فروش «جدایی نادر از سیمین» به ۵۵۰ میلیون تومان رسید


فروش «جدایی نادر از سیمین» به
 ۵۵۰ میلیون تومان رسید

با گذشت ۱۰ روز از اکران فیلمهای نوروزی، فیلمهای سینمایی با استقبال خوبی مواجه شده اند.

به گزارش ایلنا، علی سرتیپی مدیر عامل فیلمیران و پخش کننده فیلمهای سینمایی جدایی نادر از سیمین و اخراجی های ۳ با اعلام این مطلب افزود: فیلم جدایی نادر از سیمین در طی ۱۰ روزاز اکران آن در نوروز می گذرد تاکنون توانسته است به فروش معادل ۵۵۰ میلیون تومان در تهران دست پیدا کند.

به گفته‌ی وی، این در حالی است که جدایی نادر از سیمین در تهران فقط ۲۴ سینما در اختیار دارد.

همچنین فیلم سینمای اخراجی های ۳ با در اختیار داشتن ۳۰ سالن سینما در تهران و همچنین سینماهای شهرستانها به فروشی معادل یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان دست یافته است.



iranazadiran - ایران - تهران
به امید خدا از مرز میلیارد هم بگذرد.
دوشنبه 8 فروردین 1390

artosh - ایران - تهران
مایهء شرم هست که اخراجی های ۳ با این تفاوت فاحش از جدایی نادر از سیمین پیشی گرفته.
دوشنبه 8 فروردین 1390

potatis - سوئد - مالمو
با عرض معذرت میخوام حقیقت تلخی را بگم ،اکثر ما ایرانی ها اهل لودگی و تمسخر دیگران هستیم ،به همین دلیل فیلمی مثل اخراجی ها اینقدر فروش داشته است ،من اخراجی ها ۲ را دیدم واقعا فاجعه است اگه اسمشو فیلم بزاریم ،شاید بتونم بگم اشغال ترین فیلمی بود که تاحالا دیده بودم .
دوشنبه 8 فروردین 1390

باریک بین - ایران - تهران
واقعا باید به حال این جامعه افسوس خورد که همه چیزش سیاسی شده. اخه حالا شما رفتین فیلم جدایی نادر از سیمین یا نرفتین اخراجی های 3 چه دردی از این جامعه برطرف می شه. این وسط یک عده دارند با به بازی گرفتن احساسات مردم جیبهای خودشون رو پر می کنند.
دوشنبه 8 فروردین 1390

باریک بین - ایران - تهران
در ضمن همچین توی خبر نوشتن فقط 24 سینما فیلم جدایی نادر از سیمین رو نمایش میده و 30 تا سینما فیلم اخراجی ها رو که انگار نه انگار که تفاوت این دوتا فقط 6 تا سینما هستش. حالا اگر به خاطر این 6 تا سینما فیلم اخراجی ها دوبرابر فیلم جدایی نادر از سیمین فروش داشته اون دیگه برمیگرده به عقل من و شما که این قضیه رو باور کنیم یا نه. این دیگه ته خبر منفی بود.
دوشنبه 8 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ده نمکی که خوبه.هرننه قمری که همه جور امکانات دولتی وسپاه وارگانهای مختلف مملکتی حمایتش کنه معلومه فروش میکنه.تازه تبلیغات ارشاد اسهالی هم جای خودشو داره.
دوشنبه 8 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
40 سال بعد: استقبال از اخراجیهای 40 فوق العاده بوده به گزارش خبرگذاری ساندیس نیوز نزدیک به جناح اصول گرا مردم برای دیدن فیلم نزدیک به یک ماه در صف بودند ندیده آقای ده نمکی قول داد به ساختن اخراجیها ادامه دهد.
دوشنبه 8 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
آقا یه نفر یه لطفی بکنه به ما بگه این جدایی نادر و سیمین کلا درباره چیه؟ داستانش چیه؟ آخه حسش نیست برم سینما :d هرکی بگه منم یه فیلم خوب که دیدم ولی اون ندیده رو واسش تعریف میکنم :d
دوشنبه 8 فروردین 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
قول میدم به هر بسیجی یک کارتن ساندیس دادن تا روزی 3 بار بره سینما . این کلکها دیگه قدیمی شده
دوشنبه 8 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
باریک بین شما چیزی به نام مبارزه مدنی به گوشت خورده? یا فقط بلدی چرتکه دست بگیری?
دوشنبه 8 فروردین 1390

siya48 - آلمان - کلن
فیلم فقر و فحشا رو بزارن تو سینما بعد آمار بگیرن.!!!!!
دوشنبه 8 فروردین 1390

pendare nik - ایران - تهران
بیگلی جان فیلم جدایی نادر از سیمین را من همین امشب تو سینما دیدم. فیلمی بود که از اول تا آخر ذهن و وجدان بیننده را درگیر می کرد با شخصیت های خاکستری و واقعی ! باید خودت بری ببینی! به نظر من پیامهای زیادی داشت! و اینکه خشونت صداقت وجدان اعتقادات مذهبی و عواطف چطور به هم می پیچند و اینکه خشونت بده و صداقت داشتن ساده نیست و قضاوت کردن گاهی از همه مشکل تر می شه!
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

sonbol_67 - ایران - تهران
من فیلم جدایی نادر از سیمین رو دیدم واقعا اموزندست و حیف که بافیلمه مزخرفه اخراجی ها تو یک تایم اکران شد
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

gogoli - ایران - تهران
باریک بین - ایران - تهران .. به نظر من مقایسه شما کاملا اشتباهه. سینمای اصغر فرهادی سینمایی شریف و مبتنی بر موشکافی روابط اجتماعی و انسانیه و این یعنی همون سینمای واقعی. اما سینمای دهنمکی مخلوطی ناهنجار از شوخیهای کثیف جنسی و عبور گاه و بیگاه یک فیلمساز نورچشمی از خط قرمزهای خود ساخته همراه با اسانس باقالیه که به بییننده ساده لوح و عامه پسند ارائه میشه. ضمن اینکه تماشاچیان ایندو فیلمساز تفاوتهای بنیادین فرهنگی با هم دارند. بعلاوه نباید از حمایتهای زیر زیرکی مسئولین دولتی از کار های فیلمساز نور چشمی (دهنمکی) به همین سادگی گذشت. . .
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
بفرمایید اگه فیلم اخراجی ها رتبه نباید بیاره چه فیلمی باید رتبه بیاره? فیلم زنجیر زنی و سینه زنی و اجر به کلی زنی و فمه کشی حتما! چهارشنبه سوری رو میگن حرام. سفره هفت سین میگن سنتش دیرینه نیست بس بوچه. 13 بدر میگن خرافات. یک فیلم خنده دار هم میگین بد. خواهان دموکراسی هم همگی هستیم.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
potatis - سوئد - مالمو - کاملا موافقم. اخراجی های 2 نشون داد که چه ملتی هستیم
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
اگه راس میگین یه فیلم از جنیفر لوپز بذارین ببینین چقدر فروش میره. البته به آمار جمهوری اسلامی هم نمیشه اعتماد کرد چون هیچوقت نمیاد بگه اخراجی ها فروشی نداشت
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

kurd.iran - سوئد - ارویکا
potatis - سوئد - مالمو عزیز با نظرت کاملا موافقم
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

89562389 - ایران - نجف آباد
. فراخوان حضور در سینما‌های سراسر کشور برای حمایت از سینماگران سبز. تحول سبز: صفحه بیست و پنج بهمن در اعلامی از مردم سبز ایران درخواست کرد تا در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین ماه در سینماهای سر تا سر کشور برای حمایت از سینما گران سبز ایران به تماشای فیلم جدایی نادر از سیمین بروند و با حضور سبز خود با یاران هم پیمانشان تجدید میثاق کنند. .
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

باریک بین - ایران - تهران
gogoli - ایران - تهران - دوست من منظورم این نبود که کدوم فیلم هنری تر هستش. مشخصا فیلم جدایی نادر از سیمین از نطر هنری بودن قابل مقایسه با اخراجی ها نیستش. چرا که فیلم اخراجی ها رو کسی ساخته که از فیلم سازی سررشته ای نداره. علاوه براین جوایز بین المللی که به فیلم جدایی نادر از سیمین داده شد مشخص کننده کیفیت بالای این فیلم هستش. من منظورم این هست که چرا به جای سیاسی کردن قضیه روی این مسئله تکیه نمیشه که ای مردم ایران قدری بیاندیشید و فرهنگتون رو سیاسی نکنید. اگه یک فیلمی خوب هستش دیگه نیازی به این نیست که از کارگردانش یک چهره سیاسی ساخته بشه تا مردم برن و ببینن. همینطور بالعکس.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
pendare nik - ایران - تهران - ممنون یه چیزایی دستگیرم شد . ولی نمیدونم هنوز چرا حسش نیست برم سینما آخه من از سینماهای مشهد کلا خاطره خوبی ندارم . صبر میکنم سیدیش بیاد تو بازار البته قانونیش نه کپیش :d
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

Artosh - ایران - تهران
leila leila - سوئد - گوتنبرگ/ نه عزیزم. اینجورا که شما میگی هم نیست..! درصد بسیاری از مردم ما هنوز به اون بلوغ سیاسی نرسیدن که بدونن مبارزه فقط به خیابان اومدن نیست. چند سال پیش در آریاشهر. شب چهارشنبه سوری یکی از موتور چماق دارها که دنبال مردم میکرد و مردم رو میزد بنزین تموم کرد. با لبخند از جوانانی که خودش دنبالشون میکرد بنزین خواست و در کمال ناباوری بهش بنزین دادن. گرچه ۶ سال از اون ماجرا میگذره اما همچنان ما اینگونه ایم که خودمان بودجهء سرکوبمان را تهیه میکنیم......! تاسف به حال کسانی که پا رو خون این همه جوان بیگناه گذاشتن و به سینما رفتن برای دیدن اراجیف یک بسیجیه کثیف و پر کردن جیب چماقداران.
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.