سلاح‌های تیراندازان ملی‌پوش ایران رفع توقیف شد


سلاح‌های تیراندازان ملی‌پوش ایران رفع توقیف شد

پس از گذشت 4 روز از آغاز رقابت‌های جام جهانی تیراندازی در سیدنی استرالیا، سرانجام پلیس امارات که مانع از حمل سلاح‌های ورزشی تیم ملی به این رقابت‌‌ها شده بود، آنها را رفع توقیف کرد.

پس از پیگیری‌های صورت گرفته، سرانجام در روز پنجم رقابت‌های جهانی سیدنی، پلیس امارات سلاح‌های توقیف شده تیراندازان ایرانی را با پرواز امارات به سیدنی فرستاد.

تیراندازان ایرانی در 8 رشته از رقابت‌های جهانی سیدنی بدون سلاح‌ شخصی‌شان به مصاف با حریفان رفتند، اما با وجود همین سلاح‌های قرضی و نامناسب توانستند با کسب مدال نقره جهانی توسط الهه احمدی، دومین سهمیه تیراندازی المپیک لندن را به‌دست آورند.

تیراندازان کشورمان سرانجام در روز پنجم این مسابقات در حالی می‌توانند سلاح‌های شخصی خود را به‌همراه داشته باشند ‌که مهم‌ترین رقابت‌های این دوره از جام جهانی را بدون سلاح مناسب پشت‌سر گذاشته‌اند و فردا دوشنبه آخرین روز حضور اعضای تیم ملی در خط آتش است.
بچه شمرون - هلند - روتردام
خوب الحمدالله حالا بود خدمتتون یه هفت هشتماهی یه یخورده تمرین میکردن نشونه گیریتون خوب میشد خودتونم میرفتین بجاشون تیر مینداختین خوب عجب این اماراتی ها هم تعارفین خبر نداشتم. من فقط توی این موندم که از این اتفاقات چرا برای کشورای درست وحسابی نمیافته
دوشنبه 8 فروردین 1390

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
این امارات روشو خیلی زیاد کرده. امیدوارم رسیدگی شود :)
سه‌شنبه 9 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.