نماینده مجلس: افزایش قیمت‌ها مردم را حیرت زده خواهد کرد

 
عضو کمیسیون انرژی مجلس: افزایش قیمت‌های ناگهانی قبض های آتی برق و گاز، مردم را شوک خواهد کرد
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از همان ابتدا پیش‌بینی کرده بودیم که پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت برق و گاز افزایش زیادی داشته باشد، افزود: به طور قطع در قبض‌های بعدی که در فروردین به مشترکان توزیع می‌شود، قیمت‌ها افزایش بیشتری خواهد داشت و این افزایش قیمت‌های ناگهانی در میان مردم شوک به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده زرند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: البته با توجه به این که در قبض‌های برق این دوره تنها کمتر از یک هفته مربوط به زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها بود، به طور قطع در قبض‌های بعدی که در فروردین به مشترکان توزیع می‌شود، قیمت‌ها افزایش بیشتری خواهد داشت و این افزایش قیمت‌های ناگهانی در میان مردم شوک به وجود می‌آورد.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و مدیریت ریسک و کاهش تبعات این جراحی بزرگ اقتصادی در کشور، تصریح کرد: دولت باید برای جلوگیری از ایجاد چنین جوی در جامعه، کارشناسانه‌تر عمل می‌کرد و این افزایش قیمت‌ها به صورت پلکانی رخ می‌داد.

امیری خامکانی یادآور شد: در قانون پیش‌بینی شده است که تا پایان برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه، دولت به نحوی قیمت‌ها را افزایش دهد که به مردم فشار کمتری وارد شود؛ البته هم اکنون که قانون هدفمندی در حال اجرا شدن است، باید برای حمایت از مردم و کمک به آنان تلاش شود تا فشار کمتری را از محل اجرای این قانون متحمل شوند.

رئیس کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که طبق قانون قیمت‌ها باید پلکانی افزایش می‌یافت، این نوع عملکرد دولت را بی‌توجهی به برنامه پنج‌ساله و خلاف قانون خواند.

گفتنی است بر خلاف ادعای مقامات ارشد دولت، مبنی بر اینکه هدفمندی یارانه ها (حذف سوبسید ها) سبب کاهش قیمت ها خواهد شد، شواهد حاکی از آن است که قیمت کالاها و خدمات، بطور مستقیم و غیر مستقیم، تحت تاثیر افزایش قیمت حامل های انرژی، افزایش چشمگیری داشته است.

 
khosh bavar - ایران - یزد
افزایش قیمت‌های ناگهانی قبض نه تنها فقط مردم ایران را دچار شوک خواهد کرد, بلکه باعث شوک شدن خمینی هم خواهد شد و شانس خمینی در این است که او مرده میباشد و دیگر از روی شوک دچار سکته نخواهد شد !
شنبه 13 فروردین 1390
 
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
قوچعلی حمار زاده.. ملت 32 سال است از جنایات خفقانها دزدیها که به نام عنقلاب شکوهمند به انها زورچپان شد شوکه هستند حرف تازه ای بزن//مدافعین شما در سایت هم یک مشت اراذل اوباش شما نابکاران هستند که در برابر پول خون ملت از شما طرفداری می کنند و یکی از حقه هایشان عنوان کردن این است/احترام بگذارید.توهین نکنید با ادب باشید که ما به وظیفه ی ننگین خود ادامه دهیم!!!!!!
شنبه 13 فروردین 1390
 
leila leila - سوئد - گوتنبرگ
یه جوری میگه انگار داره خبر خوش میده
شنبه 13 فروردین 1390
 
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. ای دن کیشوت ایران الان شدیدا محتاج فحشهای تو هست:)) دیوار حاشا بلنده. خیلی راست میگی بیا ایران بهت یک ماسک بدهم با هم بریم تظاهرات. اگر فحش درمانی جواب داد بگو برای کل ملت تجویز کنیم . تو فحش می دهی پس هستی (البته باید ببینیم از کجا خط میگیری) . از کاربران فهیم خواهشمند است جهت حفظ بهداشت روانی از خواندن کامنتهای اینچنینی خودداری کنند تا مبادا "کمال همنشین در شما اثر کند"
یکشنبه 14 فروردین 1390
 
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران . مرکز حماقت عربستان به من چه مربوط شما اراذل اوباش رژیم طرفدار عنننننننقلاب و سیاسیون 57 طرفدار امام راحل بروند ایران را ازاد کنند بجای شعارهای 2 زاری/ من خود قربانی دین ننگینت عنقلابیون و رژیمی ها هستم و امثال من// دم فرو بند که بوی تعفن افکارت سایت را الوده کرده دوسه ماهی است با این ای ذی مکش مرگ ما می ائی تو هم مثل خیلی ها یکی از لمنهای اسلامی هستی که .ازسایت اخراج شدی و با مرکز حماقت برگشتی/خودتی ای کیو
یکشنبه 14 فروردین 1390
 
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. سمباده خانم , توهم هم به مشکلاتت اضافه شد. از فرهنگ و ادبت معلومه جزو چه صنفی هستی و نوع قربانی بودنت چی هست. یادش به خیر زمان آریامهر امثال شماها را با"پیف پاف" می کشتیم. هههههه
دوشنبه 15 فروردین 1390
 
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ابرقدرت ایران , مرکز جهان - ایران - تهران . ... نه امثال مرا در رژیم کثافت دین ننگینت اعدام می کنید انهم پس از شکنجه روزی با پیف پاف اگاهی امثال تو کلب علی قمی را پرت میکنیم به وطن ابا اجدادیت عربستان.
سه‌شنبه 16 فروردین 1390
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.