کشته شدن یک مامور نیروی انتظامی در سمیرم


کشته شدن یک مامور نیروی انتظامی در سمیرم

علت کشته شدن مامور نیروی انتظامی دخالت در درگیری بین ساکنان شهر سمیرم اعلام شد

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان از کشته شدن یک مامور نیروی انتظامی در شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان درباره علت کشته شدن این مامور پلیس گفت: "ماموران نیروی انتظامی به منظور اتمام درگیری تعدادی از ساکنان شهرستان سمیرم وارد عمل شدند که چنین اتفاقی افتاد."

او دلائل این اتفاق را مسلح بودن طرفین دعوا و همچنین حضور کم تعداد نیرویهای پلیس حاضر در محل دانست و گفت که علاوه بر کشته شدن یکی از افراد مسلح، دو نفر از آنها نیز دستگیر شده اند.

شامگاه پنجشنبه هفته گذشته، افراد مسلح ناشناس به ضرب گلوله یک افسر و یک سرباز وظیفه عضو نیروی انتظامی استان کردستان را در سنندج از پای در آوردند.

پس از آن باز هم افراد مسلح ناشناس در شامگاه یکشنبه به سوی یک دستگاه خودرو متعلق به گشت پلیس راهنمایی و رانندگی شهر سنندج، تیراندازی کردند که گفته شد وضعیت سرنشینان مناسب است.

کیف قاپ ها در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان همچنین از هجوم تعداد زیادی کیف قاپ به شهر اصفهان خبر داد و گفت که مسافران نوروزی در این ایام باید مواظب کیف های خود باشند.

او با اشاره به هجوم کیف قاپان از سراسر کشور به اصفهان در ایام نوروزی گفت: "کارشناسان حفاظت اجتماعی دادگستری به صورت لباس شخصی در مناطق شلوغ حضور دارند تا از این اقدام سارقان جلوگیری کنند."

اصفهان، که از مهمترین شهرهای تاریخی ایران است، سالانه پذیرای هزاران جهانگرد ایرانی و خارجی است.

khosh bavar - ایران - یزد
وای بر ما ! یک نگاه به نقشه بندازید که چطور شهرها همدیگر را به " اغوش " گرفتند, ولی قربون کاربرهای سایت من برم, که طوری با هم به " تبادل نظر " میپردازند, که انگار سالهای نوری از همدیگر و نیاز مشترکشان فاصله دارند ! شاد و بغلی باشیم .
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
به درک
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

delavar2011 - ایران - ایران
یا امام هشتم به فریادمون برس جون ایرانی نکادر ارزون شده روزی نیست که نشنویم یا نخوانیم که چند نفر اعدام شدن یا هواپیما سقوط کرده یا تصادف شده یا نبرد و درگیری شده یا سرما یا گرما شده خود کشی اعتیاد زلزله 6 رشتری. = . 50000 قربانی حالا هی بگید یا حسین میر حسین و هی فریاد بزنید الله اکبر باشششششههههههه
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

گلیا - ایران - تهران
وقتی گلوی مردم رو فشار میدن و همه چی 10 برابر گرون میشه کیف قاپی که سهله آدم کشی رواج پیدا میکنه . وقتی ندارن شکم زن و بچه اشونو دم عید سیر کنن چه کار کنن؟ پس تقصیر دولت دزد پرور جمهوری اسلامی هست .
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
behnam2009 - انگلستان - لندن :با احترام به شما شادی انسان از مرگ هموطنش حتی انسانهای دیگر صحیح نیسن عزیزم... من این سرباز را میشناختم باور کن از مخلفین صددرصد صیدعلی اقا بود که حتی چندین بار به زندان رژیم افتاده با همین سن و سال کمش وخانواده مبارزی دارد که این بحث فرصتی دیگه رو میطلبه....پیروز باشید
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

احتراز - آلمان - دورف
بی ناموس تر از این نیروی انتظامی خودشونن. حقشونه
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

samlondon - انگلستان - لندن
بهتر تا باشه از این خبرا
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
kian ahvaz - ایران - اهواز.هموطن پس چرا نیروی ناانتظامی جوانهای تهران را مثل الاغ آفتابه توالت را دور گردنش یا لوله آفتابه را به دهنش میگذاشت. خوشحال نمیشد مطمعن باش که رادان و احمفدی نامقدو و رهبر چلاغشون هیچوقت نگفته اند که لوله آفتابه را .....بله جواب سلام علیکه در ضمن این نوع جنایتها هم توسط بی ناموسهای گمنام مهدیه چرا چون تا الان یک پاسدار یا بسیجی کشته نشده اند همش باید نیروی انتظامی با این وضع بدرک واصل بشن,,. موقع کودتای انتخاباتی همین نیروی خودفروش ناموس ایرانی را در وسط خیابان مثل کفتار 10 نفری یک دختر را محاصره میکردند و با فوش ناوسی و باتوم به جونش می افتادند. یوتیوب را ببین بعد قضاوت کنید واز دیگران انتقاد کن.پیروز باشیم .
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.