دستگیری مزاحم تلفنی پس از ۲۴۵۸ تماس


دستگیری مزاحم تلفنی پس از 2458 تماس

رکورددار مزاحم تلفنیِ اورژانس قم دستگیر شد. این فرد 40 ساعت برای اورژانس قم مزاحمت ایجاد کرده بود.

باقری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت : فرد مزاحم در این مدت 2 هزار و 458 بار با اورژانس تماس گرفت و با ایجاد مزاحمت های مکرر مشکلاتی را در وظایف اورژانس ایجاد کرد.

وی افزود: 6 مورد از این تماس‌ها به ماموریت‌های کاذب منجر شد که کارکنان اورژانس در محل احتمالی حادثه در مناطق مختلف شهر حاضر شدند.

باقری گفت: نیروهای مرکز فرماندهی اورژانس 115 با هوشمندی و به‌کارگیری ترفندی او را دستگیر کردند و تلفن همراه وی ضبط و فرد متخلف تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با بیان اینکه این مزاحمت ها در چهار روز متوالی از هفتم تا یازدهم فروردین امسال صورت گرفت ، افزود : با این تماس ها حدنصاب مزاحمت برای اورژانس در استان شکسته شد .

باقری گفت: وجود مزاحم ‌های تلفنی یکی از مشکلات تلفن‌ های 118، 125 و 115 است و مزاحمت‌ هایی که این افراد ایجاد می‌کنند به نوعی تهدید سلامتی تلقی می‌شود.

وی افزود: افراد مزاحم با مشغول کردن خطوط ، قدرت تصمیم‌گیری همکاران را در ماموریت ‌های ویژه کاهش می‌دهند.

باقری گفت: بیشتر مزاحمت‌ ها از سوی گروه سنی نوجوانان صورت می‌گیرد و در ایام تعطیلی مدارس مزاحمت‌ ها به اوج می‌رسد.

وی افزود: لازم است اولیای خانه و مدرسه خطرهای این عمل نادرست را به فرزندان و دانش‌آموزان گوشزد کنند و همکاران ما نیز آمادگی دارند با حضور در محل مورد نظر آموز‌ش‌های لازم را ارائه دهند.

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
یکی به این مزاحم بیکار تلفن بگه به جا این اسکل بازیا روم به دیواربیا اینجا کامنت بده بخندیم دور هم :d
دوشنبه 15 فروردین 1390

piade - ایران - تهران
مردم بی جنبه تفریح سالم نداشته باشند همین میشه دیگه. معتاد میشن. مخشون تعطیل میشه ، مزاحم در و همسایه و 118 و 119 وغیره میشن. البته دوست ناباب هم دخیله.
دوشنبه 15 فروردین 1390

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
این مردم آزاریها رو فقط یک آدم روانی میتونه انجام بده
دوشنبه 15 فروردین 1390

mos - کانادا - تورنتو
حالا باز خوبه کالر آی دی و سیستم های جدید اومده یادمه یه زمانی ما مرکز اورژانس کار می کردیم هنوز اینقدر پیشرفته نشده بود (فکر نکنید من پیرم ها) یه 12-13 سال قبل مادرا برای اینکه به کارهاشون برسند تلفن اورژانس را می گرفتند میدادند دست بچه هاشون و ما مصیبتی داشتیم تا کالر آی دی اومد و از این حرفها که خیلی تهدیدشون می کردیم که شمارتون میفته و از اینجور حرفها و این اواخردیگه خیلی کم شده بود.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
ایرانی ها فقط ادعای فرهنگشون میشه. ولی داریم میبینیم چیکار که نمیکنن. حالا تویه کشور عربی این اتفاق رخ میداد الان امسال arashbehdin artemis sw darvih میومدن اینجا فرهنگ نداشتشون رو به رخ بقیه میکشیدن.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
از ش چه انتظاری دارید؟؟؟....قـــــــــــــم" زندگی میکنه..خُب نمیخواد مانند . ملاها در خیابان به هر جنسِ مونثی بگه...صیغـــــه میشی؟؟//
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
چه خول و چلهایی پیدا میشوند
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

mehdieagle241 - ایران - تهران
بیگلی-بیگلی ایران مشهد موافقم باهات کامنت بده کلی میخندیم
سه‌شنبه 16 فروردین 1390

fdsa60 - ایران - تهران
باور کنید اینها یه مشت معتاد و روانی بیکار هستند که بیشترشون بعد از مصرف مواد مخشون هنگ میکنه و برای تفریح این کارارو میکنن. من تو یکی از ادارات امداد کار میکنم باور کنید از ساعت 12 شب الی 6 صبح این جور تماسها به اوج خودشون میرسه از زن خراب گرفته تا بچه و پیرمرد برای ادارات امدادی مزاحمت ایجاد میکنن. علت اونهم فقط ارزانی بیش از اندازه شماره های ایرانسل هست.
چهار‌شنبه 17 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.