علی پروین: مگر چیزی زیر گلویم بگذارند که به تلویزیون بروم


علی پروین: مگر چیزی زیر گلویم بگذارند که به تلویزیون بروم

آفتاب: علی پروین، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای نوروزی با خبرآنلاین گفت: مگر چیزی زیر گلویش بگذارند و مجبورش کنند که به تلویزیون برود. 

مربی سابق پرسپولیس گفت: "هیچ وقت نمی‌رم تلویزیون. می‌دونی چرا؟ چون خوشم نمی‌یاد. برم بگم چی؟ من دهنم وا بشه، خیلی حرفا دارم که بزنم. این قدری که این فوتبال رو زیر و رو کنم. از همه آدمای این فوتبال حرف دارم واسه گفتن. مگه اینکه بیان به زور یک چیزی بذارن زیر گلوم که پاشو بیا اونجا. البته خوب اون‌ها هم چون می‌دونن من اگه برم یک وقتی یک چیزیایی می‌گم که نباید گفت، اصرار نمی‌کنن."

پروین در بخش دیگری از مصاحبه گفت: "اگه الان جوون بودم می‌شدم فیکس بارسلونا. این بازی‌هایی که الان از این بازیکنا می‌بینی هم اسمش رو گذاشتیم فوتبال؟ به قرآن اینها که فوتبال بازی نمی‌کنن. دوره ما فوتبال، فوتبال بود. من اگه الان قرار بود سنم ۲۰ سال باشه و بتونم با شرایطی که بازیکنای ما دارن، تمرین کنم، می‌شدم فیکس بارسلونا. یکی هم‌قواره مسی. هم‌نسلای ما جور دیگه‌ای فوتبال بازی می‌کردن نه مثل امروزی‌ها."
bagheri2010 - استرالیا - ملبورن
کاربر جدید
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
راست گفتی علی جون. اگه اسمت رونالدو یا ریوالدو یا مسی و.. بود الان توی منچستر و رئال و. از گرونها بودی. البته منظورم به شخص علی پروین نیست بلکه خیلی از ایرانی ها روی سخنم هستند
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
علی پروین: گذشت زمان پچ پچ کردن ! ما الان در عصر internet و Wikileaks زندگی میکنیم ! شاد و Wikileaks باشیم .
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
سلطان علی هم نسلهای شما نه فقط جور دیگه ای فوتبال بازی میکردن بلکه جور دیگهای هم زندگی میکردن. یادش بخیر اون زمانها. علی اقا دست رو دل پر خونم گذاشتی!!!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

pesar shoja - استرالیا - استرالیا
اون زمان برای محبوبیت و افتخار خود و کشورمون ایران بازی میکردند نه مثل حالا که همش شده بازی برای بول و سیاست و دین و مدام با هم بحث و دعوا و غیبت دارند و هرکدومشون میخواد اون یکی رو ضایع کنه وخودشو به حق و بالاتر بگیره. من که راستش خیلی وقته که واسه همین چیزهاش فوتبال ها ی ایران رو دنبال نمیکنم و نمیبینم. اکثرشون از مربی و بازیگرشون دروغگو و ریاکارند .
جمعه 5 فروردین 1390

bache tehron - ایتا لیا - رم
ولی من ازش خوشم میاد چون بی غل وغشه .البته این نظر منه
جمعه 5 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.