنیا از چنین هوشی برخوردار هستند.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
چه فایده هوشی اینچنین. هر چقدر که با دستاورد امثال انیشتن و بیل گیتش انسان عصر حاضر خوشبختی و انسانیت کسب کرده از قبل این دختر خانم و هوش سرشارش هم خواهد برد. دنیا دیگر محل جالب و فابل استفاده ای نیست و تنها صحنه ی نمایشهای کودکانه و احمقانه است و بس.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

اولدوز - هلند - آمستردام
بنظر از این استعدادها زیادن ولی امیدوارم برای ارزیابی ضریب هوشی همه به خصوص در ایران امکانات فراهم بشهoldoz1452
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

Arsene lupin - ایران - برزخ
ضریم هوشی اینقدر هم مهم نیست. بیشتر تلاش و پشتکار در راه درست هستش....a
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
YAS ABI - بلژ- برسل. دوست محترم -جالب نوشتید خیلی خندید
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

ahmad lotfi - سوئیس - زوگ
اگر این دختر بچه تو ایران بودش باید به ناچار قران حفظ میکرد.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
artimis - ایران - بوشهر - دوست در سطح بالای من :d من با اینجور آدما زیاد بحث کردم . حتی اون گنده گنده هاش یا به قول شما سطح بالاهاش . یه عده شون هم آدمای منطقی بودن و در نهایت حقیقت رو قبول کردند که تعداد این عده کم بوده ولی اکثریت مصداق این ضرب المثل بودند کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب میزنه هرگز و توی این بحثا لایی های خیلی ظریفی میکشن که بحث رو به نفع خودشون تموم کنن خلاصه دیگه از ما گذشته بحث با اینا نه اعصابش رو داریم مثل قبل نه حوصلش رو . کسی که اهل مطالعه باشه و بیطرف باشه خودش اونچه رو که باید میفهمه .
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

مهر آب شیدا - ایران - شمال
ما برای زندگی به چیزهایی بیشتر و بهتر از هوش نیازمندیم / یه دل پاک که بتونه دوست داشتن رو بفهمه / یه خرد روشن که بتونه راست رو از دروغ بشناسه / یه تن درست که بتونه گلیم خودشو از آب بکشه بیرون / و یه جو مرفت که هر چی خوبی برای خودش میخاد برای دیگران هم بخاد / هر آدمی برای خودش یه دنیاس / دنیای هر آدمی پر از آگاهی ها و شادی هاس / کافیه هر آدمی دنیاشو بشناسه و به دیگرون نشون بده / اونوقت این همه در پی ختکش نبودیم که خیلی چیزا رو متر کنیم / مهم نیست من کیم / مهم نیست تو کی هستی / مهم اینه که آیا ما ( من و تو ) می تونیم با هم هال کنیم یا نه / هتا اگه با اینشتین هم هال نکنی بعد از یکی دو بار بی خیالش میشی / اما هازر نیستی بیخیال یه رفیق یه دوست بشی که هالتو سر جاش میاره / هیچ کس سرور نیست / هیچ کس از دگری برتر نیست / همه ی ما شاهیم
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

garfieldx - ایران - تهران
منم تست دادم شد 138 یکی بیاد منو ببره منسا! lol
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

Arsene lupin - ایران - برزخ
راستی کارهایی که کلینتون میکنه زیادم هوش نمی خواد ها! هیلاری ناراحت نشیا... نون بگیرم؟ نفت بگیرم؟...
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

karaji - سوئد - گتنبرگ
با امید مفید بودنش برای بشریت.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
عمرا مال من 162 به بالا باشه .. ه ه ه
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
بیگلی بیگلی - پروفسور پُر ادعا شمائی که حتی با نام صادق هدایت روشنفکر نویسنده نقاش و مترجم ایرانی آشنا نیستی چگونه به خود اجازه میدهی که در مورد استیون هاوکینگ یک فیزیکدان نظری و کیهانشناس و عضو جامعه ی سلطنتی هنر وهمچنین عضو ثابت جامعه ی اسقفان دانشمند نظر بدهی . شما در کابوس خود بمان و با موجود خیالی به نام الله عشقبازی کن !!
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

artimis - ایران - بوشهر
feri gonzales - بلژیک - بروکسل . چرا با این لحن من رو مورد خطاب قرار میدی ؟ دلم می خواد و حق اظهار نظر رو دارم . نه تو این حق رو به من دادی و نه اگه هر کاری خودت و گنده تر از تو هم بخواد بکنه می تونه این حق رو از من بگیره ! ناراحتی ؟ هیچ کاری نمی تونی بکنی ! مثل تو مثل سانسور اینترنت توسط متولیان ایرانیه ! ادب خانوادگیت رو نشون میدی !. من خیلی وقته که نه فقط تو این سایت بلکه تو خیلی سایت ها و وبلاگ های دیگه هم نظر میدم . اگه می تونی برو فیس بوک رو هم ببند تا من اونجا هم نتونم نظز بدم . انگار خوابی ! نه الان 1400 سال پیش یا 33 سال پیش یا 10 سال پیشه و نه تو صاحب اختیار اندیشه و گفتار مردم . برای اون فرزندی که تو بخوای بزرگترش باشی خیلی خیلی متاسفم !
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
feminism - انگلستان - لندن.دمتگرم عزیزم. در مورد بیگلی میگما.ادم خوبیه ولی بعضی مواقع انگار افسار شعایرش رو از دست میده. خوب هرکس مختاره با هر چیزی حال کنه حتی اگر از زنده یاد صادق هدایت بویی هم نبرده باشه. شاد باشی دوست خوبم.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
PARVANEH1- پروانۀ عزیز, خوب بودن و نبودنش نبود که باعث شد من نظرم را درج کنم آنچه که مرا مصمم کرد که پاسخش را بگویم این بود که فقط به جهت ناباوری استیون هاوکینگِ دانشمند و نابغه به وجود خدای خیالی, ایشون نباید چنین شخصیتی را اینگونه قلمداد کنه. تو نیز سرفراز باشی عزیزم .
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
PARVANE1 - انگلستان - برنموث - کاری ندارم نظرت در مورد من چیه فقط یه چیز من فهیدم اونم اینه راست میگی من باید بیشتر در مورد صادق هدایت تحقیق میکردم . مثل اینکه آدم مهمی بوده :d ولی یه نکته نداشتن اطلاعات در مورد صادق هدایت دلیل بر این همه تهمت که به من زدین نیست خدایی ( یه کم فکر کن در موردش ). feminism - انگلستان - لندن بابا مارو چه به پروفسور من هنوز بلد نیستم با کیبورد ویرگول رو تایپ کنم (آقا یکی همین رو به من بگه که چجوری ویرگول رو روی کیبورد بزنم ممنونش میشم :d ) . در ضمن .... هیچی ولش میخواستم یه چیز بگم بعد به کامنتت و لحنت و طرز فکرت دقت کردم دیدم فایده ای واست نداره . بیخیال شما هم برو حالتو ببر و ماها رو فحش بده.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
پارسال منم اگه اشتباه نکنم تست هوش که گرفتم شدم 136 . به زودی میزنم رو دست این دختره... چیز دیگه ای که مهمتر از هوش یا IQ هست ، هوش عاطفی یا EQ هست. اگر مطالبی در این زمینه بذارید خیلی واسه دوستان و کاربران سایت مفید هست. تشکر
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

kurd.iran - سوئد - ارویکا
feminism - انگلستان - لندن دوست عزیز شما که اینقدر بهت فشار اومده که بیگلی بیگلی درباره ی استیون هاوکینگ نظر داده . اگه ببینی کسی میگه شاهنامه افسانه است هم همینقدر بهت برمیخوره یا نه ؟
جمعه 19 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.