ملک عبدالله: من را پادشاه صدا نکنید


ملک عبدالله : من را پادشاه صدا نکنید

پادشاه عربستان که طی چند روز گذشته نیروهای وی در بحرین ده‌ها نفر را به خاک وخون کشیدند در دیدار با علمای این کشور خواست که وی را پادشاه صدا نکنند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی، "ملک عبدالله " پادشاه 86 ساله عربستان سعودی در دیدار با شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ، مفتی عربستان و دیگر علمای این کشور خواست که دیگر وی را با لفظ پادشاه خطاب نکنند.

وی در این دیدار گفت: از تمام مسئولان و ملت عربستان می‌خواهم تا من را با لفظ پادشاه خطاب نکنند. لقب پادشاه تنها سزاوار خداوند است. همه ما بنده او هستیم.

نیروهای عربستانی طی روزهای گذشته با سرکوب تظاهرات مردم خود در شهرهای شرقی این کشور،‌ تعداد زیادی را بازداشت کردند و بر اساس گفته فعالان حقوقی،‌ بازداشت‌شدگان تحت شکنجه قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر، نیروهای سعودی چند روز پیش به بحرین اعزام شدند تا به همراه نیروهای امنیتی بحرین تظاهرات مسالمت‌آمیز مردم این کشور را سرکوب کنند.

در این سرکوب‌گری‌ها ده‌ها بحرینی کشته و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.
niloofar80 - فیلیپین - مانیل
برو موش چاق کثیف بی خاصیت. دراز گوشه خودتی.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
خدا وکیلی, چیزی که منو متعجب کرده, قبر شاهان عربستان است که حتی یک سنگ قبر هم نداره !! ولی قبر خمینی را بنگرید و قبر بقیه امامان تقلبی شیعه ایرانی را , که هر یک تبدیل به یک امامزاده شدند و خواهند شد ! پس ننگ بر امامان ضحاکی ایرانی, که سرمشقی از پادشاهان مفتخور وهابی نمیگیرنند ! شاد و خاکی باشیم .
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اکی .خودت انتخاب کن سوسمارخور چطوره لندهور.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
عجبا - مگر ملک عبدالله دیروز پادشاه شده - یا از دیروز بیاد خدا افتاده .
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
عجب! حالا چه فرقی می کنه تو رو پادشاه خطاب نکنند ؟ یکی نیست بهشون بگه خوب ریاست جمهوری مادام العمر که بدترین شکل دیکتاتوریه!
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
ملک عبدالله : من را پادشاه صدا نکنید. من را دیکتاتور صدا کنید.
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

porharfi - هلند - آرنم
باریکُلاه!!آدم چیز فهم!!..لقب "پادشاه از آن ِ خداوندیست چون دیکتاتوران ِشاه@. جنایتکارانی بر روی زمین!..که فرمانِ شاهانه جنایت میدهند!..
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

ARIA_JAPAN - ژاپن - توکیو
چی شد? چرا العان یادش اومده که پادشاه صداش نکند????????
چهار‌شنبه 3 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
خداوند فرموده درهای توبه و بازگشت به درگاه بی نیازی من همواره باز است. باز هم تو که اینقدر هنوز بندگی در وجودت هست که حداقل تا هنوز زمان و فرصت داری به اشتباه و یا عجز خود اعتراف کنی. خامنه ای که چنان در دریای عجب و کفران غرق شده که مدام به خدا هم لگد میندازه و طرفداراش زور میزنن که خدا رو هم بکشونن پائین و اونو بشونن جاش. چون خدا مو رو از ماست میکشه خدا تبعیض قائل نمیشه بی زحمت و اخلاص و صداقت هیچ بهره ای نصیبت نمیکنه. اگه از شب تا صبح و صبح تا شب مجیزش رو بگی و پیشونیت رو سیاه کنی با قدرت و بی اعتنایی می گوید ما به دلهای شما کار داریم نه لق لق زبان و تظاهر....
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
... مگه بندگی کردن خدا آسونه که هر بی سرو پایی به مقام بندگی او مفتخر بشه. حالا یک مجیز ضحاک رو بگو و با او هم سو باش یک شبه میکنت رئیس جمهور یک شبه میشه آیت الله جوون کشی راه میندازه که لکه ی ننگش تا ابد بر ایران ماند و داغش بر دل مادران ایرانی. فرمان تجاوز و شکنجه های دیو سیرتانه صادر میکنه که روی دد و دیو سفید میشود. حکومتیان و هوادانش تنها لیاقت بندگی این خون آشام را دارند نه بندگی پادشاه دو سرای و معبود بی همتا را. چرا که جنس رود سوی جنس. چگونه شیطانهای مجسم سرشار از تاریکی به نور زمین و آسمان و قادر متعال . جذب میشوند زهی خیال باطل.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این سردسته تروریست های وهابی, دیوانه تر از قدافی است.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

prince85 - سوئد - استکهلم
تو ادمی کی چیزی طدات کنیم!!!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
ARYA-JAPONسلام . از ژاپن چه خبر؟ خیلی دلم میخواد بدونم چه محدوده ای در ژاپن ویران شده. یک چیز جالب..ایران هیچ صحبتی از کمک مالی به ژاپن نکرده چرا؟ چون ژاپنی ها مسلمان نیستند. ولی اگه پاکستان یا جایی دیگه یه باد بوزه ایران از صبح تا شب واسه دوشیدن ملت تبلیغ میکرد!
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

m18 - ایران - مشهد
سلام. من عضو جدیدم
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

sobhanjan - امارات - ابوظبی
کلنگ قبرش به گوشه خودش فهمیده
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

mashady - انگلیس - منچستر
باید صداش کنند البز والبی غیرت بن بی مصرف
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اینو داشته باشید حالا خائنه ای رو ببینید. شده که یکذره از آیت الله ( در واقعا آیت الشیطان ) بودن خودش کوتاه بیاد؟ این که هیچی تازه روز به روز هم داره واسه خودش مقام و درجه و عنوان الکی جمع میکنه...
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

red.boy - ایران - تهران
ملک عبدالله مانند پدرش ملک فهد در عربستان و در دیگر کشورهای شیخ نشین حاشیه خلیج فارس از احترام بالایی برخورداره. در لینک دیگری عرض کردم که هدف ج.ا سقط کردن آل سعود هست ولی بسیار ساده لوح هستن و نمیدانند که پشت اینها امریکا و انگلیس ایستاده. من چون به عربستان سفر کرده ام میگویم ملک عبدالله در عربستان بسیار محترم و محبوب هست همانطور که شیخ محمد در دبی محبوب هست. درسته که حکومتش پادشاهی هست و یه سری مشکلاتی هم داره ولی برای مردمش چیزی کم نذاشته و همگی در رفاه مطلق به سر میبرند.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

pariha - کویت - کویت
چشم اینکه ناراحتی نداره از این به بعد همگی الاغ عبدالله صدات میرنیم :-)))
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ok تو را سوسمار و ملخ خور صدا میکنیم
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
تازه فهمیده پادشاه خیلی ضایعست. خودش از پادشاه ضایعتر.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
m18 - ایران - مشهد به جمع دوستان خوش آمدید
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
red.boy - ایران - تهران. دوست عزیزم ملک عبدالله برادر ملک فهد است نه پسر او.
پنج‌شنبه 4 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.