جواهرات الیزابت تیلور به حراج گذاشته می‌شوند


جواهرات الیزابت تیلور به حراج گذاشته می‌شوند

جواهرات «الیزابت تیلور» در آینده نزدیک به حراج گذاشته می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که کمتر از یک هفته از مرگ «الیزابت تیلور» ـ بازیگر پیشکسوت سینمای هالیوود ـ در سن 79 سالگی می‌گذرد، روز گذشته اعلام شد که مجموعه جواهرات ارزشمند وی در آینده نزدیک به حراج گذاشته می‌شوند.

به گزارش دیجیتال اسپای، مجموعه جواهرات ارزشمند الیزابت تیلور در ماههای آینده در شعبه «نیویورک» موسسه حراجی «کریستی» به حراج گذاشته شده و پیش‌بینی می‌شود به مبلغی در حدود 150 میلیون دلار به فروش برسند.

الیزابت تیلور که شش هفته قبل از مرگش به علت مشکلات قلبی به بیمارستان مراجعه کرده و مدتی هم بستری شده بود، در بیمارستان «سدارز سینای» لس آنجلس درگذشت.

مایکل ویلدینگ ـ پسر الیزابت تیلور ـ پس از مرگ مادرش از او به عنوان انسانی خارق‌العاده یاد کرد که زندگی کامل و ایده‌آل و سرشار از عشق و احترام داشت.

«الیزابت تیلور»، بازیگر مشهور هالیوودی‌ و برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار، قرار بود بهمن ماه امسال طی مراسمی که در نیویورک برگزار می‌شود، به همراه «بیل کلینتون» ـ رییس جمهور اسبق آمریکا ـ و «دایان وی فورستبرگ» ـ طراح ـ به پاس تلاش‌هایشان در زمینه‌ی تحقیقات روی بیماری ایدز جایزه‌ای دریافت کنند؛‌ اما به دلیل بیماری، او این رویداد را از دست داد و «التون جان» به نمایندگی از سوی او این افتخار را کسب کرد و پیغام او را در این مراسم خواند: «روح من آنجاست و در ادای احترام به مفتخرین و رهبران شگفت‌انگیز دیگر با شما همراه هستم. من از آنها الهام گرفتم، با بصیرتشان دوباره زنده شدم و عشق و محبتشان باعث تشویق من شد. در عوض من عاشق همه‌شان هستم.»

بازیگر فیلم‌هایی چون «گربه روی شیروانی داغ» و «بعضی‌ها داغشو دوست دارند» در طول حیاتش با حضور در یک بنیاد خیریه برای حمایت و کمک به مبتلایان ایدز کمک جمع‌آوری می‌کرد. «تیلور» و همکارانش از سال 1988 تا کنون توانسته‌ بودند بالغ بر 25 میلیون دلار برای کمک به بیماران آلوده به ایدز جمع‌آوری کنند.

در سال 1985 وقتی «راک هادسون» یکی از نزدیک‌ترین دوستان «تیلور» در نبرد با این بیماری درگذشت، او با تاسیس و راه‌اندازی این بنیاد سعی کرد به نیازمندان مبتلا به این بیماری کمک کند. «تیلور» همچنین اعلام کرده بود، تا زمانی که در قید حیات باشد به حمایت‌های خود از بیماران ایدزی ادامه خواهد داد.

«الیزابت تیلور» از مشهورترین بازیگران انگلیسی‌الاصل سینمای هالیوود بود. وی در بسیاری از ماندگارترین فیلم‌های کلاسیک سینمای آمریکا که بعدها به دوران طلایی هالیوود مشهور شد به ایفای نقش پرداخته است. او در طول دوران بازیگری‌اش دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.
porharfi - هلند - آرنم
جواهراتش فقط ..برازنده خود ِ خوشگلش بود..!!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
خدا بیامرزتش . در امر ازدواج فوق العاده فعال و کوشا بود :d حداقل با هر کی میخواست معاشقه کنه یه ازدواجی میکرد حالا دیگه کی این چیزا رو میفهمه.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ekman - ایران - شیراز
جواهراتش خوش یمن نیست.هرکس که بخرد هفت بار ازدواج نا موفق خواهد داشت.حالا خانمهایی که ازدواج زیاد را دوست دارند بشتابند. . ایران
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

atena10 - ایران - تهران
ekman - ایران - شیراز، البته ببخشیدا مگه خانمها دیوانه هستند دوباره خودشونو بدبخت کنند به نظر من آدم یک بار خر می شه دیگه دومی و سومی و.. نداره که فدیگه الان خانمها فکرشون کار می کنه وقتی دوست پسر می تونند داشته باشند مگه مغز خر خوردند که شوهر کنند
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
نگذاشتن کفنش خشک بشه!!!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - ..فرانسه - پاریس
یادش زنده کسانیکه .با هنر در سینما اشنا هستند می دانند این زن چه جواهری بود گذشته از زیبائی خیره کننده اش/ البته تعدادی که نهایت هنر را در سریالهای تهوع اور مذهبی رژیم می بینند در کامنتهایشان بخصوص در قسمتهای دیگر سایت چیزهائی در باره ی این هنرمند می نویسند که نشان از عدم شناخت انها از هنر هفتم است/در ضمن این زن یکی از نیکوکارترین ستارگان بود و قسمت اعظم ثروتش را به موسسات خیریه بخشیده .
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.