قهر پورحیدری از استقلال در آستانه داربی؟


قهر پورحیدری از استقلال در آستانه داربی؟

منصور پورحیدری دیگر استقلال را در ادامه بازی ها و حتی در داربی همراهی نمی کند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ سرپرست و مدیرفنی استقلال این قدر از دست شاگرد قدیمی اش ناراحت است که می خواهد عطای کار در استقلال را به لقایش ببخشد. منصور پورحیدری که یار جدانشدنی پرویز مظلومی لقب دارد و این دو سالها در کنار هم در استقلال کار کرده بودند ، به خاطر مجتبی جباری ممکن است همکاری شان را قطع کنند. پورحیدری در این باره به همکار ما می گوید:« من از قبل عید هم به پرویز گفتم که اگر جباری را روز سوم به تمرینات راه بدهد دیگر کنار استقلال نمی آیم و می نشینم خانه. من سرپرست این تیم هستم اگر کسی بدون اینکه به من گفته شود ، بخشیده شود که دیگر نمی توانم تیم را جمع کنم. مجتبی حرفی درباره من نزده بود و مشکلی با او نداشتم اما به پرویز گفتم برای حفظ شان کادرفنی ، نگذارد او تمرین کند.»

این تصمیم درحالی از سوی پورحیدری گرفته می شود که مظلومی اعتقاد دارد جباری را نبخشیده است؛« فرقی ندارد. او نباید به تمرینات می آمد. حالا هم از این کار پرویز ناراحتم و به خودش هم گفتم . فکر کنم بهتر است از این به بعد کنارش نباشم تا او راحت تر به تصمیماتش برسد. فعلا که آقای فتح الله زاده نیستند اما وقتی برگردند این را به ایشان هم می گویم. پرویز مثل برادرم است اما من می گویم نباید کاری کنیم که جمع کردن تیم برای خودمان هم سخت شود.»

siamaktg - ایران - تهران
چقدر آدم بیخود تو فوتبال داریم. نمونش همین آقا
جمعه 5 فروردین 1390

1qaz - استرالیا - سیدنی
siamaktg-ایران-تهران.به این میگن حرف حساب.گل گفتی و شاد باشی
جمعه 5 فروردین 1390

باریک بین - ایران - تهران
siamaktg - ایران - تهران- من فکر نمیکنم که به شما ارتباطی داشته باشه تا به یک فردی که شناسنامه فوتبال ایران هستش این طوری توهین کنید. اتفاقا این شخص یکی از متشخصترین فوتبالیستها و در حال حاضر مربیان ایران هستش که در دوران طلائی فوتبال ایران و استقلال (تاج) زحمات زیادی کشیده. الان هم داره کاملا درست میگه. باید ریشه بازیکن سالاری در ایران زده بشه و این از وظایف بزرگانی همچون منصورخان پورحیدری هستش.
جمعه 5 فروردین 1390

zorro - هند - میسور
کار درست رو انجام اد.
جمعه 5 فروردین 1390

ayatollah ozma haghighat - امریکا - لاس وکاس
درود بر منصور خان سرور فوتبال ایران.
جمعه 5 فروردین 1390

daniall - فرانسه - نانت
اتفاقا اگر چند تا ادم حسابی تو فوتبال باشه بی شک یکیش منصور خان هستش.لطفا یکمی منطقی نظر بدید.
جمعه 5 فروردین 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
اگه پورحیدری امسال نبود استقلال الان بالای جدول نبود...لنگیها چه خوشحال میشن از این خبرا:)خودشون که زورشون به ما نمیرسه دوست دارن مشکلات این مدلی داشته باشیم ;)
جمعه 5 فروردین 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
من یه پرسپولیسیه نابه محمدیم ولی پورحیدری کارش درسته بخاطراینکه جباری چون بازیکن خوبیه هرکاری دلش میخواد میکنه همیشه هم با همه مربی هامشکل داشته و تو تیم تشنج ایجاد کرده.همه جا قرمزته
جمعه 5 فروردین 1390

nader46 - انگلیس - لندن
1gaz-استرالیا رسیدن به خیر.سال نو تبریک. حتما پورحیدری بااین همه سابقه فهمیده که پرسپولیس با این بازیکنای معمولیش تیم پر از بازیکنای با تجربه اسغلال ra تو دربی , سوسک میکنه ازحالا داره در میره.مظلومی اگه عرضه داشت با امثال مبعلی-میداوودی- ملا هوار-مجیدی-جباری-طالب لولو-صادقی و... الان باید تو ایران و اسیا یک غلطی میکرد
جمعه 5 فروردین 1390

ss19862000 - کؤردستان-عراق - هولیر
با این همه مشکل بازم ابیته.اگه پرسپولیس رو با اختلاف نبردیم هر چی میخوید بگید
شنبه 6 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.